Intel i7 920 new stepping

qbiefox

Αλλαζει κιολας stepping...

Intel issues a Product Change Notice (PCN) today detailing the stepping conversion of the Core i7 920 processors from the current C-0 to D-0. So far, only the i7 920 processors will undergo the stepping change while i7 940 and 965 remain unchanged.

The main reason for the change is not revealed but one of the cosmetic change stated is the ink swatch where the IHS covered the marked serial number partially. Intel states that the electrical, mechanical and thermal specifications remain within the current specifications. Enthusiasts will definitely be eager to see if the new stepping improves overclockability.

However, a BIOS update is needed to identify the D-0 step processor correctly since the CPUID will be changed from 0x000106A4 to 0x000106A5 and the S-Spec is changed from SLBCH to SLBEJ. The first availability of the D-0 step boxed and tray i7 920 processors are expected to be in early March.

Πηγή

Ουσιαστικά καμία αλλαγή , αλλά επιβεβαιώνομαι στο ότι θα ήταν έξυπνο να περιμένουμε λίγο για να δούμε πως θα εξελιχθεί η νέα αυτή σειρά cpu και η πλατφόρμα που την υποστηρίζει !

Είναι μια επαναστατική κίνηση της intel που αλλάζει τα δεδομένα (τέλος fsb , τέλος dual channel κλπ) και νομίζω ότι χρειάζεται να ωριμάσει ............ (όπως και με κάθε νέα τεχνολογία , έτσι κι αλλιώς) :innocent:

ναι αλλά Chris123 δεν βγήκε κανείς ζημιωμένος από τις επιδόσεις τις νέας πλατφόρμας αν εξαιρέσεις ότι οι μητρικές είναι ακριβές και αυτό λόγο της παγκόσμιας κρίσης εκ της οποίας περίσσεψαν πολλά παλιά τσιπάκια

ναι αλλά Chris123 δεν βγήκε κανείς ζημιωμένος από τις επιδόσεις τις νέας πλατφόρμας αν εξαιρέσεις ότι οι μητρικές είναι ακριβές και αυτό λόγο της παγκόσμιας κρίσης εκ της οποίας περίσσεψαν πολλά παλιά τσιπάκια

Δεν διαφωνώ καθόλου !

Burn in hell είναι οι core i7 και μας έχουν σκανδαλίσει όλους ....... γλυκιά η αμαρτία δε λέω :devil:

Άσε με εμένα να λεω ,μη με ακούς ...... γεροντοπαραξενιές είναι.......... :D

"High-end processors based on the Westmere core will feature 6-cores (12 threads) and will be built using the 32nm design process. The cores will feature a 12 MB shared L3 cache and will also be able to use a further improved quad-channel DDR3 memory and a 4x QuickPath bus interface. All of this is not expected until late 2009 or perhaps the first half of 2010."

http://www.techspot.com/review/124-intel-core-i7-920-940-965/page3.html

:happy2:

Εγω ρωτησα μηπως να περιμενω για να πεσει ι τιμη η να βγει κανενας καινουργιος

Για να πέσει η τιμή τους δέν το βλέπω για κανά 6μηνο τουλάχιστον.

Εδώ πέφτουν ένα ένα 10άρικο οι τιμές των Q μετά απο περίπου 1 χρόνο κυκλοφορίας τους

• 3 weeks later...

Archived