ΓιαγκΤ Μάϊος 11, 2012 #5601 Μάϊος 11, 2012 Η θέση οδήγησης δηλαδή το σώμα σου και η αντίσταση που έχει στον αέρα, ακυρώνει το κουρσάκι. Που σημαίνει λάθος ποδήλατο
fotme Μάϊος 11, 2012 #5602 Μάϊος 11, 2012 ρε Αλεξ, ειναι αναλογα το γραναζομα ρει. Γομαρουλη τι θα γινει θα σου λυσουμε την διανυσματικη εξισωση??
ΝTG Μάϊος 11, 2012 #5603 Μάϊος 11, 2012 ελασσωνα λογικα εε??(στο βουνο) Το βαρος παιζει μεγαλυτερο ρολο απο την αεροδυναμικη. Για αυτο και σε περναω σε καθε κατηφορα [MENTION=1243]fotme[/MENTION] γραναζωμα+αεροδυναμικη ευνοουν το κουρσακι.
l2phile Μάϊος 11, 2012 #5604 Μάϊος 11, 2012 Η θέση οδήγησης δηλαδή το σώμα σου και η αντίσταση που έχει στον αέρα, ακυρώνει το κουρσάκι. Που σημαίνει λάθος ποδήλατοΣε μένα πάει αυτό; Δεν το έπιασα.[MENTION=1243]fotme[/MENTION], [MENTION=699]ΝTG[/MENTION], δεν έκανα πετάλι εκτός από ένα δύο σημεία. Με το MTB δεν είχα κάνει καθόλου.Ναι ως το βουνό.
DJD Μάϊος 11, 2012 #5605 Μάϊος 11, 2012 Η αεροδυναμική παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο στην κατάβαση παρά το βάρος στην κούρσα. Κώλος να πετάει έξω πάνω από τη σέλα, αγκώνες, γόνατα μέσα, πηγούνι στις μπάρες, και χέρια στα drops. Όσο μικρότερη επιφάνεια έχει απέναντι του ο αέρας τόσο μεγαλύτερη ταχύτητα θα αποκτήσεις.Όσο για την σύγκριση που κάνεις με το mtb... ευνοϊκός άνεμος, drafting από αυτοκίνητο δύο λόγοι που μου έρχονται γρήγορα γρήγορα.Edit: Μήπως είχες βάλει πάλι 150 psi και χοροπήδαγες σαν το κουνέλι;
GoMaR Μάϊος 11, 2012 #5606 Μάϊος 11, 2012 ρε Αλεξ, ειναι αναλογα το γραναζομα ρει. Γομαρουλη τι θα γινει θα σου λυσουμε την διανυσματικη εξισωση?? επειδη εχω @@αρες και ειμαι καλο παιδι θα παρω παιδικο ποδηλατακι με βοηθητικες για να μπορω να εχω ενα μικρο κενο αναμεσα στον οριζοντιο αξονα περα απο την πλακα εχω οδηγησει 53νουμερο , τα περισσοτερα sites μου λενε 53.. ο DJD εξηγει την αποψη του για stem / crankset , αρα απο οτι καταλαβαινω βολευομαι με το 53 ειμαι οριακα για 53 οποτε μαλλον με βλεπω για 53..
Lakisss Μάϊος 11, 2012 #5607 Μάϊος 11, 2012 Η αεροδυναμική παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο[ame=http://www.youtube.com/watch?v=PQh8KWDqBtI&feature=colike]90'la giden bisiklet - YouTube[/ame]
l2phile Μάϊος 11, 2012 #5608 Μάϊος 11, 2012 Ναι, αλλά στο canyon μήπως θες 50? [MENTION=23]DJD[/MENTION] : Ίδια στάση είχα ακριβώς και τις δύο φορές. Για τον άνεμο δεν ξέρω. Drafting, όχι. Δεν πέρασε κανένα αμάξι. 110 μπροστά -120πίσω.
DJD Μάϊος 11, 2012 #5609 Μάϊος 11, 2012 Πώς γίνεται να χεις ίδια στάση ωρέ; Το ένα είναι mtb το άλλο κούρσα
l2phile Μάϊος 11, 2012 #5610 Μάϊος 11, 2012 Και; Στο ίδιο σημείο πιανόμουν στο τιμόνι. Η σέλα ίδια διαφορά ύψους έχει. Απλά είναι πιο ψηλό σαν σύνολο το MTB. Άρα έπρεπε να πιάσω 80 και έπιασα 0,5 χμ παραπάνω...
ΝTG Μάϊος 11, 2012 #5611 Μάϊος 11, 2012 δεν ειμαστε αθηνα ωρε...την προηγουμενη φορα που ημουνα εγω ζητημα να ειδαμε 3-4 αμαξια.Αεροδυναμικη ως προς τη σκεπτικο μου εβγαλα ενα μεσο ορο..Στο μτβ αν τον θυμαμαι καλα αγκωνες στο τιμονι ..Τωρα με το κουρσακι δεν το ειδα..υποθετω οτι δεν "δαγκωνε και το τιμονι" οποτε μια η αλλη.Σε μια κατηφορα το βαρος κερδιζει...(δεδομενου οτι δεν αλλαζει τραγικα η αεροδυναμικη).Προχειρα βρηκα αυτο..Fatter Cyclists Faster Downhill? - The Naked Scientists January 2008υπαρχουν και αλλα..Το ειχε δειξει και το σκαι(!) νομιζω αγγλικη εκπομπη τυπου mythbusters που εξηγουσε το παραδοξο.Χονδρικα ,συνολικα τα βαρος (αναβατη/ποδηλατη) ειναι για να κατεβαινει με τοσα κμ +- οσα μπορει να κερδισει απο μια πιο αερδουναμικη σταση.εδιτνα θυμαμαι να κανω καμμια ανανεωση!!
l2phile Μάϊος 11, 2012 #5612 Μάϊος 11, 2012 Δηλαδή αν έβγαζα 5-6 κιλά από το MTB, θα πήγαινα με "68"?Έχει μία λογική πάντως. Φτάνει να αναλύσουμε πόσο μικρότερη έιναι η έξτρα τριβή, έναντι στην έξτρα δύναμη εμπρός που ασκεί το επιπλέον βάρος : )Δεν είχα αγκώνες στο τιμόνι. ΓΡΑΠΩΝΑ το τιμονι στο σημείο του λαιμού, με ανεστραμμένες παλάμες. (και τότε και τώρα)
ΝTG Μάϊος 11, 2012 #5613 Μάϊος 11, 2012 εχεις δυναμεις τριβης ,αεροδυναμικης και το βαρος σου(μαζι με το ποδηλατο..οχι μονο αυτο). Δε χρειαζεται να αναλυσω παραπανω για το τι συμβαινει γιατι θα χρειαστει σεντονι αλλα πιστευω θα το βρεις. Σαν επιλογο απλα σκεψου οτι πολυ ανετα χωρις κοπο οταν τελειωνε η κατηφορα και εβλεπα οτι υπαρχει ευθεια μπροστα μου (και οχι στροφες δλδ που δεν ηξερα πως θα συμπεριφερθει το ποδηλατο) επιασα 72...και οτι σε ορθια θεση στις στροφες νωριτερα(μεγαλυτερη κλιση για τους μη γνωριζωντες τη διαδρομη) επαιζα στα 65 περιπου. Παντως ναι..αν εβγαζες σεβαστο ποσο κιλων απο το ποδηλατο (δε μπορω να ξερω ποσα km/h κερδιζεις ανα κιλο) θα επιανες λιγοτερα. Μπορεις και πιο αεροδυναμικα παντως. 4-5 φορες ακομα και θα το βρεις
DJD Μάϊος 11, 2012 #5615 Μάϊος 11, 2012 Proper. Γιάσωνα, οι γεωμετρίες δίπλα δίπλα: Προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να πας στο 50άρι με 100-110μμ λαιμό. Αν το 53 το γυναικείο orbea σου ήταν οκ στο ύψος, το 53άρι canyon θα σου είναι πολύ ψηλό και θα έχεις την σέλα πάρα πολύ χαμηλά. Ιδανικά στείλε ένα email στην canyon με αυτήν την εικόνα και πες του, είχα το Orbea και με βόλευε με αυτήν την γεωμετρία. Ο calculator σας με βγάζει σε 53αρι αλλά μου φαίνεται οτι θα μου είναι μεγάλο. Μπορείτε να μου προτείνετε εσείς καλύτερα; Επίσης θα το ξαναπώ, μη πας κάτω από 170άρι crankset. Γενικώς καλύτερα το ποδήλατο να είναι λίγο μικρότερο (στρώνεται με setback post και μακρύτερο λαιμό και θα χεις και πιο aggressive θέση) παρά μεγαλύτερο γιατί δε θα το ευχαριστηθείς. Και μια φώτο αφήνοντας τον ανταγωνισμό πίσω στην ανηφοριά (ναι ακόμα κάνει ψόφο)
DJD Μάϊος 11, 2012 #5617 Μάϊος 11, 2012 Ναι.. καρόδρομοι είναι... Εκτός από τις εθνικές, φανταστική άσφαλτος, δεν γλιστράς με τίποτα.
wrong method Μάϊος 11, 2012 #5618 Μάϊος 11, 2012 α) σέλα: το Scott mountain μου έχει τις γνωστές σέλες φλίδες, αλλά εγώ προσωπικά και ο ποπός μου δεν την παλεύουν...Δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα να πηγαίνω σε μαγαζιά και να δοκιμάζω, οπότε πρέπει να παραγγείλω.Έχετε υπόψιν σας καμία αναπαυτική σέλα? (Ελληνικό κατάστημα)Δεν πάω για πρωταθλητισμό, δεν με ενδιαφέρει το βάρος, κάτι απλό και φθηνό.αντί να πάρεις καινούργια σέλα, κοίτα εδώ : Cyclist.gr - Bontrager Κάλυμμα Σέλας με Gelκαι εδώ: Κάλυμμα σέλας - Αξεσουάρ | τα πάντα για τα ποδήλατα
DJD Μάϊος 11, 2012 #5619 Μάϊος 11, 2012 Το κάλυμμα θα σε καλύψει αν κάνεις κανά μισάωρο-σαρανταπεντάλεπτο ποδήλατο, για οτιδήποτε παραπάνω θα έχει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.
GoMaR Μάϊος 11, 2012 #5620 Μάϊος 11, 2012 [MENTION=23]DJD[/MENTION] το calculator ειπαμε οτι με βγαζει 50 της canyonαλλα μου λες να μη παω σε 80stem και 165 crank.πως θα γινει αυτο ; αφου το 50αρι με αυτα τα νουμερα βγαινουν!btw αποχη απο το ποδηλατο για 20 μερες περιπου λογω εντολης γιατρου
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.