GoMaR Μάϊος 15, 2012 #5721 Μάϊος 15, 2012 Δεν του είπα να πάρει υδραυλικά, καλά το θέσανε από πάνω, είναι μια χαρά με V-brakes (αρκεί όπως είπα να μην είναι.. πλαστικά).Τα μηχανικά μου έχουν πει ότι θέλουν συχνά-πυκνά ρύθμιση στα τακάκια με κάτι βιδάκια, κάτι που το βρίσκω κακό γενικά.Ποια η διαφορά δισκόφρενα - V-Brakes? Τα δισκόφρενα θα σε σταματήσουν ευκολα και στην βροχή (που τα v-brakes πρέπει να τα πατήσεις ΠΟΛΥ) και στην λάσπη-χώμα και στα δύσκολα μονοπάτια.Ποια η διαφορά στα υδραυλικά δυσκόφρενα? Δεν σε κουράζει να τα πατάς τόσο όσο σε κουράζουν τα υπολοιπα.τα μηχανικα δε θελουν καμμια ρυθμιση.οσο για την διαφορα στην βροχη που αναφερεις , αν τα δισκοφρενα ειναι γτπ , τοτε ουτε αυτα θα σε σταματησουναντιθετως με πολυ καλα vbrakesαλλα δε καταλαβαινω..μου λες δυσκολα μονοπατια.Τοτε με συγχωρεις αλλα αν θες advanced χρηση ποδηλατου , δεν πας σε δυσκολα μερη με απλο ποδηλατο.ειναι λαθος να βαζουμε τα υδραυλικα δισκοφρενα στο ιδιο καβουκι ολα.Διαφερουν κατα πολυ μεταξυ τους και το μονο κοινο ειναι η μαλακι-ά αισθηση στην μανετα.
ΝTG Μάϊος 15, 2012 #5722 Μάϊος 15, 2012 υπερβολες..(στο ποστ του μυραλις)δε παιζει να γραψω κατεβατο τι ειναι τα βιδακια και ποσο συχνα θελουν ρυθμισμα..αλλα μιλαμε για ποδηλατο ~10κμ ..δε νομιζω να περιμενει να βρεξει για να βγει στη λασπη.Σαν κοστος αγορασ/συντηρησης τα vbrakes υπερτερουν.Πλαστικα vbrakes δε παιζουν.Ακομα και αυτα που εχεις δει εσωτερικα εχουν μεταλλο.Σιγουρα δεν ειναι εξισου ανθεκτικα με αλλα αλλα για νορμαλ χρηση και οχι καταβαση βουνου 10κμ σε λασπουρια δεν θα εχει προβλημα ακομα και με cantilevers.
fotme Μάϊος 15, 2012 #5723 Μάϊος 15, 2012 συμφωνω οτι τα μηχανικα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο σε σχεση με καλα vbrakes, το ποδηλατο ομως πρπει να σου αρεσει ωστε να σου δινει κινητρο να κανεις..η χρηματικη διαφορα σε ενα καινουριο bike ειναι ενα 50αρικο περιπου, ζυγιζεις και κρινεις... επισης εχοντας δισκοφρενα, εχεις το πλεονεκτημα οτι τοσο τα κεντρα οσο και η μπουκαλα εχει ετοιμες αναμονες οποτε πας σε υδραυλικα (μτχ τα παιρνεις αρογτερα οταν δεις οτι δεν καλυπτουν την χρηση σου) πιο ανεξοδα..
Myralis Μάϊος 15, 2012 #5724 Μάϊος 15, 2012 Πάω πάσο. Έγραψα ότι μου είπε ένας τύπος όταν τον ρώτησα γιατί δεν καλοέπιαναν τα μηχανικά του δισκόφρενα.V-Brakes έχω και στην βροχούλα (άπαξ και βραχεί η ζάντα και τα τακάκια) απλά πρέπει να τα πατάω περισσότερο για να αρχίσουν να πιάνουν.
GoMaR Μάϊος 15, 2012 #5725 Μάϊος 15, 2012 τα δισκοβρενα που εχω σε ενα ideal freeder , φρεναρεις καλυτερα a la flinstone παρα πατωντας την μανετααντιθετως τα δισκοφρενα του προβατου απο τα βορεια (dolly) ειναι καλυτερα μονο που οταν πατας φρενο ειναι σα να παταει κορνα νταλικα διαδρομων Γερμανια ΕλλαδαΑλλα απο την αλλη μπορεις να βρεις μανετες ΠΟΛΥ μαλακ-ες με vbrake..
Samael Μάϊος 15, 2012 #5726 Μάϊος 15, 2012 Μαλιστα...ειχα την εντυπωση οτι ολα τα δισκοφρενα ειναι υδραυλικα... Αρα απ οτι καταλαβα, παω για κλασσικα (v brakes που τα λετε) με rubber pads.
fotme Μάϊος 15, 2012 #5727 Μάϊος 15, 2012 πηγαινε, αρκει το ποδηλατο να ειναι disc ready για να μην πληρωνεις μετα τα διπλα..
GoMaR Μάϊος 15, 2012 #5728 Μάϊος 15, 2012 τα περισσοτερα καινουργια ποδηλατα εχουνθα το ρωτησεις αυτο.Στο πηρουνι του ποδηλατου το βλεπεις.
fotme Μάϊος 15, 2012 #5729 Μάϊος 15, 2012 η πρωτη σου αποφαση παντως ειναι να δεις τι ποδηλατο θες, κρουζατο δρομου κ λιγο χωμα 28αρι τρεκιν η 26αρι παω παντου μαουνταιν?
ΝTG Μάϊος 15, 2012 #5730 Μάϊος 15, 2012 Το πηρουνι το αλλαζεις ιδιως αν εχει αναρτηση..μιας και το να θες υδραυλικα δισκοφρενα και να μεινεις με την "μαμα" αναρτηση σε ποδηλατο των αντε και 400Ε ..ειναι καπως.Περα απο εκει ομως ριξε και μια ματια πισω στο σκελετο αριστερα.(απο την αλλη μερια της κασετας).
Samael Μάϊος 15, 2012 #5731 Μάϊος 15, 2012 Trekking ειναι αυτο που ζηταω, all around χρηση = trekking απο οσο καταλαβα.Trekking bikes - Trek bikes | τα πάντα για τα ποδήλαταΩραια κομματια εχει αυτος.Απορια, η πισω αναρτηση εχει νοημα μονο αμα κατεβαινεις μαλλιοκουβαρα τον Ολυμπο?
ΝTG Μάϊος 15, 2012 #5732 Μάϊος 15, 2012 εξαρταται απο το ποσο σε επηρεαζουν οι ανωμαλιες στο δρομο σου. Δεν αναφερομαι στο "μαλλιοκουβαρα στον ολυμπο" ..αλλα μπορεις να εχεις την απαιτηση να μη νιωθεις την παραμικρη λακουβιτσα/πετραδακι στη χαλαρη βολτα σου. edit. Aν παρεις v brakes και ψαχνεις για αναμονες στο ποδηλατο...υπολογιζε και νεα κεντρα στις ροδες μιας και δεν παιζουν να εχουν βαλει αντιστοιχα για δισκους και να εχει vbrakes. (+50E δλδ για ενα μετριο σετακι και μερικα ακομα στο ποδηλατα να σου περασει παλια στεφανια/ακτινες).
GoMaR Μάϊος 15, 2012 #5733 Μάϊος 15, 2012 η πισω αναρτηση εχει νοημα μονο απο ποδηλατα της ταξεως 1000 ευρω(used) και πανω να στο πω απλα.αλλου ειναι καλυτερα τα ΗΤ αλλου τα FS
papajim Μάϊος 15, 2012 #5734 Μάϊος 15, 2012 Πήγα σήμερα κι άλλαξα μεσαία τριβή, δίσκο έκανα και ακτινολόγηση. ΤΕΡΜΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ :dance3:
fotme Μάϊος 15, 2012 #5737 Μάϊος 15, 2012 ετσι ειναι θελεις και κεντρα, προτεινω να παρεις με δισκοφρενα απτην αρχη, εκτος αν το vbrake ποδηλατο εχει κεντρα/αναμονες για δισκους. Επειδη την εχω ψαξει με τρεκιν σου επαναλαμβανω οτι το sportster 55 του κασσιματη ειναι πολυ καλη περιπτωση (το εχει 520 ο τσιρικος), του cyclist το τρεκ το 7.3, νομιζω, ηταν η καλυτερη περιπτωση αλλα πλεον δεν υπαρχει... Απο ideal παιζει το megisto ως το καλυτερο 28αρι, απο cube παιζει το ltd (το καλυτερο απο αποψη εμφανισης αλλα ακριβοτερο σχετικα), απο giant δεν θυμαμαι πιο, επισης παιζει το KTM life, σε τρεκ δεν θυμαμαι, κλπκλπ.. ολα αυτα στα 380-500 αναλογα τον εξοπλισμο..
ΝTG Μάϊος 15, 2012 #5738 Μάϊος 15, 2012 hahahahahaha cyclocross..Mε ενα 110αρι stem του 'ρχεται κουτι!!
Κωστάκης Μάϊος 15, 2012 #5739 Μάϊος 15, 2012 Η σημερινή μου Noobo-διαδρομή :crazy_pilot:Activity by Kostas K. (15 May, 2012 | Mountain Biking | 13.16 km | 01:31:01)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.