Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

αουτς,φυσέκι για την αλεπού που έχει πουλήσει αρκετές και εδώ στην Ελλάδα έμαθα,καλά ξεμπερδέματα με τον αντιπρόσωπο

στα δικά μου...ΦΕΡΤΕ ΡΕ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΓΑΜΩΤΕΝ!!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το Kona που ανέφερα στα 700 ευρω! Μέχρι στιγμής το έκανα μια μικρή βόλτα και μου άρεσε πολύ το πως τσουλάει!! Περισσότερα από το Σάββατο που θα ανέβω βουνό!!

Μια ερωτησούλα..το τιμόνι είναι αρκετά μεγάλο για να το φέρεις στα μέτρα σου με κόψιμο. Ξέρεις κανείς κάνα γενικό κανόνα για το πόσο πρέπει να είναι ή το πάω με δοκιμές?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το Kona που ανέφερα στα 700 ευρω! Μέχρι στιγμής το έκανα μια μικρή βόλτα και μου άρεσε πολύ το πως τσουλάει!! Περισσότερα από το Σάββατο που θα ανέβω βουνό!!

Μια ερωτησούλα..το τιμόνι είναι αρκετά μεγάλο για να το φέρεις στα μέτρα σου με κόψιμο. Ξέρεις κανείς κάνα γενικό κανόνα για το πόσο πρέπει να είναι ή το πάω με δοκιμές?

Όσο το φάρδος των ώμων σου. Πρέπει από πάνω μέχρι τις λαβες τα χέρια να είναι παράλληλα

Link to comment
Share on other sites

Του καρφώθηκε του πατέρα μου να πάρει ποδήλατο.

Παίζει να έχει να κάνει από τότε που ήταν πιτσιρικάς.. :p

Καμία πρόταση στα γύρω στα 400€;

Κυρίως άσφαλτος μέσα στην πόλη, άντε και λίγο χώμα καμιά φορά.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα τη χρήση..

Δεν καταλαβαίνω ποια χρήση εννοείς.

Όπως και να έχει, μικρότερο μήκος από το φάρδος των ώμων εμποδίζει την έκταση του στήθους στην αναπνοή.

Βέβαια μερικές φορές φαίνεται χάλια το ποδήλατο όπως το κουρσακι μου πχ με ένα υπερμέγεθες τιμόνι σε 50ρη σκελετό!

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω ποια χρήση εννοείς.

Όπως και να έχει, μικρότερο μήκος από το φάρδος των ώμων εμποδίζει την έκταση του στήθους στην αναπνοή.

Βέβαια μερικές φορές φαίνεται χάλια το ποδήλατο όπως το κουρσακι μου πχ με ένα υπερμέγεθες τιμόνι σε 50ρη σκελετό!

Άλλο κούρσα, άλλο βουνό, ακόμα και για πολλή ήπια XC χρήση σε δασικούς το μήκος του τιμονιού στο άνοιγμα των ώμων είναι παλαιάς κοπής κανόνας (κουρσάδικος) που έχει καταρριφθεί εδώ και χρόνια στο ΜΤΒ. Στις ανηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα, στις κατηφόρες όμως ο έλεγχος σε σχέση με ένα φαρδύτερο τιμόνι είναι μέρα με τη νύχτα, για μονοπάτια και δύσβατους δασικούς/δρομάκια με πέτρα εννοείται ότι δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης.

Δεν είναι τυχαίο πλέον που όλοι οι κατασκευαστές προμηθεύουν τα ποδήλατά τους από 685mm τιμόνια και πάνω.

Αν ρωτήσεις βέβαια κανέναν old school θα σου πει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του πως πηγαίνει ένα ποδήλατο το έχει ο αναβάτης και ότι δεν παίζει ρόλο αν έχεις Fox,RockShox ή κανένα ξεχασμένο rigid πιρουνάκι με 580mm τιμόνι. Τι σχέση έχει βέβαια με αυτόν τον αναβάτη ο μέσος χρήστης MTB είναι το θέμα. ;)

@topas εγώ θα σου προτείνω να κάνεις περισσότερες από 2-3 βόλτες, μη βιαστείς να κόψεις τίποτα γιατί εύκολα κόβεις, δύσκολα προσθέτεις.

Αν όταν πας να στρίψεις τα χέρια σου τερματίζουν σχετικά γρήγορα* τότε το πιθανότερο το τιμόνι να είναι μεγάλο για το σώμα σου.

Αλλά, σε ένα ποδήλατο τα πρώτα πράγματα που αλλάζεις συνήθως για να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου είναι λαιμός-τιμόνι-σέλα-πετάλια.

Θα σταθώ στο λαιμό, υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς μεγαλύτερο ή μικρότερο όπότε καλο είναι να μη βιαστείς να κόψεις το τιμόνι και μετά θες και τιμόνι.

*πχ στρίβεις αριστερά και το δεξί σου χέρι τεντώνει χωρίς να σε αφήνει να στρίψεις όσο θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο κούρσα, άλλο βουνό, ακόμα και για πολλή ήπια XC χρήση σε δασικούς το μήκος του τιμονιού στο άνοιγμα των ώμων είναι παλαιάς κοπής κανόνας (κουρσάδικος) που έχει καταρριφθεί εδώ και χρόνια στο ΜΤΒ. Στις ανηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα, στις κατηφόρες όμως ο έλεγχος σε σχέση με ένα φαρδύτερο τιμόνι είναι μέρα με τη νύχτα, για μονοπάτια και δύσβατους δασικούς/δρομάκια με πέτρα εννοείται ότι δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης.

Δεν είναι τυχαίο πλέον που όλοι οι κατασκευαστές προμηθεύουν τα ποδήλατά τους από 685mm τιμόνια και πάνω.

Αν ρωτήσεις βέβαια κανέναν old school θα σου πει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του πως πηγαίνει ένα ποδήλατο το έχει ο αναβάτης και ότι δεν παίζει ρόλο αν έχεις Fox,RockShox ή κανένα ξεχασμένο rigid πιρουνάκι με 580mm τιμόνι. Τι σχέση έχει βέβαια με αυτόν τον αναβάτη ο μέσος χρήστης MTB είναι το θέμα. ;)

@topas εγώ θα σου προτείνω να κάνεις περισσότερες από 2-3 βόλτες, μη βιαστείς να κόψεις τίποτα γιατί εύκολα κόβεις, δύσκολα προσθέτεις.

Αν όταν πας να στρίψεις τα χέρια σου τερματίζουν σχετικά γρήγορα* τότε το πιθανότερο το τιμόνι να είναι μεγάλο για το σώμα σου.

Αλλά, σε ένα ποδήλατο τα πρώτα πράγματα που αλλάζεις συνήθως για να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου είναι λαιμός-τιμόνι-σέλα-πετάλια.

Θα σταθώ στο λαιμό, υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς μεγαλύτερο ή μικρότερο όπότε καλο είναι να μη βιαστείς να κόψεις το τιμόνι και μετά θες και τιμόνι.

*πχ στρίβεις αριστερά και το δεξί σου χέρι τεντώνει χωρίς να σε αφήνει να στρίψεις όσο θέλεις.

σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!

το πήγα βόλτα χθες το βραδυ μια μικρή και σήμερα βουνό. Δεν με πολυβόλεψε το τιμόνι. Έχω άνοιγμα πλάτης 40 εκ. και το τιμόνι ήταν 72 εκ. Το έκοψα με σωληνοκόπτη 3+3 εκ και το έφερα στα 66 εκ. Καμία σχέση με βολεύει πολύ περισσότερο.

και μια φωτό!!

post-7663-1416077895,5899_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Άλλο κούρσα, άλλο βουνό, ακόμα και για πολλή ήπια XC χρήση σε δασικούς το μήκος του τιμονιού στο άνοιγμα των ώμων είναι παλαιάς κοπής κανόνας (κουρσάδικος) που έχει καταρριφθεί εδώ και χρόνια στο ΜΤΒ. Στις ανηφόρες δεν υπάρχει πρόβλημα, στις κατηφόρες όμως ο έλεγχος σε σχέση με ένα φαρδύτερο τιμόνι είναι μέρα με τη νύχτα, για μονοπάτια και δύσβατους δασικούς/δρομάκια με πέτρα εννοείται ότι δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης.

Δεν είναι τυχαίο πλέον που όλοι οι κατασκευαστές προμηθεύουν τα ποδήλατά τους από 685mm τιμόνια και πάνω.

Αν ρωτήσεις βέβαια κανέναν old school θα σου πει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του πως πηγαίνει ένα ποδήλατο το έχει ο αναβάτης και ότι δεν παίζει ρόλο αν έχεις Fox,RockShox ή κανένα ξεχασμένο rigid πιρουνάκι με 580mm τιμόνι. Τι σχέση έχει βέβαια με αυτόν τον αναβάτη ο μέσος χρήστης MTB είναι το θέμα. ;)

@topas εγώ θα σου προτείνω να κάνεις περισσότερες από 2-3 βόλτες, μη βιαστείς να κόψεις τίποτα γιατί εύκολα κόβεις, δύσκολα προσθέτεις.

Αν όταν πας να στρίψεις τα χέρια σου τερματίζουν σχετικά γρήγορα* τότε το πιθανότερο το τιμόνι να είναι μεγάλο για το σώμα σου.

Αλλά, σε ένα ποδήλατο τα πρώτα πράγματα που αλλάζεις συνήθως για να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου είναι λαιμός-τιμόνι-σέλα-πετάλια.

Θα σταθώ στο λαιμό, υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς μεγαλύτερο ή μικρότερο όπότε καλο είναι να μη βιαστείς να κόψεις το τιμόνι και μετά θες και τιμόνι.

*πχ στρίβεις αριστερά και το δεξί σου χέρι τεντώνει χωρίς να σε αφήνει να στρίψεις όσο θέλεις.

Αναφέρθηκα στο επιτρεπτά μικρότερο μήκος, δεν έγραψα τίποτα για το μεγαλύτερο. Αν σε βολεύει κάνε το όσο το κοντάρι σχοινοβάτη. : P

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!

το πήγα βόλτα χθες το βραδυ μια μικρή και σήμερα βουνό. Δεν με πολυβόλεψε το τιμόνι. Έχω άνοιγμα πλάτης 40 εκ. και το τιμόνι ήταν 72 εκ. Το έκοψα με σωληνοκόπτη 3+3 εκ και το έφερα στα 66 εκ. Καμία σχέση με βολεύει πολύ περισσότερο.

και μια φωτό!!

[ATTACH]59232[/ATTACH]

κάτι μου λέει οτι θα το μετανιώσεις...

έκοψες πάρα πολύ, αυτομάτως έχασες σε στρίψιμο και σταθερότητα

edit btw η γεωμετρία του cindercone ειναι τελείως trailάδκη, γι αυτό και το μεγάλο τιμόνι. Για xc θα έπρεπε να κοιτάξεις σε άλλα μοντέλα.

Έγινε επεξεργασία από Κωστάκης
Link to comment
Share on other sites

Του καρφώθηκε του πατέρα μου να πάρει ποδήλατο.

Παίζει να έχει να κάνει από τότε που ήταν πιτσιρικάς.. :p

Καμία πρόταση στα γύρω στα 400€;

Κυρίως άσφαλτος μέσα στην πόλη, άντε και λίγο χώμα καμιά φορά.

IDEAL MEGISTO DISC - Trekking bikes - Ποδήλατα για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

MERIDA CROSSWAY 20V 2013 - Trekking bikes - Ποδήλατα για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

SPECIALIZED CROSSTRAIL 2013 - Trekking bikes - Ποδήλατα για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Link to comment
Share on other sites

Κάποια καλή πρόταση για άνετη σέλα?

Αυτή που φοράει το δικό μου είναι η Selle Italia X1 flow και παρά το "μαξιλαράκι" από gel που της πρόσθεσα εξακολουθεί και με ενοχλεί "εκεί που δεν πιάνει μελάνι"

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάποια καλή πρόταση για άνετη σέλα?

Αυτή που φοράει το δικό μου είναι η Selle Italia X1 flow και παρά το "μαξιλαράκι" από gel που της πρόσθεσα εξακολουθεί και με ενοχλεί "εκεί που δεν πιάνει μελάνι"

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

μήπως αντί να αλλάξεις σέλα,να δοκίμαζες ένα ποδηλατικό ρούχο;

Έγινε επεξεργασία από wrong method
Link to comment
Share on other sites

Κάποια καλή πρόταση για άνετη σέλα?

Αυτή που φοράει το δικό μου είναι η Selle Italia X1 flow και παρά το "μαξιλαράκι" από gel που της πρόσθεσα εξακολουθεί και με ενοχλεί "εκεί που δεν πιάνει μελάνι"

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Ποσο καιρο την καβαλας; Δωστης χρονο και θα την συνηθισεις.

Εγω με τη δικη μου παρολο το μαξιλαρακι, υπεφερε στην αρχη το κωλι μου. Τωρα ομως ολα ρολοι!

Link to comment
Share on other sites

Thnx παίδες για τις απαντήσεις

20 μέρες ασχολούμαι με το άθλημα, έχω κάνει 5-6 βόλτες (100 km περίπου)

Σήμερα έκανα 20 km και οι ενοχλήσεις ήταν λιγότερες και όχι τόσο επίπονες, άρα είναι και θέμα συνήθειας.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος και εγώ αυτήν έχω...και ποτέ δε με ενόχλησε... Και ακόμα και όταν την χρησιμοποιούσα με απλή βερμούδα χωρίς κολάν με μαξιλαράκι κτλ ...

Είναι καθαρά νομίζω ιδιομορφίας του σκελετού του καθενός και το πόσο κοντά ή μακριά είναι τα κόκαλα κτλ ...

Και μένα η άποψή μου είναι ότι θα την συνηθίσεις

Link to comment
Share on other sites

κάτι μου λέει οτι θα το μετανιώσεις...

έκοψες πάρα πολύ, αυτομάτως έχασες σε στρίψιμο και σταθερότητα

edit btw η γεωμετρία του cindercone ειναι τελείως trailάδκη, γι αυτό και το μεγάλο τιμόνι. Για xc θα έπρεπε να κοιτάξεις σε άλλα μοντέλα.

Νομίζω ότι οι διαφορές είναι μικρές! Δεν νομίζω ότι θα με περιορίσει σαν ποδήλατο για τη χρήση που του κάνω τώρα! Άσε πού μελλοντικά θέλω να το πάω πιο πολύ προς trail. Σχετικά με το τιμόνι, Worst case scenario καινούργιο τιμόνι!! :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.