Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

διόδιαστοπ φίλε σε ευχαριστώ για τις συμβουλές περί διοδίων...αλλά σε όλα τα υπόλοιπα της αττικής οδού είσαι παραπάνω από φάουλ.

και αμα περασει τσαμπα με τα δικα σου λεφτα τι εγινε?

υποθετω οτι εισαι απο αυτους που κραζουν και την πειρατεια γιατι χανουν λεφτα οι φτωχες πολυεθνικες και αισθανεσαι ασχημα που η βερα λαμπρου και η lady gaga χανουν λεφτα

ε δεν έγινε και τίποτα......με λες στη μούρη μου μλκ που περνάς εσύ με τα δικά μου λεφτά ενώ εγώ το κορόιδο πληρώνω.

και να στο θέσω και αλλιώς.

την επόμενη φορά που θα πας ταξίδι να μου πεις το πότε και που γιατί μπορεί να πηγαίνω και γώ......έχω κάτι μπαγάζια, σκυλιά, γατιά να τα κουβαλήσεις στο δικό σου αμάξι για να κάψει λιγότερο το δικό μου και να έχω την άπλα μου.

μη σου πω να μου ρίξεις και καναν ιμάντα να με τραβάς να πηγαίνω σβηστός.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

και αμα περασει τσαμπα με τα δικα σου λεφτα τι εγινε?

υποθετω οτι εισαι απο αυτους που κραζουν και την πειρατεια γιατι χανουν λεφτα οι φτωχες πολυεθνικες και αισθανεσαι ασχημα που η βερα λαμπρου και η lady gaga χανουν λεφτα

Εμενα το μονο που με ενδιαφερει ειναι οτι περνας τσαμπα στη δικια μου πλατη τα αλλα που λες ειναι @@ριες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καποιος που θελει αττικη οδο για μια εξοδο γιατι να πληρωνει το ιδιο για καποιον που μπαινει για περισσοτερα χιλιομετρα?

Για μια εξοδο μπορει να παει και απο αλλου ;) Αυτο κανω και εγω.

Αν ειναι για 1-2 εξοδους παω απο αλλο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω γιατί έχω σταμπάρει έναν με μαύρο SUV που το κάνει αυτό στα διόδια της Μεταμόρφωσης.

Για τα δημόσια σε βρίσκω ΟΚ, πρόσφατα πήγα Βόλο και στο γυρισμό έδωσα 8.60€ για να γυρίσω με μία λωρίδα, έργα και απίστευτη καθυστέρηση άδικα.

Για την Αττική Οδό, δεν με ενδιαφέρει αν έκαναν απόσβεση και πότε, ιδιωτικός δρόμος είναι αν θέλεις μπαίνεις, αν δεν θέλεις όχι. Επίσης, πληρεί όλες τις προϋποθέσεις στις οποίες βασίζεσαι για να μην πληρώνεις διόδια στις Εθνικές οδούς.

Οτιδήποτε άλλο είναι σαν να δηλώνεις ότι θέλεις δωρεάν τα CD's της Βανδή γιατί βγάζει εκατομμύρια στο κέντρο ή δωρεάν εισιτήρια στο γήπέδο γιατί οι ποδοσφαιριστές δεν ξέρουν τι έχουν. Άπαξ και θέλεις μία επί πληρωμή υπηρεσία, θα την πληρώσεις, αλλιώς είσαι λάθος.

Όσο για τη μία έξοδο, άλλος χάνει στη μικρή διαδρομή, άλλος κερδίζει στη μεγάλη. Σαν τα εισιτήρια στα ΜΜΜ.

Link to comment
Share on other sites

διόδιαστοπ φίλε σε ευχαριστώ για τις συμβουλές περί διοδίων...αλλά σε όλα τα υπόλοιπα της αττικής οδού είσαι παραπάνω από φάουλ.

ε δεν έγινε και τίποτα......με λες στη μούρη μου μλκ που περνάς εσύ με τα δικά μου λεφτά ενώ εγώ το κορόιδο πληρώνω.

και να στο θέσω και αλλιώς.

την επόμενη φορά που θα πας ταξίδι να μου πεις το πότε και που γιατί μπορεί να πηγαίνω και γώ......έχω κάτι μπαγάζια, σκυλιά, γατιά να τα κουβαλήσεις στο δικό σου αμάξι για να κάψει λιγότερο το δικό μου και να έχω την άπλα μου.

μη σου πω να μου ρίξεις και καναν ιμάντα να με τραβάς να πηγαίνω σβηστός.

δεν νομιζω οτι εχει σχεση ο ιμαντας με τα διοδια αλλα τεσπα...

αν και εμμεσα αυτο το πραγμα υπαρχει στις πιο πολιτισμενες χωρες,λεγεται carpooling.

εδω ομως εχουμε μαθει να εχουμε ενα αμαξι ανα ατομο,να πηγαινουμε με αναμμενα φωτα αριστερη λωριδα και να νομιζουμε οτι ολα μας ανηκουν γιατι την εχουμε μεγαλη(την αμαξαρα)

δεχομαι οτι σου φαινεται αδικια να πληρωνεις και να περναει ο αλλος τσαμπα...

αλλα σκεψου οτι τα διοδια ειναι αδικια^2 για καποιους με χαμηλο εισοδημα.

υποτιθεται τα διοδια ειναι φοροι που πληρωνουμε οταν χρησιμοποιυμε τον δρομο,

οι φοροι θα πρεπε να ειναι αναλογικοι και υπαρχουν για να μπορουν να "βοηθιουνται" τα χαμηλοτερα οικονομικα στρωματα.

πληρωνουμε πανακριβα τελη,βενζινη,φορους και μας βαλαν και διοδια.

και οχι δε τα βαλανε για να φτιαχνουν δρομους,τα βαλαν για να τα κονομανε οι γνωστοι.

στην usa οταν φτιαξαν καποιους δρομους με διοδια βαλαν απο πανω μια πινακιδα που λεγε "ο δρομος κοστισε Χ,μεχρι στιγμης τα λεφτα που εισπραχθηκαν απο τα διοδια ειναι Ζ,οταν εισπραχθει ολο το ποσο τα διοδια θα ξηλωθουν" και ετσι εγινε

τα διοδια δεν εχουν καμια αναλογικοτητα,ο μονος διαχωρισμος ειναι το μεγεθος του οχηματος.

απο νομο του κρατους λεει οτι θα πρεπε να ειναι ανα χιλιομετρο η χρεωση.

και οχι δε σε λεω μλκ που πληρωνεις και εγω περναω τσαμπα,αν ερχοσουνα στις αφιδνες η σε καποια αλλα διοδια καποιες μερες που μαζευομαστε και τα κλεινουμε για να περασουν οι αλλοι τσαμπα ενω εμεις καιγομαστε στον ηλιο η ψοφαμε στο κρυο,θα καταλαβαινες οτι ο σταρχιδισμος δεν ισχυει για εμενα η τους υπολοιπους εκει.

Εμενα το μονο που με ενδιαφερει ειναι οτι περνας τσαμπα στη δικια μου πλατη τα αλλα που λες ειναι @@ριες.
το μονο που κανεις ειναι να προκαλεις τη συζητηση με flame.

αν πιστευεις οτι αδικεισαι τοσο μπορεις να μην δινεις σημασια σε αυτα που γραφω.

Για μια εξοδο μπορει να παει και απο αλλου ;) Αυτο κανω και εγω.

Αν ειναι για 1-2 εξοδους παω απο αλλο δρομο.

ναι αλλα δεν ειναι λογικη αυτο.ο δρομος ειναι δημοσιος...

φαντασου να ερχομουνα εγω στη βουλιαγμενης και να κοτσαρα διοδια και να σου λεγα αν δε σ αρεσει μπες στον παραδρομο...

Ρωτάω γιατί έχω σταμπάρει έναν με μαύρο SUV που το κάνει αυτό στα διόδια της Μεταμόρφωσης.

Για τα δημόσια σε βρίσκω ΟΚ, πρόσφατα πήγα Βόλο και στο γυρισμό έδωσα 8.60€ για να γυρίσω με μία λωρίδα, έργα και απίστευτη καθυστέρηση άδικα.

Για την Αττική Οδό, δεν με ενδιαφέρει αν έκαναν απόσβεση και πότε, ιδιωτικός δρόμος είναι αν θέλεις μπαίνεις, αν δεν θέλεις όχι. Επίσης, πληρεί όλες τις προϋποθέσεις στις οποίες βασίζεσαι για να μην πληρώνεις διόδια στις Εθνικές οδούς.

Οτιδήποτε άλλο είναι σαν να δηλώνεις ότι θέλεις δωρεάν τα CD's της Βανδή γιατί βγάζει εκατομμύρια στο κέντρο ή δωρεάν εισιτήρια στο γήπέδο γιατί οι ποδοσφαιριστές δεν ξέρουν τι έχουν. Άπαξ και θέλεις μία επί πληρωμή υπηρεσία, θα την πληρώσεις, αλλιώς είσαι λάθος.

Όσο για τη μία έξοδο, άλλος χάνει στη μικρή διαδρομή, άλλος κερδίζει στη μεγάλη. Σαν τα εισιτήρια στα ΜΜΜ.

εισαι λαθος

δεν υπαρχουν δημοσια διοδια.ειναι ολα ιδιωτικα.

και επισης οι δρομοι ειναι ολοι δημοσιοι...ΚΑΙ η αττικη οδος.απλα η εταιρεια κατασκευασε και συντηρησε τον δρομο.φιλος μου μπηκε στην αττικη οδο,χτυπησε σκυλο στην αριστερη λωριδα με 130χλμ και επαθε 3000 ευρω ζημια σε καινουριο αμαξι.

ουτε καν ασχοληθηκαν με το θεμα οι υπευθυνοι...

ειναι σαν το νταβατζιλικι με τους παρκαδορους,με το ζορι να σου παρουν το αμαξι για να στο παρκαρουν σε δημοσιο χωρο...

οσο για τα cd δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης,αλλα παρ ολα αυτα η πειρατεια καλα κρατει...

Έγινε επεξεργασία από diodiastop666
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καταλαβαίνω τις διαφωνίες σας.Το πράγμα έχει ως εξής.Θα προσπαθήσω να καλύψω όσο περισσότερα μπορώ οποτε sorry για το μέγεθος του post.

Νομικά η ύπαρξη διοδίων έχει παρα πολλά κενά τα οποί επιμελώς κρύβουν οι μεγαλοεταιρείες καθώς και το ελληνικό δημόσιο.

Τα media πρόσφατα άρχισαν να ανεβαζουν το θέμα στην επιφανεία.Είναι συνταγματικό δικαίμωα όλων των πολιτών η ελεύθερη μετακίνηση σε δημοσιους δρόμους και χώρους.

Η άρνηση να πληρώσεις αντίτιμο είναι "δικαιωμνα" σου άμα θέλει η ιδιωτική εταιρεία κινείται νομικά εναντίον σου και καταβάλει 200 euro minimum δικαστικά έξοδα για να σου διεκδικήσει 2.Αυτό δεν είναι πρόστιμο είναι διαταγή πληρωμής την οποια εσύ νομικά πάλι μπορείς να αμφισβήτησης.Η νέα οδός έχει υπογράψει σύμβαση με

το "ρκατος" ότι μπορεί να τοποθετήσει όσα διόδια θέλει με όσο αντίτιμο θέλει σε οποιο σημείο του παραχωρημένου δρόμου θέλει.Όταν αρνείσαι να πληρώσεις και ο υπάλληλος δεν σου ανοίγει τη μπάρα διαπράττει το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης,κοινώς ομηρία

και της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Έχουμε στις αφίδνες 4 αυτόφωρα σε υπαλληλους της εταιρείας και 4 αναβολές δικης λόγω ασθενειας.Αν δεν είχαν τίποτα να φοβηθούν θα είχαν πάει θα είχαν κερδίσει τη δικη και τέλος το θέμα.Όμως ξέρουν ότι αν χάσουν θα η

θα ισχύσει το δεδικασμένο και ΤΈΡΜΑ ΤΑ ΔΙΌΔΙΑ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛʼΔΑ.

Όσο για την αττική οδό?Ναι είναι ένας δρόμος πολύ καλών προδιαγραφών με καλο service που έχει προκατασκευαστεί από την εταιρεία.Όμως δεν ισχύει η "χιλοομετρικη" αναλογια αντιτιμου και δεύτερον και σημαντικότερων(και εδώ πάμε σε ένα τεράστιο προς συζήτηση θέμα) μέχρι ποσα μετρα απόσταση από την πόρτα του σπιτιού μας θα μπορούμε να βγαίνουμε στο εγγύς μέλλον χωρίς να πληρώνουμε???Ηθικό ζήτημα που είναι η βάση όλων των αγώνων εναντια στα διόδια

Ναι ok είναι τραβηγμένο το να χρησιμοποιούμε το epass των άλλων.Θα φέρω ένα παράδειγμα όμως για να γίνω πιο "κατανοιτιος".Είναι 4 το βραδυ στην ποσειδώνος και έχει απίστευτη ουρα.Ένα σκουπιδιάρικο έχει κλείσει 2 σχεδόν λωρίδες γιατί μαζεύει 14 καλά διαβάζετε 14 κάδους με χυμένα απέξω σκουπίδια ακριβώς έξω από pgnwsto "παραλικαο" κέντρο.Και πέρναγαν οι οδηγοί και φωνάζανε και βρίζανε μαλακα skouopidiarh κτλ.Και ερωτώ:φταίει αυτός που κλείνει το δρόμο με το αυτοκίνητο του η μήπως φταίει αυτός που σεανάγκασε να κλείσεις το δρόμο με το "αυτοπκινητο" σου???

Έγινε επεξεργασία από reignman
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Για τα δημόσια σε βρίσκω ΟΚ, πρόσφατα πήγα Βόλο και στο γυρισμό έδωσα 8.60€ για να γυρίσω με μία λωρίδα, έργα και απίστευτη καθυστέρηση άδικα.

Δεν ειναι μονο δημοσια.Στα διοδια Πελασγιας πληρωνουμε για ιδιωτικο δρομο (της κακιας ωρας) ,Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.

Οπως ειπαν καποιοι για τους ιδιωτικους δρομους δεν επρεπε να πληρωνουμε καν.Δεν υπαρχει αν θες πας απο κει αν δεν θες οχι.Απο που και ως που ενας δρομος αγοραζεται απο εναν ιδιωτη που παιζει να μην εχει περασει ποτε απο κει?Απο ποτε εγινε κτημα του ενας δρομος δεν ξερω και γω ποσων 100αδων χιλιομετρων?Μηπως να του δωσουμε και κανα επτανησο οπως καναμε παλια ? (λεμε τωρα...)

Σε δημοσιους οφειλουμε να πληρωσουμε.

@reignman δεν θα μπω καν στον κοπο να διαβασω,οπως και αλλοι φανταζομαι.Μια σειρα διαβασα και ζαλιστηκα.

Link to comment
Share on other sites

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

Επιθυμία και επιδίωξη όλων είναι η πλήρης κατάργηση των διοδίων, αλλά μέχρι να επιτευχθεί είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε τις διατάξεις που ισχύουν σήμερα.

Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος 3555/2007 (που κύρωσε την σύμβαση της εταιρίας ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. με το ελληνικό Δημόσιο). Για τους κατοίκους των περιοχών όπου λειτουργούν διόδια, ισχύει ο νόμος 2539/1997, που τους απαλλάσσει από την υποχρέωση καταβολής διοδίων και φυσικά για όλους ισχύει το Σύνταγμα της Ελλάδας.

Ειδικότερα, ο νόμος 3555/2007 ΦΕΚ 81 Α, προβλέπει:

- Άρθρο 24.2.2: ισχύει η αρχή καθορισμού των διοδίων-τελών, ανάλογα με τη διανυόμενη από το χρήστη απόσταση.

- Άρθρο 24.1.3: ο Παραχωρησιούχος υποχρεούται να μεριμνήσει για την σταδιακή εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος.

- Άρθρο 18.2.2: μέσα σε 20 μήνες, ήτοι μέχρι τις 26/12/2008, θα έπρεπε να είχανολοκληρωθεί όλα τα έργα και εγκαταστάσεις στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση-Σχηματάρι (εκτός από τον Α/Κ Βαρυμπόμπης).

- Άρθρο 18.2.3: μέσα σε 32 μήνες, ήτοι μέχρι τις 26/12/2009, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα και εγκαταστάσεις στο τμήμα της Εθνικής Οδού Μεταμόρφωση-Αγ.Κωνσταντίνος, δηλαδή ΚΑΙ το πλήρες ηλεκτρονικό σύστημα που αναφέρεται στο άρθρο 24.2.5.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η δυνατότητα που δόθηκε στον Παραχωρησιούχο να τοποθετήσει μετωπικά διόδια στις Αφίδνες και να εισπράττει Διόδια για όλο το τμήμα των 51χλμ., από Μεταμόρφωση έως Σχηματάρι, ανεξάρτητα από την διανυόμενη απόσταση, εκτός από το ότι έχει νομικά κενά που θα αναφερθούν στη συνέχεια, ήταν και εντελώς προσωρινού χαρακτήρα, μέχρι δηλαδή να εκπνεύσουν οι τμηματικές προθεσμίες του άρθρου 18. Επομένως, η λειτουργία των διοδίων με τον σημερινό τρόπο είναι εντελώς αυθαίρετη και παράνομη.

ΝΟΜΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3555/2007

1. Τα διόδια στο τμήμα των 51χλμ., της ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση έως Σχηματάρι, που έχει κατασκευαστεί από χρηματοδότηση του Ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, δεν έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα για τους χρήστες, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος τους (65% έως 90%) προορίζεται για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού, στο Δυτικό τμήμα της χώρας και έτσι παραβιάζονται τα Άρθρα 4.2 και 4.5 του Συντάγματος, που ορίζουν ότι: «οι Έλληνες έχουν ίσες υποχρεώσεις και συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».

2. Η επιβολή διοδίων που αντιστοιχούν σε χρήση 51χλμ. σε όσους εισέρχονται/εξέρχονται από ενδιάμεσους κόμβους, μεταξύ των οποίων μεσολαβεί ο σταθμός διοδίων των Αφιδνών, είναι αντίθετη με τα άρθρα 24.2.2, 24.1.3 & 24.2.5 του νόμου 3555/2007, καθώς και με το άρθρο 25 του Συντάγματος, γιατί συνιστά καταχρηστική άσκηση δικαιώματος και δεν σέβεται την αρχή της αναλογικότητας (π.χ. για τα 6χλμ. από Αφίδνες μέχρι Αγ. Στέφανο, καλούμαστε να πληρώσουμε για χρήση 51χλμ.).

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Στο άρθρο 24.1.5(2), εδάφια (i) και (ii), προβλέπεται ότι ο Παραχωρησιούχος μπορεί να απαιτήσει από το χρήστη που δεν πλήρωσε, την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν αστική ποινή με τις ακόλουθες προϋποθέσεις και διαδικασίες:

α) Πρέπει να έχει πάρει άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για να εγκαταστήσει και να χρησιμοποιεί κάμερες.

β) Να στείλει στο αρμόδιο Υπουργείο την φωτογραφία των πινακίδων με σημείωση του χρόνου διέλευσης. Το υπουργείο πρέπει μέσα σε 5 ημέρες να του παρέχει τα στοιχεία του κατόχου του οχήματος. Στη συνέχεια, ο Παραχωρησιούχος μπορεί να ζητήσει την έκδοση διαταγής πληρωμής, εφ΄όσον περάσουν 15 ημέρες και ο χρήστης δεν έχει πληρώσει.

Η διάταξη όμως αυτή του άρθρου 24.1.5 είναι αντισυνταγματική γιατί:

α) δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης (άρθρο 20.2), και

β) γιατί παρέχει στο προσωπικό του Παραχωρησιούχου (ο οποίος μπορεί να προσλαμβάνει οποιονδήποτε, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα και με ανεξέλεγκτα προσόντα και ιδιότητες) αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (άρθρο 103.1 του Συντάγματος).

Στο ίδιο άρθρο, ρητά αναφέρεται ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία και Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμία ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής, πρόκειται δηλαδή για μια οικονομική διαφορά μεταξύ του ιδιώτη χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, είναι σχεδόν βέβαιο ότι εάν ο Παραχωρησιούχος προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα από τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια όπου αυτοί θα προσφύγουν, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της.

Εκτός όμως από την παράνομη, αυθαίρετη και καταχρηστική απαίτηση καταβολής Διοδίων, η μη συμμόρφωση του Παραχωρησιούχου με τις συμβατικές του υποχρεώσεις και η αδιαφορία του Δημοσίου, έχουν προκαλέσει προβλήματα οδικής ασφάλειας στον επικίνδυνο και ημιτελή παράπλευρο δρόμο (παράδρομο) από τον Άγιο Στέφανο μέχρι τη Μαλακάσα διότι:

α) Για να αποφύγουν τα διόδια των Αφιδνών, σχεδόν όλα τα φορτηγά διεθνών μεταφορών, κινούνται στον παράδρομο, ο οποίος πλέον είναι γεμάτος λακκούβες και εξογκώματα. Αυτό συμβαίνει διότι οι προδιαγραφές του δεν αφορούν βαριά κυκλοφορία, δεν έχει διαχωριστική λωρίδα, αλλά ούτε και κατάλληλη σήμανση, με αποτέλεσμα συνεχή πρόκληση ατυχημάτων και πολύ μεγάλη ταλαιπωρία. Ο παράδρομος, αντί να εξυπηρετεί τους κατοίκους και την τοπική κυκλοφορία, έχει αποκτήσει κίνηση επιπέδων εθνικής οδού.

β) Από τη δεξιά πλευρά του παράδρομου (με φορά κίνησης προς Αθήνα), αυτός παραμένει ημιτελής, αφού διακόπτεται στη Μαλακάσα (από τη Σφενδάλη έως τις Αφίδνες), στις Αφίδνες (από την ιδιοκτησία του κ. Παπαρούνη), αλλά και στον Αγ. Στέφανο (από το στρατόπεδο της 651ΑΒΥΠ).

Εμείς οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι των περιοχών, από τις Αφίδνες μέχρι τον Ωρωπό, δεν υποκύπτουμε στο εκβιαστικό δίλημμα του τύπου "να πληρώνουμε το παράνομο χαράτσι ή να διακινδυνεύουμε τη ζωή μας στον άθλιο και ημιτελή παράδρομο".

Αποφασίσαμε ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, να μη δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας και αρνούμαστε να παραλάβουμε οποιοδήποτε χαρτί, ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝΟΙ την κρίση των Δικαστηρίων.

http://www.akribeia-stop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=220:2009-11-27-11-07-00&catid=34:2010-04-28-12-33-01&Itemid=28

edit

Κατι πολυ χρισημο πιστευω

http://diodiastoparxeio.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

Έγινε επεξεργασία από o polonos
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ διόδια πάντως πληρώνω κανονικά για έναν και μόνο λόγο... Για να μπορέσω να τους σκισω σε περίπτωση που (χτυπά ξύλο) πάθω ζημιά από κακοτεχνια...

διαβασε πιο πανω τι εγινε με το σκυλο και τον φιλο μου...

υπαρχει περιπτωση πιστευεις να σου δωσουν εστω και ενα ευρω οι καρχαριες?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ διόδια πάντως πληρώνω κανονικά για έναν και μόνο λόγο... Για να μπορέσω να τους σκισω σε περίπτωση που (χτυπά ξύλο) πάθω ζημιά από κακοτεχνια...

αν έχεις το αμάξι σου πένα αυτο που θες ειναι να μην πάθει κατι.. αν χτύπα ξυλο γίνει κατι θα θες να σου πάρουν καινούριο που λεει ο λόγος αλλα νομίζω οτι θα ειναι αρκετά δύσκολο να τους πάρεις έστω και ενα ευρώ. ισως τα λεφτά στα δικαστικά έξοδα να ειναι αρκετά και να μην αξίζει στην τελική.

*και εγώ μαζί σου είμαι στο σκίσιμο...

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ!

κολλας στον μπροστινο και προλαβαινεις ανετα να περασεις ταυτοχρονα μαζι του

ακομα πιο ευκολα γινεται στο teo pass...

Αυτό είναι τραγικό, και μόνο σαν σκέψη.

Εγώ προσωπικά τρελαίνομαι όταν μου κολλάνε από πίσω.

Δεν μου έχει συμβεί στην Αττική οδό, αλλά αν μου το κάνει κάποιος δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω.

Δεν είναι τα 2.80, είναι ο κίνδυνος που διατρέχω.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αλλα σκεψου οτι τα διοδια ειναι αδικια^2 για καποιους με χαμηλο εισοδημα.

Αυτος με το χαμηλο εισόδημα μπορει να παρει τον προαστιακο,μετα καποιο λεοφορείο και μετα με τα ποδια δεν θα παθει και τιποτα εαν περπατησει 100 μετρα.Προφανως ομως θελει το air-condition,τσαμπα εναν απ τους καλυτερους δρομους της Ελλάδος,και φυσικα να βρει παρκιν ακριβως εξω απ΄τον προορισμό του.Γνωμη μου?Η πήγαινε απο γύρο και σταματα της γκρίνες,η πληρωσε.ΔΕΝ γίνεται να τα έχουμε ολα δικά μας.Για Αττικη Οδο μιλαω παντα,και οι χαρακτηρισμοί δεν ειναι συγκεκριμενοι αλλα γενικοί.Για να αποφύγουμε και τις παρεξηγησεις.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

το πιο σωστο ειναι να κανουμε οτι γουσταρουμε να κατηγορουμε τους πολιτικους,αλλα οταν πεταχτει ενας και προσπαθησει να κανει κατι διαφορετικο να τον κατηγορησουμε και να τον κραξουμε λεγοντας οτι δεν θα αλλαξει αυτος την ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

το πιο σωστο ειναι να κανουμε οτι γουσταρουμε να κατηγορουμε τους πολιτικους,αλλα οταν πεταχτει ενας και προσπαθησει να κανει κατι διαφορετικο να τον κατηγορησουμε και να τον κραξουμε λεγοντας οτι δεν θα αλλαξει αυτος την ελλαδα

Έχεις μπερδέψει την ελευθερία με την ασυδοσία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

γιατι να παρει λεωφορειο αφου κι αυτος εχει πληρωσει το δρομο με τους φορους του?

οποιος εχει λεφτα κανει οτι γουσταρει,ενω οποιος δεν εχει ταλαιπωρειται με λεωφορεια?...

A)Επειδή η οικονομική του κατάσταση δεν του επιτρέπει να πληρώσει την είσοδο στον εκάστοτε δρόμο,στην περίπτωση μας, αττική οδό.

Τον έχει δεν τον έχει πληρώσει, έτσι έχει οριστεί. Άμα για Χ,Ψ λόγο δεν θες να συμβιβαστείς/πληρώσεις, είπα και πριν,go arround.

Β) Άμα δεν ήθελε να ταλαιπωρηθεί με λεωφορεία,να έκοβε το κάπνισμα,και τα χρήματα των τσιγάρων να τα έβαζε για την μετακίνησή του. Λύσεις υπάρχουν πολλές δεν είναι ανάγκη να δουλευόμαστε.

Και ναι δεν έχουμε κομμουνιστικό πολίτευμα για να τα ισοπεδώνουμε όλα. Και όποιος δεν έχει ναι,θα ταλαιπωρείται με λεωφορεία.Δεν είδα ποτέ κάποιον Πακιστανό να παραπονιέται.(Τυχαίο παράδειγμα οι Πακιστανοι,δεν έχουν τίποτα οι άνθρωποι)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.