Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

δεν εχω μπουζοκλειδο,αλλιως αυτο θα κανα :p:wall:

Όχι, πρέπει να "γεφυρωσεις". Βαλε το κατσαβίδι στην πίπα και ακούμπησέ το στέλεχος στο σασι. Αν σπινθηρίσει τότε φέρνει ρεύμα.

δηλαδη δεν αρκει η γειωση του σωματος για να αναψει το λαμπακι του κατσαβιδιου?

Link to comment
Share on other sites

Μιάς που πιάσαμε τα 80's. Opel Omega by Lotus.

Το χάζευα θυμάμαι τότε στους 4Τροχούς...

lotus20omega.jpg

bestialesplomegalotus11.jpg

Ειχε ενα ο θειος μου οταν ηταν στην Γερμανια..!μετατροπη στα 470 αλογα! Του το φαγανε μεσα απο το γκαραζ :hm:

Μου ελεγε ο ξαδερφος μου οτι ηταν τρομερο αυτοκινητο!!

Παντος ηταν και ομορφο και γρηγορο αμαξι στην εποχη του!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αυτό το "μεσα απο το γκαράζ" το έχω ξανακούσει!

Ο κολλητός έχει ξάδερφο στην Αγγλία. Το είχε επισκεφτεί πρόπερσι και πιάσαμε την κουβέντα για το αυτοκίνητό του. Ένα Datsuni R34 GT-R βελτιωμένο στα 400 άλογα. Το φύλαγε σε κλειστό γκαράζ. Κάποιοι τον μπανίσανε που μένει. Κάποια στιγμή κατέβηκε Ελλάδα. Όταν γύρισε, λίμπα η πόρτα και άφαντο το Datsuni!

Ούτε στο γκαράζ δε μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη...:wall:

Link to comment
Share on other sites

Και να ηταν και καθαρη βενζινη ,παει στο διαολο...ολες νοθευμενες ειναι.

εχει κανεις καμια ιδεα για το ποσο παει να βγαλω διπλωμα για μηχανη ανευ κυβικων?εχω αυτοκινητου και για 50αρακι(αν χρησιμευει καπου)

Link to comment
Share on other sites

Και να ηταν και καθαρη βενζινη ,παει στο διαολο...ολες νοθευμενες ειναι.

εχει κανεις καμια ιδεα για το ποσο παει να βγαλω διπλωμα για μηχανη ανευ κυβικων?εχω αυτοκινητου και για 50αρακι(αν χρησιμευει καπου)

μπορεί να χρησιμεύσει στο να μην δώσεις σήματα.

Link to comment
Share on other sites

ναι το ξερω,επειδη εχω του αυτοκινητου δεν δινω σηματα.για το 50αρακι ελεγα μην χρησιμευει καπου :p

Αμα ειχες για 125 το βγαζεις με κατι χαρτια στο υπουργειο..!

Ψαξτο μηπως γινεται και απο 50αρι! :T:

Link to comment
Share on other sites

Αμα ειχες για 125 το βγαζεις με κατι χαρτια στο υπουργειο..!

Ψαξτο μηπως γινεται και απο 50αρι! :T:

αποκλείεται να γίνεται απο 50αρι.Το 50αρι θεωρείται μοτοποδήλατο.

Link to comment
Share on other sites

50αρι δεν μετραει γιατι δεν ειναι του υπουργειου.

Αν ειχες 125 για δυο χρονια μπορεις να παρεις αυτοματα αναξαρτητου κυβισμου.

Τωρα απλα δεν θα δωσεις σηματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά παίδες δοκίμασα λίγο σήμερα το σχεδόν έτοιμο mx5 στα 10psi, είμαι στο σπίτι εδώ και κανα τέταρτο και ακόμα έχω 200 παλμούς:nothing:

Τι σκασίματα από τη σκάστρα, τι ήχος από εξάτμιση, τι επιτάχυνση, πόσο γρήγορα άναψε το λαμπάκι της βενζίνης:p

Υλικό αργότερα!

εκτος απο γνωσεις μηχανολογιας ξερεις και απο χημεια?μπας και εχεις βρει τροπο να μετατρεπεις το κατουρο σε αμολυβδη και δε μας το λες?:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Χεχε...για κάποια πράγματα αξίζει να καίς ακόμα και "λιωμένο χρυσό" (aka βενζίνα στην ελλαδάρα:p)

Εδώ ένα μικρό teaser. (σε channel φίλου, κοντά 4-4,5κ στροφές όχι παραπάνω)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mqaPzc3Q1_4]YouTube - Mazda mx5 turbo[/ame]

Εν τω μεταξύ τώρα ανακάλυψα μια τρελή παράλειψη που έκανα, δεν είχα συνδέσει το vacuum/boost στην σκάστρα, πως δεν πήρα καμιά τουρμπίνα από compressor surge στο χέρι..για αυτό κάνει έτσι η σκάστρα στο videaki...:getlost:(όχι πως δεν είναι κορυφαίος ο ήχος πάντως)

Έγινε επεξεργασία από Shadow Keeper
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά, ο ήχος αυτός δεν είναι η σκάστρα, είναι ο αέρας που εκτονώνεται απο την φιλτροχοάνη ή/και την wastegate μην έχοντας άλλη διέξοδο...

Δεν παθαίνει τίποτα η τουρμπίνα σου έτσι μην αγχώνεσαι, εγώ το δικό μου το έχω ταπωμένο και κάνει συνεχώς ετσι... :hehe:

Κάπως έτσι:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=avtcKWjCMtM]YouTube - Nissan 200sx[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.