Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μετά βέβαια ήρθε και το Ε46 με τα 343 άλογα και έδεσε η κομπόστα.

Και πριν 2.5 χρόνια και αφού μου έσπασε τα φρύδια ο @spersv είπα το "Ο ΧΑΙ" στον Ιταλό.

Εγώ απορώ (πραγματικά δηλαδή και θέλω εξήγηση) πώς γίνεται μετά το 6κύλυνδρο και την ποιότητα BMW (ειδικά E46) και την πίσω κίνηση να πας στο επόμενό σου αυτοκίνητο. Δεν το χωράει το μυαλό μου. Είμαι σε φάση 6κύλυνδρο και πίσω κίνηση και σκέφτομαι ότι ίσως στο μέλλον αλλάξω αυτοκίνητο αλλά δεν χωράει στο μυαλό μου ότι θα πάω σε 4κύλυνδρο πάλι.

Στα 18 μου που πριν τον κόφτη ήταν ντροπή να αλλάξω ήθελα Γιάπνα!

Στα 22 μου εκτίμησα τον Γερμανό (και τώρα αν έπαιρνα οικογενειακό Passat θα έπαιρνα)

Στα 28 μου σαγηνευτικα απο τον Ιταλό.

Άρα είμαι στα "22" σου. Παππού.:p

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uyfHaQ1zl7g&feature=related]Hot Model in Lancer EVO vs. Professional Racecar Driver in SUV - GT Channel - YouTube[/ame]

μπιατς με EVO προσπαθει να κανει καλυτερο χρονο απο ρεης ντραηβερ με outlander.

Link to comment
Share on other sites

πως την παλευουν και χωνουν suv στις πιστες ενα θεος ξερει,εντωμεταξυ ειναι η μονη κατηγορια αυτοκινητων που εκνευριζει αφανταστα στον δρομο,μετα τα καλογυαλισμενα μερτσεντες σενταν που σκαλωνουν στην αριστερη για μοστρα.

ελα ομως που κρεμανε τα σαγονια τους,οταν τους περνα απο πανω ο καλοτουρμπισμενος Tfsi,και ξαφνικα συνηδητοποιούν οτι ο δρομος δεν ειναι δικος τους.

τωρα πλακα στην πλακα,πολυ θα κανα κεφι ενα κεντρομηχανο cayman,με τις τιμες να χουν πιασει πατο,αλλα τα χω ξαναπει

αμαξι(παθος)+ελλαδα= NO-GO

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8VSkQTjDcF0]Corvette vs. MX5 Turbo @ Nurburgring. BTG=8m05s. - YouTube[/ame]

ΧΑΧΑ, PWNAGE.

Γυρνάει το μχ5 με 180 άλογα σε 8:05 και προσθιοκίνητα παλέυουν να πέσουν κάτω από τα 8:30. Είδα και τι αμάξια πρέπει να έχεις για να πάς πιο γρήγορα από ~8 λεπτά...και απογοητεύτηκα.:p

Nordschleife lap records - FastestLaps.com

Link to comment
Share on other sites

Πάμε τώρα στο θέμα της συντήρησης. Στην οικογένεια έχουμε ένα Ford Mondeo του 2002. Τα πρώτα χρόνια τα service ήταν φθηνά. Στην συνέχεια όμως εκτοξεύθηκαν καθώς έπρεπε να αλλάζουν διάφορα πράγματα τα οποία χρεώνονταν σε τιμές που το φθηνότερο service ήταν 250 ευρώ. Μετά άρχισαν οι διάφορες μικροβλάβες οι οποίες παρά τα 5 χρόνια εγγύησης δεν πέρναγαν εγγύηση. Π.χ. χάλασε η κλειδαριά του τιμονιού. Άλλαγμα όλες κόστος πάνω από 300 ευρώ. Στα 5μιση χρόνια, κούρεψε γρανάζια το διαφορικό. Το αυτοκίνητο οδηγείται με ταξιτζίδικο τρόπο.... Εκτός εγγύησης. Κόστος αντικατάστασης με μεταχειρισμένο σασμάν-διαφορικό 1000 ευρώ. Μετά χάλασε ο θερμοστάτης. Άλλα 280 ευρώ. Μετά άρχισαν τα χαζά με την πλαστική πολλαπλή εισαγωγής. 700 ευρώ η αντικατάσταση τελικά το φτιάξαμε με κάπου 250 και αρκετή προσωπική εργασία.

Νταξ, δεν λέω έχει τα θεματάκια του το mondeo αλλά από την προσωπική μου εμπειρία θα το έλεγα ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο σε θέμα βλαβών και πιστεύω ότι μετά από 11χρόνια και 191,000 χλμ έχω μια καλή εικόνα για την συγκεκριμένη παρτίδα(1ο τετράμηνο του 01).

Απλά μου προκαλεί απορία το ότι κούρεψες σασμάν. Τα 1000€ πάντως ήταν πάρα μα πάρα πολλά για τοποθέτηση + μεταχειρισμένο σασμάν και πόσο μάλλον για mondeo

καλυτερη θεση οδηγησης απο το fiesta.

You didn't said that.

Seriously, edit your post.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

μιλαω για το καινουριο yaris( αυτο που εχω) με το τελευταιο fiesta.

το καινουριο yaris με το παλιο(καντραν στο κεντρο) καμια σχεση μεταξυ τους... στο παλιο καθεσαι ψηλα.

δες εδω πχ

2012 Toyota Yaris Driver Seat 2 Photo 8

πριν αναφερομουν στο καινουριο, νομιζα αυτο εννοουσε ο φιλος μας.

για το παλιο συμφωνω. μολις μπηκα μεσα βγηκα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

μιλαω για το καινουριο yaris( αυτο που εχω) με το τελευταιο fiesta.

το καινουριο yaris με το παλιο(καντραν στο κεντρο) καμια σχεση μεταξυ τους... στο παλιο καθεσαι ψηλα.

δες εδω πχ

2012 Toyota Yaris Driver Seat 2 Photo 8

πριν αναφερομουν στο καινουριο, νομιζα αυτο εννοουσε ο φιλος μας.

για το παλιο συμφωνω. μολις μπηκα μεσα βγηκα.

για το ίδιο αμάξι μιλάμε. Ναι έχει χαμηλώσει, αλλά το ύψος του καθίσματος δεν έχει πάντα να κάνει με το αν το σύνολο της θέσης είναι σωστό.

Πχ η θέση τιμονιού

Link to comment
Share on other sites

το υψος το ανεφερα ως συγκριση πως μου φανηκε εμενα.

συνολικα, μου αρεσε περισσοτερο η θεση του yaris. στο fiesta, δεν ειχα τοσο καλη ορατοτητα, ειδικα πισω.

το τιμονι με βολευει περισσοτερο στο yaris, ειναι περισσοτερο καθετο, ως προς την θεση.

τι παραπανω εχει η θεση του fiesta?

Link to comment
Share on other sites

το λινκ με τους χρονους στο νουρμπουργκρινγκ ειναι εγκυρο?Μπας και παιζει τιποτα με τους οδηγους και πχ το ενα αυτοκινητο ειναι με οδηγο τον σουμαχερ,το αλλο με τον καφετζη????

Λεει μεσα κατι ζορικα..

megane RS 265 βγαζει καλυτερο χρονο απο.... viper gts και KTM XBOW και ενα σκασμο σουπερκαρς????

Golf R πιο γρηγορο απο evo 6 ,evo 7 ,exige S????

ροκκος πιο γρηγορος απο την exige?????????

Link to comment
Share on other sites

Εικοσι τόσα χιλιόμετρα στροφιλίκια ειναι σίγουρα παιζουν πολλά πράγματα ρόλο οπως βάρος το setup της ανάρτησης τα λάστιχα και το πόσο καλά ξέρει την διαδρομή ο οδηγος για να πάρει το 100% του αυτοκινήτου .

Δεν ειδα το βίντεο με το μχ5 πιο πάνω αλλα αν .

1. Ειναι stripped στα 900 κιλά .

2 Εχει στεταρισμένη ανάρτηση και οχι πολιτικη

3. Φοράει σλικς .

4 Ο οδηγός ξέρει την διαδρομή οπως το υπνοδωμάτιο-τουαλέτα του σπιτιού του .

Λογικό είναι να το βλέπουν με τα κιάλια πολιτικά αυτοκίνητα πολλαπλάσιων ίππων .

Link to comment
Share on other sites

το υψος το ανεφερα ως συγκριση πως μου φανηκε εμενα.

συνολικα, μου αρεσε περισσοτερο η θεση του yaris. στο fiesta, δεν ειχα τοσο καλη ορατοτητα, ειδικα πισω.

το τιμονι με βολευει περισσοτερο στο yaris, ειναι περισσοτερο καθετο, ως προς την θεση.

τι παραπανω εχει η θεση του fiesta?

ας το πάμε αλλιώς.

define καλύτερη θέση οδήγησης.

Για οδήγηση στην πόλη ή για ανησυχίες?

Γιατί για οδήγηση στην πόλη και χαλάρωση, ναι το yaris είναι καλύτερο

Link to comment
Share on other sites

για ανυσηχιες.

για πολη, θα τα ελεγα ιδια. αν εξαιρεσεις, την περιορισμενη ορατοτητα του fiesta.

ορατότητα στο fiesta πίσω δεν έχεις λόγο τζαμιού αλλά μπροστά τι πρόβλημα είχες?

Link to comment
Share on other sites

Ευκαιρία να γκρινιάξω κι εγώ λίγο τώρα! :p

Το νέο Yaris έχει όντως καλύτερη θέση από το παλιό. But still, θα μπορούσε να είναι και καλύτερη.

Μπαίνω καμιά φορά στο εταιρικό το Polo της μάνας μου, που είναι η τελείως απλή standard έκδοση, και, διάολε, η θέση είναι απίστευτα βολική.

Το κάθισμα, χωρίς να είναι μπάκετ, με κρατάει ακριβώς εκεί που πρέπει για να νιώθω ότι στηρίζομαι κάπου :p

Το τιμόνι έχει τέτοιο εύρος ρυθμίσεων που έρχεται ακριβώς εκεί που το θέλω. Όσο κάθετα και κοντά μου το θέλω.

Τα πεντάλ είναι στο βάθος και κοντά στο ύψος του καθίσματος. Στο Yaris είναι χαμηλά και μπροστά στα πόδια μου. Σαν πεντάλ ραπτομηχανής (ok, υπερβάλλω λίγο, αλλά you get it).

Έτσι κάθομαι σωστά, ενώ στο Yaris (το προηγούμενο, το δικό μου) όταν πατάω συμπλέκτη, το πόδι πιέζεται πολύ στην κάτω μεριά από το κάθισμα.

Είναι τελείως αλλού.

Α, και λόγω του ότι είναι σαν να κάθομαι στον αέρα, πονάει η μέση μου σε ταξίδια

(π.χ. Αθήνα-Πάτρα βγήκα από το αμάξι με ΠΟΝΟ και από τότε είπα ποτέ ξανά το Yaris σε πολύωρο ταξίδι κι ας καίει λίγοτερο).

Η Toyota μάλλον δεν ασχολείται και πολύ με το εσωτερικό και τη θέση οδήγησης...

Link to comment
Share on other sites

Η Toyota μάλλον δεν ασχολείται και πολύ με το εσωτερικό και τη θέση οδήγησης...

δεν ισχύει αυτό. Απλά το yaris είναι αμάξι πόλης και δεν έδωσαν τόσο έμφαση εκεί.

Link to comment
Share on other sites

δεν ισχύει αυτό. Απλά το yaris είναι αμάξι πόλης και δεν έδωσαν τόσο έμφαση εκεί.

Ακριβώς εκεί έδωσαν την περισσότερη έμφαση. Αυτή ήταν και η καινοτομία του όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε, που την μιμήθηκαν όλοι.

Κατασκεύασαν ψηλό αυτοκίνητο και τοποθέτησαν τους επιβάτες περισσότερο κάθετα ( σαν σε φορτηγό) κερδίζοντας απίστευτους χώρους.

Link to comment
Share on other sites

Οπως το λέει ο παππούς απο πάνω είναι.

Εγώ νόμιζω ακόμα πως κάθομαι ΠΑΝΩ απο το αυτοκίνητο αντί για μέσα...

Πέτρο, δεν ήταν θέμα επιλογής, στην Ελλάδα ήθελα 50,000 ευρώ τότε για Μ3 παλι + τα κερατιάτικα (ασφάλειες, τέλη, @@) με μισθό καλό ναι, αλλά Ελλάδας δε.

Την πισω κίνηση την δίνεις πιο δύσκολα απο ότι δίνεις τώλο... αλλά μερικές φορές δεν έχεις επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς εκεί έδωσαν την περισσότερη έμφαση. Αυτή ήταν και η καινοτομία του όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε, που την μιμήθηκαν όλοι.

Κατασκεύασαν ψηλό αυτοκίνητο και τοποθέτησαν τους επιβάτες περισσότερο κάθετα ( σαν σε φορτηγό) κερδίζοντας απίστευτους χώρους.

Λέω ότι δεν έδωσαν έμφαση στην σπορ θέση οδήγησης.

Εσυ θεωρείς σπορ να οδηγάςφορτηγό?

Link to comment
Share on other sites

Μα ο Γιάγκος λέει για τα χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης, και πως το να την βάλουν ψηλά και κάθετα έδωσαν χώρους και πρακτικότητα στο εσωτερικό, και εσύ λες αν είναι σπορ η όχι.

Το κομμάτι του "Κάθετα" είναι σπορ, το κομμάτι του ψηλά, οχι δεν είναι, αλλά δεν λέτε το ίδιο πράγμα.

Για αμάξι πόλης έχει φοβερή περιφερειακή όραση, και άνετη θέση, απλά δεν ειναι σπορ.

Αλλά δεν ήτνα προτερεότητα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.