Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=15441]Periklis_pap[/MENTION]

"Γούστο είναι η σπάνια περίπτωση στην οποία επιτρέπω σε άλλον άνθρωπο να έχει διαφορετική άποψη απο τη δική μου."

1ος Λεβελόνιος Θεμελιώδης Νόμος της Άποψης

:p

Έγινε επεξεργασία από LevelOne
Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν το ξέρουν το Casino στην πάρνηθα είναι κλειστό (λόγο απεργίας υπαλληλων) άρα και ο δρόμος ανάβαση/κατάβαση άδειος ;) Ευκαιρία για βόλτα με φιλαράκια ;D :crazy_pilot::crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Για όσους δεν το ξέρουν το Casino στην πάρνηθα είναι κλειστό (λόγο απεργίας υπαλληλων) άρα και ο δρόμος ανάβαση/κατάβαση άδειος ;) Ευκαιρία για βόλτα με φιλαράκια ;D :crazy_pilot::crazy_pilot:

Μη σας βρουνε σε κανα δεντρο μονο

Link to comment
Share on other sites

Καλά Σπύρο διάβασες έτσι...

Rear biased 4WD... καλά μην φάς.

ESP που δεν θα βγαίνει άλλα SLK... μην φας πάλι

Curb weight is estimated at around 3300 pounds... ΛΟΛ.

σορρυ παιδια αλλα spot, liek PROPER spor απο την Μετσεντες πολύ σπάνια βλέπουμε :(

Link to comment
Share on other sites

Καλά Σπύρο διάβασες έτσι...

Rear biased 4WD... καλά μην φάς.

ESP που δεν θα βγαίνει άλλα SLK... μην φας πάλι

Curb weight is estimated at around 3300 pounds... ΛΟΛ.

σορρυ παιδια αλλα spot, liek PROPER spor απο την Μετσεντες πολύ σπάνια βλέπουμε :(

εννοειτε ρε φιλε, γιαυτο λεω για φορεματακια κ κουδουνιστρες, ακομα κ η μερκ μπαινει για τα καλα σε πολυ πιεσμενα 2λιτρα, 350 αλογα ετσι? μεχρι προτινως 200 to gti και ητανε καλα, τα 265 του ς3 ονειρο..350!!

καταταλλα μερσεντες γιαουρτι αισθηση (αν κ εχει ξεκινησει να ειναι πιο επιθετικη), το λεω ομως διοτι θα ακολουθησουν ολοι! διλιτρα πισωκινητα μπεμπακια με 250+ αλογα δεν θα με χαλανε καθολου, ασε που θ παιζουν κ mainstream 1600αρακια γιατι θα εχουν ιδια δομη 4pot.

Link to comment
Share on other sites

:inlove: τι εκανε παλι η μερσεντες.... OMG!

εχει αλογατα μωρε καθε αλλο παρα κακη εταιρια, ομως το κοινο της εχει μαθει να καθεται σε φρυδια φαλαινας κ θελουν ταμαξι να ειναι γιαυρτι, τραβαω τιμονι μπαινω δεν νοιωθω τπτ παρα μια μια τσιχλισια αισθηση. Ισως να μην ειναι του δικου μου γουστου που το θελω πιο οπλο το αμαξι κ ας ειναι spartan_inside!

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΩΤΟΥ?

λέει 350, οχι 250.

Το αγαπάω το tfsi αλλά "χαλαρά 350 άλογα 1ο στάδιο" δεν παίζει.

Το 3ο στάδιο δηλαδή τι κάνει? 900 τροχό?

Για να βγάλει ο γνωστός άρρωστος του φορουμ 350 σταθερά και απροβλημάτιστα στην αρχή δεν το λες και "απλό 1ο στάδιο" απο το S3 του.

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΩΤΟΥ?

λέει 350, οχι 250.

Το αγαπάω το tfsi αλλά "χαλαρά 350 άλογα 1ο στάδιο" δεν παίζει.

Το 3ο στάδιο δηλαδή τι κάνει? 900 τροχό?

Για να βγάλει ο γνωστός άρρωστος του φορουμ 350 σταθερά και απροβλημάτιστα στην αρχή δεν το λες και "απλό 1ο στάδιο" απο το S3 του.

καλα δεν ειναι 350 ειναι 320-330 (με φιλτρο προγραμμα εξατμιση ,μιλαμε τωρα για μετατροπες ~2χιλιαδων αν πας για φτηνα-3/3.5 αν πας για τα ακριβοτερα που κυκλοφορουν)....αν συμπληρωσεις και αντλια (+1000) , κ με καταλληλο προγραμμα εισαι κοντα στα 350 αν οχι πανω απο 350...Προφανως θα φθαρει η τουρμπινα μια ωρα αρχυτερα και ειναι προτιμοτερο bt και ναναι πιο χαλαρα η τουρμπινα, αλλα οσο ναναι ακατορθωτα δεν ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.