Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Για το τσακωναμαξο που λεει 340 αλογα με σκετο προγραμμα δεν τα υποσχεται κανεις αλλος..θελουν φιλτρο εξατμιση και προτεινουν ιντερκουλερ. Οποτε η εχει καμμια εξωγηινη τεχνολογια η λεει μουφες η εχει ρυθμισεις ανατιναξης...

για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?

της revo μου φαινεται παει 140.

παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..

Link to comment
Share on other sites

για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?

της revo μου φαινεται παει 140.

παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..

Ναι καπου 140 παιζει το σκετο ρεμαπ της ρεβο για τον 1.2, αλλα ψαξου τρελλα πως το πετυχαινει αυτος ο γερμανος. Δηλαδη ειναι λιγο ασυνηθιστο να λεει " ξερεις στο δινω με τα μισα λεφτα απτο ρεβο και κανει και για αλλα αμαξια"... Τι διαλο χαζοι ειναι ολοι οι αλλοι και δεν εχουν βρει κατι αναλογο ( η ρεβο ακουγεται πως εχει ινσαιντερς στο vag γιατι συνηθως παρακαμπτει πρωτη τα κλειδωματα των εγκεφαλων)... Και φυσικα, ας λεει οτι θελει αυτος, βελτιωση= αυξημενη καταπονηση ειδικα σε τουρμπο ( τουρμπινα-θερμοκρασιες καυσαεριων κλπ)... Αν σε καιει τοσο για βελτιωση βαλε κατι τυπου εισαγωγη, σε αλογα θα παρεις ελαχιστα ( μονοψηφιο αριθμο) σε σχεση με το προγραμμα αλλα νιωθεις την διαφορα στην αποκριση... Με το προγραμμα μπαινεις σε πολλα ρισκα ( μπορει να σου δουλευει μις χαρα κανα μηνα και μια μερα να σου πεταξει λαμπακι απλα ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ)... Εμενα μου το κανε δωρο( οχι ρεβο, αλλο) πελατης οποτε δεχτηκα ξεροντας οτι αν γινει μλκια εχω δικο μου ανθρωπο να επεμβει...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα το θυμήθηκα.

Λατρεία:

002_8763.jpg

θυμαμαι την Ε21, πολυ διαφορετικη αισθηση τιμονιου σε σχεση με το τσακωναμαξο... Σαν να λεμε μια αμεση ευελικτη γριουλα ~1050 κιλων και ενα ευσταθες θυμωμενο τουβλο 1450 κιλων...

Link to comment
Share on other sites

για τον 1.2 126 ή 133 αλογα απο 105 ειναι normal?

της revo μου φαινεται παει 140.

παντως τσακο οντως υπερβολικο στη δικη σου περιπτωση..

αν εχεις τοσο κ@υλα να βελτιωσεις παντως , χωρις να σκασεις τα τρελλα λεφτα και γουσταρεις τις στροφες, παρε το παρεμβυσμα πολυουρεθανης που βγαζουν powerflex-superpro και μαγκωνει εκει που συνδεονται μηχανη κιβωτιο (απο κατω)... για ~40 ευρω μεγαλη διαφορα στην αισθηση και στις αλλαγες ταχυτητων...

Link to comment
Share on other sites

Η εξαγωγή είναι από τη μεριά του σασί;

Ναι, και στο Fiesta ενός φίλου μου έτσι είναι. Και μου φαίνεται αρκετά λογικό βασικά.

Γνωρίζει κανείς το λόγο που στα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα η εξαγωγή είναι μπροστά, ενώ πρέπει να φύγει προς τα πίσω? :hmm:

Έγινε επεξεργασία από nickstamat
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει αυτο που θα πω στην επιλογη των κατασκευαστων, αλλα με την εξαγωγη πισω ειναι εξαιρετικα πιο δυσκολο να φτιαξεις σωστο ατμοσφαιρικο χταποδι.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.