Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται σε περιοχες γυρω απο την κατοικια μας.. το ειχε αποτελεσμα ερευνα του ιδρυματος Μυλωνας.

Δεν ειναι δικαιολογια αυτο.

εκτος και αν δεν κυκλοφορουν αλλα αυτοκινητα στην περιοχη σου.

Link to comment
Share on other sites

E34 είναι!

Τοτε του λειπει το πλαινο πορτοκαλι signal φως :Ρ

Με τρολλαρε η φωτο νομιζα οτι πραγματικα ηταν ε39

Προβλημα με το κλειδωμα εχεις- ειχες ποτε? τι powerplant? [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]?

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
Link to comment
Share on other sites

Για τα ψυγεία ειναι. Οταν εχει πολυ κρύο βοηθάει τον κινητήρα να εχει την θερμοκρασία που πρέπει για να μπορεσει να ανεβασει θερμοκρασία και το καλοριφέρ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

post-6199-1416076967,7287_thumb.jpg

Στον προφυλακτήρα λες;

Πανω απο το θολο της ροδας και πριν απο τους μεντεσεδες της πορτας.

Btw αυτο που επισυναψα γνωριζετε τι ειναι ; Δεν ειναι για τα ηχεια τουλαχιστον οχι για αφτερ μαρκετ ραδιο, κατω δεξια απο ο τιμονι ειναι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

[ATTACH]54139[/ATTACH]

Πανω απο το θολο της ροδας και πριν απο τους μεντεσεδες της πορτας.

Btw αυτο που επισυναψα γνωριζετε τι ειναι ; Δεν ειναι για τα ηχεια τουλαχιστον οχι για αφτερ μαρκετ ραδιο, κατω δεξια απο ο τιμονι ειναι.

Sent from my iPhone using Tapatalk

το υψος για το που βαραν τα φωτα(?)

Link to comment
Share on other sites

Για τα ψυγεία ειναι. Οταν εχει πολυ κρύο βοηθάει τον κινητήρα να εχει την θερμοκρασία που πρέπει για να μπορεσει να ανεβασει θερμοκρασία και το καλοριφέρ κλπ.

Αμερικα οι νταλικεριδες το κανουν και για να μην παγωσει το λαδι νομιζω (για πολυ χαμηλες θερμοκρασιες μιλαω κατω απο -10)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Είναι για εργοστασιακό ηχοσύστημα. Είναι για το δεξιά-αριστερά (έχω τέτοιο εγώ στο δικό μου). Το δικό σου πρέπει να είναι και για το μπρος-πίσω (fader) της έντασης.

Με aftermarket σύστημα, πρέπει να περάσεις τα καλώδια των ηχείων σου από εκεί για να λειτουργεί. Κανείς δε το χρησιμοποιεί πια, το έχουν οι πηγές ενσωματωμένο.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα εισουν με ε34 και πηγα να ρωτησω τι του εκανες :Ρ

Ωραιος μαν, οταν ευκαιρήσεις ανέβασε οπτικό υλικό :baby:

for the science!

Δεν ειναι κατι ιδιαιτερο :p Βασικα δεν ειναι δικο μου ειναι του κολλητου.Θα ανεβασω περισσοτερες και καλυτερες

φωτο οταν γυρισει μιας και λειπει.Οι ζαντες ειναι απο Μ5 Ε 39 ενος φιλου που του τις χαρισε και με

δαχτυλιδια-αποστατες στο μηχανουργειο κουμπωσαν πανω.Απλα τις ειχε κανει αμμοβολη πριν του τις δωσει

για αυτο εχουν μια ζαγρε επιφανεια.In time θα βαφουν;) .Εχει βαλει τα Matador που εχω προαναφερει

και Bilstein κιτρινα με μαμα ελατηρια.(οικογενεια γαρ :p).Προσφατα το καναμε ενα εξωτερικο φρεσκαρισμα

στο μαγαζι του αδερφου και μεσα αλλαχθηκε η ταπετσαρια του ουρανου μιας και κλασσικα κρεμασε.

Τοτε του λειπει το πλαινο πορτοκαλι signal φως :Ρ

Με τρολλαρε η φωτο νομιζα οτι πραγματικα ηταν ε39

Προβλημα με το κλειδωμα εχεις- ειχες ποτε? τι powerplant? [MENTION=3128]2cpu[/MENTION]?

Προβλημα με το κλειδωμα δεν ειχε ποτε εκτος απο μια φορα που δεν κλειδωσε δευτερη σκαλα και του

το ανοιξανε κατι πρεζονια.Περαν κατι προβληματα με κατι συνδεσμους νερου λογω ηλικιας και καναδυο

φορες που μουλαρωσε ξαφνικα το αυτοματο κιβωτιο δεν ειχε κανενα προβλημα.Η αντισταση του καλοριφερ

aka μαχαιρα κατι νορμαλ για το συγκεκριμενο οχημα του ειχε χαλασει αλλα την επισκευασε.

Οπως ολα τα BMW εχει ενα κακο και αυτο ειναι οτι θελει καθε 15 μερες να το βαζεις μπρος.

Αν δεν το βαλεις απλα θελεις μπαταρια.Ειναι 520 εξακυλινδρο και το εχουμε βαλει τσιπακι απο

αμερικα μιας και το αυτοματο κιβωτιο ωρες ωρες εστυβε το ισα-ισα κινητηρα για αυτο το σκαφος.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα που το ειπες, σήμερα το έβαλα μπρος μετα απο 2-3 βδομαδες και ισα που πηρε ρευμα η μιζα .

20 ευρω βενζινα και δεν ανέβηκε καθόλου σχεδον ο δεικτης, σε σχεση με το Suzuki alto 1000cc που χρησιμοποιούμε για τη πολη, λογικο.

Για το κλειδωμα το λεω γιατι αν δεις υπάρχει θέμα στη δρομολόγηση των καλωδιων στο πορτ μπακαζ, απο τη τριβη εχουν φθαρεί στο σημειο που ειναι οι μεντεσεδες στα αριστερά και αναγκάστηκα πρέπει να το κλειδώνω 2 φορες γιατι η 1η ξεκλειδώνει και δείχνει πως υπαρχει κάποιο πρόβλημα. Τουλάχιστον ετσι λενε και bimmerforums και αλλου στο ιντερνετ.

Για το εσωτερικο εχει "σκασει" το δερμα στις πορτες ισως βγαλω καμια φωτογραφια να δεις-τε. Το ειχα κοιταξει παλια για DIY και δεν ειναι τραγικα δυσκολο, θελω καποια στιγμη να κατσω μηπως καταφερω να τα κολλησω παλι αφου βγαλω τα πανελ απο τις πορτες και κοιταξω και κατι ανωμαλίες - χτυπηματάκια στη κινηση των παράθυρων. (ρεγουλατορες? καπου ειδα οτι θελουν και αυτα αλλαγμα)

Γνωριζεις τιποτα περισσοτερο να μοιραστείς μαζι μου ? :upside::) (λινκ, σχόλια οτιδήποτε)

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως αν δεν το μετακινεις για μεγαλο χρονικο διαστημα το παθαινουν

αυτο γιατι ειναι φορτωμενα στους εγκεφαλους και στα ηλεκτρομοτερακια.

Αλλος φιλος εχει ασσο (116) και σε κλειστο υπογειο παρκινγκ στις 10 μερες

την ρουφηξε. ;)

Το αλλο κλασσικο προβλημα ειναι αυτο που ειπες δηλ.οι πλαινες ταπετσαριες.

Βρισκεις , πανακριβες και σε μερικους μηνες κρεμανε και εκεινες.

Αν βρεις κανενα καλο ταπετσερη και δεν εχουν φθαρει τα ξυλα απο πισω θα στις κανει

αρκει το ολο πλαισιο να ειναι σε καλη κατασταση.Τα παραθυρα το ποιο πιθανον

να εχουν πιασει σκονη και σε συνδιασμο με κανενα σπρευ αν ειχε πεσει να εκαναν

μουργα και να δυσκολευει στην κινηση, WD 40 και τελειωσες.

Αν εχεις/ εχει κανενας φιλος αυτοματο μην βαλει κανενα λαδι στο κιβωτιο εκτος

απο το γνησιο.Οτιδηπωτε αλλο αναβουν λαμπακια,αρνειται να κανει αλλαγες

ταχυτητων και τελος κλειδωνει στο safe mode .

Αν το τσιπαρεις το γνησιο διαγνωστικο σε βγαζει αγνωστο εγκεφαλο και σταματαει εκει.

Bosch και αλλα διαγνωστικα θα βγαζουν οτι νανε εγκεφαλο αλλα θα βρισκεις τις βλαβες.

Αυτα πανω κατω που θυμαμαι τωρα οτι με ερθει αλλο σε ενημερωνω η αλλιως ρωτα :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.