Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=119]Samael[/MENTION]

Βλέπω καλά στον 1ο και 4ο στις φωτο λείπει κομμάτι στο πάνω μέρος του εμβόλου?

Επίσης, από λάδια τι έκανες στο μοτερ? Μιλάμε τόση χαρακιά στα χιτώνια δεν δικαιολογείται μόνο από κακή καύση, κάτι άλλο έπαιξε με το μοτερ

Τι ενδείξεις είχες?

Το μοτερ ανακατασκευής από την καρεντα έχει εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Κακη καυση my hairy arse, οτι πιο γενικολογη δικαιολογια θα μπορουσαν να δωσουν, η οποια να μη σηκωνει και πολλες πολλες ερωτησεις. Ημαρτον σε αυτοκινητο τοσα λεφτα. Anyway, στο θεμα, ας πουμε οτι οντως ειναι κακη καυση, αρα ατελης ή ημιτελης, αρα φτωχο. Αρα θερμοκρασιες. Δεν παιζει να την ακουσαν τα χιτωνια απο θερμοκρασιες και το πιστονι να ειναι αθικτο, αυτο θα την ακουγε πρωτο και απο την διαστολη θα βρονταγε και τα χιτωνια. Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που σου συνεβη προηλθε απο ελλειπη λιπανση, το οποιο με καποιο τροπο επηρεασε ολη την πλευρα. Σκουπιδακι στο oil way? Κλασμενη αντλια? Κατι απ'ολα. Παντως οχι "κακη καυση".

Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς corsa το τελευταίο 1.3lt diesel? Ακούω πολύ καλά λόγια και συνεχίζω να μαζεύω γνώμες γιατί ψήθηκα.

πολυ οικονομικο. προσεξε τι παιζει με το dpf ομως...γιατι το κοστος ειναι περιπου 1300 ευρα..

θελει προσοχη στο πετρελαιο..

Link to comment
Share on other sites

Nα σαι καλά. Παντού διαβάζω για το περιβόητο dpf αλλά αν κατάλαβα καλά λύνεται το θέμα είτε με κάποια χιλιόμετρα στην εθνική (μια φορά το μήνα ας πούμε που σίγουρα θα το κάνω με το παραπάνω) ή με βελτιωτικά που ...βοηθάνε στην "αναγέννηση". Τα λέω καλά;

Κατά τα άλλα για κάποιον που δεν έτρεχε ποτέ και προέρχεται από astra του 2001 1.4lt βενζίνη είναι ικανοποιητικό ή θα έχει αρκετή διαφορα προς το χειρότερο; Ειπαμε δεν τρέχουμε αλλά όχι και να σέρνεται εντελώς :)

Link to comment
Share on other sites

οι ροπες στα diesel ειναι αλλου. απλα θα μαθεις να το οδηγας διαφορετικα.

αν ψαχνεις για diesel εγω θα κοιτουσα για yaris. καλυτερος κινητηρας και με dpf φθηνοτερο. καλυτερες επιδοσεις.

εσυ μιλας για τον αυτοκαθαρισμο, που γινεται σε ολα τα dpf. το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη, αν χρειαστει να βαλεις το χερι στην τσεπη θα σου φυγουν πολλα. δεν ειναι μια φορα το μηνα. ανα 500-600 χλμ γινονται αναγεννησεις του φιλτρου.

διαβασε και αυτο

diesel particulate filter (dpf) | AA

Link to comment
Share on other sites

Ναι σαι καλά για το λινκ, θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη. Όσο για το yaris καλύτερα να μην μπλέξω με τα τζαπόνια. Ντάξει, μπορεί να είναι γρηγορότερο, καλύτερο ή ότι άλλο, αλλά δεν μου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.

Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα.

Σε αυτή δεν αναφέρεσαι;

20130924_133029.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nα σαι καλά. Παντού διαβάζω για το περιβόητο dpf αλλά αν κατάλαβα καλά λύνεται το θέμα είτε με κάποια χιλιόμετρα στην εθνική (μια φορά το μήνα ας πούμε που σίγουρα θα το κάνω με το παραπάνω) ή με βελτιωτικά που ...βοηθάνε στην "αναγέννηση". Τα λέω καλά;

Κατά τα άλλα για κάποιον που δεν έτρεχε ποτέ και προέρχεται από astra του 2001 1.4lt βενζίνη είναι ικανοποιητικό ή θα έχει αρκετή διαφορα προς το χειρότερο; Ειπαμε δεν τρέχουμε αλλά όχι και να σέρνεται εντελώς :)

Πιο γρήγορο θα είναι το corsa.

Επειδή το έχω κάνει και test drive, έχει μπόλικο γκάζι.Χάνει όμως από το κιβώτιο που είναι 5άρι και σχετικά μακρύ.

Στην εθνική βέβαια στα 130 βγάζει περίπου 2.500 στροφές, κάτι που είναι ιδανικό για ταξίδι.

Στην πόλη βέβαια θα σου καίει 5, 5+ γιατί έχει πιο μακρύ κιβώτιο και είναι σχετικά βαρύ.

Ως αποτέλεσμα τη δύναμη τη δίνει μετά τις 1800.

Σε σύγκριση με το yaris κερδίζει σε τέλη κυκλοφορίας και τιμή.

Χάνει σε επιταχύνσεις και κιβώτιο (6αρι) και κατανάλωση σε πόλη.

Προσωπικά και εγώ σε corsa θα πήγαινα.

Link to comment
Share on other sites

ψαχτο πριν κανεις την αγορα σου.

και πρεπει να ξερεις απο που θα βαζεις καυσιμα. να εχει επιλεξει πρατηρια που ξερεις οτι εχουν καθαρα καυσιμα, για να μην παιζει κορωνα γραμματα.

αν δεν σου αρεσει παω πασο. να παρεις αυτο που σου αρεσει και αντεχει η τσεπη σου.

Link to comment
Share on other sites

Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα.

Σε αυτή δεν αναφέρεσαι;

%7Boption%7Dhttps://dl.dropboxusercontent.com/u/28082576/20130924_133029.jpg[/

Audi FSI Engine Carbon Build-up Megathread

Link to comment
Share on other sites

Κακη καυση my hairy arse, οτι πιο γενικολογη δικαιολογια θα μπορουσαν να δωσουν, η οποια να μη σηκωνει και πολλες πολλες ερωτησεις. Ημαρτον σε αυτοκινητο τοσα λεφτα. Anyway, στο θεμα, ας πουμε οτι οντως ειναι κακη καυση, αρα ατελης ή ημιτελης, αρα φτωχο. Αρα θερμοκρασιες. Δεν παιζει να την ακουσαν τα χιτωνια απο θερμοκρασιες και το πιστονι να ειναι αθικτο, αυτο θα την ακουγε πρωτο και απο την διαστολη θα βρονταγε και τα χιτωνια. Κατα πασα πιθανοτητα αυτο που σου συνεβη προηλθε απο ελλειπη λιπανση, το οποιο με καποιο τροπο επηρεασε ολη την πλευρα. Σκουπιδακι στο oil way? Κλασμενη αντλια? Κατι απ'ολα. Παντως οχι "κακη καυση".

Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.

Αυτό σκέφτηκα και εγώ , επίσης η τιμή που του δώσανε ( μέσα απο την ? audi ? ) είναι λιγάκι του στυλ να του πούμε κάτι στα ύψη να την κοπανήσει να μην αναλάβουμε . Εντάξει v8 κλπ αλλα 17 χιλιάρικα για ανακατασκευή χιτωνίων - κεφαλής ?

Link to comment
Share on other sites

τα λεφτά αυτά είναι για ολόκληρο μοτέρ αν κατάλαβα.

Απ ότι διάβαζα στο λινκ που ανέβασα, έχουν παίξει πολλές αλλαγές σε μοτερ αντός εγγύησης στο Μιουρικα, με γρατζουνιές στα χιτώνια γύρω γύρω(ίσως από τις επικαθίσεις), στραβές βαλβίδες λόγο επικαθίσεων και συνέχεια καθάρισμα των επικαθίσεων από τις βαλβίδες.

Άντε τώρα να έχεις δώσει 100κ+(και το R8 τα ίδια προβλήματα έχει) για να τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για λύσιμο πολλαπλής...

in vag we trust.

Link to comment
Share on other sites

μπορει να παρει παραδειγμα τον τυπο που εσπασε την bmw στην γερμανια και τους τρολαρισε ασχημα! :hm:

και μετα πολλοι επιμενουν για γερμανικη αξιοπιστια... και κατηγορουν τους ιταλους...

Link to comment
Share on other sites

μπορει να παρει παραδειγμα τον τυπο που εσπασε την bmw στην γερμανια και τους τρολαρισε ασχημα! :hm:

και μετα πολλοι επιμενουν για γερμανικη αξιοπιστια... και κατηγορουν τους ιταλους...

Όλοι οι άμεσοι, θα έχουν, μάλλον, ίσως, παρόμοιο θέμα. Δεν αλλάζει κάτι από χώρα σε χώρα.

Απλά τον άμεσο τον έσπρωξε πολύ το γκρούπ την τελευταία 10ετία.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=119]Samael[/MENTION]

Βλέπω καλά στον 1ο και 4ο στις φωτο λείπει κομμάτι στο πάνω μέρος του εμβόλου?

Επίσης, από λάδια τι έκανες στο μοτερ? Μιλάμε τόση χαρακιά στα χιτώνια δεν δικαιολογείται μόνο από κακή καύση, κάτι άλλο έπαιξε με το μοτερ

Τι ενδείξεις είχες?

Το μοτερ ανακατασκευής από την καρεντα έχει εγγύηση?

Σωστά το είδες, έχει σπάσει ενα μικρό μέρος τους.

Με τα λάδια είναι εξαιρετικά δύσκολο νομίζω να έπαιξε πρόβλημα στο ένα μπλοκ μόνο.

Καμία ένδειξη για λάδια δεν είχα, ποτέ. Ούτε θερμοκρασία, ούτε στάθμη.

Ναι δίνουν εγγύηση, αλλά με τόσα λεφτά...αγοράζω άλλα 2 για κάβα...

Α, και με τοση μουργελα στην εισαγωγη, το αυτοκινητο πρεπει να βαραγε πειρακια επι σειρα δεκαδων χιλιομετρων.

Πειράκια βαράει εδώ και ενάμιση χρόνο κατά διαστήματα, ένας ******* δε βρέθηκε να πει "ας κάτσω να καθαρίσω τις εισαγωγές".....

Με τα μπεκ, τις αντλίες, τους αισθητήρες και τους καταλύτες ασχολιόταν όλοι...

Σε εισαγωγή είναι η μαυρίλα; Νόμιζα ήταν εξαγωγής. Δε νομίζω εισαγωγής τέτοιο πράγμα.

Και όμως είναι εισαγωγής απ το προβληματικό μπλόκ, η άλλη πλευρά είναι σαφώς καλύτερη.

Αυτό σκέφτηκα και εγώ , επίσης η τιμή που του δώσανε ( μέσα απο την ? audi ? ) είναι λιγάκι του στυλ να του πούμε κάτι στα ύψη να την κοπανήσει να μην αναλάβουμε . Εντάξει v8 κλπ αλλα 17 χιλιάρικα για ανακατασκευή χιτωνίων - κεφαλής ?

Ναι μέσα απο Audi, πήρα 2 αντιπροσώπους Αθηνα-Θεσ/κη και δώσαν ίδια τιμή.

τα λεφτά αυτά είναι για ολόκληρο μοτέρ αν κατάλαβα.

Απ ότι διάβαζα στο λινκ που ανέβασα, έχουν παίξει πολλές αλλαγές σε μοτερ αντός εγγύησης στο Μιουρικα, με γρατζουνιές στα χιτώνια γύρω γύρω(ίσως από τις επικαθίσεις), στραβές βαλβίδες λόγο επικαθίσεων και συνέχεια καθάρισμα των επικαθίσεων από τις βαλβίδες.

Άντε τώρα να έχεις δώσει 100κ+(και το R8 τα ίδια προβλήματα έχει) για να τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι για λύσιμο πολλαπλής...

in vag we trust.

Το λινκ σου ήταν mind opening, στερνή μου γνώση να σ'έιχα πρώτα όμως...

Να φανταστείς οτι οι τύποι εκεί μιλάν για 30-40Κ Κm και προβλήματα που είναι ταυτόσημα με αυτά που είχα εγώ στα 130-140Κ Km.

Απο δώ και πέρα αυστηρός έλεγχος-καθάρισμα κάθε 2ό σέρβις.

VAG my ass, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού στην Ελλάδα imo.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.