Jump to content



Επισκεψη στο νεο μουσειο Ακροπολης


ea6gka

Recommended Posts

κάποιοι γνωστοί μου προλάβανε πάντως να βγάλουν :) Εγώ με τέτοια ζέστη δεν πάω για βολτούλες στο κέντρο, πάντως. Από Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, πάντως, θα είμαι κάθε μέρα (φοιτητής γαρ)

Link to comment
Share on other sites

Κλέφτες Άγγλοι φέτρε πίσω τα μάρμαρα :spam:

Σε κάποια φάση είδα ένα απόσπασμα από τις μάχες που έδινε η Μελίνα παλιά για τα μάρμαρα

Μελινα : θελουμε τα μαρμαρα μας

Βρετανό ριπαπα: θελετε να καταστρεψετε το αγγλικο μουσειο?

Μελινα : οχι απλα θελουμε αυτα που μας ανηκουν..

Βρετανο ριπαπα: ναι αλλα αμα παρετε τα δικα σας, θα ζητανε μετα ολοι τα δικα τους.. :hang3::hang3:

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποια φάση είδα ένα απόσπασμα από τις μάχες που έδινε η Μελίνα παλιά για τα μάρμαρα

Μελινα : θελουμε τα μαρμαρα μας

Βρετανό ριπαπα: θελετε να καταστρεψετε το αγγλικο μουσειο?

Μελινα : οχι απλα θελουμε αυτα που μας ανηκουν..

Βρετανο ριπαπα: ναι αλλα αμα παρετε τα δικα σας, θα ζητανε μετα ολοι τα δικα τους.. :hang3::hang3:

link?>

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα να βγάλω εισιτήρια online την Κυριακή, αλλά έφαγα γείωση, γιατί ακόμα είναι μπάχαλο...

Για να εκδώσεις εισιτήρια λοιπόν, θα πρέπει να συμπληρώσεις μια φόρμα η οποία μετά σε στέλνει στο paycenter της Πειραιώς για να συμπληρώσεις τα στοιχεία της πιστωτικής σου σε μια online φόρμα η οποία ούτε καν SSL δεν είναι και δεν έχει κανένα απολύτως πιστοποιητικό, είναι απλά ένα https... :hehe: ύμαρτον...

0hdypg3cvvfb658vqrar_thumb.png

Απλά δεν υπάρχει περίπτωση... ακόμα και σε αυτό 10 χρόνια πίσω...

Θα πει κάποιος όλο κριτική είσαι και ουσία τίποτα... εμ δεν είναι έτσι, γιατί δεν μπορεί να τους κάνουμε τεμενάδες επειδή κάνουν το αυτονόητο, αλλά το κάνουν και λάθος... Απορώ σε μια τέτοια δραστηριότητα, που είναι οι άνθρωποι που έχουν την τεχνογνωσία, η οποία πλέον θεωρείται και αυτονόητη...?