Jump to content


Μεταχειρισμένα από Γερμανία


amateur

Recommended Posts

Καλημέρα,

Είμαι εδώ κ αρκετό καιρό σε αναζήτηση αυτοκίνητου κ τώρα πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο σχετικά με μεταχειρισμένα από Γερμανία.

Είναι μία εναλλακτική την οποία δεν είχα σκεφτεί καθόλου και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Για αυτό το λόγο θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες από ανθρώπους που έχουν κάποια εικόνα πάνω σε αυτό το θέμα :

1. ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μεταχειρισμένων από Γερμανία έναντι αυτών της Ελλάδας?

2. Σε ποια μοντέλα ,κυβικά κτλ έχει νόημα να το κοιτάξει κάποιος?

3. τι άλλο χρειάζεται να λάβει κανείς υπόψη? Τι να κυνηγήσει? Τι να προσέξει? Ποιες είναι οι συνηθισμένες παγίδες?

Οποιαδήποτε άλλη ιδέα, συμβουλή ή κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

1. τα πλεονεκτήματα είναι πως η Γερμανία σαν μια πολύ μεγαλύτερη και πιο ώριμη αγορά, έχει πολύ μεγαλύτερο liquidity από τον Ελληνική με την έννοια πως αν πχ θέλεις να αγοράσεις εδώ ένα μεταχειρισμένο Μ3, υπάρχουν 20 να διαλέξεις ενώ στην Γερμανία 2000 (τυχαία νούμερα), αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις πολύ μεγαλύτερη γκάμα να ψάξεις (χρώματα, τιμές, χμ κλπ) αλλά και να ρίχνει τις τιμές, λόγω μεγάλης προσφοράς.

2. Επίσης στην Γερμανία τα εν λόγω αυτοκίνητα είναι a priori πιο φθηνά γιατί εκεί το κράτος δεν θεσπίζει μ@λ@κισμένους νόμους όπως κάνει η μπανανία για να τιμωρήσει τον κομπλεξικό που θέλει να πάρει αυτοκίνητο οπότε είναι 20-30% πιο φθηνά σε αξία κτήσης, και αυτό μεταφράζετε σε αρκετά πιο φθηνά σε μεταχειρισμένα.

3. Συμφέρει για αυτοκίνητα μεγάλων κυβικών, και όχι για αυτοκίνητα πόλης (εκτός πχ από καμία Α190 πχ) γιατί τα μικρά στην μπανανία είναι φθηνά σε σχέση με την Ευρώπη γιατί είναι τα μόνα που ο ευνουχισμένος Έλληνας μπορεί να πάρει. Οπότε κοιτάς σε σεντάν από 1800+ κυβικά συνήθως κλπ.

4. Όλα τα προηγούμενα points κάνουν την αγορά δελεαστική γιατί με το να φέρεις ένα μεταχειρισμένο από εκεί που το παίρνεις σκότωμα (λόγω των όλων όσον προανέφερα) ακόμα και αν βάλεις τους δασμούς που σου περνάει το τελωνείο στην μπανανία για να μάθεις που φέρνεις κάτι απέξω, καταλήγει να είναι αρκετά πιο φτηνό από ότι να έπαιρνες ένα Ελληνικό μεταχειρισμένο που αν έχει αγοραστεί πχ 80κ εδώ θα το δίνουν 60, ενώ στη Γερμανία έχει καινούργιο 50 και το μεταχειρισμένο 40 πχ κλπ...

5. Πρόσεχε να είναι μέχρι 5ετίας γιατί μετά οι δασμοί το κάνουν ασύμφορο ακόμα και αν στο χαρίσουν.

6. Το drawback είναι ειδικά αν το βρεις εσύ στο νετ και πεις σε κάποιον έμπορο να στο φέρει (από mobile.de πχ) είναι πως ΔΕΝ ξέρεις τι μεταχείρηση είχε το αμάξι και εκτός αν πας να το δείς σε ένα βαθμό παίρνεις γουρούνι στο σακί, με την έννοια πως αν ο άλλος το είχε μόνο για πίστα, ή το είχε κάνει 2 loop και δεν το προσγείωσε ( με άλλα λόγια έφερε τούμπες και το έφτιαξε κλπ ) εσύ δεν το πας να το κοιτάξεις οπότε μπορεί υπό μια έννοια να την πατήσεις με κάποιο προβληματικό αυτοκίνητο. Πέραν αυτού γενικά μόνο κερδισμένος βγαίνεις αν το αμάξι σου βγει καλό από άποψη αξιοπιστίας.

7. Χοντρικά έχεις όλα τα ρίσκα που έχεις αν πάρεις μεταχειρισμένο απλά δεν είναι τόσο εύκολος ο ενδελεχείς έλεγχος πριν την αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Είμαι εδώ κ αρκετό καιρό σε αναζήτηση αυτοκίνητου κ τώρα πρόσφατα διάβασα ένα άρθρο σχετικά με μεταχειρισμένα από Γερμανία.

Είναι μία εναλλακτική την οποία δεν είχα σκεφτεί καθόλου και μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Για αυτό το λόγο θα ήθελα να ακούσω μερικές γνώμες από ανθρώπους που έχουν κάποια εικόνα πάνω σε αυτό το θέμα :

1. ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μεταχειρισμένων από Γερμανία έναντι αυτών της Ελλάδας?

2. Σε ποια μοντέλα ,κυβικά κτλ έχει νόημα να το κοιτάξει κάποιος?

3. τι άλλο χρειάζεται να λάβει κανείς υπόψη? Τι να κυνηγήσει? Τι να προσέξει? Ποιες είναι οι συνηθισμένες παγίδες?

Οποιαδήποτε άλλη ιδέα, συμβουλή ή κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτη

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ανοίγεις μεγάαααααααααααλο θέμα.

Λοιπόν στα πλεονεκτήματα. Ένα αυτοκίνητο που θα το έχει Γερμανός θα είναι καλύτερα προσεγμένο από ένα αντίστοιχο ελληνικό. Αυτό έχει να κάνει με την γενικότερη σχολαστικότητα των γερμανών. Επίσης σκέψου μόνο οτι το αυτοκίνητο θα είναι και σε καλύτερη κατάσταση γιατί δεν θα έχει πέσει σε λακούβα θα έχει κάνει άνετα χιλιόμετρα κτλπ.

Όλα αυτά όμως στην Ιδανική περίπτωση. Οι μαντράδες εδώ στην Ελλάδα δεν μπορείς να φανταστείς τι "*****" φέρνουν.

Έχοντας δουλέψει 2 χρόνια ως οδηγός στην Γερμανία έχει δει 2 πραγματάκια, δεν είμαι ο υπεργνώστης αλλά ξέρω που παν τα 4 και τι κομπινιές γίνονται.

Πολλοί μπουκάρουν στο Mobile.de και βλέπουν αμαξια και ψωνίζουν. Αλλά σε αυτό το χάος που κυκλοφορεί πρέπει να είσαι πολύ προσκεκτικός. Απέφυγε τους μαντράδες που κάνουν εισαγωγές. Έαν μπορείς και έχεις άνθρωπο μπορείς να τον στείλεις να ρίξει μια ματιά στο όχημα που συζητάς(το κάνουν πολύ συχνά οι μαντράδες). Έαν μπορείς πηγαινε εσύ ο ίδιος.

Τι να προσέξεις. Επειδή το 80% περίπου ψάχνει μέσω mobile.de θα σου δώσω συμβουλές σε αυτό. Καταρχήν να προσέξεις πρώτα απόλα τι εθνικότητας είναι αυτός που σου το πουλάει. Γενικά Τούρκοι-Αιγύπτιοι-Έλληνες και τα συναφή μακριά. Δεν είμαι ρατσιστής αλλά όσα αμάξια έχω δει είναι για πέταμα. Μακρια. Προτίμησε Γερμανούς ιδιώτες 100%. Μετά να προσέχεις που βρίσκεται ο ιδιώτης. Αν είναι κοντά στα σύνορα με την Τσεχία be sure to doublecheck γιατί περνάνε αμάξια στην τσεχία τους κάνουν φαρνατζιδοδουλειά πάμφθηνα,τα ξαναφέρνουν Γερμανία και τα πουλάνε ενώ είναι τρομπεταρισμένα και στραβωμένα.

Όσο για το τι αξίζει να φέρεις γενικά όσο ακριβότερο τόσο μεγαλύτερο κέρδος θα έχει. Επίσης μην σκεφτείς για παλιά, θα σε πιάσουν τον πωπό. Γενικά αμάξια μετά το 2000 και μεγάλου κυβισμού δλδ από 1800-2000 και πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Τον έλεγχο πως τον κάνεις όμως; Σε ποιον να απευθυνθείς αν υποτίθεται θα πας μόνος σου χωρίς γνωστούς κτλ; Κάπου είχα διαβάσει για μια εταιρία που αναλαμβάνει τέτοιους ελέγχους σε όλη τη γερμανία, ακόμα και για τυχόν μειωμένα χιλιόμετρα. Γνωρίζει κάνεις επ' αυτού;

Link to comment
Share on other sites

Απλά για να ξέρεις, όσο παλαιότερο αμάξι πάρεις και όσο περισσότερα κυβικά, τόσο ποιο κερδισμένος βγαίνεις.

Δλδ αν πας να πάρεις ενα golf 1400 του 2009 με 5Κ χλμ παίζει να σου βγει ακριβότερο απόσο έχει τώρα καινουριο.

Link to comment
Share on other sites

Απλά για να ξέρεις, όσο παλαιότερο αμάξι πάρεις και όσο περισσότερα κυβικά, τόσο ποιο κερδισμένος βγαίνεις.

Δλδ αν πας να πάρεις ενα golf 1400 του 2009 με 5Κ χλμ παίζει να σου βγει ακριβότερο απόσο έχει τώρα καινουριο.

Εν μέρη λάθος. Σε σκοτώνουν στο τελωνείο άμα είναι παλιό. Ακραίο το παράδειγμα που έφερες. Αν εννοείς όσο παλαιότερο μέχρι το 2000(που και αυτό παίζει) τότε είσαι σωστός.

Τον έλεγχο πως τον κάνεις όμως; Σε ποιον να απευθυνθείς αν υποτίθεται θα πας μόνος σου χωρίς γνωστούς κτλ; Κάπου είχα διαβάσει για μια εταιρία που αναλαμβάνει τέτοιους ελέγχους σε όλη τη γερμανία, ακόμα και για τυχόν μειωμένα χιλιόμετρα. Γνωρίζει κάνεις επ' αυτού;

Καλό θα είναι να έχεις ένα πιστολάκι που μετράει το πάχος της βαφής έτσι ώστε να κοιτάξεις αν έχουν χτυπηθεί ζωτικά σημεία του αυτοκινήτου και τα έχει φτιάξει μετέπειτα αυτός και στο πουλάει για ατρακάριστο. Μετά οπτικά, και το πας μια βόλτα. Νορμαλ πράματα. Εκεί παίζει η ιστορία ή πολύ απλά δεν το διακινδυνεύεις.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μην σκεφτείς για παλιά, θα σε πιάσουν τον πωπό. Γενικά αμάξια μετά το 2000 και μεγάλου κυβισμού δλδ από 1800-2000 και πάνω.
Πρόσεχε να είναι μέχρι 5ετίας γιατί μετά οι δασμοί το κάνουν ασύμφορο ακόμα και αν στο χαρίσουν.
όσο παλαιότερο αμάξι πάρεις και όσο περισσότερα κυβικά, τόσο ποιο κερδισμένος βγαίνεις.

Στα κυβικά συμφωνείτε. Στην παλαιότητα διακρίνω μια ασαφήνεια. :( Που κοντά συμπίπτουν οι απόψεις τελικά;

Επίσης μήπως κάποιος θα μπορούσε να κάνει ένα απλό παράδειγμα με κάποιο αυτοκίνητο από το mobile, ώστε να δούμε την διαφορά αναγραφόμενης και τελικής τιμής μετά τον εκτελωνισμό/δασμούς/ελληνικές πινακίδες κτλ;

Link to comment
Share on other sites

Στα κυβικά συμφωνείτε. Στην παλαιότητα διακρίνω μια ασαφήνεια. :( Που κοντά συμπέφτουν οι απόψεις τελικά;

Αυτό που λέει ο Dolly και εν μέρη εγώ(Εξαρτάται το αμάξι βέβαια). Αυτοκίνητα χρονολογίας μετά το 2000 στάνταρ. Δηλαδή 2001-2-3-4-5-6-7-8-9. Απλά αυτό παίζει για ποιό αμάξι μιλάμε και τι κυβικά και τι τιμές παίζουν τα αντίστοιχα ελληνικά.

Link to comment
Share on other sites

Μετα τις 4 θα ποσταρω ενα excel που εχω, που υπολογιζει τα λεφτα που θα πληρωσεις στο τελωνειο. Πρεπει να ξερεις την τιμη CIF του αυτοκινητου, τα χιλιομετρα, την παλαιοτητα και αναλογως σου βγαζει και το ποσο που θα πληρωσεις. Την τιμη CIF μπορεις να την μαθεις απο το τελωνειο απ'ευθειας αναλογα με το τι κοιτας.

Γενικα ισχυει οτι ειπε ο Hohenstaufen απο πανω. Οσο πιο παλιο το αυτοκινητο τοσα περισσοτερα θα δωσεις...

Σημαντικο... Αν εισαι τριτεκνος ή πολυτεκνος δεν πληρωνεις τιποτα στο τελωνειο, παιρνεις κοκκινες πινακιδες για 2 χρονια (αναγκαστικα) και μετα κανονικες. Για 2 χρονια απαγορευεται ομως να πουλησεις το αυτοκινητο και επισης αυτο μπορεις να το κανεις μονο μια φορα(να φερεις δηλαδη αυτοκινητο απο εξω).

ακυρο... βρηκα το excel...

http://rapidshare.com/files/274646257/TELWNEIO_EURO.xls

Τα sheets στο excel δειχνουν την κατηγορια που ανηκει το αυτοκινητo (Euro4, 3 κτλ) απο εκει και περα συμπληρωνεις χιλιομετρα, τιμη CIF, αριθμο τεκνων, παλαιοτητα και αναλογα σου βγαζει την τιμη που θα πληρωσεις στο τελωνειο (φορος) και την συνολικη τιμη που θα πληρωσεις στο αυτοκινητο και στον φορο μαζι.

Στην τιμη του αυτοκινητου βαζεις την τιμη CIF που θα σου δωσει το τελωνειο μονο αν ειναι μεγαλυτερη απο την τιμη αγορας. Αν η τιμη αγορας ειναι μεγαλυτερη απο την τιμη CIF τοτε βαζεις την τιμη αγορας στο excel.

Γενικα οτι μπορουν να κανουν για να παρουν μεγαλυτερους δασμους, το κανουν..... ΜΠΑΝΑΝΙΑ...

Link to comment
Share on other sites

Γενικα οτι μπορουν να κανουν για να παρουν μεγαλυτερους δασμους, το κανουν..... ΜΠΑΝΑΝΙΑ...

Ακριβώς. Εντωμεταξύ όσο τα έσοδα απο τους δασμούς είναι μεγαλύτερα από τα πρόστιμα που βάζει η ΕΕ τότε δεν νομίζω να αλλάξει κάτι. Where is Τσακωνας να μας πετάξει καμιά ποιο επίσημη στατιστική και επεξήγηση περί του πιο βαθέως νομικού background?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που έγραψα και ξέρω πως ισχυε πέρσι σίγουρα δεν ξέρω αν άλλαξε, είναι πως γενικά συμφέρει να φέρεις αμάξι μέχρι 5 ετών.

Γιατί απο τα 6 και μετά πάει στον θεό ο φόρος, πάει με τα έτη και όχι με την χρονολογία (πχ μετά το 2000 ) αλλά δεν πέρνω όρκο

πχ για να γίνω κατανοητός.

1 έτους - φόρος 20% επί της αξίας

2 ετών - φόρος 40% επί της αξίας

3 ετών - φόρος 60% επί της αξίας

4 ετών - φόρος 80% επί της αξίας

5 ετών - φόρος 100% επί της αξίας

6 ετών - φόρος 400% επί της αξίας

Για να μην γεμίζουμε χρέπια.

με άλλα λόγια το όνειρο που είχα για ένα 993 πήγε βόλτα τότε που το κοίταγα...:suicide:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει να κανει αμεσα με την παλαιοτητα,αλλα με τις προδιαγραφες Euro του καθε μοντελου(δεν συμφερει να φερεις Euro 3 ή παλαιοτερο γιατι θα σε σκισουν στο τελωνειο)

Κι ενα προχειρο λινκ με παραδειγμα,εδω

Και κατι ακομα

Αν σε ενδιαφερει το Χ μοντελο με τιμη CIF 20K πχ και το μεταχειρισμενο που βρηκες εχει επιπλεον εξοπλισμο(πχ ηλιοροφη,navigation κλπ κλπ) θα πληρωσεις φορο και για τα αξεσουαρ(δλδ για παραδειγμα,ολα τα Golf 5 που κυκλοφορησαν 12/2006 δεν πληρωνουν ιδιο τελωνειο,παει με βαση τον εξοπλισμο και τα κεφια του τελωνειακου)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.