hayabusa Ιανουάριος 26, 2012 #4281 Ιανουάριος 26, 2012 γενικώς για κάποιο λόγο υπάρχουν τρελές ευκαιρίες σε κάτι τέτοια στο ebay. Κι εγώ την δική μου από εκεί την είχα πάρει (ο πωλητής ήταν στο Ισραήλ αν θυμάμαι καλά) και σε τιμή υπερβολικά καλύτερη από την επίσημη
Jerry007 Ιανουάριος 26, 2012 #4282 Ιανουάριος 26, 2012 Θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει ένα αξιοπρεπές οικονομικό τρίποδο μέχρι 60€; Προς το παρόν έχω την Panasonic G1 και ο πιο "βαρύς" μου φακός είναι ένας minolta AF 100-300. Δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα χρήματα γιατί ο εξοπλισμός μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για να έχω πολλές απαιτήσεις Θα ήταν στα + αν το τρίποδο είχε τέτοιο μέγεθος ώστε να μπορώ να το κρεμάω στο πλαι της Slingshot 200AW
ΝTG Ιανουάριος 26, 2012 #4283 Ιανουάριος 26, 2012 (edited) Cool story bro! Canon PowerShot G1 X Preview: 1. Introduction: Digital Photography Review Στο περιπου μια "compact" με cropped sensor και 4:3 αναλογια. Χονδρικα αν -μπιπ- η canon με την οlympus κατι αντιστοιχο θα εβγαινε. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 26, 2012 από ΝTG
Tsene Ιανουάριος 27, 2012 #4284 Ιανουάριος 27, 2012 Θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει ένα αξιοπρεπές οικονομικό τρίποδο μέχρι 60€;Προς το παρόν έχω την Panasonic G1 και ο πιο "βαρύς" μου φακός είναι ένας minolta AF 100-300. Δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα χρήματα γιατί ο εξοπλισμός μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για να έχω πολλές απαιτήσεις Θα ήταν στα + αν το τρίποδο είχε τέτοιο μέγεθος ώστε να μπορώ να το κρεμάω στο πλαι της Slingshot 200AW Velbon CX 440 Velbon CX 440 - Τρίποδα Βιντεοκάμερας | Skroutz.gr
deninho Ιανουάριος 27, 2012 #4285 Ιανουάριος 27, 2012 εκεί που ψαχούλευα τα πράγματα στην ντουλάπα μου, βρήκα μια -προσωρινή- λύση για τσάντα ώμου. Αντί της lowepro exchange messenger, όχι τίποτα σπουδαίο. Μια παλιά στρατιωτική (της αεροπορίας για την ακρίβεια) τσάντα, από καμβά Έχει και χώρισμα στη μέση. Χωράει τον 70-200 με το hood (ανεστραμμένο) και την Canon 400D με τον 17-70 και το hood του (επίσης ανεστραμμένο) Χωράει κι ένα χοντρό βιβλίο μαζί (25*17, ~650 σελίδες) Ενώ χωράει και την 400D με τον 70-200 φορεμένο (χωρίς το hood), τον 17-70 (με το hood, ανεστραμμένο), κι ένα flash Το κακό είναι ότι έχει λεπτά τοιχώματα αλλά είτε με χοντρά τοιχώματα είτε χωρίς, προσέχω να μη χτυπάω την τσάντα. Επίσης υποθέτω ότι δεν είναι ιδιαίτερα αδιάβροχη
ΝTG Ιανουάριος 27, 2012 #4286 Ιανουάριος 27, 2012 Παλια αεροποριας??Sure??Στα παλια τα χρονια εκεινα (90+-)..ηταν της μοδας τετοιες τσαντες στα σχολεια (γυμνασιο-λυκεο).Τις ξεχωριζες με τα graffity που της εκανε ο καθε ιδιοκτητης.Ειχα και εγω τετοια (χωρις χωρισμα ομως)Mετα ηρθαν οι polo:p
l2phile Ιανουάριος 27, 2012 #4287 Ιανουάριος 27, 2012 θα αρχίσει να κλαίει τώρα ο παππούς. Τι του θύμησες και εσύ [MENTION=4171]deninho[/MENTION] ;
Sakis Ιανουάριος 27, 2012 #4288 Ιανουάριος 27, 2012 Παλια αεροποριας??Sure??Στα παλια τα χρονια εκεινα (90+-)..ηταν της μοδας τετοιες τσαντες στα σχολεια (γυμνασιο-λυκεο).Τις ξεχωριζες με τα graffity που της εκανε ο καθε ιδιοκτητης. Ειχα και εγω τετοια (χωρις χωρισμα ομως) Mετα ηρθαν οι polo:p πού τίς θυμἠθηκες ρε σύπάντος ήταν τίς μόδας από τό 80+.....
DarkSaga Ιανουάριος 27, 2012 Author #4289 Ιανουάριος 27, 2012 πού τίς θυμἠθηκες ρε σύπάντος ήταν τίς μόδας από τό 80+..... o Νικός τελείωσε στα 90+ αλλα ξεκίνησε στα 80+ έμεινε 13φορές :dance3:
deninho Ιανουάριος 27, 2012 #4290 Ιανουάριος 27, 2012 εγώ πάντως τη χρησιμοποιούσα ως μαθητής το 2003-2005. Δευτέρα-Τρίτη λυκείου
hayabusa Ιανουάριος 28, 2012 #4291 Ιανουάριος 28, 2012 Θα μπορούσε κάποιος να μου προτείνει ένα αξιοπρεπές οικονομικό τρίποδο μέχρι 60€;Προς το παρόν έχω την Panasonic G1 και ο πιο "βαρύς" μου φακός είναι ένας minolta AF 100-300. Δεν θέλω να διαθέσω περισσότερα χρήματα γιατί ο εξοπλισμός μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για να έχω πολλές απαιτήσεις Θα ήταν στα + αν το τρίποδο είχε τέτοιο μέγεθος ώστε να μπορώ να το κρεμάω στο πλαι της Slingshot 200AW αυτό μου φαίνεται μια χαρά για τη χρήση που το θέλεις Πρόδρομος Γαλαίος - Φωτογραφικά Είδη
snik Ιανουάριος 28, 2012 #4292 Ιανουάριος 28, 2012 (edited) Μιας και το εφερε η κουβεντα για τριποδα, ψαχνω και εγω κατι πολυ μικρο (max 20-25cm) να χωραει στην τσαντα. Δεν με ενδιαφερει τοσο πολυ το μεγιστο ανοιγμα του αλλα με ενδιαφερει η σταθεροτητα, το ποσο γρηγορα στηνεται και να εχει quick release. Απο οτι ειδα σε αλλα sites αρκετοι προτεινουν το [ame]http://www.amazon.co.uk/VELBON-V20967-Velbon-Ultra-MAXi/dp/B0012B33TQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1325526549&sr=8-1#productPromotions?tag=citofgamonlco-20[/ame], υπαρχει καποια αλλη πιο οικονομικη προταση με τα ιδια χαρακτηριστικα;Υ.Γ Εχω βρει και ενα review εδω Velbon Ultra Maxi Mini Review - YouTube Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 28, 2012 από snik
racer Φεβρουάριος 3, 2012 #4293 Φεβρουάριος 3, 2012 http://nikonrumors.com/2012/02/03/tokina-to-announce-a-new-at-x-70-200mm-f4-pro-if-fx-lens-at-the-cp-show.aspx/
hayabusa Φεβρουάριος 3, 2012 #4294 Φεβρουάριος 3, 2012 αν είναι τόσο καλός όσο ο 50-135 δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον πάρω αφού πουλήσω τον 80-200 !
Dolly Φεβρουάριος 3, 2012 #4297 Φεβρουάριος 3, 2012 O 70-200 o Nikon ποσο πιο πάνω θα είναι όμως αυτή είναι η ερώτηση, γιατί βρίσκεις τον VR1 με κοντά 1.000 τώρα.Πλάκα πλάκα, ΠΟΣΟ θα τον δώσεις τον 80-200 για στείλε... γιατί θα πάω σε σώμα άμεσα (βλέπε απο 6/2 onwards) και έχω μονο τον 50αρη ατμ.ΑΚΟΥΣ @NTG επιτέλους θα γίνει η ζημιά!!!!Φοβάμαι Ζαννη μήν είναι ακριβώς... (αναλογικά πάντα)
hayabusa Φεβρουάριος 3, 2012 #4298 Φεβρουάριος 3, 2012 Πιστεύω δεν θα το βγάλουν πάνω από 650-700€ Κάτι το f4, κάτι ότι είναι 3rd party, κάτι ότι έχει και η sigma τον δικό της 70-200 2.8 σε αρκετά καλή τιμή...Πιστεύω θα κρατηθεί σχετικά χαμηλά η τιμή του και αν κρατήσει την παράδοση των 11-16 (ακόμη τον λιγουρεύομαι αυτόν) και 50-135 θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι Btw, περιμένετε να δούμε αν και πότε θα έρθει εδώ και σε τι τιμή και τα συζητάμε μετά για τον 80-200, ληγούριδες
racer Φεβρουάριος 3, 2012 #4299 Φεβρουάριος 3, 2012 Για ποιο λόγο να δώσεις τον 80-200, και να προχωρήσεις στην αγορά του Tokina;
hayabusa Φεβρουάριος 3, 2012 #4300 Φεβρουάριος 3, 2012 γιατί ο 80-200 μου φαίνεται πλέον κάπως αργός. όσο καλός κι αν είναι το μειονέκτημα του σχετικά αργού/θορυβώδους focus δεν αντισταθμίζεται. η λογική λέει ότι ο τοκινα με το usm θα ειναι πολύ πιο γρήγος και αν ισχύουν και όλα όσα έγραψα παραπάνω τότε δεν βλέπω κανένα λόγο για να μην κάνω την αλλαγή
Recommended Posts