Jump to content



Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ


Recommended Posts

Εξαρταται πως το εννοεις το κοντα..

ΤΟ κοντα για 70-200 δεν ειναι το ιδιο κοντα με καποιον ..πχ 17-50.Εχει 4 φορες μεγαλυτερο εστιακο μηκος στα τηλε ακρα..μη περιμενεις να εισαι στο μισο μετρο @200mm.

Και το 1.36 απο που ηρθε?

1.6 θες να πεις.

(αν δεν εννοεις crop factor..συμπαθα με βραδιατικα).

Βασικα αν πας σε prime..θα πρεπει να βρεις ποιο εστιακο μηκος σε βολευει και μετα να πας σε αντιστοιχο φακο.

Προσωπικη μου αποψη ..απο την στιγμη που εχεις 18-135 ..πηγαινε σε 70-200 φ4

Eναλλακτικα σε prime... φθηνος πολυ καλος 40αρης stm ..και μετα ο παρα πολυ καλος σιγμα 70μμ φ2.8 μακρο.(βγαλε οτι θες...απλα ειναι και μακρο που προσωπικα δε με πολυενδιαφερει αυτη η δυνατοτητα).

Link to comment
Share on other sites

1.6 ηθελα να πω. Βραδυνο τυπογραφικο λαθος... :)

Καλα, ουτε εγω τρελαινομαι για Macro Ληψεις και Stretch εικονες. Απλα θελω ποιοτικο φακο.

Περα απο την επεξεργασια, εχω ακουσει οτι μεγαλο ποσοστο του αποτελεσματος της φωτογραφιας, ειναι ο φακος. Για να βγαλω λοιπον, μια τοσο καθαρη ληψη.... London - Looking in the London Mirror - Tower Bridge | Flickr - Photo Sharing! Τι φακο εχουμε σαν προταση??? Γιατι με τον 18-135 IS STM που εχω, νομιζω οτι ειναι αδυνατο!!

Link to comment
Share on other sites

μεγαλο ποσοστο του αποτελεσματος της φωτογραφιας ειναι το photoshop.(ή αλλο αντιστοιχο).

Δεν νομιζω ο 11-18 μαζι με την α350 να "σφιζει" απο ποιοτητα..Εμπειρια ειναι περισσοτερο να παρεις μια καλη ληψη..και μετα για οτιδηποτε αλλο pothoshop.

Link to comment
Share on other sites

μεγαλο ποσοστο του αποτελεσματος της φωτογραφιας ειναι το photoshop.(ή αλλο αντιστοιχο).

Δεν θα διαφωνησω μαζι σου. Αλλα τι να κανει το Photoshop, οταν η ληψη, εγινε χαλια η με φακο δεν ξερω τι??

Link to comment
Share on other sites

πολλα πραματα..εξαλλου ο φακος που εχεις απεχει καμποσο απο το να χαρακτηριστει "χαλια".

Η ληψη ειναι καθαρα θεμα φωτογραφου(προσωπου) και οχι εξοπλισμου.

Βαζε, αν θες, κατα καιρους εικονες στο αλλο θεμα..και σιγουρα θα ακουσεις αποψεις επ αυτου..

Link to comment
Share on other sites

α. Ο 70-200 f/4 usm non-is έχει ελάχιστη απόσταση από το θέμα 1.2 μέτρα. Για κλειστούς χώρους είναι no-go αλλά για έξω είναι μια χαρά.

β. Για να βγάλεις τέτοια φωτογραφία, σαν αυτή από τη γέφυρα του Λονδίνου, θες εμπειρία και μια μηχανή που θα σε αφήσει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις. Το δεύτερο το έχεις. Το πρώτο δεν ξέρω, αλλά αν δεν το έχεις είναι στο χέρι σου.

γ. Ο 24-70 σε crop δε θα σε βολέψει ιδιαίτερα. Θα σε περιορίσει πολύ στο wide κομμάτι.

Ο 70-200, λόγω χρώματος, ενοχλεί τον κόσμο πολλές φορές (άν έχεις σκοπό να βγάζεις σε δρόμους κλπ).

Παρόλα αυτά, για εμένα, και με βάση αυτά που είπες ότι σε ενδιαφέρουν, κοίτα σε τηλεφακό. Είτε τον 70-200, που είναι καταπληκτικός φακός, είτε κάποιον άλλον.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Αν λες οτι φωτογραφιζεις και sports (ειδικα μεγαρα κλπ), ενας 70-200 ειναι must, και για τον 70-200 f4 της κανον ολοι εχουν να πουν μονο τα απολυτως καλυτερα. Μολις ξεφυγεις απο το τριπακι "τι μεγαλος και ζουμ που ειναι", τον συνηθισεις και μαθεις να τον χρησιμοποιεις, σου εγγυωμαι οτι θα γινει ο αγαπημενος σου φακος by a long way. Επειδη δεν ξερω απο τιμες σε used, εναλλακτικα κοιτα και tamron 70-200 2.8.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι γουσταρω να βλεπω 1000αρικα να πεφτουν..

Βασικα το ψαχνεις λαθος..

Χθες ψαχνοσουν για 24-70 2.8 L και για τον 16-35 ψαχνεσαι για χαπια??

ΠΡοσπαθεις να βρεις οτι να ναι φακο απλα και μονο να ειναι καλος?Σιγουρα κατι κανεις λαθος.

Θεωρω (λανθασμενα ή μη) οτι σου λειπει εμπειρια να βρεις τι φακο χρειαζεσαι και μετα να δεις τι μπορεις να αγορασεις στο εστιακο ευρος-μηκος που θα εχεις κατασταλλαξει στο οσα λεφτα μπορεις να διαθεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν λες οτι φωτογραφιζεις και sports (ειδικα μεγαρα κλπ), ενας 70-200 ειναι must, και για τον 70-200 f4 της κανον ολοι εχουν να πουν μονο τα απολυτως καλυτερα. Μολις ξεφυγεις απο το τριπακι "τι μεγαλος και ζουμ που ειναι", τον συνηθισεις και μαθεις να τον χρησιμοποιεις, σου εγγυωμαι οτι θα γινει ο αγαπημενος σου φακος by a long way. Επειδη δεν ξερω απο τιμες σε used, εναλλακτικα κοιτα και tamron 70-200 2.8.

δυστηχως σε FF ο 70-200 ειναι λιγος..

προσπαθησε να παιξεις στα 135μμ εσυ με την σατανισμενη d7k σου..

στις περισσοτερες φωτος 200μμ δεν εισαι ;

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχην το παιδι λεει για 650D, οποτε μιας και μιλαμε για συγκεκριμενο παραδειγμα, το ποσο χρηστικο ειναι σε ff ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Κατα δευτερον, φυσικα και εχει σημασια για ποια πιστα μιλαμε, μιας και πιασαμε συγκεκριμενο παραδειγμα. Στα Μεγαρα και στις Σερρες που μπορεις να πας να κατσεις πρακτικα οπου θελεις, σε καμια περιπτωση δεν ειναι λιγα τα 200, και ουτε παιζω συνεχως εκει. Στο silverstone που αναγκαστικα (για καθαρο καδρο) μπορουσα να κατσω μονο στις εξεδρες, ναι, τα 200 ηταν λιγα ακομη και για κροπ. Στις εξεδρες στην ευθεια που ηταν πιο κοντα στην πιστα τον τελειωνα, αλλα με γεματο καδρο, ενω σε καποια S-ακια στην πισω μερια της πιστας τον τελειωνα και επρεπε να κανω και αλλο 50% κροπ. Στις ιδιες συνθηκες δε ο Κλεισθενης με την δ800 εκλαιγε, δεν του εφτανε για τιποτα. Προχειρο φακελο απο σερρες/μεγαρα εδω δεν εχω, αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ολες στα 200.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.