Jump to content



Χρεοκοπία Ελλάδας


Chosen

Recommended Posts

Η μητέρα μου δουλεύει σε μεταφορική και εδώ και κανα μηνά τα τιμολόγια που φέρνουν τα φορτηγά του εξωτερικού της έρχονται πάνω μαζι με δραχμή διπλα απο το ευρω. Καλομελετά και έρχεται :T:

Link to comment
Share on other sites

Και οι αποδείξεις στην Αίγλη στο Κεφαλάρι έχουνε το ποσό και σε δραχμές, αλλά μάλλον έχουνε απλά κρατήσει παλιά μηχανή, ή είναι έτσι εκ "φύσεως".

Ότι ότι το θεωρώ απίθανο σε λίγους μήνες να είμαστε πάλι με τα Μάρκα, τις Δραχμές κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

αυτό που εγώ καταλαβαίνω έιναι πως ούτε το δημψήφισμα μπορεί να είναι λύση. Ο λόγος ? δεν μας το επτρέπουν οι δανειστές μας. Τα μούτρα που έκαναν στις Καννες αυτό ήταν στην ουσία: ''Ποιος ακριβώς σας είπε ότι είστε σε θέση να αποφασίζετε ?'' εννοούσαν εξ'ου και η ''ευγενική'' (λέμε τωρα) απομάκρυνση του ΓΑΠ. Κυνικός ή απαισιόδοξος, η ουσία είναι πως 180 χρόνια τώρα είμαστε προτεκτοράτο. Και στο προτεκτοράτο το πόπολο απολαμβάνει επίφαση δημοκρατίας για να κάθεται φρόνιμα και να αποφασίζουν άλλοι. Οχι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Εδω αλλαξαν νταβατζιλικι πρωθυπουργο στην Ιταλια κ δεν ακουστηκε κιχ.. κ μεις θελουμε κ δημοψηφισμα και εκλογες! Δε ξερω αν το συνειδητοποιειτε ποσο δυσκολο θα πρεπε να ηταν αυτο. Μιλαμε για μια χωρα που παραγει απο λαδι και μαρουλια μεχρι αυτοκινητα... που για μενα αν γουσταραν να βγουν απο το ευρω δε θα νιωθαν το παραμικρο απο κριση, πεινα κτλ. και που με τις τωρινες συνθηκες τη συμφερει αφανταστα να βγει απο το ευρω περισσοτερο απο καθε αλλη χωρα. Αλλαξαν τον απολυτο, πρωθυπουργο της χωρας του, προεδρο της ομαδας του, πλουσιο επιχειρηματια, και οτι αλλο σκεφτειτε το χει, μεσα σε μια μερα....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόσο ηττοπάθεια ; Και εμείς παράγαμε αυτοκίνητα κάποτε , ανάμεσα σε πολλά άλλα, αλλά μία σειρά από πολιτικές και με την βοήθεια εργατοπατέρων της κάθε εποχής φτάσαμε αντί να κάνουμε το PONY να μεγαλώσει και να γίνει "OPEL" , το στείλαμε στα τάρταρα. Πού πήγε το εργοστάσιο της NISSAN στον Βόλο , τα εργοστάσια που φτιάχνανε ηλεκτρικές συσκευές . Στην παλιά μου γειτονιά υπήρχε η BIAMAX που έφτιαχνε και συναρμολογούσε λεωφορεία MERCEDES. Και πολλά άλλα παραδείγματα. Η ικανότητα και η γνώση υπάρχει , μην επαναλαμβάνουμε τί έφταιξε. Το θέμα είναι κατά πόσο καθένας από εμάς θέλει να αντιδράσει , να ιδρώσει και να ματώσει απο την δουλειά ή να επαναπαυτεί με αυτή την κατάσταση που όπως μας είπανε , ψάχνουν τον πάτο του βαρελιού.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον λοιπον θα πρέπει να μας εξηγήσεις πως προσδιορίζεις εσύ την έννοια "αυτοδύναμη χώρα". Γιατί πιθανολογώ ότι εκεί που το πας, δεν υπάρχει καμιά αυτοδύναμη χώρα στον πλανήτη.

Link to comment
Share on other sites

αν τα οικονομικά της ήταν με θετικό πρόσημο να το συζητούσαμε, αλλά όταν ΔΕΝ χωράς ούτε στο φρέσκο μηχανισμό στήριξης και σου λείπουν 4φορές όσα της Ελλάδας που την βαράνε όλοι και απο παντού, δεν θα σε πω και καλό διαχειριστή.....

εγώ δεν το πάω πουθενά, αλλά έρχονται να σου κάνουν τον πετυχημένο τύποι χειρότεροι σου, ΔΕΣ ηνωμένες πολιτείες π.χ.

Τελικά τι κάνει ισχυρό ένα κράτος?

τα πυρηνικά?

Είναι σα να λες η Κρήτη παράγει οπωροκηπευτικά άρα το 2012 που λήγει η συνθήκη

να ανεξαρτητοποιηθεί και να σωθεί....

Παπάκια μέντολες....

το ίδιο άκυρο μου φαίνεται το "επιχείρημα".

Η αντιδραστικότητα κάθε λαού, εξαρτάται από την ενημέρωση του,

Η Ιταλία με πρωθυπουργό καναλάρχη, παράνομα ποσοστά συμμετοχής, τι ελπίδες να είχε?

Στην τελική χάρη του κάνανε,να διατηρήσει τον πλούτο χωρίς τις συνέπειες....

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόσο ηττοπάθεια ; Και εμείς παράγαμε αυτοκίνητα κάποτε .

Μάλλον μοντάραμε.Τα Pony, Citroen κινητήρα είχαν αν δε κάνω λάθος.Εμείς άντε κανά αμάξωμα να φτιάχναμε,άντε και κανά ελαστικό για λογαριασμό ξένης εταιρείας...(όχι ότι κι αυτό ήταν κακό αλλά μη τα παραλέμε...)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποια κομμάτια από το αυτοκίνητο τότε να μην τα παράγαμε εδώ. Κάποια όμως ναι. Και σίγουρα τα λάστιχα - το είδα το λουκέτο στην GOODYEAR στη Σίνδο. Ανάπτυξη όμως σημαίνει να πας ένα βήμα πάνω, να μπορέσεις να φτιάξεις και εσύ , αν σε συμφέρει πάντα , αυτά που μέχρι τώρα δεν μπορούσες , όχι να κλείνεις τα εργοστάσια. Και παρεπιπτώντως , διάβασα σήμερα σε κάποιο εξώφυλλο εφημερίδας ότι η Lokcheed - Martin υπέγραψε συμβόλαιο με την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία €114εκ. για παραγωγή τμημάτων από F16 block50 και block60 . Δηλαδή αν θέλουμε , μπορούμε.Γιατί να μην προσπαθήσουμε ;;

Link to comment
Share on other sites

Η λύση στην κρίση χρέους: 1 ΔΡΧ = 1000 ευρώ

Δεν ξερω αν θα ηταν εφικτο ή οχι αλλά το οτι εχει ξαναγινει δεν το γνωριζα....

Όταν η Ελλάδα εκδίδει ένα ομόλογο σε ευρώ διεπόμενο από το ελληνικό δίκαιο, το ομόλογο εκδίδεται στο νόμιμο νόμισμα της Ελλάδας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Δηλαδή, εφόσον το νόμιμο νόμισμα της Ελλάδας είναι το ευρώ, όσον αφορά στο ελληνικό δίκαιο αυτό θα είναι και το νόμισμα του ομολόγου (και το ομόλογο αυτό θα είναι πληρωτέο στην Αθήνα).

Αν, ωστόσο, η Ελλάδα για κάποιο λόγο αποχωρούσε από την ευρωζώνη και ξεκινούσε την έκδοση της δραχμής, τότε θα υποχρεούνταν να καθορίσει μέσω του Κοινοβουλίου, με νόμο, την ισοτιμία της νέας δραχμής με το ευρώ και αμέσως μετά για τα ελληνικά δικαστήρια το νόμισμα στο οποίο θα ήταν πληρωτέα τα ομόλογα κάτω από το ελληνικό δίκαιο θα ήταν η νέα αυτή δραχμή και όχι πλέον το ευρώ, αφού η νέα δραχμή θα ήταν το νόμιμο νόμισμα της χώρας. Η ισοτιμία που θα όριζε η ελληνική Βουλή θα ίσχυε τόσο για την αποπληρωμή των ομολόγων που διέπονται από το ελληνικό δίκαιο, τα οποία είναι σήμερα ύψους 330 δις ευρώ, όσο και σε κάθε άλλη οικονομική δραστηριότητα που θα συμπεριλάμβανε τη χρήση της δραχμής, εντός και εκτός Ελλάδας.

Έτσι, η Ελλάδα έχει το αναφαίρετο δικαίωμα με βάση το νόμο, να υιοθετήσει, αν το επιθυμεί, μία υποχρεωτική για όλους, πολίτες, δανειστές, Τρόικα, κλπ ισοτιμία, για παράδειγμα, 1 ΔΡΧ=1000 ΕΥΡΩ, κάνοντας δηλαδή ανατίμηση και όχι υποτίμηση του νομίσματος της. Σε αυτήν την περίπτωση θα μπορούσε να πληρώσει το σύνολο του χρέους που διέπεται από το ελληνικό δίκαιο σε νέες δραχμές, δηλαδή να καταβάλει 330 εκ δραχμές για να αποπληρώσει χρέος ύψους 330 δις ευρώ. Έτσι, θα έμεναν μόνο τα 35 δις ευρώ σε ομόλογα που διέπονται από το αγγλικό δίκαιο, τα οποία και θα αποτελούσαν χρέος λιγότερο από το 15% του ελληνικού ΑΕΠ.

Αυτό ακριβώς έπραξε η Γαλλία χωρίς νομικό πρόβλημα το 1960 με τη δημιουργία του νέου φράγκου με ισοτιμία 1 νέο φράγκο = 100 παλιά φράγκα. Το ίδιο έκαναν και η Γερμανία και η Αυστρία μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο στόχος είναι να μειωθεί ένα χρέος το οποίο έχει γίνει επαχθές ώστε να μπορέσει η ζωή να συνεχιστεί και να προστατευτεί και όχι να απειληθεί ή να τελειώσει.

“Τα νέα νομίσματα έχουν εκδοθεί χωρίς μεγάλες νομικές προκλήσεις κατά τη διάρκεια της ιστορίας” αναφέρει ο ειδικός στο θέμα δικηγόρος στους Financial Times , προσθέτοντας ότι αν οι ομολογιούχοι ελληνικών ομολόγων που ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο (το 90% του χρέους, δηλαδή 330 δις ευρώ, υπάγεται σε αυτήν την κατηγορία παρά το Μνημόνιο καθώς αυτό δεν έχει περάσει απ’ τη Βουλή – Με τους πιο επιφυλακτικούς υπολογισμούς και αν δε συμπεριλάβουμε τα ομόλογα της Τρόικας και της ΕΚΤ, τουλάχιστον 206 δις ευρώ ομολόγων ρυθμίζονται από το ελληνικό δίκαιο) προσπαθήσουν να καταθέσουν αγωγή εναντίον της Ελλάδας υποστηρίζοντας ότι η ισοτιμία είναι άδικη, τα ελληνικά δικαστήρια δε θα έχουν άλλη επιλογή από το να εφαρμόσουν το δίκαιο της Ελλάδας και να απορρίψουν το αίτημα των ομολογιούχων δικαιώνοντας τη χώρα.

Μα και αν ακόμη οι ομολογιούχοι επιχειρήσουν να καταθέσουν αγωγή εναντίον της Ελλάδας σε διεθνή δικαστήρια “πέρα από το θέμα της δικαιοδοσίας (το οποίο μάλλον δε θα ξεπεράσουν) θα βρεθούν αντιμέτωποι με πολύ καλά τεκμηριωμένες νομολογίες για τα ομόλογα της Σερβίας και της Βραζιλίας μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο” αναφέρει στους Financial Times ο ειδικός δικηγόρος.

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλανε πολλά θα μπορούσαν να γίνουν...

Πάρτε για παράδειγμα τη ΔΕΗ.Πόσα εκατομμύρια ευρώ (12; )είπαμε θα δαπανήσει για διαφήμιση;Για ένα προϊόν που όλοι γνωρίζουμε!.Ας έφτιαχνε με αυτά τα λεφτά -άντε και με καμμιά τσόντα ακόμα-μια θυγατρική που θα παρήγαγε ηλεκτροκίνητα βεσπάκια.Δεν υπάρχει η τεχνογνωσία;Και στη τελική θα ήταν ένα παράγωγο που θα κατανάλωνε πάλι ρεύμα δηλ.επιπλέον έσοδα γι'αυτή!

Και θα μπορούσαν να τα σπρώξουν με κατάργηση τελών κυκλοφορίας και άλλα οικονομίστικα τερτίπια (και να τα διαφημίζουν και σαν οικολογικά-μη πάει χαμένο και το κίνημα-)

'Οπως κάνουν για τα πανάκριβα πετρελαιοκίνητα οχήματα που κατασκευάζουν οι ξένοι!

Όλα ξεκινάνε από το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι ελεύθερη και αυτόνομη χώρα.

Τώρα τι να λέμε....

Έγινε επεξεργασία από konservas
Link to comment
Share on other sites

Αν θέλανε πολλά θα μπορούσαν να γίνουν...

Πάρτε για παράδειγμα τη ΔΕΗ.Πόσα εκατομμύρια ευρώ (12; )είπαμε θα δαπανήσει για διαφήμιση;Για ένα προϊόν που όλοι γνωρίζουμε!.Ας έφτιαχνε με αυτά τα λεφτά -άντε και με καμμιά τσόντα ακόμα-μια θυγατρική που θα παρήγαγε ηλεκτροκίνητα βεσπάκια.Δεν υπάρχει η τεχνογνωσία;Και στη τελική θα ήταν ένα παράγωγο που θα κατανάλωνε πάλι ρεύμα δηλ.επιπλέον έσοδα γι'αυτή!

Και θα μπορούσαν να τα σπρώξουν με κατάργηση τελών κυκλοφορίας και άλλα οικονομίστικα τερτίπια (και να τα διαφημίζουν και σαν οικολογικά-μη πάει χαμένο και το κίνημα-)

'Οπως κάνουν για τα πανάκριβα πετρελαιοκίνητα οχήματα που κατασκευάζουν οι ξένοι!

Όλα ξεκινάνε από το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν είναι ελεύθερη και αυτόνομη χώρα.

Τώρα τι να λέμε....

άντε πάλι μπορούμε να καταλάβουμε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει αποφάσεις τι θα γίνουν τα λεφτά και όχι οι υπάλληλοι στη ΔΕΗ ...

την ΔΕΗ σαν ΔΕΗ (εργαζόμενοι) δεν τους αφήνουν να πάρουν καμία πρωτοβουλία ότι εντολές έρχονται από τα κεντρικά - ΒΟΥΛΗ αυτες εκτελούν (εργοστάσια δεν τους αφήνουν να φτιάξουν κλπ)

α και όλοι οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ είδαν τους μισθούς τους εώς 500 ευρώ κάτω (περικοπές Δεκεμβρίου και για τον νέο χρόνο)

Link to comment
Share on other sites

Η λύση στην κρίση χρέους: 1 ΔΡΧ = 1000 ευρώ

Δεν ξερω αν θα ηταν εφικτο ή οχι αλλά το οτι εχει ξαναγινει δεν το γνωριζα....

Καλά θα ήταν αλλά τους διαφεύγει μια μικρή λεπτομέρεια....:

στις περιπτώσεις που αναφέρει. λόγου χάρην στη Γαλλία, παραλείπει να αναφέρει ότι το παλαιό φράγκο έπαψε να υφίσταται. Ως εκ τούτου μπορούσαν να ορίσουν ότι ισοτιμία ήθελαν αφου το παλαιό νόμισμα δεν υπήρχε. Οπότε στην περίπτωσή μας κάτι τέτοιο δεν είναι εφαρμόσιμο αφου εμείς μπορούμε να δηλώσουμε ότι μας αρέσει, αλλά οι υπόλοιποι χρήστες του ευρώ δεν θα είναι υποχρεωμένοι να τα αποδεχτούν.

Link to comment
Share on other sites

Τι έρευνα είναι αυτή; Κάποια πληροφορία;

Θέλω να πω ότι το λινκ σε βγάζει κατευθείαν σε μια σελίδα για εισαγωγή προσωπικών στοιχείων χωρίς να έχεις ιδέα τι θα ερωτηθείς παρακάτω και αν θα ακολουθήσουν 5 ή 500 άλλες σελίδες με ερωτήσεις...:o

Link to comment
Share on other sites

Έρευνα που διοργανώνει η Κάπα research για την κατάσταση στην Ελλάδα. Στο email που μου ήρθε ήταν quoted το original κείμενο από την Κάπα.

Έγινε επεξεργασία από DJD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.