Zenor Οκτώβριος 28, 2011 #2361 Οκτώβριος 28, 2011 (edited) Να ρωτήσω, μου ήρθε με mail το εξής πράγμα:"Σε ευχαριστούμε που επέλεξες το πλαισιο για την προπαραγγελια του Battlefield3. Αυτός είναι ο κωδικός για τα Dog tags του παιχνιδιού: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX" Που μπαίνει αυτός ο κωδικός? Origin -> Settings icon -> Redeem product code Btw το revive δίνει ticket λέει ε, καλή φάση. Επίσης εγώ πως γίνεται να έχω Physical Warfare pack items ενώ δεν αγόρασα pre-order από origin; Τα έχετε και εσείς; το shotgun / lmg κτλ Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2011 από Zenor
sstav Οκτώβριος 28, 2011 #2362 Οκτώβριος 28, 2011 (edited) Να πω και γω την γνώμη μου για το single player campaign...το ξέρω δεν ασχολείται κανείς αλλά τεσπα...Καταρχάς είναι χάρμα ειδέσθαι...όλα στο φουλ του άσσου (ultra settings) και τρέχει άψογα (αυτό έλλειπε να μην έτρεχε με την 6990)....η αίσθηση της κίνησης,τα όπλα είναι άψογα και ο ήχος επίσης (μπορεί ο grunt να έχει αντίρρηση) ενώ το hard mode difficulty έχει συντελέσει να πέσω στο πεδίο της μάχης ουκ όλιγες φορές...H ιστορία του καλή μπορώ να πω αν και έχω τελειώσει μονάχα τις 2 πρώτες πίστες...Δεν έχω διαβάσει στο internet σχετικά αλλά πιστεύω ότι θα έχει πίστα με sniper, άλλη πίστα οδηγώντας αεροπλάνο κτλ. δείχνοντας τις "αρετές" του bf3 στο multi.Απ'την άλλη είναι εντελώς γραμμικό...να μου πεις σε έναν multi τίτλο δεν περίμενα την ελευθερία του stalker αλλά εγω θα ήθελα ένα stalker με frostbyte 2...Πάω να το συνεχίσω .... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2011 από sstav
auditt Οκτώβριος 28, 2011 #2363 Οκτώβριος 28, 2011 (edited) PII 955@4 σε FX790και 4870x2 Όλα low και καθόλου ΑΑ είμαι συνεχώς πάνω από τα 70 σε ανάλυση 1680. Τα γραφικά είναι ικανοποιητικότατα ακόμη και έτσι. Το μόνο κακό είναι πως χωρίς ΑΑ πυροβολώ ότι φύλο και εφημερίδα κινείται στον αέρα. σε παιρνει να ανεβασεις πιστευω και αλλο τα γραφικα σε αυτην αναλυση ανετα και high πιστευω εαν οχι υltra δεν εισαι σε 1900χ1200 για να εχεις τοσο προβλημα με τα γραφικα ακομα και σε 1900χ1200 medium γραφικα θα αντεχε πιστευω την ειχα την 4870χ2 πριν 2 χρονια και ηταν πολυ δυνατη καρτα και ακομη και τωρα καλα κρατει πιστευω ειδικα στην ααλυση που παιζεις ψαχτο λιγο με τα graphics settings Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2011 από auditt
The_Blade Οκτώβριος 28, 2011 #2364 Οκτώβριος 28, 2011 να ενημερώσω ότι στο λαπτοπ , i3-370 + 6530 (600/900) το τρέχει με κάποια low και κάποια medium στο 1280*720 με 25-45 fps και την περισσότερη ώρα πάνω από 30 se 64αρη server. αυτό για κάποιους που δεν ξέρουν αν θα τους τρέχει . Πολύ playable (εντάξυ δεν είναι για πρωταθλητισμό, αλλά για χαβαλέ μια χαρά)
ARMAGEDDON Οκτώβριος 28, 2011 #2365 Οκτώβριος 28, 2011 (edited) το back του karkland πως το ενεργοποιώεδιτ τώρα διάβασα θα το έχουμε όταν θα το ενεργοποιήσουν Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2011 από ARMAGEDDON
gpag Οκτώβριος 28, 2011 #2366 Οκτώβριος 28, 2011 Παίδες ... έχουμε πουθενά διαθέσιμες τα console commands για το BF3?
zpaf Οκτώβριος 28, 2011 #2367 Οκτώβριος 28, 2011 Παίδες ... έχουμε πουθενά διαθέσιμες τα console commands για το BF3?BF3 Console Commands and Variables - Pastebin.com
Proteas Οκτώβριος 28, 2011 #2368 Οκτώβριος 28, 2011 Παιδες προβλημα κοιταξτε και πειτε μου [ame=http://www.youtube.com/watch?v=w6HqNlZ8yfI&feature=channel_video_title]BATTLEFIELD 3 NVIDIA 285.62 - YouTube[/ame] I5 2500K GA-Z68X-UD4-B3 MSI 570GTX Twin Frozr III Power Edition/OC Corsair Vengeance LP 16GB DDR3 CL9 1600MHz Ολοκαινουργιο pc χωρις o/c ολοι οι drivers κανονικα
creye Οκτώβριος 28, 2011 #2369 Οκτώβριος 28, 2011 να μην με πεταγε και καθε λιγο εξω μια χαρα θα ήταν, αλλά δεν θα πήγαινα για κατούρημα!!
Wizard! Οκτώβριος 28, 2011 #2370 Οκτώβριος 28, 2011 Παιδες προβλημα κοιταξτε και πειτε μου Λογικό είναι να χάσετε, σας είχαν πάρει όλες τις σημαίες... (sorry, απλά σε πειράζω...)
GruntGR Οκτώβριος 28, 2011 #2371 Οκτώβριος 28, 2011 update #2: Δοκιμασα με στερεο σημα απτο hiface και enchanced stereo απτα οπτιονς του παιχνιδιου, πολυ καλο positioning για στεγνο στερεο ! Γενικα ο ηχος ειναι καλυτερος απτο bad κοπανοι και την μπετα, οποιος εχει προβλημα να παει για ακοογραμμα Εχω ξενερωσει που δεν βρισκω ευκολα support να μου δωσει ρουκετες, ουτε καν εχω δει stationary AT / AA πουθενα, ισως να φταιει που παιζω σε 16αρη σερβερ, ποιος ξερει Με το neg accel βρηκα ακρη βαζοντας το abyssus στα 450dpi, εξακολουθει να υπαρχει το φαινομενο αλλα πρεπει να κουνησω καπως πιο γρηγορα το χερι μου για να γινει στροφη 90 μοιρων αντι για 180, τωρα ομως ειναι παναργο στα mounted mg :s ξεχωριστο sensitivity για οχηματα κλπ δεν παιζει, ουτε καν binds με το πληκτρολογιο, οποτε μεχρι να παρω το coolermaster xornet θα πρεπει να βαζω δαχτυλο κατω απτο mouse καθε φορα που μπαινω σε οχημα και τουμπαλιν οταν βγαινω ΚΑΚΑΚΑΚΑΨΙΜΟ
gpag Οκτώβριος 28, 2011 #2372 Οκτώβριος 28, 2011 (edited) BF3 Console Commands and Variables - Pastebin.com Σε ευχαριστώ πολύ zpaf! να μην με πεταγε και καθε λιγο εξω μια χαρα θα ήταν, αλλά δεν θα πήγαινα για κατούρημα!! Δοκίμασε να κάνεις update το punkbuster. Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα μέχρι που κατέβασα το προγραμματάκι για manual update και σταμάτησε να το κάνει. PunkBuster Online Countermeasures Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2011 από Nephiλiμ
Grisos Οκτώβριος 28, 2011 #2373 Οκτώβριος 28, 2011 [MENTION=2162]GruntGR[/MENTION] Βασικά παίζει να έχουν οι servers αρκετους CODακιδες που δεν ξερουν τί εναι το supplying. Τεσπα παίδες το game ειναι απίστευτο τόσο από πλευράς gameplay όσο και από γραφικά. Επιπλέον χαχα ΚΑΜΙΑ σχέση με beta. Tο damage system πολύ καλό. Αυτό που με χάλασε είναι κάποια gliches στην FB2, όπου αν είσαι prone δίπλα σε τοίχο υπάρχει περίπτωση να βγουν τα πόδια σου απ'έξω. Έτσι όχι μόνο σε βλέπουν αλλά σου κάνουν και damage.
creye Οκτώβριος 28, 2011 #2374 Οκτώβριος 28, 2011 Σε ευχαριστώ πολύ zpaf! Δοκίμασε να κάνεις update το punkbuster. Και εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα μέχρι που κατέβασα το προγραμματάκι για manual update και σταμάτησε να το κάνει. PunkBuster Online Countermeasures δυστηχώς το έχω κάνει αυτο...:wall:
ΛΑΜΠΡΟΣ Οκτώβριος 28, 2011 #2375 Οκτώβριος 28, 2011 θα τρελαθω..περιμενα πως και πως το παιχνιδι και εχω ξενερωσει τη ζωη μου με το stuttering...αλλαξα 2 καρτες γραφικων και 2 οθονες για να δω μηπως λυθει αλλα ματαια...δεν μπορω να παιξω ετσι ζαλιζομαι...το κανει παντου και σε multi και σε campaing..δειτε ενα βιντεο που εβγαλα..[ame=http://www.youtube.com/watch?v=R_8PXl8Z9pQ]bf3 stuttering - YouTube[/ame]
Grisos Οκτώβριος 28, 2011 #2376 Οκτώβριος 28, 2011 Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Τα pings στον server browser τα βλέπετε εσείς; Εγώ ενώ έχω πολύ καλά pings γενικά γενικά 2-3 φορές έχουν εμφανιστεί.
mordred Οκτώβριος 28, 2011 #2377 Οκτώβριος 28, 2011 Σήμερα το έβαλα και παίζοντας στο ultra έχω να πω... Επιτέλους γραφικάρες!!!
KostasNK Οκτώβριος 28, 2011 #2378 Οκτώβριος 28, 2011 Origin -> Settings icon -> Redeem product codeBtw το revive δίνει ticket λέει ε, καλή φάση. Επίσης εγώ πως γίνεται να έχω Physical Warfare pack items ενώ δεν αγόρασα pre-order από origin; Τα έχετε και εσείς; το shotgun / lmg κτλ Πολύ κάψιμο! Τρέχει αρκετά καλά αλλά για να έχω πάνω από 100fps στο multi και σε μεγάλους servers έριξα τα settings στο high και έκλεισα HBAO. Αυτό που λες με το warfare pack που το βλέπω; Επίσης όσοι κάναμε redeem code για το dogtags dlc τι διαφορά βλέπουμε; Που μπορούμε να δούμε τα extra dogtags; Ένας πριν λίγο που με καθάρισε έβγαλε το dogtag του στην killcam και έλεγε πάνω σκαλισμένο battlefield bad company 2...
Athanasios2104 Οκτώβριος 28, 2011 #2379 Οκτώβριος 28, 2011 ξεχωριστο sensitivity για οχηματα κλπ δεν παιζει εμ, αυτό είναι, στο bc2 έβαζα 5700 dpi με ένα κλικ και ο πυργίσκος γυρνούσε με χάρη μπαλαρίνας [MENTION=1593]ΛΑΜΠΡΟΣ[/MENTION]: Ρε μάστορα, το πρόβλημα το λες, βάζεις και βίντεο, άλλα καμιά πληροφορία δεν δίνεις... τι ρυθμίσεις και τι σύστημα έχεις?
KostasNK Οκτώβριος 28, 2011 #2380 Οκτώβριος 28, 2011 Σήμερα το έβαλα και παίζοντας στο ultra έχω να πω... Επιτέλους γραφικάρες!!!To campaign; Στο campaign είναι πολύ ελaφρύ με όλα στο ultra-max... Βλέπω σχεδόν συνέχεια πάνω από 100fps, αν και δεν έχω πολυασχοληθεί μόνο το πρώτο stage έχω περάσει και την αρχή του firestorm. Πιό κάτω μπορεί να βαραίνει...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now