Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

[MENTION=301]Jumex[/MENTION] Όντως τα άρματα είναι πιο ευαίσθητα στο επάνω μέρος του πυργίσκου και όντως εκεί χτυπάει ο Javelin. Αυτό που είπα εγώ είναι ότι το άρμα δεν καταστρέφεται ολοσχερώς όπως στο vid.

Δες αυτό το vid για το "ρεαλιστικό κομμάτι"

https://mfcbastion.external.lmco.com/mfc/videolibrary/Javelin.mpg

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την battlefieldo-παρέα. Έχω τελειώσει το campaign εδώ και κάποιες μέρες και πήγα να παίξω λίγο multi, αν και καταλάβαινα αρκετά πράγματα όπως τα objectives, κατάλαβα ότι θέλω διάβασμα σχετικά με τις κλάσσεις τα squads τα maps κλπ. Τα μόνα online fps που είχα ασχοληθει αρκετά είναι cs 1.6 και tf2. Οπότε δεν έχω και πολύ σχέση με bf3.

Awaiting advices,tips,vids και γενικά στείλτε στην σωστή κατεύθυνση οι παλίες καραβάνες τον νεοσύλλεκτο

Link to comment
Share on other sites

μπες σε τανκ και ανατιναζε οτι βρισκεις :hehe:

Λίγο που παιξα τα παιρναν όλο οι άλλοι :fist:

πάντως σαν enginner με το smaw(καλα το λέω?) έφαγα ένα τανκ. Ή ήταν πολύ νοομπάς o οδηγός ή ο engineer τρώει εύκολα τανκ ^^

Link to comment
Share on other sites

Καλά βασικά βλέποντας και κάνοντας ή σκοτώνοντας όπως θες. Στην αρχή να είσαι σίγουρος ότι το k/d σου θα είναι στον πάτο. Εγώ πριν ένα χρόνο ξεκίνησα με το Bad Company 2 αλλά έμαθα με τον δύσκολο τρόπο τι εστί BF. Απλά ότι ήξερες για Shooters τύπου CS να τα ξεχάσεις. Στο CS ήθελε skill και αντανακλαστικά. Εδώ αυτά θεωρούνται δεδομένα και αυτό που απιτείται είναι μυαλό. Έχεις κάποια assets και απλά μαθαίνεις με το καιρό να τα χρησιμοποιείς για να πετύχεις το σκοπό σου. Εκτός αν είσαι noobokabero οπότε θα μάθεις το κάθε θάμνο και τη κάθε σχισμή βράχου της κάθε πίστας και θα λειώσεις στο sniping. Your choice. :p

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την battlefieldo-παρέα. Έχω τελειώσει το campaign εδώ και κάποιες μέρες και πήγα να παίξω λίγο multi, αν και καταλάβαινα αρκετά πράγματα όπως τα objectives, κατάλαβα ότι θέλω διάβασμα σχετικά με τις κλάσσεις τα squads τα maps κλπ. Τα μόνα online fps που είχα ασχοληθει αρκετά είναι cs 1.6 και tf2. Οπότε δεν έχω και πολύ σχέση με bf3.

Awaiting advices,tips,vids και γενικά στείλτε στην σωστή κατεύθυνση οι παλίες καραβάνες τον νεοσύλλεκτο

Ξερεις αγγλικα ?

Αν ναι.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sFi0iJG-zdc]Battlefield 3 - How To NOT Be A NOOB At Battlefield 3! (OFFICIAL) - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=is3_eNchr9Y]Battlefield 3 - How NOT to be a NOOB | Helpful Tips Hints Tricks for BF3 (Gameplay Commentary Tutorial) - YouTube[/ame]

Reading:

Portal:BF3 - Battlefield Wiki - Battlefield 3, Bad Company 2, Weapons, Levels, Maps, Characters and more!

Απο εμενα , προσπαθησε να εχεις 60 + καρε

play the objective.

Μπες ΒΑΖΟ(στο σερβερ μας) και μην ντρεπεσαι να ρωτας οτι απορια εχεις.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έπαιξα μια caspian unranked. Μου φαίνεται πάρα πολύ ωραία πίστα. Έμαθα και όλες τις κλάσεις/οχήματα, μέχρι και το jet έμαθα να κουμαντάρω, αλλά πως σκ@τ@ στοχεύεις κάτι? Ειδικά άμα αυτό κινείται κ όλας κλάφτα χαράλαμπε. Οι ρώσοι είναι ίδιοι με τους αμερικάνους?(δεν εννοώ εμφανισιακά) γιατί τα όπλα των αμερικάνων είχαν παραπάνω rate of fire, για τα οχήματα δε πρόσεξα κάτι, αν έχουν και εκεί διαφορά πείτε μου. Άρα μήπως είναι καλύτεροι κάποιοι(american-russian) για μένα που δεν έχω ξεκλειδώσει τίποτα? Γενικά ποιές πίστες είναι καλές/δημοφιλής

@nephilim : now watching και σε ευχαριστώ για την πρόταση

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

Να οι ρυθμίσεις που χρησιμοποιώ:

/*======================================================================================
"USER" ADJUSTABLE SETTINGS
======================================================================================*/

// TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments
// These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results

/*------------------------------------------------------------------------------
FILTER SELECTION
------------------------------------------------------------------------------*/
// Comment to deactivate an effect.
// Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP
#define USE_ANTI_ALIASING
#define USE_PRE_SHARPEN
//#define USE_BLOOM *NOT WORKING
#define USE_TECHNICOLOR
#define USE_TONEMAP
//#define USE_SEPIA
//#define USE_VIGNETTE
#define USE_POST_SHARPEN
//#define USE_FINAL_LIMITER


/*------------------------------------------------------------------------------
FXAA SHADER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied
float fxaaQualitySubpix = 0.1; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur
float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.0360; // Lower the value for more smoothing
float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.0360; // Lower the value for more smoothing


/*------------------------------------------------------------------------------
PRE_SHARPEN
------------------------------------------------------------------------------*/
//For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power
bool highQualitySharpen = 0; //0 = Disable | 1 = Enable

// Set values to calculate the amount of AA produced blur to consider for the sharpening pass
#define Average 0.4
#define CoefBlur 2

// Set values of the sharpening amount
#define SharpenEdge 0.4
#define Sharpen_val0 1.5


/*------------------------------------------------------------------------------
BLOOM
------------------------------------------------------------------------------*/
// Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high! 4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp
#define NUM_SAMPLES2 4 // Must be set with a value dividable by 2
float BloomPreset = 0; // Disabled = 0 (Valid Preset Values = 1 to 9) Preset value 1 to 9 takes control over the next 3 settings.
float BloomThreshold = 0; // The min. level at which the effect starts (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)
float BloomWidth = 0; // Sets the width of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)
float BloomPower = 0; // The power of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)


/*------------------------------------------------------------------------------
TECHNICOLOR
------------------------------------------------------------------------------*/
#define TechniAmount 0.15 // 1.00 = Max
#define TechniPower 4.0 // lower values = whitening

// lower values = stronger channel
#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max
#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max


/*------------------------------------------------------------------------------
TONEMAP
------------------------------------------------------------------------------*/
#define Gamma 0.9
#define Exposure 0.00
#define Saturation 0.8 // use negative values for less saturation.
#define BlueShift 0.00 // Higher = more blue in image.
#define Bleach 0.0 // Bleach bypass, higher = stronger effect
#define Defog 0.02 // Strength of Lens Colors.
#define FogColor float4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0) //Lens-style color filters for Blue, Red, Yellow, White.


/*------------------------------------------------------------------------------
SEPIA
------------------------------------------------------------------------------*/
#define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!)
#define GreyPower 1 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the grey color you wish to blend in
#define SepiaPower 0 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the color tone you wish to blend in


/*------------------------------------------------------------------------------
VIGNETTE
------------------------------------------------------------------------------*/
// Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame
#define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) // Center of screen for effect.
#define VignetteRadius 1.00 // lower values = stronger radial effect from center
#define VignetteAmount -0.70 // Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White.


/*------------------------------------------------------------------------------
POST_SHARPEN
------------------------------------------------------------------------------*/
// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!
float Sharpen = 0.09;


/*------------------------------------------------------------------------------
FINAL_LIMITER
------------------------------------------------------------------------------*/
// Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting
int LimiterStrenght = 1.000;

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασα κ εγω το injector αφου παραμιλουσε καποιος γι αυτο..:hang3:

Settings αυτα που παιζω συνηθως:Custom,Highs,,Antialiazing Defered Off,Antialiazing post Low,Motion Blur OFF,Anisotropic 16x,Ambient Occlusion Off,FOV 70

Χωρις injector:

gwSnl.jpg

Με :

uwdUL.jpg

Χωρις injector:

pKGCX.jpg

Με :

fX6Nr.jpg

Link to comment
Share on other sites

''Another advantage is the Javelin's power at impact. The missile's tandem shaped charge warhead is made to penetrate reactive armor. The Javelin was created with the intent to be able to penetrate any tank armor and was tested on the M1 Abrams.[citation needed] With the top attack mode it has an even greater ability to destroy the tank because it can attack where most tanks are weakest''

FGM-148 Javelin

Καθότι ήμουν αρματιστής στα θρυλικα Μ48-Α3 και Μ48-Α5 ένα μπορώ να να πω "AGM-114 Hellfire" (διατριτικος). Βασικός πυραύλους στα apache και ο μόνος αν δεν κάνω λάθος που μπορεί να κάνει την μεγαλύτερη ζημιά σε άρμα [ame=http://www.youtube.com/watch?v=aU1ukWWOFqg]hellfire missile - YouTube[/ame] και

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2CoY8Q8qAIA]AH-64 Apache Longbow Hellfire - YouTube[/ame]

μαζί με το αρχαίο και αποδοτικό αν βρεις στόχο Π.Α.Ο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=xZE1ZOMTGmI]War-Prac: Mighty M40A1 106mm Recoilless Rifle-In-Action! - YouTube[/ame].

Ον τοπικ τώρα ,τι θα γίνει με το ΒΑΖΟ θα παίξουμε ? τι χαμός είναι αυτός σειρά δεν μπορείς να πάρεις .

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] αφού εσύ το ψάχνεις παραπάνω :T:

Εγκατέστησα το fxaa injector danoc1 v1.25 (όχι το performance) και μέσα στο παιχνίδι, όταν το ενεργοποιούσα/απενεργοποιούσα, έχανα/κέρδιζα 20 fps αντίστοιχα. Είναι αναμενόμενο ή έχω κάνει κάτι λάθος?

Και μια δεύτερη ερώτηση, άσχετη με το injector αφού συμβαίνει πάντα και πριν από αυτό, είναι ότι όταν ξεκινά το παιχνίδι τα fps είναι κολλημένα στα 30 (το vsync είναι off).

Αν κάνω on ή off το vsync, το πρόβλημα διορθώνεται.

Αλλά επειδή κολλάω εύκολα με κάτι μέχρι να βρω τι φταίει, ξέρει/υποθέτει κάποιος τι μπορεί να φταίει?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.