Jump to content



Πρόθεση ψήφου


cherryman

Recommended Posts

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Φίλε εκλεκτέ, όταν ο βγκιόζος λέει για ισοπέδωση δεν νομίζω ότι ενοεί την κατάσταση που επικρατεί, που σαφώς είναι όλα ισοπεδωμένα. Δεν διαφωνούμε σε αυτό, αλλά νομίζω ότι ενοεί το τι μπορούμε εμείς να κάνουμε για να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Από αυτή την άποψη λοιπόν μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μπορούμε, απλά πρέπει να πιστέψουμε σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Και μη ξεχνατε ποσο "νεο" ειναι το κρατος μας.....

Προσπαθουμε ακομα δυστιχως να ανταπεξελθουμε στα 400χρονια σκλαβιας,τους 2 παγκοσμιους πολεμους και τον εμφυλιο....

Δεν μπορεις να συγκρινεις λοιπον Chosen την Ελλαδα με την Αγγλια,τη στιγμη που οταν εδω παλευαμε με τους Τουρκους εκεινοι ηταν παντοδυναμη Αυτοκρατορια......

Ακομα θυμισου ποσα χρωσταμε(και μη πω για ποσο θα τα χρωσταμε......)

Link to comment
Share on other sites

Και μη ξεχνατε ποσο "νεο" ειναι το κρατος μας.....

Προσπαθουμε ακομα δυστιχως να ανταπεξελθουμε στα 400χρονια σκλαβιας,τους 2 παγκοσμιους πολεμους και τον εμφυλιο....

Δεν μπορεις να συγκρινεις λοιπον Chosen την Ελλαδα με την Αγγλια,τη στιγμη που οταν εδω παλευαμε με τους Τουρκους εκεινοι ηταν παντοδυναμη Αυτοκρατορια......

φυσικα. παντα καποιος αλλος θα φταει για αυτο που ημαστε και γι αυτα που δεν κανουμε. ευτυχως, υπαρχει κι αυτο.

δε μας τιμα καθολου, να χρησιμοποιουμε σα δικαιολογιες τα οσα συνεβησαν σε αυτο τον τοπο 50, 200 χρονια πριν. κι αλλοι υπεφεραν 50 χρονια πριν, κι αλλοι καταστραφηκαν, προφανως κατι αλλο φταει για το οτι εμεις ημαστε εδω και οι αλλοι πιο μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι χώρες έχουν μια ιστορία....όπως και να το κάνουμε, δεν αλλάζει...το γιατί είναι τέτοια η κατάσταση στη χώρα μας σήμερα θα το δείς αν διατρέξεις λίγο την ιστορία των τελευταίων αιώνων...μας βαραίνουν, αλλά τί να κάνουμε....χίλια δυο κύματα περάσαμε και φτάσαμε εδώ...

Το αν έχει δώσει κάτι η Ελλάδα στον υπόλοιπο κόσμο το ξέρουν κι οι ίδιοι, δεν χρειάζεται να αποδείξει κανείς σε κανέναν τίποτε..

Είσαι σίγουρος πως σε άλλες χώρες δεν έχουν προβληματα διαφθοράς, δεν υπηρετούν οι κυβερνήσεις οικονομικά συμφέροντα...

...η καθημερινότητα των ανθρώπων δεν είναι εξίσου ή και πιο ρηχή, από τη δική μας;

Η νεολαία δεν αντιμετωπίζει τρομερά προβλήματα με τα ναρκωτικά, τον αλκοολισμό, την ανεργία, την εγκληματικότητα;;

Η κοινωνία δεν χάνει τη συνοχή και τη συλλογικότητά της;; Οι κοινωνικές διακρίσεις και αποκλεισμοί δεν υφίστανται παρα μόνο στην Ελλάδα;; Μόνο οι πολίτες αυτης της χώρας ανησυχούν για το τί θα τους ξημερώσει η επόμενη μέρα;;

'Αμεσες αναλογίες με άλλες χώρες δεν μου φαίνεται πως στέκουν λογικά έτσι κι αλλιώς, αυτοακυρώνονται

Ξεκινάς απο συγκεκριμένα αιτήματα/παράπονα και απορρίπτεις το σύνολο...αυτό συνιστά λογικό άλμα...

Αυτό που βρίσκω εγώ ενδιαφέρον σ' αυτές τις συζητήσεις, είναι πώς λειτουργούν στη σύνθεση και υιοθέτηση μιας γενικότερης νοοτροπίας και διαπιστώνω ότι το καταγγελτικό ύφος είναι αδιέξοδο...

Το πρόβλημά μου δεν είναι ότι "δεν υπάρχει κράτος", "ότι δεν κάνει το κράτος κάτι για μένα" κι αυτό γιατί το κράτος δεν μπορεί να εξυπηρετεί κανέναν παρα μόνο τον εαυτό του.

Τα παραπάνω δεν συνιστούν πρόσκληση ή πρόκληση για δράση...αυτό είναι δύσκολο, το αφήνουμε πάντα στους άλλους...ούτε και ανοχή όμως

Ένα κομμάτι απο ένα κείμενο που μ' αρέσει:

"πάρτε έναν ικανό πολιτικό άνδρα, δώστε του δέκα χρόνια ζωής, ισχύος και κυβέρνησης και θα βρείτε στη θέση του έναν μικρό Ρισελιέ χωρίς τον μανδύα του καρδινάλιου, «έναν τυραννίσκο», αλλά περιτριγυρισμένο από τη φρουρά του, τους κόλακές του, τους αυλικούς του, μια ολόκληρη συνταγματική αυλή που δρα φορώντας το προσωπείο της νομιμότητας. Κύριο μέλημά του θα ήταν η ανανέωση, στα τακτά χρονικά διαστήματα που προβλέπει το σύνταγμα, της λαϊκής εντολής, θα άνοιγε έναν λογαριασμό για τους νόμους του και θα οργάνωνε τον δεσποτισμό του στην αρχή του δούναι και λαβείν. Αντί να κόβει κεφάλια, θα φρόντιζε να συνάψει δάνεια, και αντί να στέλνει τους πραγματικούς άρχοντες στο κυνήγι, όπως το έκανε ο καρδινάλιος, θα τους έκανε εργολάβους δημοσίων έργων. Θα είχε διαφθείρει με το χρήμα τους ανθρώπους που θα έκρινε επικίνδυνους για τον ίδιο και θα φρόντιζε να διοχετεύσει ανεπαίσθητα την εύνοιά του και τους ανθρώπους του σε όλα τα γρανάζια και σε όλες τις καίριες θέσεις του κρατικού μηχανισμού. Θα φρόντιζε με ιδιαίτερο ζήλο το σημαντικότερο: η κυβέρνησή του θα οδηγούσε τις μάζες όλο και πιο κοντά στον λαϊκό εγωισμό, του οποίου η ανάπτυξη καταλήγει στην πολιτική αδιαφορία και προετοιμάζει την υποτέλεια...

...Δεν θα μπορούσε να αποφύγει την καμαρίλα, γιατί είναι αναπόφευκτη παντού όπου οργανώνεται η παραμικρή εξουσία: κοιτάξτε τον διευθυντή μιας εφημερίδας, αυτής της εξουσίας, Παρατηρήστε τον ιδιοκτήτη ενός θεάτρου ή κάποιας άλλης επιχείρησης, η οποία μόλις αρχίζει να ασκεί κάποια επιρροή. Παντού θα βρείτε μια μικρή καμαρίλα να περιβάλλει τον άνθρωπο της δράσης, να τον ζαλίζει υπενθυμίζοντάς του συνεχώς τις επιτυχίες του, να ζει από τα λάθη του, να τον βοηθά να τα επαναλάβει και να τον αποκοιμίζει, μουρμουρίζοντας συνεχώς τις ίδιες ιδέες «παρόμοια με αυτές τις γυναίκες που με τον χρόνο, την υπομονή και την ίδια σκέψη καταφέρνουν να συντρίψουν και τον πιο ακέραιο χαρακτήρα...

...μοιάζει εξαιρετικά δύσκολο για έναν εφήμερο πρωθυπουργό να αφιερωθεί ταυτοχρόνως και στις μηχανορραφίες που είναι αναγκαίες για την παραμονή του στην εξουσία και στις κρατικές υποθέσεις: φτάνει στην εξουσία σαν ταξιδιώτης, τα κουτσοκαταφέρνει με ένα δάνειο, διογκώνει το δημόσιο χρέος και φεύγει, συχνά τη στιγμή που αρχίζει να γνωρίζει κάποια πράγματα από την επιστήμη της διακυβέρνησης. Στο μεταξύ, το δημόσιο χρέος, αυτός ο ισολογισμός των ηλιθιοτήτων, μεγαλώνει και έρχεται η πτώχευση. Μόνο που τώρα γίνεται στο όνομα όλων αντί να γίνει στο όνομα ενός. Και θα έρθει μια μέρα που οι εισοδηματίες θα αποτελέσουν ένα είδος αριστοκρατών, εναντίον των οποίων, ένας λαός που υποφέρει θα ετοιμάσει μια τρομακτική γιορτή."

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

φυσικα. παντα καποιος αλλος θα φταει για αυτο που ημαστε και γι αυτα που δεν κανουμε. ευτυχως, υπαρχει κι αυτο.

δε μας τιμα καθολου, να χρησιμοποιουμε σα δικαιολογιες τα οσα συνεβησαν σε αυτο τον τοπο 50, 200 χρονια πριν. κι αλλοι υπεφεραν 50 χρονια πριν, κι αλλοι καταστραφηκαν, προφανως κατι αλλο φταει για το οτι εμεις ημαστε εδω και οι αλλοι πιο μπροστα.

Δεν ειναι δικαιολογιες αλλα μια πραγματικοτιτα....

Και σαφως και ΔΕΝ υποστηριζω οτι δικαιολογιμενα ειμαστε στην κατασταση που ειμαστε ως εθνος

Τα παραπανω τα εγραψα με αφορμη τη συγκριση με κρατοι οπως η Αγγλια που ανεφερε ο Chosen αν καταλαβες....

Θα επρεπε να συγκρινομαστε με κρατοι οπως.....?!?Χμμμ δεν μου ερχετε κατι....

Παντως αν ΟΛΑ δουλευαν σωστα στην κοινωνια μας θα ειμασταν σε πολυ ποιο αξοιοπρεπη θεση στην παγκοσμια κοινωνια(και οχι αν εχουμε ολες τις αρνητικες πρωτιες....)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι δικαιολογιες αλλα μια πραγματικοτιτα....

ΗΤΑΝ μια πραγματικοτητα, μερικα χρονια μετα. μετα απο 50 και 200 χρονια, δεν εχουμε σα λαος το δικαιωμα να κρυβομαστε πισω απο τετοια επιχειρηματα.

μεχρι ποτε δηλαδη θα φταει το ασχημο παρελθον μας κι οχι ο τροπος που σκεφτομαστε και αντιμετωπιζουμε τα πραγματα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν αμφιβάλω ότι 400 χρόνια αδράνειας δεν φταίνε για την ολίσθηση του ελληνικού κράτους, και οποιουδήποτε κράτους, αλλά σαφώς και έχει φτάσει η τεχνολογία και οι γενικότερες εξελίξεις στον κόσμο σε ένα επίπεδο πλέον που μπορούν να κάνουν αυτό το κράτος να μην έχει καμία σχέση με το άσχημο παρελθόν. Την πρόσβαση στην τεχνολογία την έχει το κράτος εδώ και πολλά χρόνια.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του έλληνα είναι ότι δεν συμμορφώνεται έυκολα με τους νόμους. Αυτό έχει και τα καλά του, έχει και τα κακά του όμως. Μπορεί πιο εύκολα να ξεσηκώνεται όταν κάτι πάει στραβά, αλλά από την άλλη μπορεί πάντα να παραμείνει αυτός που θα πετάξει το σκουπίδι έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αυτός που θα ρίξει τη μούτζα και το μπινελίκι χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορώ να συνεισφέρω κι εγώ μια άποψη στην κουβέντα, θα έλεγα ότι η σημερινή κατάσταση της ελλάδας είναι μάλλον προϊόν των πολιτικών της επιλογών τα τελευταία πενήντα χρόνια παρά της τουρκοκρατίας ή των πολέμων που έλαβαν χώρα στο πρώτο μισό του περασμένου αιώνα. Το γεγονός ότι σήμερα η χώρα μας δε διαθέτει βαριά βιομηχανία και η υπάρχουσα παραγωγή (βιομηχανική εώς αγροτική) τείνει να εκλείψει είναι αποτέλεσμα της συμμετοχής μας σε ενώσεις οι οποίες προτιμούν την ελληνική παραγωγή τριτογενή. Και όπως είναι γνωστό, χώρα που δεν παράγει δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της.

Και κάτι ακόμα. Μοιάζει εύκολο να ρίχνουμε την ευθύνη στην περίφημη ελληνική νοοτροπία, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι οι συμπεριφορές των ανθρώπων δεν είναι -πέραν των ενστικτωδών- εγγενείς. Αντίθετα είναι παράγωγα ενός πλέγματος επιρροών που δέχεται από την αλληλεπίδρασή του με την κοινωνία στην οποία ζει. Εξετάζοντας παραπέρα τους παράγοντες που διαμορφώνουν αυτό που λέμε κοινωνική συνείδηση στη σύγχρονη πραγματικότητα, θα βρούμε σε περίοπτη θέση τον τύπο (κυρίως ηλεκτρονικό), τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, την εκκλησία (με συνεχώς φθίνοντα ρόλο) και φυσικά την οικογένεια. Δεδομένου ότι η οικογένεια δεν παράγει ιδέες αλλά κυρίως αναπαράγει, δεν μπορεί να θεωρηθεί πηγή, αλλά μάλλον αναμεταδότης. Μας μένουν λοιπόν φορείς (την εκκλησία θα την αφήσω απ' έξω γιατί ο ρόλος της στη σύγχρονη εποχή μοιάζει περιττός στη διαμόρφωση συνειδήσεων και τείνει να εκλείψει) οι οποίοι ελέχονται από πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα και προάγουν πολύ συγκεκριμένες αντιλήψεις. Όταν φτάνουμε λοιπόν, μισό αιώνα μετά να παρατηρούμε τις νεοελληνικές αυτές συμπεριφορές και νοοτροπίες, αν δούμε το πράγμα στην ιστορική του διάσταση, μάλλον μοιάζει άδικο να ρίχνουμε τις ευθύνες στα γονίδια του έλληνα. Ίσως απλά να συμφέρει κάποιους αυτή η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν έχει πλέον κομματικό χαρακτήρα οπότε μπορώ να συμβάλλω και εγώ με την γενική μου άποψη.

Από αυτά που διαβάζω εδώ μάλλον μελέτησα διαφορετική ιστορία.

Η δική μου μιλάει για επιτυχημένη επανάσταση το 1821 που οδηγήθηκε όμως στην αποτυχία, άμα τι εμφανίσει του αιγυπτίου.

Χρειάσθηκε η ναυμαχία του Ναβαρίνου για να περάσουμε από την τουρκική σκλαβιά στην Αγγλική ποδηγέτηση.

Αναρωτιέμαι!!!

Γιατί τα εγγλέζικα αρχεία δεν ανοίγουν ακόμα και σήμερα για την περίοδο της δολοφονίας του Καποδίστρια;

Σε ποιο ελεύθερο κράτος εγγλέζος καταδικασθείς για φόνο από τις αρχές, θα απελευθερωνόταν με βομβαρδισμό του πληθυσμού από κανονιοφόρο;

Γιατί στον δεύτερο παγκόσμιο, ο φιλογερμανός Μεταξάς δεν τόλμησε να συμπαραταχθεί με τον άξονα;

Γιατί παρά το ότι σε ποσοστό πληθυσμού είχαμε τις μεγαλύτερες απώλειες, δεν πήραμε φράγκο;

Μήπως τα πήρε το αφεντικό, και μετά μας πούλησε στους Αμερικάνους;

Το αφεντικό δεν επιθυμεί την πρόοδο του «υπαλλήλου» για να τον απομυζά ευκολότερα.

Προς τούτο κάνη ότι μπορεί.

Εγκαθιδρύει χούντα για να τον έχει στο γύψο.

Δολοπλοκεί για να τσακώνεται με τους γείτονες, και να αγοράζει τα ακριβά του όπλα, χωρίς να τον αφήνει να πάρει φτηνότερα από αλλού.

Χειραγωγεί όσο του επιτρέπετε βεβαίως, την εκάστοτε άρχουσα τάξη και τα μέσα ενημέρωσης.

κλπ,κλπ,κλπ,κλπ,κλπ,κλπ,κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Το έχει ξαναβάλει κάποιος νομίζω.

Από το κακό στο χειρότερο βαδίζει η κατάσταση με συνηθισμένα θύματα αθώους πολίτες. Απλά στην προκειμένη είναι από μια στυγνή βομβιστική επίθεση ενώ από την άλλη είναι με πολιτικές επιλογές. Τα θύματα έχουν ίδια ονόματα, ίδια όνειρα, ίδιο τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.