Jump to content



Canon EOS 450D ψόφησε.......απλά ψόφησε.


Recommended Posts

η μπαταρία εδώ και 1 ώρα είναι πάνω στο φορτιστή και αναβει μία πράσινο μία κόκκινο.

επίσης είναι μαιμού όπως μου λένε και τα παλικάρια στο dpgr όταν τους έδειξα τη φωτογραφία της μπαταρίας μου.

S-DCB-0108_2.jpg

είναι δυνατόν ο κατερέλος να πουλάει σφραγισμένες μηχανές canon με σειριακό που περιέχουν μαιμού μπαταρίες?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

πράγματι, όπως τα λέει ο bezdim.

επίσης δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά νομίζω ότι ο Κατερέλος φέρνει και παραεισαγωγές οπότε ίσως να παίχτηκε τίποτα εκεί.

Τώρα στο προκείμενο, ακόμη και να ζήταγες αντικατάσταση επικαλούμενος την εγγύηση (αν ισχύει για την μπαταρία) δεν ξέρω κατά πόσο θα παραδεχτούν πούλησαν μια μηχανή με ιμιτασιόν μπαταρία ή θα σε βγάλουν τρελό. Παρόλα αυτά δεν χάνεις τίποτα να κάνεις ένα τηλέφωνο αύριο και να ζητήσεις να μιλήσεις με τον υπέυθυνο.

Link to comment
Share on other sites

Ο Κατερέλος σε τηλεφώνημα αρνήθηκε οτι μπαίνουν μαιμού μπαταρίες σε σφραγισμένα προιόντα του έστω και αν δεν έρχονται από Intersys (το οποίο ούτε επιβεβαίωσε αλλά ούτε αρνήθηκε)

Δευτέρα παίρνω τηλ στην Intersys.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στο service της Μπενάκη σήμερα. Με αυθεντική μπαταρία του service η μηχανή αναστήθηκε. όλα κομπλέ.

Μετά την επικοινωνία με Intersys προ 3ημερών σήμερα είχα ένα τηλέφωνο από μέρους τους με (φαντάζομαι) αίσιο τέλος και επαγγελματική αντιμετώπιση.

Θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα Katerelos ωστέ αν υπάρχει διαθέσιμη original μπαταρία να πάω να παραλάβω δωρεάν μία από το κατάστημα.

Θα σας ενημερώσω για την τελική έκβαση που προς το παρόν με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο και πεπεισμένο οτι οι μεγάλες εταιρίες οφείλουν να αντιμετωπίζουν τα θέματα after sales ως μεγάλες εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

και που ξέρουμε οτι δεν την έβαλες εσύ τη μαιμού εκεί μέσα και τώρα θες δεύτερη μπαταρία μαμά για να πάρεις γκριπ?

lol

τα λέω επειδή ακούστηκαν όλοι δυσπιστοι με μια σπασμένη κάρτα. :fun:

όντως ωραίο πράγμα να σε καλύπτουν, δεδομένου οτι το υλικό δεν τους κοστίζει τίποτα,

ακόμα και αν χωράει μια μικρή αμφιβολία.

Δεν αναφέρομαι σε σένα Θέμη προσωπικά

καλά τα νέα και για την κάλυψη της εγγύησης και για το μηχανάκι σου ;)

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στο service της Μπενάκη σήμερα. Με αυθεντική μπαταρία του service η μηχανή αναστήθηκε. όλα κομπλέ.

Μετά την επικοινωνία με Intersys προ 3ημερών σήμερα είχα ένα τηλέφωνο από μέρους τους με (φαντάζομαι) αίσιο τέλος και επαγγελματική αντιμετώπιση.

Θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα Katerelos ωστέ αν υπάρχει διαθέσιμη original μπαταρία να πάω να παραλάβω δωρεάν μία από το κατάστημα.

Θα σας ενημερώσω για την τελική έκβαση που προς το παρόν με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο και πεπεισμένο οτι οι μεγάλες εταιρίες οφείλουν να αντιμετωπίζουν τα θέματα after sales ως μεγάλες εταιρίες.

αν και χαίρομαι που έβγαλες άκρη με τον καλύτερο τρόπο και σχετικά γρήγορα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν στο έπαιζαν και λίγο δύσκολοι στην Intersys. Έχει μια βάση το σκεπτικό του Saga εδώ που τα λέμε (δεν το λέω για εσένα προσωπικά φυσικά).

Πάντως εκεί που από διάφορα περιστατικά είχα σχηματίσει άσχημη γνώμη για αυτούς από διάφορα που διάβαζα φαίνεται πως δεν είναι τόσο χάλια τελικά :p

Anyway, τέλος καλό όλα καλά :T:

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα από το κατάστημα Katerelos και παρέλαβα μια καινούρια αυθεντική μπαταρία για την DSLR μου.

Εξαιρετικά ευγενικοί οι 2 κύριοι στο κατάστημα Katerelos όπως και ο κύριος από την Intersys που ασχολήθηκε με το θέμα μου.

Απόλυτα επαγγελματική συμπεριφορά που με άφησε πολύ ευχαριστημένο μέσα στην κρίση και στη μιζέρια των ελληνικών καταστημάτων, γιατί απέδειξε οτι υπάρχουν και εκείνοι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Συγχαρητήρια και πάλι. :T:

Link to comment
Share on other sites

έστειλα ήδη ευχαριστήριο email στην Intersys....Θα στείλω όμως και στην μαμά Canon γιατί όντως το αξίζουν.

αν βρεις το e-mail τους, κάνε έναν κόπο να το γράψεις εδώ, διότι προ ετών που το έψαχνα, δεν βρήκα τίποτα άλλο πέρα από ένα φαξ και ένα τηλέφωνο

Link to comment
Share on other sites

περίπου :p Αυτό είναι για το PR [δείγματα, προσκλήσεις για τον τύπο κλπ], όχι για να επικοινωνήσει ο καταναλωτής απ'ευθείας με την Canon Europe. Εν ανάγκη, όμως, το χρησιμοποιούμε κι αυτό :D

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα από το κατάστημα Katerelos και παρέλαβα μια καινούρια αυθεντική μπαταρία για την DSLR μου.

Εξαιρετικά ευγενικοί οι 2 κύριοι στο κατάστημα Katerelos όπως και ο κύριος από την Intersys που ασχολήθηκε με το θέμα μου.

Απόλυτα επαγγελματική συμπεριφορά που με άφησε πολύ ευχαριστημένο μέσα στην κρίση και στη μιζέρια των ελληνικών καταστημάτων, γιατί απέδειξε οτι υπάρχουν και εκείνοι που κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Συγχαρητήρια και πάλι. :T:

βέβαια εννοείς κάνουν σωστά τη δουλειά τους που αρχικά την έκαναν λάθος... γτ η μαιμου δε βρέθηκε μόνη της στην 450 σου... κάποιος έκανε λαδιά... θα μου πεις μπορεί να έκαναν τους χαζούς αλλά δε νομίζω με λερωμένη φωλιά να ρίσκαραν τη δυσήμιση... πάλι καλά πάντως...

Σύριε όσο πρόλαβες από οργασμό πρόλαβες...

Link to comment
Share on other sites

εγώ το μόνο που κρατάω είναι το "πάλι καλά" του vouda. χαλαρά θα μπορούσαν να τον είχαν βγάλει τρελό και να κάνουν τους Γερμανούς, απλά δεν θέλησαν να ρισκάρουν την δυσφήμιση όπως πολύ σωστά λες.

Γιατί κι αυτός ο γκαντέμης, το πήρε χαμπάρι μετά από ένα κάρο μήνες. Λογικό θα ήταν να υποψιαστούν ότι ήθελαν.

Μπράβο τους πάντως, δείχνουν σαν να πατάνε στα χνάρια της logitech :)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δε μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο της λαδιάς αλλά για να είμαι ειλικρινής και επειδή έχω δουλέψει σε μαγαζιά και δη σε service ξέρω τι σημαίνει ανοίγω προιόν και το δοκιμάζω με aftermarket μπαταρία για να μην ξεσφραγίσω την original.

Το αν παίχτηκε λαδιά ή ήταν ακούσιο είτε από Katerelo είτε από την Intersys εμένα δε με νοιάζει.

Μου έδωσαν νέα μπαταρία χωρίς το παραμικρό μά ή μού.Αυτό κρατάω.

Επίσης κρατάω οτι δεν ήταν υποχρεωμένοι να μου αλλάξουν μπαταρία 1έτους. Η original να ήταν ΔΕΝ θα την άλλαζαν καθώς οι μπαταρίες έχουν 6μηνη εγγύηση.

Το συμπέρασμα είναι οτι έπραξαν ως σοβαρό κατάστημα και ως σοβαρή εταιρία που αντίθετα με την λοιπή Ελληνική πραγματικότητα ''δε ρίχνουν το φταίξιμο στο πελάτη και μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται''.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.