astrolabos Φεβρουάριος 17, 2011 #2542 Φεβρουάριος 17, 2011 Αστρολάβε, σκέφτεσαι να ανεβαίνεις Αθήνα και ψήφισες Σάββατο; Είναι ένας λόγος για να ανέβω κάποια φορά να σας δώ, γιατί όχι.
o polonos Φεβρουάριος 17, 2011 #2545 Φεβρουάριος 17, 2011 Είναι ένας λόγος για να ανέβω κάποια φορά να σας δώ, γιατί όχι. Αιντε με το καλο, μην σε συνανταμε μονο τυχαια στα village
filthy_dwarf Φεβρουάριος 17, 2011 #2546 Φεβρουάριος 17, 2011 παστελίδη; γιατί άλλαξες άβαταρ; τα έσπαγε το άλλο.
bezdim Φεβρουάριος 17, 2011 #2547 Φεβρουάριος 17, 2011 Εμ... είχε την καλή την κρητικιά την στηακιά και έβαλε κάτι περίεργασ σύμβολα τώρα!
SirDiman Φεβρουάριος 17, 2011 #2548 Φεβρουάριος 17, 2011 Για αύριο έχετε ακούσει τίποτα για απεργίες μετρό -λεωφορείων??
Hydra Φεβρουάριος 17, 2011 #2549 Φεβρουάριος 17, 2011 apergia.gr και πρωϊναδικα ή ειδησεογραφικα site.
PetrosD Φεβρουάριος 17, 2011 #2550 Φεβρουάριος 17, 2011 Άλλος hayas μας βρήκε! www.apergia.gr Στάση τα λεωφορεία από 11:00-16:30.
vic Φεβρουάριος 17, 2011 #2552 Φεβρουάριος 17, 2011 Παιδιά για πείτε τη γνώμη σας για τη συνάντηση εδώ. Λέμε για πρώτη φορά να γίνει το Σάββατο 19/2 στο Θησείο, κατά το απογευματάκι.
Hydra Φεβρουάριος 17, 2011 #2553 Φεβρουάριος 17, 2011 χαχαχαχαχα ελεος!!!Ο γνωστός hacker Geogot, τον οποίο κυνηγάει δικαστικά η Sony για το jailbreak του Playstation 3, δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο ραπάρει με δικούς του στίχους για τη συγκεκριμένη κατάσταση! Οι στίχοι και το βίντεο αμέσως μετά!να θυμησουμε οτι ο geohot η κατα κοσμον, George Hotz ειναι αυτος που εκανε πουπουλο και φτερο το γνωστο iphone, και εκανε να χασει τον υπνο του, το μεγαλο αφεντικο της apple, steve jobs. τελευταιο επιτευγμα του geohot, το "σπασιμο" πλεον του ps3.λετε τελικα η sony να κατεφερει στον geohot, κανονικο jailbreak?[ame=http://www.youtube.com/watch?v=9iUvuaChDEg&feature=player_embedded]YouTube - The Light It Up Contest -- geohot[/ame]Lyrics:Yo it's geohotAnd for those that don't knowI'm getting sued by SonyLet's take this out of the courtroom and into the streetsI'm a beast, at the least, you'll face me in the northeastGet my ire up, light my fireI'll go harder than Eminem went at MariahCall me a liarPound me in the ass with no lube, chafingYou're ******* with the dude who got the keys to your safe andThose that can't do bring suitsCry to your Uncle Sam to settle disputesThought you'd tackle this with a little more tactBut then again fudgepackers, I don't know JackI shed a tear everytime I think of Lik SangBut shit man, they're a corporationAnd I'm a personification of freedom for allYou fill dockets, like thats a concept foreign to y'allWhile lawyers muddy water and TROs stallOut of business is jail for meAnd you're suing me civillyExhibit this in the courtroomGo on, do it, I dare you
PetrosD Φεβρουάριος 17, 2011 #2554 Φεβρουάριος 17, 2011 Λοιπόν, αύριο θα είμαι στην περιοχή των Εξαρχείων-Πατησίων (ίσως και Σύνταγμα) κατά τις 3μιση που σχολάω με φωτομηχανή, 80-200mm και 300mm να χαζέψω λίγο μέχρι να έρθει το λεωφορείο στις 5 να πάω σπίτι μου. Όσοι πιστοί pm να κανονίσουμε να βρεθούμε για λίγο.
ARMAGEDDON Φεβρουάριος 17, 2011 #2555 Φεβρουάριος 17, 2011 όποιος θέλει να κοιμηθει να μην δει το από κάτω βίντεο ...Jugtastic girl solves a rubik's cube in just over a minute
goku_dbz Φεβρουάριος 17, 2011 #2556 Φεβρουάριος 17, 2011 όποιος θέλει να κοιμηθει να μην δει το από κάτω βίντεο ... Jugtastic girl solves a rubik's cube in just over a minute ουτε που κοιταξα τον κυβο!
filthy_dwarf Φεβρουάριος 17, 2011 #2557 Φεβρουάριος 17, 2011 και εγώ την δεύτερη φορά κατάλαβα ότι δεν τον λύνει.
billpeppas Φεβρουάριος 18, 2011 #2558 Φεβρουάριος 18, 2011 Εγω όλο τον κύβο κοίταγα. Φταίει το γούστο μου στις γυναίκες μάλλον, πολύ εκλεπτισμένο, θέλει uber quality chicks
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.