hurin Φεβρουάριος 24, 2012 #442 Φεβρουάριος 24, 2012 Sygic, Navigon ή NDrive? let the war begin... iGO?
Spyrious Φεβρουάριος 24, 2012 #443 Φεβρουάριος 24, 2012 igo.Το καλύτερο που έχω δοκιμάσει.Igo χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια.
tragikos Φεβρουάριος 24, 2012 #444 Φεβρουάριος 24, 2012 https://market.android.com/details?id=com.box.android&hl=enΔεν το χω δοκιμάσει, αλλά ισχυρίζεται ότι σου δίνει 50GB cloud χώρου με ενεργοποιήσεις μέχρι 23 Μαρτίου.
Samael Φεβρουάριος 24, 2012 Author #445 Φεβρουάριος 24, 2012 Sygic, Navigon ή NDrive? let the war begin... Navigon
minast Φεβρουάριος 24, 2012 #446 Φεβρουάριος 24, 2012 https://market.android.com/details?id=com.box.android&hl=enΔεν το χω δοκιμάσει, αλλά ισχυρίζεται ότι σου δίνει 50GB cloud χώρου με ενεργοποιήσεις μέχρι 23 Μαρτίου.Με συγκεκριμένες μάρκες τηλεφώνων που έχουν συμφωνία (LG και Xperia). Βέβαια κυκλοφορεί και το .apk για να πάρετε τα 50 GB ακόμα κι εάν έχετε άλλο τηλέφωνο.Το Box είναι πολύ καλό στην πληρωμένη υπηρεσία, αλλά του λείπουν μερικές λειτουργίες στην τσάμπα.
deninho Φεβρουάριος 24, 2012 #448 Φεβρουάριος 24, 2012 το navigation της google δε σου κάνει; Έχει φωνητικές οδηγίες, τους χάρτες του google maps (μέρος αυτού είναι άλλωστε), αυτόματο επανυπολογισμό διαδρομής
GoMaR Φεβρουάριος 25, 2012 #450 Φεβρουάριος 25, 2012 τοσο καιρο εχω sygicπολυ καλο κ γρηγορολιγο βαρυ στο μενου του ομως.οχι στον χαρτηΔιονυση , το navigation της google , δε θελει ομως δεδομενα απο το ιντερνετ ?
Delijohn Φεβρουάριος 26, 2012 #451 Φεβρουάριος 26, 2012 Εγώ το copilot live έχω... πολύ καλό όσο το έχω δοκιμάσει μέσα στην Αθήνα.. το έχω δοκιμάσει και Ελβετία και προσεχώς Ισπανία.. όλο όλο πρέπει να πιάνει μόνο 50-60 mb.. :magic:
hayabusa Μάρτιος 5, 2012 #452 Μάρτιος 5, 2012 (edited) Pithos Android Client Πιστεύω θα φανεί αρκετά χρήσιμο σε όσους είναι φοιτητές και χρησιμοποιούν την υπηρεσία αυτή: https://pithos.grnet.gr/ edit: ενθουσιάστηκα από τα screenshots αλλά στην πράξη δεν μου εμφανιζει τους φακέλους και τα αρχεία μου για κάποιο λόγο (ούτε στο desire ούτε στο transformer) Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 5, 2012 από hayabusa
minast Μάρτιος 6, 2012 #453 Μάρτιος 6, 2012 Με αφορμή την αλλαγή του ονόματος από market σε play store, ξεκίνησαν και οι προσφορές:https://play.google.com/store
sokinsohim Μάρτιος 6, 2012 #455 Μάρτιος 6, 2012 τοσο καιρο εχω sygicπολυ καλο κ γρηγορολιγο βαρυ στο μενου του ομως.οχι στον χαρτηΔιονυση , το navigation της google , δε θελει ομως δεδομενα απο το ιντερνετ ?Ρε παιδιά πιο προγραμμα GPS λειτουργει απο μονο του χωρις καθολου ιντερνετ?Sent from my LG-P990 using Tapatalk
mathewgx Μάρτιος 7, 2012 #457 Μάρτιος 7, 2012 το navigation της google δε σου κάνει; Έχει φωνητικές οδηγίες, τους χάρτες του google maps (μέρος αυτού είναι άλλωστε), αυτόματο επανυπολογισμό διαδρομής Φωνητικες οδηγιες ; Εισαι σιγουρος ; Εμενα δεν εχει.Απο τα υπολοιπα , πολυ απλο και γρηγορο ειναι το don't panic. Υπολογιζει γρηγορα την διαδρομη , καθως και τις διορθωσεις. Δεν χρειαζεται internet παρα μονο την πρωτη φορα , για να φορτωσει τους χαρτες. Μειονεκτημα του τα λιγα poi που εχει (τουλαχιστον για Ελλαδα).Κορυφαιο , θα συμφωνησω , ειναι το sygic. Το copilot δεν με ενθουσιασε , τουλαχιστον στην επαρχια δεν εχει ενημερωμενους χαρτες.
jek Μάρτιος 7, 2012 #458 Μάρτιος 7, 2012 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cit.citisnav&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5jaXQuY2l0aXNuYXYiXQ.. Ελληνικό και με πολυ καλες τίμες σε χάρτες!(Full Europe: 44.99 EURCyprus: 9.99 EURGreece: 9.99 EUR)
racer Μάρτιος 8, 2012 #459 Μάρτιος 8, 2012 Υπάρχει τρόπος να μην εμφανίζει εικόνες το Tapatalk; Στις ρυθμίσεις δε βλέπω κάτι. Μου έχει σπάσει τα νεύρα, τραβάει πολλά ΜΒ.Sent from my Huawei Ideos X5 1.12.9(ret4rt) using Tapatalk
minast Μάρτιος 8, 2012 #460 Μάρτιος 8, 2012 Μια και πιάσαμε το Tapatalk, υπάρχει καμιά καλή δωρεάν εναλλακτική?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now