Jump to content



Joomla????


motorhell

Recommended Posts

Guyz καλησπέρα…

Λοιπόν καταρχάς να πω ότι είμαι άσχετος με το θέμα του Web Authoring αλλά με έχει κολλήσει να κάνω ένα site για μένα… λοιπόν μετά από ψάξιμο είδα ότι το joomla είναι το δημοφιλέστερο και έτσι είπα να το κατεβάσω…

Το κατέβασα μια φορά… δεν βρήκα .exe, το κατέβασα δεύτερη τα ίδια… πριν λίγο κάπου διάβασα ότι υπάρχει setup για το Linux… οκ λέω για τα windows δεν έχουμε κάτι???

Βοηθάτε γιατί δεν θέλω να μπλέξω με χαζοπρογράμματα που δουλεύουν μόνο με templates… γενικά θέλω να αρχίσω να μαθαίνω πράγματα γύρο από το Web Authoring…

(έχω κάνει κάτι μαθήματα γύρο από το Dreamweaver)

Αν έχετε να προτείνετε τίποτε άλλο πείτε μπας και ξεστραβωθώ μια ώρα αρχύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Μια ιδέα θα πω λίγο άσχετη με το joomla αλλά σχετική με το thread. Γιατί δε ξεκινάς σιγά σιγά να μάθεις html και css. Είναι και οι δύο γλώσσες πολύ εύκολες κι απλές και μέσα σε 1-2 βδομάδες θα μπορείς να φτιάχνεις δικό σου στατικό site.

Στη συνέχεια μαθαίνεις άμα θες php, mysql, javascript και αρχίζεις να κάνεις άλλα κόλπα, πιο δυναμικά site, φιλικά προς το χρήστη, web εφαρμογές κτλ.

Αν κατάλαβα καλά εσύ θες να φτιάξεις απλώς μια προσωπική σελίδα. Αν είναι αυτό τότε html και css θα σε καλύψουν νομίζω πλήρως. Επίσης θα χρειαστείς κι έναν editor. Εγώ προτείνω notepad ++ είναι για windows και είναι πολύ εύχρηστος και βολικός.

Στο net θα βρεις πολλά tuts και θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από το w3schools και το youtube για βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις. Δυσκολεύτηκε με το joomla και θες να μάθει γλώσσες προγραμματισμού?

Φίλε μου επειδή είμαι κι εγώ άσχετος με τον προγραμματισμό και πολύ γέρος να να μάθω νέα κόλπα, έκατσα και πειραματίστηκα με joomla και όλα καλά πήγαν

Και βέβαια παίζει και σε παραθύρια

Link to comment
Share on other sites

Θα σε απογοητεύσω αλλά η εγκατάσταση του joomla δεν είναι setup.exe->next->next->finish.