jiohkor3 Μάρτιος 13, 2013 #1461 Μάρτιος 13, 2013 Mε το αθηνα θελανε να περασουν 10 πραματα. Μας πασαραν 20. Αντιδρασαμε. Περασαν 10.Ειμαστε ευχαριστημενοι. Τοσο απλα. Α και δε πινω τιποτα γιατι εμενα δεν ηταν δημοσιοι οι δικοι μου να μου παρεχουν σπουδες στην ολλανδια καινα μαι ανετος σφυροδρεπανος
SirDiman Μάρτιος 13, 2013 #1462 Μάρτιος 13, 2013 Εμας οι περισσοτεροι διαφωνουν και για συμπαρασταση ενος τμηματος που φευγει γινεται η αναστολη, αλλα το θεμα ειναι πως τα deadlines των εργασιων και οι υποχρεωσεις των μαθηματων δεν "απεργουν"
Myralis Μάρτιος 13, 2013 #1463 Μάρτιος 13, 2013 Mε το αθηνα θελανε να περασουν 10 πραματα. Μας πασαραν 20. Αντιδρασαμε. Περασαν 10.Λάθος. Α και δε πινω τιποτα γιατι εμενα δεν ηταν δημοσιοι οι δικοι μου να μου παρεχουν σπουδες στην ολλανδια καινα μαι ανετος σφυροδρεπανοςΨψψψ με τάπωσες. Ξεχειλίζω από άνεση εγώ εδώ πάνω, τρώγοντας τα λεφτά των πλούσιων Δ.Υ. γονιών μου..
jiohkor3 Μάρτιος 13, 2013 #1464 Μάρτιος 13, 2013 Λαθος; Οκ. Μεσα στην αθηνα τα δυο τει μολις κατεφεραν και κρατησαν ταδικαιωματα τους οι μονιμοι τους ειπε το υπουργειο οκ δε κανουμε ολες τις συγχωνευσεις,αλλα λεφτα ΔΕΝ σας δινουμε για προϋπολογισμο και μετα ολα ωραια και ανθηρα.Και στα αλλα τει αποτι βλεπω αρκει να μη χασουν οι μονιμοι τις δουλειες τους.Ουτε ποιοτητα κρατησαν ουτε τιποτα. Αντε γεια και οι αυτοματιστες εφοσον οιδασκαλοι θα συνεχισουν να διδασκουν σε αλλα τμηματα. Who cares.
performer Μάρτιος 13, 2013 #1465 Μάρτιος 13, 2013 στη δικη μου σχολη επεσαν τα κομματα και πλεον ο καθε φοιτητης σηκωνεται λεει την προταση του και καπακι αυτη ψηφηζεται..
Xero Μάρτιος 13, 2013 #1466 Μάρτιος 13, 2013 Καλώς,κακώς οι καταλήψεις πλέον δεν κάνουν τίποτα. Εκτός από το να χάνεις τσάμπα μάθημα. Το τι θα γινόταν ΑΝ δεν έχει νόημα. γιατι πολύ απλά δεν θα γίνει. Οπότε τις θεωρώ πλέον άχρηστες. Βέβαια και οι ίδιοι οι φοιτητές που ψηφίζουν ναι, με την στάση τους αυτό δείχνουν.
acct Μάρτιος 14, 2013 #1467 Μάρτιος 14, 2013 «Απαιτούμε πλήρης απόσυρση του σχεδίου "Αθηνά"». Κι εγώ απαιτώ τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας, αλλά χαλάλι. Σε γενικές γραμμές συμφωνώ ότι το σχέδιο είναι ένα έκτρωμα που δε φιλοδοξεί να αναμορφώσει την 3βάθμια εκπαίδευση, αλλά να πείσει ότι θα εξοικονομήσει μερικές πενταροδεκάρες. Ακόμη χειρότερα, κάποια Τμήματα που ιδρύθηκαν βυσματικά είναι εκείνα που εξακολουθούν να διατηρούν τις πολιτικές διασυνδέσεις που θα τα προστατέψουν από συγχωνεύσεις ή καταργήσεις. Όμως, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την ιδιαιτερότητα των Τμημάτων Αυτοματισμού και γιατί για το γνωστικό αντικείμενο δεν αρκεί λχ μια κατεύθυνση στα Τμήματα Μηχανολογίας ή Ηλεκτρολογίας; Η διεπιστημονικότητα είναι ενδιαφέρουσα έννοια, αλλά ούτε οι 2 παραπάνω είναι μονολιθικές επιστήμες. Μια χαρά διεπιστημονικό είναι και το πρόγραμμα σπουδών της Μηχανολογίας που κοιτάω τώρα.
spresv Μάρτιος 14, 2013 #1468 Μάρτιος 14, 2013 Για την ΣΤΕΦ Αθηνας παντως, ο μονος λογος που εκλεισε ειναι για "συμπαρασταση" στο ΤΙΟ, το οποιο ειναι ηδη κλειστο εδω και μερες. Γελοια πραγματα. Αν συνεχισουν αυτο το βιολι ολο το εξαμηνο, βλεπω την πτυχιακη εξεταστικη να πιανει Αυγουστο...
hayabusa Μάρτιος 14, 2013 Author #1469 Μάρτιος 14, 2013 Και ΤΕΙ Πειραιά ΣΤΕΦ κλειστή με κατάληψη σήμερα και αύριο απ'οτι ακουσα
ARMAGEDDON Μάρτιος 18, 2013 #1471 Μάρτιος 18, 2013 έλα για να ακούσω για αύριο γνώμες για τις γενικές συνελεύσεις που θα γίνουν !ΣΤΕΦ Αθήνας κλειστή τετάρτη,πέμπτη παρασκευή η ανοιχτή ?
ARMAGEDDON Απρίλιος 2, 2013 #1472 Απρίλιος 2, 2013 Καλήμερα παίδες μπορείτε να μου πείτε κανένα βιβλιογραφία που να έχει σε κατανοητή μορφή με αναλυτικό λύσιμο ασκήσεων για το μάθημα ΣΑΕ και σε ηλεκτρονική μορφή αν γίνετεΕυχαριστώSent from my lg pantofla e510
deninho Απρίλιος 2, 2013 #1473 Απρίλιος 2, 2013 του Πακτίτη είναι καλό για λύσιμο ασκήσεων. Έχει πολλά τυπογραφικά λάθη (ενίοτε λάθος σύμβολα ή κάτι λείπει) όμως, οπότε δε διαβάζεις, αλλά λύνεις και συγκρίνεις διαδικασία (όχι πράξεις) και αποτέλεσμα (αυτό συνήθως το έχει σωστό ). Συστήματα αυτομάτου ελέγχου, λέγεται αν θυμάμαι καλά. Ένα πρασινωπό εξώφυλλο έχει.
ARMAGEDDON Απρίλιος 2, 2013 #1474 Απρίλιος 2, 2013 Ευχαριστώ για να δούμε με τα ΣΑΕ τι θα γίνει έχω και δύο παναθεμάμε !και οτιδήποτε άλλο το δέχομαι ευχαρίστως !
jiohkor3 Απρίλιος 2, 2013 #1475 Απρίλιος 2, 2013 Βρωμομαθημα που γινεται τελειως λαθος ενω αν γινοταν σωσταθα ταν και χρησιμο. Μπλεκεις με μαθηματικα για να μπορουν να σε κοψουνκαι οι πιο πολλοι ελληνες δασκαλοι του μαθηματος ειναι καβαλα σταλογοχωρις να χουν δουλεψει ποτε πανω σε σαε βιομηχανικα η εστω μηχατρονικακαι ολη την ωρα σε ζαλιζουν στη θεωρια.
ARMAGEDDON Απρίλιος 2, 2013 #1476 Απρίλιος 2, 2013 τα ξέρεις μαζί είμαστε !(άσχετο δεν σε έχω δει ποτέ, τι εξάμηνο πρέπει να φτάσω για να σε δω ?)
deninho Απρίλιος 2, 2013 #1477 Απρίλιος 2, 2013 μάθημα απάτη είναι. λες "θα κάνω κάτι ενδιαφέρον" και σε (μας, at least) σκίζουν σε μετασχηματισμούς laplace, και επίπονα μαθηματικά. Τουλάχιστον ο δικός μας είναι ξηγημένος και βάζει βατά θέματα, εξ όσων έχω δει
ARMAGEDDON Απρίλιος 2, 2013 #1478 Απρίλιος 2, 2013 και διαφορικές εξισώσεις μαζί με το laplace -εγώ είμαι ηλεκτρονικός εσύ φυσικός deninho αν θυμάμαι καλά πως και που θα μας χρησιμεύσει στο μέλλον δεν ξέρω !!!
deninho Απρίλιος 2, 2013 #1479 Απρίλιος 2, 2013 εγώ το επέλεξα ως μάθημα επιλογής από την κατεύθυνση της ηλεκτρονικής (ως τέτοια επέλεξα επίσης και συστήματα υπολογιστών, και ψηφιακή επεξεργασία σήματος). Τα 3 υποχρεωτικά από την ίδια κατεύθυνση (πανάθεμά με...) είναι εισαγωγή στα συστήματα τηλεπικοινωνιών, υπολογιστές 2 (κυκλώματα με λογικές πύλες, προγραμματισμός σε c, και πολύ βασική assembly σε επεξεργαστή 8bit, τον pdp 11), και ηλεκτρονική 2
jiohkor3 Απρίλιος 2, 2013 #1480 Απρίλιος 2, 2013 τα μαθηματικα πουθενα. πραγματικα πουθενα. οτι μαθηματικα κανεις στη σχολη ειναι 95% και πανω αχρηστα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.