agelosLX Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11, 2011 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 11, 2011 Καλησπέρα παιδιά. Από τον τίτλο μπορείτε όλοι να καταλάβετε τι έχει συμβεί..Αναλυτικά τώρα, αγόρα μέσα στο καλοκαίρι ένα Acer Aspire 5750G χωρίς επέκταση εγγύησης, μόνο με την ετήσια που το συνόδευε κατά την αγορά.Την περασμένη Πέμπτη από δικιά μου *******, μου έπεσε κάτω ενώ στεκόμουν όρθιος. "Ευτυχώς" το είχα μέσα στην τσάντα μεταφοράς του και δεν έγινε κομμάτια..Το θέμα είναι ότι μετά από την πτώση έχει κολλήσει το κουμπί "power on" που βρίσκεται πάνω αριστερά. Μετά από προσπάθεια κατάφερα να το ενεργοποιήσω και άνοιξε κανονικά. Με μια πρώτη ματιά δεν είδα κάποιο θέμα σε οθόνη, πληκτρολόγιο, ψύξη. Τσέκαρα και θερμοκρασίες να δω μήπως υπερθερμανθεί αλλά ήταν κανονικές.Ας περάσουμε τώρα στο πραγματικό πρόβλημα, γιατί αν ήταν μόνο για το κουμπί που θέλει λίγο πίεση παραπάνω για να δουλέψει χεστήκαμε..Όταν το ανοίγω λοιπόν, μπαίνει κανονικά στα Windows αλλά μετά από λίγη ώρα είτε κάνει shut down μόνο του, είτε σβήνει κατευθείαν σαν να του έβγαλα την μπαταρία.Δοκίμασα να το βάλω μόνο στο ρεύμα χωρίς την μπαταρία επάνω αλλά πάλι το ίδιο. Τι μπορώ να κάνω τώρα?? Το λάπτοπ δεν έχει σημάδια φθοράς στο εξωτερικό του μέρος γιατί όπως είπα και πιό πριν έπεσε με την τσάντα.Να το στείλω για service και να κάνω τον χαζό? Δηλαδή ότι ξαφνικά κόλλησε το κουμπί και κάνει shut downs μόνο του? Ή είναι τσακάλια αυτοί και θα το καταλάβουνε ότι μου έπεσε και θα μου το βγάλουν εκτός εγγύησης? Επίσης να διευκρινήσω ότι δεν βρίσκομαι Ελλάδα αλλά Αγγλία οπότε θα το στείλω στην αντιπροσωπεία εδώ.
gaig Οκτώβριος 11, 2011 #2 Οκτώβριος 11, 2011 ναι, να τους το στειλεις και να κανεις τον χαζο. Το προβλημα ειναι, οτι θα σου κανουν και αυτοι τον χαζο! (ψαξε στο forum για acer, Αντζελα και θα καταλαβεις.. Αχ Αντζελα!:inlove:) Φανταζομαι η acer δεν αλλαζει.. ειτε ιταλια, ειτε αγγλια
SpawNerGR Οκτώβριος 11, 2011 #3 Οκτώβριος 11, 2011 Φαντάζομαι ήδη απο το κουμπί θα έχεις πρόβλημα, γιατί προφανώς δεν είναι χαζοί και θα καταλάβουν ότι κακομεταχειρίστηκε. Επίσης το θέμα που λες ότι σβήνει, φαντάζομαι πάλι πως είναι απο θερμοκρασία, οπότε αν το ανοίξουν, που θα το ανοίξουν και δουν κάτι εκτός απο την θέση που θα πρεπε να ναι ή κάτι σπασμένο... μπορείς να ξεχάσεις την εγγύηση.
andreas19 Οκτώβριος 11, 2011 #4 Οκτώβριος 11, 2011 ναι, να τους το στειλεις και να κανεις τον χαζο.Το προβλημα ειναι, οτι θα σου κανουν και αυτοι τον χαζο! (ψαξε στο forum για acer, Αντζελα και θα καταλαβεις.. Αχ Αντζελα!:inlove:) Φανταζομαι η acer δεν αλλαζει.. ειτε ιταλια, ειτε αγγλια Αυτη η Angela ρε παιδια δεν βγαινει και για samsung laptops; Παιζει να εχω μιλησει και εγω μαζι της. Οσον αφορα το λαπτοπ και την εδω αντιπροσωπεια.. Χεσε ψηλα και αγναντευε. Εστειλα mail το πρωι στις 5 τα ξημερωματα και τους ρωτησα για το αν χανεται η εγγυηση αν αλλαξω δισκο σε λαπτοπ acer. Ποια ηταν η (αμεση ειναι η αληθεια) απαντηση; ''Στειλτε μας τον σειριακο αριθμο σας και θα σας απαντησουμε..'' Τι σχεση εχει ο σειριακος αριθμος με αυτο που ρωτησα; Οεο;
DarkSaga Οκτώβριος 11, 2011 #6 Οκτώβριος 11, 2011 στείλε τον αριθμό σου 1.να ξέρουμε αν είσαι πελάτης 2.να σε ξεγράψουμε απο πάσης φύσεως εγγύηση,προκαταβολικά
andreas19 Οκτώβριος 11, 2011 #7 Οκτώβριος 11, 2011 Update.Αφου εστειλα στην acer , μετα το μηνυμα τους, για το τι σχεση εχει ο σειριακος με αυτο που ρωταω.... λαμβανω παλι το ιδιο μηνυμα!!Προφανως ειναι αυτοματοποιημενο..''Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, για να είμαστε σε θέση να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα θα θέλαμε να μας στείλετε περισσότερες πληροφορίες. Ειδικότερα θα θέλαμε να μάθουμε: - Το σειριακό αριθμό του υπολογιστή (που αποτελείτε από 22 ψηφία) ή το SNID (που αποτελείτε από 11 αριθμούς). Μόλις μας στείλετε αυτές τις πληροφορίες θα σας απαντήσουμε αμέσως. Με Εκτίμηση, Acer Support Team ''
andreas19 Οκτώβριος 11, 2011 #8 Οκτώβριος 11, 2011 Μολις παρατηρησα κατι τωρα που παρεθεσα το μηνυμα τους..''- Το σειριακό αριθμό του υπολογιστή (που αποτελείτε από 22 ψηφία) ή το SNID (που αποτελείτε από 11 αριθμούς).''Wtf; Ειναι που ειναι αυτοματοποιημενο, ειναι και ανορθογραφο;:smoke:
dpolal Οκτώβριος 11, 2011 #9 Οκτώβριος 11, 2011 Εστειλα mail το πρωι στις 5 τα ξημερωματα και τους ρωτησα για το αν χανεται η εγγυηση αν αλλαξω δισκο σε λαπτοπ acer.Ποια ηταν η (αμεση ειναι η αληθεια) απαντηση; ''Στειλτε μας τον σειριακο αριθμο σας και θα σας απαντησουμε..'' Τι σχεση εχει ο σειριακος αριθμος με αυτο που ρωτησα; Οεο; Φταίει η ώρα που το έστειλες... Και ο ποιό χαζός τεχνικός θα καταλάβαινε ότι αντί να κοιμάσαι (ή να κάνεις ότι άλλο) στις 5 τα χαράματα εσύ ρωτάς πώς χάνεται η εγγύηση κάτι τρέχει... :tomato:
andreas19 Οκτώβριος 11, 2011 #10 Οκτώβριος 11, 2011 Φταίει η ώρα που το έστειλες...Και ο ποιό χαζός τεχνικός θα καταλάβαινε ότι αντί να κοιμάσαι (ή να κάνεις ότι άλλο) στις 5 τα χαράματα εσύ ρωτάς πώς χάνεται η εγγύηση κάτι τρέχει... :tomato: Ενω αν ηταν το απογευμα, θα αναρωτιοταν ο τεχνικος '' καλα αυτος δεν πινει καφεδακι τα απογευματα; Ποιος ασχολειται τετοια ωρα με υπολογιστες..''
sebastian Οκτώβριος 11, 2011 #11 Οκτώβριος 11, 2011 Για να το καταγραψουν και οταν για Χ, Ψ λογο πας πισω και πεις εχω προβλημα, θα σου πει μα το ανοιξατε κυριε για να αλλαξατε το hardware...που ξερουμε τι κανατε!....στην αλλαγη του δισκου χανεται η εγγύηση!
andreas19 Οκτώβριος 11, 2011 #12 Οκτώβριος 11, 2011 Ειμαι σιγουρος πως για αυτον τον λογο γινεται ολο αυτο.. Αλλα εγω πεισματικα δεν στελνω σειριακο!Η πλακα ειναι οτι εστειλα το ιδιο μηνυμα και στην quest, που ειναι εξουσιοδοτημενο service.Ιδου η απαντηση!''Καλημέρα σαςΑναφορικά με το ερώτημα σας η Info quest είναι εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο της Acer και ο χρόνος επισκευής του μηχανήματος εξαρτάται από το πρόβλημα του μηχανήματος. Όσον αφορά την εγγύηση δεν χάνετε αν το μηχάνημα ανοιχθεί από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.Με εκτίμηση''Δηλαδη θα πρεπει να σκασω μια 30αρα+ ευρω, για να μην χασω την εγγυηση..:wassat:Εε ρε Ελλαδα αθανατη!
gaig Οκτώβριος 11, 2011 #13 Οκτώβριος 11, 2011 Wtf; Ειναι που ειναι αυτοματοποιημενο, ειναι και ανορθογραφο;:smoke:Δεν ειναι πολυ καλη στην ορθογραφια η Αντζελα.. ειναι ιταλοαναθρεμμενη!
konservas Οκτώβριος 11, 2011 #14 Οκτώβριος 11, 2011 Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν εξωτερικές μηχανικές καταπονήσεις και είναι εντός εγγύησης θα πρέπει να είναι υποχρεωμένοι να στο επισκευάσουν.Δηλαδή αν αύριο τους έρθει να κατασκευάσουν πλακέτα από ζελέ και με το που το ακουμπάς στο τραπέζι διαλύεται θα φταίς εσύ;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.