Jump to content
  • Latest Reviews

    All Reviews
  • Latest Reviews

    All Reviews
  • Η AMD αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού με τον ανταγωνιστή του DLSS που ακούει στο όνομα FSR. Τέσσερις διαφορετικές διατάξεις με τεράστια αύξηση των επιδόσεων!

    Η AMD επέδειξε επιτέλους την πολυαναμενόμενη τεχνολογία FSR «FidelityFX Super Resolution» για GPU Radeon, η οποία ανταγωνίζεται το DLSS της NVIDIA. Η τεχνολογία παρουσιάστηκε σε χρήση στο παιχνίδι Godfall, που είναι ένας τίτλος βελτιστοποιημένος για την αρχιτεκτονική RDNA 2.

     

    Η NVIDIA είχε το προβάδισμα με την τεχνολογία υπέρ-δειγματοληψίας που βασίζεται σε AI, από το 2018, όταν παρουσιάστηκε η σειρά GeForce RTX 20 με βάση την αρχιτεκτονική Turing. Το DLSS 1.0 είχε μια αρκετά δύσκολη αρχή καθώς δεν υπήρχαν πολλά παιχνίδια που χρησιμοποίησαν τη λειτουργία και ενώ οι χρήστες έβλεπαν κάποια εντυπωσιακά κέρδη απόδοσης, αυτά είχαν επίσης απώλεια ποιότητας εικόνας που ήταν συχνά πολύ θολή σε σύγκριση με το παιχνίδι στην εγγενή ανάλυση με τυπικές μεθόδους AA.

     

     

    Αυτό άλλαξε με την πάροδο του χρόνου και το DLSS 2.0 έδειξε τις πραγματικές δυνατότητες της τεχνολογίας με ακόμα πιο εντυπωσιακά κέρδη, διατηρώντας παράλληλα σχεδόν παρόμοια ποιότητα εικόνας με την εγγενή ανάλυση. Σήμερα, η λειτουργία αυτή έχει δει σημαντικές ενημερώσεις με τη μορφή DLSS 2.1 που τρέχει εντυπωσιακά στο Metro Exodus: Enhanced Edition.

     

    Η διαφορά που κάνει το DLSS φέρνει τις κάρτες γραφικών της σειράς NVIDIA GeForce RTX 30 μπροστά από τη σειρά Radeon RX 6000 της AMD. Ωστόσο, η AMD αποκάλυψε επίσημα την απάντησή τους στο DLSS της NVIDIA η οποία φαίνεται πολύ εντυπωσιακή. Το FSR είναι συμβατό με AMD Radeon GPUs που ξεκινούν από την αρχιτεκτονική Polaris έως τις τελευταίες RDNA 2. Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης GPU NVIDIA Pascal, Turing και Ampere.

     

     

    Για την επίδειξη του FSR, η AMD χρησιμοποίησε το Godfall. To παιχνίδι έτρεξε με διαφορετικά presets και τα αποτελέσματα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά: 

     

    • Native 4K Resolution - 49 FPS

    • FSR Ultra Mode - 78 FPS

    • FSR  Quality Mode - 99 FPS

    • FSR Balanced Mode - 120 FPS

    • FSR Performance Mode - 150 FPS

     

     

    large.Radeon_page-0018-1-scaled.jpglarge.Radeon_page-0019-scaled.jpg

     

    Όπως μπορείτε να δείτε, η αύξηση της απόδοσης μεταξύ των τεσσάρων μοντέλων FSR είναι μεγάλη. Το Ultra preset σε Radeon RX 6800 XT είναι έως και 60% γρηγορότερο, ενώ η λειτουργία απόδοσης είναι πάνω από 3 φορές γρηγορότερη. Προς το παρόν, δεν είχαμε πρόσβαση για να χρησιμοποιήσουμε ή να δούμε το FSR σε δράση, οπότε αναμένουμε τις ανεξάρτητες κριτικές όταν η τεχνολογία γίνει διαθέσιμη στο ευρύ κοινό. Τι γίνεται όμως με όσους χρησιμοποιούν κάρτες GTX; Λοιπόν, έχουμε μια γεύση και από αυτό το σενάριο χρήσης: Με τη δημοφιλή GTX 1060 6GB στο Godfall, σε ανάλυση 1440p και το EPIC preset, βλέπουμε την κάρτα να ανεβαίνει 41% σε απόδοση από 27FPS έως 38FPS.

     

    Εκτός από αυτήν τη ζωντανή επίδειξη, η AMD επιβεβαίωσε ότι το FSR θα υποστηρίζεται από 10 στούντιο σε διαφορετικές μηχανές, ενώ περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να έχουμε στις 22 Ιουνίου όταν θα κυκλοφορήσει επίσημα η τεχνολογία.

     

    large.Radeon_page-0020-1-1480x833.jpglarge.Radeon_page-0021-1480x833.jpg

     

    Η κόκκινη ομάδα εργάζεται σκληρά με προγραμματιστές για την εφαρμογή της τεχνολογίας σε παιχνίδια και μηχανές 3D. Αναφέρεται επίσης ότι η εφαρμογή του AMD FSR στα ίδια παιχνίδια θα απαιτούσε λιγότερη δουλειά σε σύγκριση με τη λύση DLSS της NVIDIA, δεδομένου ότι εφαρμόστηκε στις αρχές του αγωγού δεδομένων γραφικών και απαιτεί ελάχιστες προγραμματιστικές παρεμβάσεις. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί επίσης μια αλγοριθμική μέθοδο υπερ-δειγματοληψίας που αναβαθμίζει την εικόνα με ελάχιστη επιβάρυνση. Αυτό που κάνει το FiedlityFX Super Resolution πιο ενδιαφέρον είναι ότι είναι συμβατή και με  GPU NVIDIA. Έτσι, ενώ το DLSS είναι ιδιοταγές πρότυπο για το επιταχυνόμενο υλικό Tensor Core της NVIDIA και ταυτόχρονα είναι πιο πολύπλοκη κλειστή τεχνολογία με πιο δύσκολη υλοποίηση, το AMD's FidelityFX θα λειτουργεί και με GPU NVIDIA GeForce και AMD Radeon, ενώ είναι ανοικτό πρότυπο που υλοποιείται πιο εύκολα από όλους. Φαίνεται ότι, αν η AMD παίξει σωστά τα χαρτιά της, το FSR θα μπορεί να επικρατήσει έναντι του DLSS στο μέλλον.



    User Feedback

    Recommended Comments

    Εντυπωσιακές προδιαγραφές και αποδόσεις και ιδιαίτερα σημαντικό είναι η υποστήριξη παλαιότερων γενιών GPU  ανεξαρτήτως κατασκευαστή, που μπορεί να βοηθήσει στην επικράτηση του προτύπου παρ όλης της καθυστέρησης στην υλοποίησή του.

    Μένει να επιβεβαιωθούν στην πράξη όσα παρουσιάζονται.

    Link to comment
    Share on other sites

    Για να καταλάβω. (αν γνωρίζει κάποιος)

    α) Αυτό δεν είναι ότι παίζει σε ήδη υπάρχοντα παιχνίδια. Πρέπει να το υποστηρίζει και το παιχνίδι, είτε μαμά, είτε με κάποιο patch, σωστά;

    β) Θέλει να έχεις και drivers για να παίξει; Αν ναι, αυτοί που έχουν nVidia θα χώνουν και κάποιο AMD software?

    Edited by l2phile
    Link to comment
    Share on other sites
    2 hours ago, l2phile said:

    α) Αυτό δεν είναι ότι παίζει σε ήδη υπάρχοντα παιχνίδια. Πρέπει να το υποστηρίζει και το παιχνίδι, είτε μαμά, είτε με κάποιο patch, σωστά;

     

    Ναι. Αλλά η υλοποίηση είναι πιο εύκολη σε σχέση με το DLSS και added bonus δεν χρειάζεται Nvidia ή ΑΜD κάρτα γραφικών. Επίσης είναι ανοικτό πρότυπο και όχι κλειστό. Όποιος θέλει το υλοποιεί χωρίς να πάρει άδεια απά την ΑΜD, αν έχω καταλάβει καλά.

     

    2 hours ago, l2phile said:

    β) Θέλει να έχεις και drivers για να παίξει; Αν ναι, αυτοί που έχουν nVidia θα χώνουν και κάποιο AMD software?

     

    Αυτό είναι πολύ καλό ερώτημα... Διότι αν χρειάζεται νέους drivers, τότε πώς το έτρεξαν και με nvidia gpu? Ίσως είναι κάποιο επιπρόσθετο λογισμικό τύπου "εικονικής συσκευής" που θα χρειάζεται να έχουν εγκαταστήσει οι κάτοχοι Nvidia gpus. 

     

    Τεράστια μαγκιά της AMD. Το "Μοοre's law is dead" εικάζει ότι με αυτή την κίνηση η AMD αρπάζει όλη την αγορά και μετά με τις RDNA3 χώνει και dedicated hardware που θα επιταχύνει πολύ καλύτερα από τις Nvidia την όποια υλοποίηση FSR. Πανέξυπνο στρατηγικά....

    • Like 4
    Link to comment
    Share on other sites
    5 minutes ago, gdp77 said:

    Τεράστια μαγκιά της AMD. Το "Μοοre's law is dead" εικάζει ότι με αυτή την κίνηση η AMD αρπάζει όλη την αγορά και μετά με τις RDNA3 χώνει και dedicated hardware που θα επιταχύνει πολύ καλύτερα από τις Nvidia την όποια υλοποίηση FSR. Πανέξυπνο στρατηγικά....

     

    Αν δει η nVidia ότι όλοι το υιοθετούν, φαντάζομαι θα βγάλει και η ίδια βελτιωμένο H/W και drivers για FSR ;)

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 1 λεπτό, το μέλος l2phile έγραψε:

     

    Αν δει η nVidia ότι όλοι το υιοθετούν, φαντάζομαι θα βγάλει και η ίδια βελτιωμένο H/W και drivers για FSR ;)

     

    Βλέπε resizable bar.

    Link to comment
    Share on other sites
    5 minutes ago, l2phile said:

    Αν δει η nVidia ότι όλοι το υιοθετούν, φαντάζομαι θα βγάλει και η ίδια βελτιωμένο H/W και drivers για FSR

     

    Αυτά δεν γίνονται από τη μια μέρα στην άλλη. Το hardware που έχει τώρα η κάθε εταιρεία είναι προϊόν σχεδιασμού ετών. Δεν το διαγράφεις και πας στο σχεδιασμό από την αρχή έτσι απλά... Τόσα tensor cores μοστράρει το marketing της Nvidia και "ΑΙ" για να πουλήσει κάρτες γραφικών... Τώρα θα πει "α συγγνώμη λάθος" αλλάζουμε πλεύση?

    4 minutes ago, Rusty_Cookie said:

    Βλέπε resizable bar.

     

    Αυτό είναι μέρος του πρωτοκόλλου PCI_ex εδώ και χρόνια. Ήταν απλά θέμα software να αξιοποιήσει τη δυνατότητα. Καμία σχέση με απαιτούμενο έξτρα hardware

    Edited by gdp77
    Link to comment
    Share on other sites

     

     

     

    H ΑΜD κατάφερε πάλι να τραβήξει όλα τα φώτα πάνω της... χωρίς να παρουσιάσει νέο hardware....

     

     

     

     

     

     

    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 4 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Αυτό είναι μέρος του πρωτοκόλλου PCI_ex εδώ και χρόνια. Ήταν απλά θέμα software να αξιοποιήσει τη δυνατότητα. Καμία σχέση με απαιτούμενο έξτρα hardware

     

    Και το FSR είναι software ως ένα σημείο.

    To point μου είναι πως αν δει ευκαιρία θα την εκμεταλλευτεί ο πέτσινος.

     

     

    Link to comment
    Share on other sites

    νομιζω ξαναζουμε τις εποχες που η αναβαθμιση ειχε πραγματικο νοημα -υποθετω μονο για ryzen ειναι αυτες οι τεχνολογιες- (γιατι οσο ημασταν στα χερια της intel εδω που τα λεμε αναβαθμιζαμε μονο για να λεμε πως πηραμε κατι καινουργιο)

    Edited by Nick74
    Link to comment
    Share on other sites

    θα ασχοληθώ με κάρτες κλπ με του χρόνου με την 7000 σειρά 😛 όπου θα έχει πραγματικό νόημα η αναβάθμιση

    Link to comment
    Share on other sites

    Ας περιμένουμε πάντως πρώτα να δούμε τα αποτελέσματα απο πλευράς ποιότητας

     

    Quote

    However the million dollar question – and the question that AMD won’t really be answering until the 22nd – is what the resulting image quality of FSR will be like. Like other upscaling techniques, FSR will live or die by how clean of an image it produces. Upscaling techniques are going for “good enough” results here, so it doesn’t need to match native quality, however it needs to be enough to produce a reasonably sharp image without serious spatial or temporal artifacts.

     

    And, to drop into op-ed mode, this is where AMD has me a bit worried. In our pre-briefing with AMD, the company did confirm that FSR is going to be a purely spatial upscaling technology; it will operate on a frame-by-frame basis, without taking into account motion data (motion vectors) from the game itself.

     

    For GPU junkies, many of you will recognize this as a similar strategy to how NVIDIA designed DLSS 1.0, which was all about spatial upscaling by using pre-trained, game-specific neural network models. DLSS 1.0 was ultimately a failure – it couldn’t consistently produce acceptable results and temporal artifacting was all too common. It wasn’t until NVIDIA introduced DLSS 2.0, a significantly expanded version of the technology that integrated motion vector data (essentially creating Temporal AA on steroids), that they finally got DLSS as we know it in working order.

     

    Given NVIDIA’s experience with spatial-only upscaling, I’m concerned that AMD is going to repeat NVIDIA’s early mistakes. Spatial is a lot easier to do on the backend – and requires a lot less work from developers – but the lack of motion vector data presents some challenges. In particular, motion vectors are the traditional solution to countering temporal artifacting in TAA/DLSS, which is what ensures that there are no frame-by-frame oddities or other rendering errors from moving objects. Which is not to say that spatial-only upscaling can’t work, only that, if it’s competitive in image quality with DLSS, that would be a big first for AMD.

     

    https://www.anandtech.com/show/16723/amd-formally-unveils-fidelityfx-super-resolution-open-source-game-upscaling

    • Like 3
    Link to comment
    Share on other sites

    To DLSS μετά από 2 χρόνια περίπου στο προσκήνιο, χωρίς ανταγωνισμό, υποστηρίζεται από όλους και όλους 40-50 τίτλους και όχι πλήρως από όλους. Κάτι που υποστηρίζει ΟΛΕΣ τις κάρτες γραφικών από polaris και 1000 series μέχρι και τις κάρτες τελευταίας γενιάς, δεν χρειάζεται να φτάνει την ποιότητα του DLSS. Oi game devs ενδιαφέρονται με το λιγότερο δυνατό κώδικα να μπορούν να υποστηρίξουν το ευρύτερο hardware. Γι' αυτό το FSR θα πετύχει, θα υιοθετηθεί μαζικά και φυσικά θα βελτιωθεί στο μέλλον (όπως και το DLSS). Η AMD φαίνεται να χαρίζει γάιδαρο και κάποιοι είναι έτοιμοι να τσεκάρουν τα δόντια....

     

    Μόνο συγχαρητήρια αξίζουν γιατί πρόκειται για ανοικτό πρότυπο που μπορούν να χρησιμοποιήσουν ΟΛΟΙ έναντι κλειστής proprietary τεχνολογίας που απαιτεί το μισό die space της GPU για να υλοποιηθεί, σε κάρτες που είναι ανύπαρκτες και πωλούνται μόνο μαύρη αγορά. Από εμένα η ευχή είναι: στα τσακίδια Nvidia και DLSS! Για ιδεολογικούς και μόνο λόγους. Τέλος. 

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Διάβαζα το άρθρο του Anandtech το απόγευμα και μάλλον έχουμε "απλά" ένα DLSS 1.0. Όπου το απλά είναι σε εισαγωγικά επειδή ακόμα και αυτό δεν θεωρείται λίγο ως πρώτο βήμα. Αλλά η ποιότητα όπως φαίνεται από την δεύτερη εικόνα, είναι σαφέστατα υποδεέστερη του DLSS 2.0. Λογικό βέβαια, μιας και το DLSS 2.0 είναι εντελώς άλλη τεχνολογία. Στα θετικά το open source. Στα αρνητικά ότι απαιτείται από τον δημιουργό του παιχνιδιού να το υλοποιήσει. Ελπίζω η AMD να έχει πολύ ισχυρότερη πειθώ έναντι του παρελθόντος ώστε να είμαι λάθος σε αυτό και να μην υφίσταται ως αρνητικό.

     

    Λογικά σε XBOX θα υλοποιείται κατευθείαν, μιας και μιλάμε για windows PC σε μορφή κονσόλας. Υποθέτω περιμένουμε την SONY να το υλοποιήσει και υιοθετήσει και για το PS5, ώστε να ανακοινωθεί ΚΑΙ για τις κονσόλες. Αν δεν κάνω λάθος ακόμα δεν υποστηρίζεται στις κονσόλες. Υποθέτω ότι SONY και Microsoft στα συμβόλαιά τους με την AMD, θα έχουν απαιτήσει και θα έχουν περάσει όρο που δεν θα της επιτρέπει να βγάζει τεχνολογίες οι οποίες θα διατίθενται μόνο για την μία από τις δύο κονσόλες.

     

    Πάντως έχουμε μια επανάληψη του GSync vs FreeSync. Μην ξεχνάμε ότι και το FreeSync αρχικά και μέχρι να αποκτήσει το LFC χαρακτηριστικό, ήταν υποδεέστερο του GSync. Αλλά πρόσφερε σε έναν βαθμό ότι θα περίμενε κάποιος από μια τεχνολογία VRR. Οπότε για να δούμε, πόσο κοντά στο DLSS μπορεί να φτάσει το FSR στο μέλλον.

     

    Το DLSS βέβαια δεν πεθαίνει. Απλά η Nvidia δεν παίζει σε άδειο γήπεδο. Θα πρέπει πλέον να συνεχίσει να το εξελίσσει πολύ προκειμένου να δικαιολογεί την ύπαρξή του. Λεφτά βέβαια έχει άπλετα για να προωθεί το DLSS και να χαντακώνει το FSR, αλλά και πάλι πλέον δεν παίζει σε άδειο γήπεδο.

     

    Υ.Γ. Το πιο ευχάριστο από την παρουσίαση της AMD, είναι ότι το FSR είναι ίσως το λιγότερο ενδιαφέρον.

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites
    31 minutes ago, yanni said:

    Στα αρνητικά ότι απαιτείται από τον δημιουργό του παιχνιδιού να το υλοποιήσει.

     

    Ορίστε? Ποιος θα έπρεπε να το υλοποιήσει δηλαδή? Η AMD? 

    31 minutes ago, yanni said:

    Λογικά σε XBOX θα υλοποιείται κατευθείαν, μιας και μιλάμε για windows PC σε μορφή κονσόλας. Υποθέτω περιμένουμε την SONY να το υλοποιήσει και υιοθετήσει και για το PS5, ώστε να ανακοινωθεί ΚΑΙ για τις κονσόλες. Αν δεν κάνω λάθος ακόμα δεν υποστηρίζεται στις κονσόλες. Υποθέτω ότι SONY και Microsoft στα συμβόλαιά τους με την AMD, θα έχουν απαιτήσει και θα έχουν περάσει όρο που δεν θα της επιτρέπει να βγάζει τεχνολογίες οι οποίες θα διατίθενται μόνο για την μία από τις δύο κονσόλες.

     

     

    Έχεις καταλάβει φαντάζομαι ότι πρόκειται για ανοικτό πρότυπο και όποιος θέλει το αξιοποιεί. Τι σχέση έχουν τα συμβόλαια?

     

    31 minutes ago, yanni said:

    Το DLSS βέβαια δεν πεθαίνει. Απλά η Nvidia δεν παίζει σε άδειο γήπεδο. Θα πρέπει πλέον να συνεχίσει να το εξελίσσει πολύ προκειμένου να δικαιολογεί την ύπαρξή του. Λεφτά βέβαια έχει άπλετα για να προωθεί το DLSS και να χαντακώνει το FSR, αλλά και πάλι πλέον δεν παίζει σε άδειο γήπεδο.

     

    Υ.Γ. Το πιο ευχάριστο από την παρουσίαση της AMD, είναι ότι το FSR είναι ίσως το λιγότερο ενδιαφέρον.

     

    Νομίζω ότι η Nvidia θα πρέπει πλέον να χύσει ποταμούς χρήματος προς τα studios για να κρατήσει ζωντανό το DLSS. Κανείς δεν πρόκειται να ασχοληθεί όταν μπορεί να χρησιμοποιήσει πιο εύκολα και απλά μια ανοικτή τεχνολογία (έστω και με υποδεέστερα ποιοτικά αποτελέσματα - μένει να το δούμε) που θα απευθύνεται σε ευρύτατη πελατειακή βάση και όχι στην μειονότητα που έχουν RTX 30 GPUs.... Οι λόγοι είναι προφανείς....

     

    Η επίδειξη του FSR σε μια GTX 1060 πρέπει να πόνεσε πολύ.... Μιλάμε για κάρτα 2 γενιές πίσω, του ανταγωνιστή, στην οποία ποτέ ο ανταγωνιστής δεν πρόσφερε τέτοιο ferature και είναι και η δημοφιλέστερη στο steam. To DLSS θα χρειαστεί πολλά εκατομμυριάκια $$ για να παραμείνει ζωντανό... Τόσο απλά.

    Edited by gdp77
    Link to comment
    Share on other sites
    πριν 18 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

    Ορίστε? Ποιος θα έπρεπε να το υλοποιήσει δηλαδή? Η AMD? 

    Στην αμέσως επόμενη φράση εξηγώ τι εννοώ. Θέλεις να κάνεις κοπτοραπτική; Όπως νομίζεις.

    Παράθεση

    Έχεις καταλάβει φαντάζομαι ότι πρόκειται για ανοικτό πρότυπο και όποιος θέλει το αξιοποιεί. Τι σχέση έχουν τα συμβόλαια?

    Σκέψου το λιγάκι. Είσαι π.χ. η SONY. Τι κάνεις; Πας στην AMD και λες "Θέλω το τάδε τσιπάκι, γουρούνι στο σακί, πάρε τα χρήματα και άντε γεια"; Και μετά η AMD τα κάνει πλακάκια με την MS και βγάζει Raytracing support π.χ. μόνο στο XBOX.

    Κάτσε σκέψου λιγάκι πριν τρέξεις να διαφωνήσεις απλά για να διαφωνήσεις.

    Παράθεση

    Νομίζω ότι η Nvidia θα πρέπει πλέον να χύσει ποταμούς χρήματος προς τα studios για να κρατήσει ζωντανό το DLSS. Κανείς δεν πρόκειται να ασχοληθεί όταν μπορεί να χρησιμοποιήσει πιο εύκολα και απλά μια ανοικτή τεχνολογία (έστω και με υποδεέστερα ποιοτικά αποτελέσματα - μένει να το δούμε) που θα απευθύνεται σε ευρύτατη πελατειακή βάση και όχι στην μειονότητα που έχουν RTX 30 GPUs.... Οι λόγοι είναι προφανείς....

    Υπάρχουν GSync monitors σήμερα; Και η διαφορά ανάμεσα στο GSync και το FreeSync είναι ίσως πιο δύσκολο να εντοπιστεί, από ότι αυτή τη στιγμή η διαφορά μεταξύ DLSS 2.0 και FSR. Μελλοντικά ελπίζουμε το FSR να καλύψει την διαφορά αυτή. και πιθανόν να το κάνει με dedicated hardware.

    Μπορείς βέβαια να μου πετάξεις ένα "άσχετο το παράδειγμα με τα GSync, FreeSync και να καθαρίσεις" ή απλά να μου αναφέρεις το παράδειγμα το Linux "Ποιος θα τρέχει Windows με το Linux Free;". Χμμμμμμ, τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα μην αναφέρεις το παράδειγμα του Linux.

    Το DLSS θα περάσουν χρόνια μέχρι να πεθάνει. Και η Nvidia καλώς ή κακώς έχει ποτάμια χρήματα πλέον.

     

    Παράθεση

    Η επίδειξη του FSR σε μια GTX 1060 πρέπει να πόνεσε πολύ.... Μιλάμε για κάρτα 2 γενιές πίσω, του ανταγωνιστή, στην οποία ποτέ ο ανταγωνιστής δεν πρόσφερε τέτοιο ferature και είναι και η δημοφιλέστερη στο steam. To DLSS θα χρειαστεί πολλά εκατομμυριάκια $$ για να παραμείνει ζωντανό... Τόσο απλά.

    Η επιλογή της 1060 δεν ήταν τυχαία, για τους λόγους που λες και είναι προφανείς. Η πιο διάσημη κάρτα, κάρτα του ανταγωνιστή, κάρτα που δεν υποστηρίζεται το DLSS, ενώ θα έπρεπε. Αλλά πως θα έστελνε η Nvidia κόσμο στις 2000; Με 1st generation ray tracing marketing;

    Και είπαμε. Η Nvidia ΕΧΕΙ εκατομμυριάκια. Αλλά κυρίως, έχει τεράστια εμπειρία στο software. Οι τελευταίες της παρουσιάσεις άλλωστε είναι περισσότερο software παρά hardware.

    • Like 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς στο θέμα της Sony.... Sony και Ms χρησιμοποιούν συγκεκριμένο hw στις κονσόλες το οποίο μπορεί να υλοποιήσει fsr, εφόσον τα studios το θελήσουν . Καμία σχέση με συμβόλαια κτλ που αναφέρεις. 

     

    Το free sync νομίζω τελικά επικράτησε λόγω royalty free και ανοικτοτητας. Μια χαρά παράδειγμα. Για περίπου τους ίδιους λόγους θα επικρατήσει και το fsr. Το linux άσχετο καθώς χάνει στη συμβατότητα λογισμικού. Επίσης όλη η αγορά είναι κλειδωμένη άλλου. Αντίθετα το dlss δεν έχει προλάβει και δεν μπορεί άλλωστε να κλειδώσει την αγορά. Η amd εδώ τους έπιασε κυριολεκτικά ξεβρακωτους.

     

    Ναι η Nvidia έχει εκατομμυριάκια για κάψιμο. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κερδίζει τις μάχες. Και για το gsync είχε αλλά.... Και η Intel έχει δισ για κάψιμο και εμπειρία στο hw , αλλά,..... Δεν κερδίζει πάντα ο γίγαντας. Για μένα το fsr είναι no brainer.

     

    Link to comment
    Share on other sites


    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Add a comment...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.