Ενώ δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα smartphones της OnePlus είναι εξαιρετικά, δεν μπορεί να γίνει η ίδια παραδοχή για την ασφάλεια των δεδομένων που διαθέτει η εταιρεία. Πέρυσι τα στοιχεία πιστωτικών καρτών περίπου 40.000 πελατών της εταιρείας εκλάπησαν από άγνωστο hacker. Σήμερα, η ομάδα ασφαλείας της OnePlus ανακοίνωσε ότι στοιχεία πελατών της, όπως όνομα, τηλέφωνο, email και διεύθυνση αποστολής εκτέθηκαν σε μη εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος. Η OnePlus δεν δήλωσε πόσοι χρήστες επηρεάζονται από αυτή την παραβίαση.
Σε αντίθεση με την περσινή παραβίαση, αυτή τη φορά δεν εκτέθηκαν πληροφορίες πληρωμών και κωδικοί. Η OnePlus δηλώνει ότι δεν επηρεάζονται όλοι οι χρήστες. Όσοι έχουν επηρεαστεί, θα λάβουν ενημερωτικό email.
Η OnePlus συμπληρώνει ότι ενισχύει τις εσωτερικές πρακτικές ασφαλείας, ώστε να μην επιτρέψει την επανάληψη τέτοιων γεγονότων. Επίσης συνεργάζεται με τις αρχές για να προσδιοριστεί ποιος είναι ο υπεύθυνος της παραβίασης. Η εταιρεία μπορεί να ανακοινώσει επίσης και ένα επί πληρωμή πρόγραμμα ανακάλυψης bugs, σύμφωνα με το οποίο θα αμοίβονται όσοι ανακαλύπτουν και τεκμηριώνουν κενά ασφαλείας στο λογισμικό της. Τέτοια προγράμματα είναι συχνά ο καλύτερος τρόπος για τη γρήγορη εύρεση και διόρθωση κενών ασφαλείας, αν και η OnePlus θα έπρεπε να είχε δράσει πιο αποτελεσματικά, ειδικά μετά την περσινή, σοβαρή παραβίαση.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now