Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Το Portal RTX μετασχηματίζει τα παλιά παιχνίδια, όπως το Half-Life 2, Max Payne, SWAT 4

    Το Portal RTX κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες (μαζί με ένα βελτιστοποιημένο πρόγραμμα οδήγησης GeForce Game Ready) ως το πρώτο παράδειγμα ενός κλασικού παιχνιδιού για υπολογιστή που ανανεώθηκε με το εργαλείο RTX Remix.

    Πριν από περισσότερα από τρία χρόνια, μάθαμε για πρώτη φορά ότι η ομάδα Lightspeed Studios της NVIDIA μάζευε κόσμο για ένα πρόγραμμα remastering του Quake II RTX. Σήμερα, το Lightspeed Studios παρουσίασε ένα εντυπωσιακό demo του Portal RTX, αναμφισβήτητα ένα από τα πιο προηγμένα παιχνίδια που διατίθενται αυτή τη στιγμή από τεχνολογική άποψη.

    Το Valve classic φαίνεται φανταστικό με πλήρη Path Tracing, όπου κάθε ακτίνα φωτός προσομοιώνεται σύμφωνα με ρεαλιστικές ιδιότητες. Σύμφωνα με τα Lightspeed Studios, υπάρχουν έως και τέσσερις φορές περισσότερες αναπηδήσεις φωτός στο Portal RTX από ό,τι στο Quake II RTX, αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν επίσης νέοι αλγόριθμοι, όπως το ReSTIR (Reservoir Spatio Temporal Importance Resampling) και το Direct Illumination, οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά τον αριθμό των φώτων που μπορούν να προστεθούν σε μια σκηνή παιχνιδιού.

    Πέρα από το Portal RTX, οι περισσότεροι modders ήταν ενθουσιασμένοι με την προοπτική να πάρουν στα χέρια τους το RTX Remix. Οι δυνατότητές του στο remastering κλασικών παιχνιδιών υπολογιστή είναι, τελικά, εκπληκτικές, και ορισμένοι επαγγελματίες στο φόρουμ του Beyond3D ήταν τόσο ενθουσιασμένοι, που απλώς έβαλαν το Portal RTX σε άλλους τίτλους και δούλεψε, (κυρίως) στο Half-Life 2 και στο SWAT 4.

    Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, έριξαν τον φάκελο .trex και τα αρχεία d3d9.dll, dxvk_d3d9.dll και NvRemixBridge32.dll στο φάκελο EXE αυτών των παιχνιδιών. Και τα δύο προαναφερθέντα παιχνίδια φαίνονται αμέσως πολύ καλύτερα χάρη στην ανίχνευση διαδρομής που μεταφέρθηκε από το Portal RTX, παρόλο που προφανώς υπάρχουν σφάλματα και πράγματα που δεν λειτουργούν αμέσως, καθώς δεν είναι ένα επίσημα διαθέσιμο εργαλείο.

    Είναι ενδιαφέρον ότι η NVIDIA περίμενε ότι οι χρήστες τους θα το δοκίμαζαν. Στα στιγμιότυπα οθόνης του SWAT 4, μπορείτε να διαβάσετε μια δήλωση αποποίησης ευθύνης κάτω αριστερά, όπου η NVIDIA σημειώνει ότι αυτή η έκδοση θα έχει ως αποτέλεσμα προβλήματα συμβατότητας όταν χρησιμοποιείται με παιχνίδια εκτός του Portal RTX.

    Ακολουθεί ένα βίντεο SWAT 4 που πήρε η EiermannTelevision, αν προτιμάτε να δείτε κάποιο υλικό.

     

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.