Επιπλέον χρεώσεις λόγω COVID-19 ανακοίνωσε η ACS Courier
Κάποιες από τις επιχειρήσεις που επικοινώνησαν με την ACS για να διαμαρτυρηθούν για την μονομερή αλλαγή των συμβάσεων (σημείωση: η ACS έπρεπε να ενημερώσει 30 ήμερες πριν τους πελάτες της για την οποιαδήποτε αλλαγή τιμών στις χρεώσεις) και την αύξηση σχεδόν 25% στα έξοδα αποστολής, άκουσαν εμβρόντητες ότι ας μετατοπίσουν την χρέωση στους δικούς τους πελάτες!! Με απλά λόγια να χρεωθεί επιπλέον ο τελικός καταναλωτής, αυτός ακριβώς που έχει αυξήσει την δουλειά της ACS και γενικά των Courier το τελευταίο διάστημα λόγω COVID-19.
Θα υπάρξουν σίγουρα "αναταράξεις" και καταγγελίες για αισχροκέρδεια και μένει να δούμε αν αυτό θα είναι η "ταφόπλακα" της εταιρίας. Παρακάτω σας παραθέτουμε την επιστολή που έλαβαν όλες οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται με την ACS Courier.
Και κάνοντας κλικ εδώ, μπορείτε να δείτε την ανακοίνωση από το site της εταιρίας ταχυμεταφορών.
10141
