Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. Πολύ περιληπτικά ο Threadripper δεν μου έκατσε καλά. Έστησα το όλο σύστημα με νερά και ιστορίες αλλά δεν μου έκαναν οι επιδόσεις που έδωσε. Το επόμενο είναι ένας 9980ΧΕ. Η ερώτηση είναι για όσους ενδιαφέρονται. Τι benchmarks θα θέλατε να δείτε μεταξύ των 2 επεξεργαστών σε Windows 10 περιβαλλον; Και τα 2 συστήματα θα είναι overclocked. O TR έφτασε με τα νερά τα 4.2 με τις μνήμες στα 3200C14. Ο 9980ΧΕ δεν μπήκε ακόμα επάνω αλλά υπολογίζω γύρω στα 4.4. Για πείτε ιδέες και γνώμες. Μην το κάνουμε το thread ερωτηματολόγιο του τύπου γιατί αλλάζεις κτλ. Πείτε τι benchmarks θέλετε να δείτε μεταξύ των 2 κορυφαίων αυτή τη στιγμή CPU.
  2. jax7480

    Samsung Galaxy Note 9

    To πήρε από OTA χθες. Δε μου άρεσε.
  3. jax7480

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Δεν θα εκφέρω άποψη αλλά νομίζω πως με καλύπτει απολυτα:
  4. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    6 βάζω εγώ. Μόνο το τελευταίο με ήχο, τα υπόλοιπα είναι μόνο δόνηση γιατί η μικρή κοιμάται στο ίδιο δωμάτιο.
  5. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Καταλαβαίνεις πως αυτά τα δύο δεν πάνε μαζί, έτσι; Έχω να ξυπνήσω 8.30 για δουλειά, περίπου 20 χρόνια... Δηλαδή όσα χρόνια δουλεύω.
  6. jax7480

    Αυτοκίνηση

    To αυτοκίνητο εργοστασιακά βγάζει 475HP στον τροχό (σύμφωνα με το motor trend που το μέτρησε) Να αναφέρω πως το αυτοκίνητο δεν μετρήθηκε στον βελτιωτή που έκανε το Stage II (APR) αλλά σε ανταγωνιστή του ο οποίος και αυτός κάνει προγράμματα, ο οποίος μου έδειξε προγραμματισμό που έκανε σε RS6 Performance και μου είπε πως τόσα άλογα δεν μπόρεσε να βγάλει ακόμα και με την full εξατμιση που είχε το RS6. Από εκεί και πέρα δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις για να το συζητήσω μαζί σου. Τα νούμερα πάντως (0-100, 100-200) δείχνουν πως είναι αρκετά πιο γρήγορο από μαμά. Άρα δε νομίζω να βγάζει 444HP στους τροχούς. Όπως βλέπεις δεν το πάω στο τεχνικό κομμάτι γιατί όντως δεν γνωρίζω. Σου λέω τι βλέπω εγώ με το αυτοκίνητο και τη συμπεριφορά του. Δυστυχώς ο καιρός δεν έχει βοηθήσει για να ξαναπάω στο dragstrip. Από Απρίλη (και αν), με το draggy θα φανεί τι ψάρια πιάνει.
  7. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Εννοείς πως και τα άλογα είναι μοτερ; Δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί τελείως το αυτόματο κιβώτιο οπότε αν έκανε kickdown θα κατέβαζε ταχύτητες. (Βασικά μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά θέλει προγραμματισμο).
  8. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Έγραψα παραπάνω. Ροπή στο μοτέρ, άλογα ρόδα.
  9. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Η ροπή είναι του κινητήρα. Τα άλογα είναι στους τροχούς
  10. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Ωπ, ξέχασα, σορρυ:
  11. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Αλλάξαμε και δίσκους/τακάκια μπρος-πίσω, περάσαμε και ΚΤΕΟ, κάναμε και ένα dyno. Καλά πήγε.
  12. jax7480

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    Asus 2080ti stock σε 3D Mark Timespy με νερά, 44 βαθμούς. Και καντε εσείς uv.
  13. Όχι απεριόριστο. 50GB το μήνα.
  14. jax7480

    Msi Trio 2080 πρόβλημα

    Να ρωτήσω κάτι εγώ; Gigabyte η κάρτα;
  15. Έβαλε ο Gomar τελικά. Κάπου εκεί παίζει και στο Όσλο. 230/65. Με το υψηλότερο που έχω δει να είναι κοντά στα 250.
  16. Να βάλω ή θα φάω ban;
  17. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Ξυπνάς. Καφεδάκι. Λαπτοπ. Μπαλκόνι. Τσιγαράκι. Αισθάνεσαι μια ψύχρα. Βλέπεις αυτο: Μπαίνεις σπίτι. Αγκαλιάζεις καλοριφέρ.
  18. jax7480

    "RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture

    Έτσι ασαλιωτα...
  19. jax7480

    AMD Threadripper thread

    Από Πέμπτη νεότερα. Τότε θα έχω λίγο χρόνο να συνεχίσω το στήσιμο.
  20. jax7480

    AMD Threadripper thread

    Σήμερα το ξεκίνησα. Απογοήτευση μεγάλη το storage performance. Δεν ξέρω αν φταίει η πλατφόρμα ή το CPU πάντως τα νούμερα είναι το λιγότερο τραγικά. Ποια είναι η safe τάση που μπορώ να δώσω στο CPU για oc καταστασεις; 1.3; 1.35; 1.4;
  21. jax7480

    Δημοπρασία αλληλεγγύης για το Λύρειο Παιδικό Ίδρυμα

    Αν δεν κάνω λάθος έχουμε περίπου 28 άτομα που έχουν κάνει δωρεά για 29 δώρα. Θα μας μείνουν στο τέλος... Για πάμε... Κρίμα είναι παιδιά. Είναι για καλό σκοπό.
  22. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Κάτι κάναμε:
  23. jax7480

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v6.0

    Τι το θέλω hard tubing γέρος άνθρωπος. Βάλε εκεί το λάστιχο σου να τελειώνεις.?
  24. jax7480

    Βοήθεια για αγορά δίσκου SSD!!!

    Οι Μ.2 NVMe είχαν θεμα με θερμοκρασίες. Οι SATA M.2 όχι.
  25. jax7480

    Οι αγορές μας..!!

    Τα 4Κ με ενδιαφέρουν πιο πολύ. Κυρίως γιατί ο επεξεργαστής δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Αλλά για το storage υπολογίζω περίπου 10-11GB/s σε sequential read/write.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.