-
Posts
1.488 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Aias
-
Εγω εφτιαξα shadow priest μονο και μονο για pvp 1-1 .Για battle Ground εχω τον 60αρη hunter μου που ειναι βασιλιας εκει. Οσο για το θεμα rogue ,υπαρχουν 13χρονα που στινονται με τις ωρες εξω απο τα bg με τον rogue τους σε stealth,που περιμενουν τον 1% χαμενο απο το duel για να τον σκοτωσουν. Προσωπικα ο rogue θα ειναι ο 3ος char που θα κανω μετα απο τον priest για τον λογο οτι ειναι ο 13 under favorite character(μαζι με τον lamadin...εεεε...paladin...) και εχει πιξει ο server απο δαυτους,με αποτελεσμα να μην βρισκουν ποτε να πανε σε high end instances.
-
Χθες πηρα Ρανκα και εγινα Legionnaire.Πηρα και αυτα εδω τα τρελα leg: http://www.thottbot.com/?i=37790 :happy2:
-
Μαλλον εσυ επεσες σε lol Hunter
-
Δεν ξερω αλλα ο hunter μου σε 1-1 απο rogue δεν χανει ποτε.Απλα οπου σταθεις και οπου βρεθεις ,βαζεις frost trap,99% τον rogue δεν κανουν find trap.Τοτε πατανε πανω ,περνεις αποσταση ,χωνεις aim shot,cons shot,και κανα sting ,εχεις στειλει και το pet,και αρχιζεις και τρεχεις.Εχει μεινει με 50% ενεργεια(εκτος και αν εχει κανει critical το aim shot οποτε μπορει να εχει πεθανει κιολας) ,με dot damage και το pet να κανει τρελη ζημια,αν δεν κανει vanish δεν γλιτωνει.
-
Παιδια παιζει κανεις στο Shattered Hand ή ξερει αν υπαρχει κανενα (αλλο) Ελληνικο group.Εχω φρικαρει με τους Σουιδους.
-
Πηγα τον priestακο μου lvl 11 και τον ευχαριστιεμαι αρκετα.Μετα απο αυτον παω για rogue. Οσο για τα bg ,η bliz το εχει γ@μ.. το θεμα..με 6000hk και 60000 contribution σε μια βδομαδα δεν πηρα rank και εμεινα blood guard.Ο φιλος μου εχασε rank με Rogue και εγινε stone guard. Με αυτα αμφιβαλω αν ξαναπαω BG και μαλλον τον χρονο αυτον θα παιζω τον pristακο.
-
παω να ριξω μια ματια !:computer:
-
Λοιπον αφου τερματισα τον hunter εφτιαξα μια ομορφη(?) τρολλινα priest ,με κινητρο να βρισκω ευκολα instance στο μελλον και να ειμαι επιτελους καλος στο 1-1 pvp (γιατι στα massive o hunter δεν παιζεται).Οσες φορες πιγα σε duel με τον hunter σε priest δεν μπορουσα να του φαω σχεδον καθολου ενεργεια. Βεβαια καταλαβατε(οσοι απο εσας) οτι θα φτιαξω shadow priest οποτε αν ξερεται τι talent να διαλεξω ποσταρετε!
-
Εχω λιωσει στο pvp μεσα στα BG. 1450 kills με 6500 contribution σε μια μερα!!!. 2 στα Horde και 3 στην γενικη καταταξη. Βεβαια ολα αυτα με hunter διαφορετικα δεν βλεπεις χαρα στην ρανκα σου. Οποιος παιζει με hunter το κολπο ειναι το εξης: Aim shot,sting,μερικες βολες μεχρι ο τυπος να φυγει απο το βελινεκες σου,και αν εχει μεινει με το 1/4-1/5 της ενεργειας του στελνεις το pet και τον καθαριζει.Μεγαλυτερο ρολο δεν παιζει αν παρεις το HK αλλα ποσο damage εχεις κανει στον αντιπαλο. Αντε να ξεκολλισω απο Blood Guard γιατι φρικαρα που δεν πηρα την ρανκα.
-
Εγω εβγαλα το Cosmos ( ) και εβαλα το insomniax ( ) που προτεινανε τα παιδια και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος. Αφου το <<εστρωσα>> στα μετρα μου μπορω να πω οτι πλεον δεν χρειαζομαι αλλο plug in.
-
Αν γινειες Engineering και ιδιαιτερα αν διαλεξεις Gnomish Enginnering ,τοτε θα εχεις παρα πολλα trinket. Οσο για polearm,αν 60αρισεις και σκοτωσεις τον Korrak μεσα στα BG τοτε περνεις ενα τρελο polearm
-
Μπειτε και κατεβαστε το τωρα,να εισαστε ετοιμοι με το που επανελθουν οι servers.10κ για να παω 60 και μετα το παρτυ ξεκιναει. :tw:
-
Βεβαια εχουν αλλαξει πολλα με πιο σημαντικο απο ολα τα BattleGrounds!!
-
Με προλαβε ο Trooper.Ενα να συμπληρωσω.Μην ξεκινησεις πριν τελειωσεις γιατι δεν θα ξεκολλας!
-
παιζεις ενα μηνα με το που κανεις register με τον κωδικο που εχει το κουτακι σου.Μεσα σε αυτο το διαστημα αγοραζεις καρτα και την βαζεις λιγο πριν σου τελειωσει η συνδρομη.
-
με το honor πως πατε?Εγω ειμαι stone guard και αυριο μαλλον παω για blood guard
-
Γνωστο οτι οι hunter ειμαστε καλα παιδια ! Εγω τι να πω (μαυρη η ωρα) που εμπλεξα σε server με 99% Σουιδους!Παω να κανω quest στα plaqueland μονος ,μηπως και ξεκολισω απο το 57 level,και οποιος περναγε απο τον δρομο με σκοτωνε.Ζητημα να εφαγα 5 mods και να πεθανα 20 φορες. Φυσικα ολα τα lamo-alliance η θα ηταν 60αριδες ή πανω απο 3 καθε φορα. Μετα απο αυτο γυρισα TM εκανα 100 kills και ηρεμισα λιγο.
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
Aias απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
ξερει κανεις αν παιζει σοβαρο προβλημα υγειας τι πρεπει να κανεις οταν σου ερθει το χαρτι? -
οπως τα λεει ο zyx .Εγω εβαλα ξανα τα windows ,πεταξα και ενα shortcut στο desktop και παιζει τελεια.
-
Φτιαχτε κανα priest για pvp.Εκανα 3 αγωνες με εναν 52 level και το μονο που του εκανα ηταν 2-3 hit.Κανει τα dot spell του και μετα absorb dam και περιμενει να ψωφισεις. Οσο για τις μακροεντολες ειναι μια σειρα απο ενεργειες που μπορεις να κανεις με ενα κουμπι. Π.χ. εγω με ενα κουμπι κανω melee attack και aspect of the monkey μαζι.Μπορω να κανω το mark και να στειλω το pet με ενα κουμπι κτλ. Για τους rogue το πιο χρησιμω macro ειναι το swing weapon ,να αλλαζουν οπλα με ενα πατημα.
-
Εμεις παμε μονο το guild μας στα instance να τα περνουμε ολα για παρτι μας. Ειμαστε lvl57 rogue,lvl 55 druid,lvl 51 hunter(me!),lvl 49 warrior(tank),lvl 49 warlock
-
ο warrior με plate και ασπιδα δεν καταλαβαινει τιποτα.Παντως μαζι με τον priest απαραιτητοι στα instance. Χθες πηγα maraudon ,κολαση μεσα
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
Aias απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
Ρε παιδια εγω που εκοψα την αναβολη Φεβρουαριο και μου ειπαν οτι θα με φωναξουν Απριλιο και ακομα τιποτα, να αρχισω να ανησυχω? -
Οσο για wow vs eq2 ,σε ενα περιοδικο που κοιταξα (ελληνικο) ο συντακτης περνει θεση και λεει οτι προτιμα το wow για το λογο οτι δεν εχει τοσα πολλα φορτωματα .Οπως αναφερει στο eq2 μερικα quests δεν τα κανει, επειδη βαριεται να περιμενει στο φορτωμα μεταξυ των περιοχων. Βεβαια αυτο δεν ειναι σοβαρος λογος να μην παρεις ενα παιχνιδι ,αλλα οταν η επιλογη ειναι <<στα σημεια>>, παιζει και αυτο τον ρολο του.
-
Καλα ολα αυτα αλλα περιμενω πως και πως να παρω 2-3 lvl ακομα να παω Maraudon.Εκει εχουν χαθει πολλα παλικαρια και κλαψει απειρες μανουλες.:cry:
