Jump to content

Aias

Premium Members
  • Posts

    1.488
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Aias

  1. Aias

    World of Warcraft

    Για τα raid σας εχω καινουργιο προορισμο για βολτα.Πηγαινετε απο UnderCity.Ουτε μεχρι το κατω πατωμα δεν σας βλεπω. Να και μια φοτο απο μενα στο instant του Uldaman.Βεβαια οσους βλεπετε θελουν να μας γνωρισουν απο κοντα.
  2. Aias

    World of Warcraft

    Συνηθως πιο χαμηλα level δεν μπορουν νακρυφτουν απο σενα.
  3. Aias

    World of Warcraft

    Να δω μονο οταν παω τον character μου level 60 πως θα κανει stealth ο rogue.
  4. Aias

    World of Warcraft

    Το <<απλο>> mount ειναι στα 90G και μπορεις να το παρεις απο level40 και μετα,δινει 60%speed και το Elite mount ειναι στα 900G(!) και δεν μπορεις να το παρεις γιατι ειναι πανακριβο( :Ρ ) (δινει 100% speed και αυτο μαλλον μετα απο τα 40 level). ο rogue ειναι παρα πολυ καλος και σε pve και σε pvp (κατα την γνωμη μου ο πιο lamer pvp character μετα απο τον lamopaladin).
  5. Aias

    World of Warcraft

    Εγω εγινα Gnomish Engineer αν και Horde.Στα 200 skill point διαλεγεις μεταξυ Gnomish και Goblin. Gnomish εχει πολλα Gadget ενω ο Goblin εχει οπλα,σφαιρες,βομβες κτλ. Μεχρι τα 200 που μπορουσα να φτιαχω βομβες πηγαιναν 150-250 dam Στα 230 τωρα (Gnome Engineer) εχω φτιαχει ενα δυκτακι που κανει stun και μια ακτινα που κανει shrink (-250 Attack Point) . Βεβαια δεν εχουν 100% success και μπορει να εχουν παρενεργιες.Σε pvp ομως ειναι φοβερα!
  6. Aias

    World of Warcraft

    Πως να τα πας,εγω ειμαι 47 και ολο elite και dungeon εχω μαζεψει...
  7. Aias

    World of Warcraft

    Ακομα και να ειχες κατεβασει καποια beta version θα μπορουσες να παιξεις κανονικοτατα. καλα οταν αρχισεις να χτυπας 8ωρα να δω πως θα συνεννοηστε.:computer:
  8. Aias

    World of Warcraft

    μεχρι στιγμη σε 1-1 δυσκολα χανω απο ιδιο level.
  9. Aias

    World of Warcraft

    Μολις εμβαθυνα στην Gnomatic Engineering.Τρελα gadget για pvp.Τωρα να δουμε αν ο hunter μπορει να νικησει σε pvp.
  10. Aias

    World of Warcraft

    Σε pvp δεν ειναι καλος μονος του,αλλα αν ειναι σε group pvp κανει θαυματα.Το θεμα με το pet δεν ειναι οτι πεθαινει ευκολα(εχει 1700 hp) αλλα οτι οσοι ξερουν δεν ασχολουνται καθολου με το pet αφου κανει ελαχιστη damage,απλα το αφηνουν να τους χτυπαει (40 hp dps σε lvl 40 char ειναι αστεια) και ερχονται πανω σου να σε σκισουν.Ειναι χαζο απο μακρυα να μπορω να κανω critical με 560dam και απο κοντα το πολυ μεχρι 200. Οσο για το επαγγελμα το engeering σου επιτρεπει να κανεις gun και bullets και οπως καλα ειπε ο Ζυχ βομβες.Βεβαια εχει και παρα πολυ πλακα με τα διαφορα gudget του.(το advance dummy εχει τρελο γελιο).Δικιο εχει οτι με enchanting βγαινει πολυ χρημα(μερικοι δινουν 50 silver για το beastslaying μονο και μονο να λαμπει μπλε το weapon και προκειται για πολυ ευκολο enchanting). Το επαγγελμα το πηρα με βαση οτι ειμαστε guild 5 ατομων και ο καθενας πηρε απο 2 διαφορετικα ωστε να καλυψουμε ολοι την γκαμα.Σε εμενα ταιριαζε leathering ή Engineering αλλα leathering πηρε ο rogue της παρεας οποτε αναγκαστικα πηγα εκει.
  11. Aias

    World of Warcraft

    Απο το επαγγελμα δεν εχω βγαλει σχεδον τιποτα(ειμαι engineering).Τα περισσοτερα απο τα instants(elite quests) που πεφτει πολυ πραμα και απο γενικο εμποριο στο Action House(αγοραζω φθηνα και πουλαω λιγο πιο ακριβα ή πολυ αναλογα).Εχει τυχη να παρω ring 1 gold sold out και να το δωσω 2.5.Βεβαια οσο τα level ανεβαινουν, πεφτουν καλυτερα αντικειμενα απο τα τερατα (μεγαλυτερο level) και οι αμοιβες ειναι πολυ καλυτερες(και απο αντικειμενα και απο χρημα).
  12. Aias

    World of Warcraft

    Και εγω το cosmos εχω αλλα καποια παλια εκδοση και που και που μου πεταει errors.Σπαστικο αν εισαι στην μεση pvp .Αυτο τον καιρο ψαχνω τροπο να κραταω(ή να δημιουργω) αποσταση σε 1vs1 pvp.Αν εχει κανεις καμια ιδεα ας μου πει. Δοκιμασα να κανω Wing Clip απο melee που κανει 50% speed reduction για 10 sec,αλλα δεν προλαβαινεις να παρεις αποσταση ετσι. Να μην εχει stun και ο Hunter,αδικια. Αντε πηγα lvl 40 και οπου με δουν 2-3 alliance με level 35-36 με περνουν στο κυνηγι .Σκοτωνω τον εναν αλλα μετα περνω τα @@ μου...Εχει γινει εκνευριστικο. Δεν εχω βαλει ποντους στο survival που ειναι για melee ,επειδη δοκιμαζω να φτιαξω το τελειο pet.Βρηκα το πιο γρηγορο ζωο (εκανα ταξιδι στο Swamp of sorrows να το παρω) και το κτιζω σιγα σιγα.Αντε να δουμε αν καταφερω τιποτα... Οσο για mount εχω 30 gold,10 δημοπρασιες στο auction house και 30 gold δωρεα απο εναν φιλο μου.Ελπιζω να παρω γρηγορα το kodo μου.
  13. Aias

    World of Warcraft

    Πες τα.Honor που τους χρειαζετε.
  14. Aias

    World of Warcraft

    παντως λενε οτι ειναι ο καλυτερος για pvp.Οταν κανω καινουργιο χαρακτηρα(που θα ειναι priest) θα σου πω.
  15. Aias

    World of Warcraft

    o priest εχει healing και shadow skills.Εχει ενα skill το pain που κανει πολυ damage.
  16. Aias

    World of Warcraft

    Δεν εχω καλες σχεσεις με τον rogue ,επειδη δεν τον εχω παιξει ποτε,αλλα οσες φορες εχω πιθανοτητες να χασω σε pvp ειναι επειδη ηρθε με stealth απο πισω και μου εκανε stun. Διαβασα παντως στο forum της blizzard οτι ο καλυτερος pvp και γενικα overplay χαρακτηρας ειναι ο shadow priest
  17. Aias

    World of Warcraft

    Rogue εχει το εξης κακο ,παιζει close combat και φοραει leather armor...Αν δεν πετυχει το ambuse την εβαψε...Απο τους alliance ο pala με το immune ειναι ο καλυτερος για pvp.Τσατσια βεβαια αλλα γλυτωνει απο σιγουρο θανατο.
  18. Aias

    World of Warcraft

    zyx την Onyxia λες το πιο δυσκολο τερας στο παιχνιδι...Εγω ακομα σαυρες σκοτωνω στο stangehorn ασε...
  19. Aias

    World of Warcraft

    Εγω εβαλα την visa μου και με χρεωσαν κανονικα τον μηνα.Στα elite quest να πηγαινετε με group απο το guild σας γιατι πεφτουν πολλα Good(πρασινο) και Superior (μπλε) αντικειμενα.Πανω απο αυτα ειναι τα Epic(μοβ) ,Legendary(πορτοκαλι) και τα πιο σπανια Artifacts(χρυσα) .Πανω απο Μοβ δεν εχω δει στο game.
  20. Aias

    World of Warcraft

    Και εκανες καινουργιο χαρακτηρα?Παλι απο την αρχη λεει?Ειμαι στα 33 τωρα αλλα εχω πηξει στους Σουιδους.Βαριεμαι να ανεβαζω παλι.
  21. Aias

    World of Warcraft

    Οχι και Shaman ,Hunter ειμαι .Η Γατουλα μου εκανε αυτο που επρεπε να κανω και εγω(την κοπανησε) .Μπηκαν μεσα στο xroad και δεν αφησαν τιποτα!!Το καλυτερο Raid που εχω δει.
  22. Aias

    World of Warcraft

    Εγω εναντιον 12-13 alliance με level 40+ ,περιττο να πω οτι δεν εζησε κανενας τους.
  23. Aias

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    World Of Warcraft πολυ λιωσιμο:toomuchne
  24. Aias

    World of Warcraft

    Εμεις σας σκοτωνουμε επειδη εισαστε πολυ ασχημοι εσεις τι δικαιολογια εχετε?
  25. Aias

    World of Warcraft

    Δεν ξερω τι γινεται με το collector αλλα η bliz λεει οτι το guess pass ειναι για να το δωσεις σε ενα φιλο σου να δει το game. Το pvp καλο ειναι αλλα απο ενα σημειο και μετα καταντα εκνευριστικο.Οι alliance ειναι πολυ lamer με αρχη-lamer τους paladin τους που εχουν την υπερτατη τσατσια οταν ειναι κοντα στο να πεθανουν να γινονται immune στα physical attacks(ειναι skill του παλα) και να κανουν heal . Εναν pala τον κυνηγαγαμε 5 horde επι 10 λεπτα για να τον σκοτωσουμε. Το κακο ειναι οταν θες να κανεις καποιο quest και ειναι καποιος alliance lamer με την παρεα του και δεν σε αφηνει. Tips για Horde: Μολις σκοτωσετε καποιον alliance(και ιδιαιτερα Night Elf) γραψτε /spit πανω απο το πτωμα.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.