Jump to content

Aias

Premium Members
  • Posts

    1.488
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Aias

  1. και που παιζει? ...φανταζομαι ενα υψηλοσυχνο ζευγος γαμ...ολα τα διπλα του στον κατανεμητη. Σιγουρα παντως οχι στα καφαο αφου (αν δεν κανω λαθος) για vdsl η καμπινα ειναι ξεχωριστει απο τις αλλες.
  2. θα γελασει πολυ κοσμος στις πολυκατοικιες οταν γινεται crosstalk
  3. Νομιζω οτι ψυχολογικο ειναι περισσοτερο το θεμα.Ειμαι ευχαριστημενος με τα red switches και δεν εχω δοκιμασει αλλου τυπου ,αλλα νομιζω ο,τι και να επερνα παλι καλο θα μου φαινοταν
  4. Aias

    Diablo 3

    υπαρχει μια παροιμια..καλλιο 5 και στο χερι παρα 10 και καρτερι
  5. Και δεν περνεις το pro που το εχει ακομα? Επειδη σκεφτομαι να αγορασω απο WASD Keyboards: Custom Mechanical Keyboards πληκτρα απο τα βασικα που δεν φωτιζουν τι χρωμα λετε να παρω.Περα απο τα μαυρα που το αναγλυφο ειναι ασπρο σε ολα τα αλλα χρωματα ειναι γκρι.Παντα αυτα που φωτιζουν τα εχω ενεργα αρα μαυρο-κοκκινο. Αναλογα με το κοστος σκεφτομαι και την διχρωμια κοκκινο-ασπρο
  6. ηρθε και σε μενα το πληκτρολογιο (quick fire pro) ,αλλα επειδη πριν ειχα ενα logitech dinovo μου φαινεται θηριο...Φοβερη αισθηση στα πληκτρα αλλα 2 πραγματακια που με χαλασαν 1.καλα τα πληκτρα που φωτιζονται αλλα τα υπολοιπα που ειναι μαυρα με διαφανη το αναγλυφο δεν φαινονται με τιποτα...(καμια ιδεα?) 2.Ειναι ουρανοξυστης σε σχεση με το dinovo ,οποτε πρεπει να βαλω κατι για τους καρπους απο κατω,καμια ιδεα? thx
  7. Σε 2-4 διαμερισματα δεν χρειαζεται ρεκλετα ,υπαρχει το χαλυβδινο κουτι που καταληγουν εκει τα καλωδια του οτε.Οποτε μαλλον ... σου ελεγε.Το καλωδιο απο εκει το περνας και μονος σου και δεν χρειαζεται καν να εχει εργαλειο ,με βιδουλες ειναι ειτε με μουφα συνδεδεμενα τα καλωδια.
  8. αμα τον βρεις...τις περισσοτερες φορες παει στο σπιτι, αφαιρει τις μπριζες ,μετραει με το πολυμετρο και αν δεν βρει 48-50v φευγει και λεει φταιει ο παροχος με ενα 50αρι στην κολοτσεπη...
  9. Α οκ.Αν και βλεπω οτι αυτα που σε ενδιαφερουν περισσοτερο ειναι οκ.Καλα παμε στο quick fire και βλεπουμε
  10. Και επειδη εφερε ο διαολος να πατησω διπλα στην corsair στο site του eshop οταν ειχα κανει ηδη την παραγγελια του quick fire pro ειδα αυτο CORSAIR CH-9000003-EU VENGEANCE K90 PERFORMANCE MMO MECHANICAL GAMING KEYBOARD - - E-SHOP.GR Τι λετε...και κοκκινα switch και full led...
  11. trigger η pro ιδου η απορια...μαλλον παω για pro ηδη και τα 107 αρκετα χρηματα ειναι.
  12. Εστειλα μαιλ στην CM και μου ειπαν οτι αμα παρεις 2 πληκτρολογια το κοστος στα μεταφορικα ειναι το ιδιο (20 ευρω) παλι επειδη τα στελνουν πακετο. Οποτε καλο ειναι να γλιτωνεις ενα 20ρικακι ετσι.
  13. επσης αν χρειαστει να περασεις εξωτερικο καλωδιο ,δεν βαζεις τηλεφωνικο απο τον κατανεμητη μεχρι πανω αλλα καποιο UTP καλωδιο για να μην εχεις απωλειες και 2ο για να εχεις γκαβατσα και επιπλεον διζευγα σε περιπτωση αναγκης.
  14. αμα το λυσεις χανεις την εγγυηση και μαλλον δεν κανεις και τιποτα...στειλε το πισω
  15. Επειδη εχω λιγο μπερδευτει ,τι διαφορα εχει το cherry red απο το black? (χωρις να ξερω αλλα γενικα με το ολο κλιμα εδω μεσα με κανει να θελω red αλλα χωρις να ξερω τον λογο )
  16. Αντε να το παρουμε απο Ελλαδα τοτε. :man_in_love:
  17. για το CM Storm Quick Fire Rapid εχετε να προτινεται απο καπου για αγορα?Με UK keyboard
  18. Aias

    Android Apps

    επειδη το κινητο δουλευει και για gps ισως να ειναι και λιγο χαζο αυτο που ρωταω,αλλα υπαρχει καποιο application που με ενα πατημα να βγαινει το standby του κινητου και βεβαια το κλειδωμα του κινητου ετσι ωστε αφηνοντας το σε ενα σημειο να ειναι παντα ενεργο.
  19. Aias

    Diablo 3

    25k και αυτος στον οδηγο που ειδα το build τοσο ειχε.Με παρεα random εχω φαει diablo αλλα η αληθεια ειναι οτι ψοφαω σχετικα ευκολα
  20. Aias

    Diablo 3

    Wizard κανεις? Τι λετε για την δικια μου και το build Athina - Community - Diablo III
  21. Aias

    Φωτοβολταϊκά - ΔΕΗ

    Βεβαια υπολογισε οτι μολις κανεις αποσβεση (μετα απο 10-15 χρονια)το ολο συστημα θα ειναι σχεδον αχρηστο αφου περα απο την συντηρηση και την μειωση της αποδοσης του ,θα θελει και καινουργιες μπαταριες που γνωστος μου ,μου ειπε οτι κανουν το 2/3 της τιμης του ολο επιχειρηματος...
  22. Βρηκα απο ενα παλικαρι το black widow ultimate στα 70 ευρω και το ειδα απο κοντα και δεν βρηκα καποιο προβλημα να πω την αληθεια.Σκεφτομαι να το τσιμπησω ...
  23. μεχρι 60-70 ευρω βρηκα το Razer BlackWidow ,τι λετε?Εχετε να προτινεται καποιο αλλο σε αυτα τα λεφτα.Σημειωση δεν με νοιαζουν να εχει macro keys αλλα απαραιτητα να εχει το pad με τα νουμερα δεξια και οχι να ειναι για λιψο
  24. Aias

    Lineage Eternal

    ρε κακο που μας βρηκε....απλα φαινεται τελειο... http://www.thelab.gr/1063270026-post2009.html
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.