Jump to content

Aias

Premium Members
  • Posts

    1.488
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Aias

  1. Aias

    Diablo 3

    Παιζουμε λιγο να ηρεμισουμε απο τις σκοτουρες.Το γεγονος οτι δεν σκαω τα 13αρια καθε μηνα εμενα με κατι χαρουμενο.Δεν ειναι το παιχνιδι που θα κολλησω με τις ωρες 5 inches απο την οθονη αλλα οχι οτι ειναι και σαπιο.Κατι στην μεση.
  2. Aias

    Diablo 3

    Μονο bosses παιζω.Κανα 2ωρο την μερα και πολυ λεω (τωρα παιζω λιγο παραπανω που ανεβαζω βαρβαρο). Το θεμα ειναι και το εμποριο.Πουλωντας 2 αντικειμενα εβγαλα 2.5 μυρια περιπου.Οταν εχεις κατι που σου λεει οτι αξιζει ψαχνεις ah να δεις ποσο το εχουν βαλει οι αλλοι με αντιστοιχα stats και πας 10% κατω. Και δεν χρειαζεται να ειναι το super lvl 63 item με τα 250+ stats σε ολα.Προσωπικα το ενα πηγε 2.2 μυρια επειδη ηταν κρανος με 50 vit.50int ,4% chance to crit ,20%mf και socket .Του κοτσαρα και ενα gem 20% mf ακομα και χρυσοπουληθηκε.
  3. Aias

    Diablo 3

    Δεν εχω ουτε 1% mf και πουλωντας αντικειμενα εχω βγαλει 3 εκατομμυρια gold περιπου και 20 ευρω...Οποτε κατι δεν κανεις καλα.Εγω μονος μου φαρμαρω diablo hell και act1 inferno boss ,και με <<παρεα>> act2 inferno boss
  4. δηλαδη το παναρχαιο πληκτρολογιο με το <<στρογγυλο>> βισμα ειναι το ιδιο με αυτα που εχουν 100 ευρω?Αμα ειναι να το συμμαζεψω λιγο,να παρω και ενα ανταπτορακι και να ειμαι jet
  5. Aias

    Diablo 3

    Act3 Inferno και ο πονος δεν σταματαει ποτε... Το build για την wizard μου ειναι της λογικης hit and run like a rabbit with a carrot in your ... Builds – Wizard Solo Inferno – Shock Pulse Evader. πολυ kite και ενα εικονισμα πανω απο το πληκτρολογιο του Αγιου Σωστη βοηθεια μας...
  6. Aias

    Diablo 3

    11.9 Euro απο τα 15... Congratulations on your successful auction in Diablo III! Item name 1 Deft Ramparts Time of transaction 16 June 2012 08:04 PM BST Sale price €15.00 Transaction fee €1.00 Transfer fee €2.10 Applicable taxes €0.00 Your proceeds €11.90 Καλα κονομαει και η blizzard.Αλλα και 1 ευρο να επερνα παλι καλα θα ηταν :crazy_pilot:
  7. Aias

    Diablo 3

    Thank you for participating in the Diablo III Auction House! An auction associated with your account recently completed and is now in review. Item name 1 Deft Ramparts Time of transaction 16 June 2012 08:04 PM BST Sale price €15.00 This review is a routine step to ensure that every transaction is handled safely and securely for auction participants. If the transaction is approved, the auctioned item will be delivered to the buyer within 48 hours. Proceeds from this auction will be delivered to the seller's account within 5 days and in most cases within 72 hours. Αντε σε καλη μερια και σε μενα! :Ρ
  8. Aias

    Diablo 3

    Ειμαι λιγο πισω μολις εφαγα diablo σε normal...Νομιζω οτι εχει λιγο βυζι η ειναι η ιδεα μου...
  9. Aias

    Diablo 3

    Ευτυχως που ειναι ετσι και δεν εχω κολλησει :whistling
  10. Aias

    Diablo 3

    Το τσιμπησα σημερα απο ΕΛΤΑ (ημουν τυχερος απο το ΑΜΑΖΟΝ που ηρθε χθες και οχι σημερα να παει απο Δευτερα) . Εκανα μαγο αλλα μαλλον θα παω για demon hunter (κατι με τρωει...και δεν ειναι η πυτιριδα ... ) Το παιχνιδι ειναι φοβερο απλα αν ξερει κανεις πως μπορω να βαλω την καμερα πιο μακρυα
  11. Aias

    Diablo 3

    μου ηρθε απο ΑΜΑΖΟΝ ,αυριο παω να το παρω απο ΕΛΤΑ.
  12. Aias

    Diablo 3

    αν παντως το δουμε απο την πλευρα του hacker στο d2 σε τετοια bug ο κοσμος εκανε τα double items. ελπιζω να διαψευτω.
  13. Aias

    Diablo 3

    Παντως που εψαχνα να δω reviews το 60-70% τρολλαραν και βαζανε 0-5 /10 επειδη οι servers σερνονται και κανουν ολο dc .Επισης καποιο bug (δεν διαβασα παραπανω) με demon hunter παιζει και κατι με ασπιδες.
  14. Seismic πολυ ενδιαφερον τα λινκ σου και τα διαβασα (τα περισσοτερα ) με μεγαλη προσοχη.Αγνοουσα αρκετα απο αυτα και σιγουρα πολλα αλλα. Αν εχεις και αλλα βαλε να διαβασουμε.Thx
  15. Aias

    Diablo 3

    ith items θα εχει? ειμαι σε διλλημα οταν ερθει αν πρεπει να το κανω εγκατασταση η οχι....Δεν θελω να κολλησω
  16. Aias

    Diablo 3

    Αστα να πανε ,θα ειμαστε lvl1 και ολοι οι αλλοι 60. Demon hunter ελεγα να κανω αφου στο 2 παντα επαιζα τοξοτη αλλα δεν σας ακουω θετικους.
  17. Aias

    Diablo 3

    και εγω απο amazon το πηρα και μου λεει το ιδιο για την επομενη βδομαδα.Υπομονη
  18. θα μπορουσε να γινει παμπλουτος και να παει στο εξωτερικο να ζει μεσα στα πλουτη αλλα δεν το εκανε.Ετσι τιμανε εδω περα τετοια μυαλα. Τι να πω.Κριμα αν και πιστευω οτι εφευρετες σε αυτο το επιπεδο χαντακωνονται εδω περα. Ελαχιστα κονδυλια,ελαχιστη βοηθεια αλλα παντα το ελληνικο μυαλο θα τα νικα ολα.Μακαρι και οι πολιτικοι μας να ηταν ετσι
  19. Aias

    Diablo 3

    1) Να περιμενεις 2) Να ακυρωσεις 3) Να ρωτησεις αν το απλο ειναι αμεσα διαθεσιμο και να παρεις αυτο.
  20. Aias

    Diablo 3

    αν και λιγο lame η ερωτηση αλλα πιστευω οτι αγοραζεις το παιχνιδι και καθαρισες (οταν βγει) .Μην μας ζητανε ταριφα στιλ wow καθε μηνα
  21. Aias

    Ερωτηση για δικηγορο...

    Γνωριζω ποσο ειναι το ποσο που εκδικαστηκε και το οποιο αναφερεται και στην εφεση που μου εφερε στο σπιτι ο δικαστικος επιμελητης ,τους τοκους δεν ξερω μονο.Οποτε το ποσο περιπου το ξερω δεν μπορει να με κοροιδευσει σε αυτο.Επισης ακομα και να πληρωθει αντι εμενα πρεπει να μου δωσει τις αποδειξεις παραλαβης του ποσου.Ιδωμεν βεβαια.
  22. Aias

    Ερωτηση για δικηγορο...

    ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις. Εχω και εναν γνωστο δικηγορο αλλα λεω να τον ενοχλησω οταν θα εχω το χαρτι με την εξουσιοδοτηση που θα μου στειλουν μην τον ενοχλω 2 φορες.(δυστυχως το συγκεκριμενο ατομο το γνωρισα εφοσον ειχα βαλει αγνωστο δικηγορο στην υποθεση μου) Εφοσον δεν εχουμε υπογραψει κατι εξ αρχης δεν νομιζω να χρειαζεται να μου δωσει βεβαιωση εξοφλησης.Το μονο που πιστευω ειναι οτι πρεπει να μου δωσει ενα χαρτι (αποδειξη να πω?) οτι παρελαβε χρηματα απο εμενα να τα περασω στην εφορια.Τωρα αυτο δεν με καιει και τοσο πολυ αφου δεν εχω και τα τρελα εισοδηματα . Αυτο που λες με τους τοκους δεν το ηξερα αλλα αφου εγινε η εφεση και εκδικαστηκε και ο δικηγορος επρεπε να ειναι παρον εκει (πηγε και στην εφεση αλλα εγω οχι) δεν πρεπει να πληρωθει ολου του ποσου?Σιγουρα οταν συζητησαμε την πρωτη φορα μου ζητησε το 17% της αποζημειωσης ,δεν συζητησαμε κατι παραπανω.Επισης για δικαστικα εξοδα δεν ξερω ακομα αλλα εξ αρχης μου ειχε πει οτι ειναι μεσα στο αρχικο ποσο. Τζωρτζη και σενα σου ειπε για εξουσιοδοτηση αλλα δεν το δεχτηκες?Δικηγορος ειναι τι μπορει να κανει δηλαδη αν τα εισπραξει αυτος.Βεβαια στα λεφτα ντροπες δεν υπαρχουν λεω ευγενικα οτι θα εισπραξω εγω .Ουτε το τελικο ποσο δεν ξερω ακομα.Επισης μου ειπε οτι οι τοκοι υπολογιζονται με ειδικο τοκο σε αυτες τις περιπτωσεις καπου στα 4% απο την πρωτη δικη. Αυτα και ελπιζω να ξεμπερδευω αυτον τον μηνα ,απο το 2008 τραβιεμαι...
  23. Aias

    Ερωτηση για δικηγορο...

    εδω που τα λεμε κατι ειχε παρει το αυτι μου για καποιον εδω μεσα αλλα ειπα να το φερω με τροπο :triniti:
  24. Aias

    Ερωτηση για δικηγορο...

    πιστεψε με κανενας δικηγορος δεν το κανει για την ψυχη της μανας του.Πριν παω στον συγκεκριμενο (προκειται για ατυχημα με μηχανη και ειχε πεσει ενας μ... πανω μου με αποτελεσμα να μεινω 2 μηνες με γυψο) με περναν δικηγοροι που δεν ηξερα καν να μου ζητανε την υποθεση που ο Θεος ξερει πως βρηκαν το νουμερο του σπιτιου μου (μαλλον απο το νοσοκομειο).Αν μυρισει καποιος ευκολη κονομα... Ο δικηγορος περνει το 17-20% οποτε σιγουρα δεν μενει παραπονεμενος γιατι πληρωσε χαρτοσημο και τις κρατησεις. Επισης εγω να δεις τι τραβηξα και τι εξοδα ειχα με το ποδι στον γυψο και τους γιατρους που πληρωσα. Αν μπορει παντως (δικηγορος->Αρε Τσακωνα στην αναγκη σου επεσα!! :Ρ ) να απαντησει στο συγκεκριμενο οτι ετσι ειναι η default διαδικασια (χωρις να τονισω οτι εχω καποιο προβλημα με τον δικηγορο μου αλλα στην τελικη ουτε χαρτι υπογραψαμε ουτε συμφωνητικο καναμε και δεν το συνηθιζω να τρεχω στα δικαστηρια ,1η φορα ειναι ) ας μας πει (εε τι λες? :Ρ και σου ταζω απο τωρα το επομενο ατυχημα...(μακρυα απο μας )
  25. Καλημερα σε ολους. Επειδη δεν γνωριζω forum περα απο τεχνολογικα ελεγα μηπως κυκλοφορει κανενας δικηγορος εδω μεσα και με διαφωτισει λιγο . Βγηκε η αποφαση και ειναι να παρω καποια χρηματα απο το παρακαταθηκων και δανειων και ο συνεργατης της δικηγορου μου μου ειπε οτι τους κανω μια εξουσιοδοτηση με επικυρωση στα ΚΕΠ και πληρωνονται για μενα .Ισως ακουγεται λιγο καχυποπτο (και ισως να ειναι απλα δεν γνωριζω και δεν ξερω) ,η διαδικασια ειναι ετσι? Μετα απο τον δικηγορο θα παρω εγω τα χρηματα μου αφου κρατησει την αμοιβη που του οφειλο?Νομιζα οτι γινεται απευθειας η πληρωμη σε μενα. ευχαριστω εκ τον προτερον
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.