Jump to content

jpavly

Premium Members
  • Posts

    22.964
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    41

Everything posted by jpavly

  1. jpavly

    Far Cry 4

    Σχετικά με το 3, είναι 10 φορές πιο απολαυστικό αν μόλις έχεις δει τα πρώτα επεισόδια του Arrow Βασικά όλο το game σχεδόν το έβγαλα με το τόξο, μέχρι και στα ζώα πιο χρήσιμο μου φάνηκε.
  2. jpavly

    Far Cry 4

    GTX 750 Ti πλέον
  3. jpavly

    Far Cry 4

    Το Far Cry είναι από τους αγαπημένους μου τίτλους, δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από ατελείωτο exploration, ζώα, οχήματα, μάχες και ενδιαφέρον.
  4. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    TRIAL BY COMBAT | SEQUENTIAL KILLUSTRATIONS Το είχε φτιάξει από πέρυσι ο τύπος
  5. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Ρε jesus, γράψε ένα σήριαλ ή ταινία δική σου να φχαριστηθούμε ταλέντο επιτέλους! Και να πεθάνει ο Τύριον δεν θα αλλάξει κάτι ρε, η fan base ζει για το μίσος προς τους Lannisters, όχι για την αγάπη για τους ήρωες
  6. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Θα αρχίσω να παίρνω χάπια, τι παίχτηκε εκεί; Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. jpavly

    Προσφορές παιχνιδιών PC

    Operation Flashpoint Red River Steam Key - 0.79 £ Operation Flashpoint Red River | Steam Keys | SimplyCDKeys Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με Flashpoint, αξίζει; Είναι Local ή online?
  8. jpavly

    Official Anime Thread !

    Threads merged
  9. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Jesus super hero series είναι, έχει πολλές δυνατότητες ακόμα... Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Το καλό/κακό είναι ότι έχει πολλές παράλληλες ιστορίες οι οποίες δεν προχωράνε με τον ίδιο ρυθμό. Κάποια γκαζώνουν λοιπόν και κάποιες πάνε τελείως ρελαντί. Αν δούμε τους Whitewalkers ή τους δράκους να την πέφτουν στο Kings Landing δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο να δούμε από κει και πέρα, οπότε χαλαρώστε και απολαύστε το. Στο GoT έχουν σημασία όλοι οι χαρακτήρες μικροί/μεγάλοι, όλοι μπορεί να πεθάνουν, κανείς δεν παίρνει απαραίτητα αυτό που του αξίζει, όλοι παίζουν κάποιο ρόλο. Αυτό είναι που μου αρέσει γενικώς, η έλειψη της αμερικανιάς που έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια, π.χ. όταν έβαλαν τον Νεντ Σταρκ για αποκεφάλιση περίμενα μέχρι τελευταία στιγμή να σκάσει κάποιο βέλος/στιλέτο στον δήμιο, ή δεν περίμενες ποτέ κάποιος να κόψει επειδή του την κάρφωσε το χέρι του Kingslayer. ΥΓ: Please, όσοι διαβάζετε τα βιβλία κόφτε τα "τώρα θα δείτε τι θα γίνει, παρατήρησα το τάδε στο 0.1ms του trailer, κλπ", είναι ενοχλητικό και μπορείτε να πάτε στο thread των βιβλίων να τα πείτε. ΥΓ2: Το thread είναι spoiler free, μην βάζετε spoiler tags
  11. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Σειρακλα λεμε. Πολυ γουσταρω οταν μια σειρα εξελισσετε μαθαινει απο τα λαθη της και γινεται καλυτερη σεζον με σεζον.Good Job! Μεγάλη ξενέρα αυτό το επεισόδιο
  12. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Το Arrow έχει δανειστεί από την Λάμψη; τι μελόδραμα είναι αυτό; Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ομολογώ ότι ο John στο πρώτο επεισόδιο μου φάνηκε φλώρος. Όσο εξελίσσεται η σειρά φαίνεται πιο uberάς κι από τον Seagal
  14. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Arrow, GoT, Person of Interest, Homeland spoilers.
  15. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Lord Friendzone
  16. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    "Να μην είχε μπει" :-P Δηλώνω θύμα του auto correct Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  17. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Φαντάσου να μην είχε μπορεί τόσο δυναμικά η σεζόν, να δω τι θα λέγατε :-P Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  18. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Το Person of Interest είναι απείρως πιο ενδιαφέρον στα επόμενα επεισόδια. Άσε να περάσουν 4-5. Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  19. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Εμένα δεν μου γέμισε το μάτι στην αρχή, να το ξεκινήσω; φτιάχνει μετά; Στάλθηκε από το GT-I9070 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  20. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Κατ' αρχήν λέω απλά την άποψη μου, δεν είναι η ταμπέλα του admin μπροστά. Να συζητήσουμε ότι θέλετε, να μπαίνει κάποιος για να μας πει πόσο ηλίθιο είναι δεν το πιάνω. Δεν σου αρέσει; Δεν ασχολείσαι ρε παιδάκι μου. jesus δεν το λέω μόνο για σένα, πριν από σένα μπήκε και ο Wizard
  21. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Ρε παιδιά, μαζευόμαστε εδώ να συζητήσουμε το προηγούμενο επεισόδιο, θα έχουμε τώρα και 2-3 να μας λένε πόσο ηλίθιο είναι; Διαλέξτε άλλο thread να spammάρετε ή στείλτε mail στους παραγωγούς, δεν μας ενδιαφέρει αν δεν σας αρέσει! Αν δεν σας αρέσει, προσπεράστε, δεν σας υποχρέωσε κανείς να συμμετάσχετε στο θέμα.
  22. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Μόλις τα είδα και έχετε δίκιο, φαίνεται πεντακάθαρα, αλλά δεν το πιάνει το μάτι σου αν δεν στο πει κάποιος.
  23. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Έλα μην αρχίζουμε πάλι, δεν είναι δικαιολογία αυτή κάθε φορά, νταξ.
  24. jpavly

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Ρε φίλε αυτό με το περιδέραιο δεν παίζει, δεν ισχύουν αυτά που λες, μόλις το είδα σε HD, έχει και στο Youtube video περίπου 6-7 λεπτά που λέει Wedding ceremony και έχει όλο το σκηνικό που λες. Το μόνο που παρατηρώ είναι ότι τούρτα τρώει μόνο ο Τζόφρι, η Μάρτζορι κάνει το παγώνι.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.