Jump to content

GdamprXP

Premium Members
  • Posts

    493
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by GdamprXP

  1. GdamprXP

    Laptop με μεγάλη αυτονομία

    Καλή λύση μου φαίνεται αλλά θα κάνει δουλειά ?
  2. Θέλω ένα laptop με τεράστια αυτονομία 10+ ώρες για σερφάρισα στο internet μόνο excel και word με 15” οθόνη και πολύ οικονομικό max 300-350 euro. Λογικά ενα tablet θα έκανε την δουλεία αυτή αλλά χρειάζομαι την 15 οθόνη. Ενα άλλο αρνητικό είναι οτι θα δουλεύει σε παραλία. Γνωρίζεται κάτι? και αν όχι πως θα μπορώ να φορτίζω ενα laptop χωρίς ρεύμα? ο χώρος δεν αποτελεί πρόβλημα. Ευχαριστώ
  3. καλά τα λές αλλά για να σε διορθώσω λίγο οταν μιλάμε για turbo x μιλάμε για τον πάτο της ποιότητας όχι απλά "μειωμένη ποιότητα"
  4. Εαν δε γνωρίζουμε πόσο πραγματικά αγοράζει το χ,ψ κατάστημα ενα προιόν δε μπορούμε να μιλάμε για αισχροκέρδεια. Όταν στο εξωτερικό έχει 280 αποκλείεται αυτός που το πουλάει να μην έχει κέρδος. Νομίζω πως η τιμή πλαισίου αποσκοπεί αλλού και απευθύνεται στον απλό user που θα πληρώσει όσο όσο απλά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο σε περίπτωση rma. Και φυσικά το marketing παίζει το ρόλο του και να μην ξεχνάμε πως δεν είναι δωρεάν.... οπότε και αυτό μεσα στην τιμή είναι. Δεν είναι λύση να ψωνίζουμε απο το εξωτερικό σίγουρα αλλά ούτε και να πληρώνουμε καπέλα πάνω απο 100 ευρώ σε προϊόντα 300 ευρω. Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση
  5. πρακτικά ισχύει αυτό? το εχει δοκιμάσει κανένας?
  6. GdamprXP

    Dell Latitude E7270/7470 series topic

    Αυτό με το μικρό μέγεθος του πληκτρολογίου είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα από την πρώτη στιγμή το μάτι μου χτύπησε εκέι και αργότερα και το χέρι. Φαντάζομαι όμως συνηθίζεται. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν μπορώ να καταλάβω πως κάνεις τέτοιου είδους αλλαγές σε πετυχημένο μοντέλο. Πολλά dell είναι ελαττωματικά από το εργοστάσιο πλέον… όλες οι σειρές φτηνά και ακριβά. Η ποιότητα κατασκευής είναι πρόβλημα των καιρών νομίζω για την πλειονότητα των φορητών υπολογιστών
  7. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Εκπληκτικά νούμερα μπράβο…… αναρωτιέμαι σε εμπειρία χρήσης σε απλά πραματάκια καθημερινά πόσο καλύτερα να πηγαίνει από τον δικό μου που τον θεωρώ ταχύτατο…. Σε games φυσικά και η διαφορά θα είναι κατι παραπάνω από αισθητή σε load. Ζημία μας κάνεις ζημιά μεγάλη …….. Για τις μνήμες αυτό http://www.passmark.com/products/pt.htm
  8. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    αν δε βαριεσε τρεξε κανα bench να δουμε διαφορες σε μνημες και σκληρό
  9. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Είναι λάθος σχεδίαση δυστυχώς…. Εάν το ανοίξεις τελικά που για εκεί σε κόβω θα το δεις. Εγω όταν το πείρα ξενέρωσα τόσο πολύ με την ποιότητα γενικά και την προχειρότητα σε σχέση με ένα hp 12 ετιας που είχα για ένα μηχάνημα αυτής της τιμής, που πηγα σε Media markt να δω άλλα από κοντά παρόμοιας τιμής και ηρέμησα κάπως. Δυστυχώς η ποιότητα στα laptop είναι σε ελεύθερη πτωση τα τελευταία 12-15 χρόνια. Όλα τα θυσιάζουν στο βωμό της σχεδίασης. Τελικά ποιες μνήμες πείρες ?
  10. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Κανένα νέο είχες ?
  11. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Μακάρι να σου έρθει και να είναι όπως το θέλεις. Δοκίμασε όλα τα κουμπιά ένα ένα… ενημέρωσε μας για την συνέχεια. Είναι ένα πολύ καλό μηχάνημα
  12. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Ναι ......όσο αφορά τις πληροφορίες δεν μπόρεσα να βρω πουθενά..... αλλά γενικά έκανα 2+ ώρες με τεράστια υπομονή για να ξανά τοποθετήσω το κουμπί. Ηταν ενας εφιάλτη. Μπορεί γενικά να μην το "εχω" με αυτά αν και δε το νομίζω γιατί γενικά είμαι καλός σε αυτα
  13. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    Χτες άνοιξα το spacebar και έκανα αυτό που λέει στην φωτογραφία. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Είναι λάθος σχεδίαση του Space bar... Δε γίνεται να μην έχει πρόβλημα έτσι που είναι σχεδιασμένο. Δεν είναι αστοχία κάποιου υλικού είναι λάθος στην σχεδίαση 100%. Δυστυχώς υπάρχει μόνο ενας αισθητήρας στο κέντρο οποίος έχει πολύ μικρή επιφάνεια σε σχέση με το μέγεθος του πλήκτρου..... Ξέρω άλλα 2 άτομα με ίδιο πρόβλημα αλλά όπως και εμένα δεν τους ενοχλεί γιατι έτσι όπως γράφουμε προφανώς δεν έχουμε θέμα. Αυτο σου το λέω γιατι λές οτι δεν διαβάζεις πολλά περιστατικά με το πρόβλημα.
  14. GdamprXP

    MSI GE72 6QC Πρόβλημα με Spacebar

    http://www.tomsguide.com/answers/id-1870302/fix-keyboard-spacebar-issue-firmware-update.html Το πρόβλημα είναι απο την σχεδίαση. Μακάρι ψεύτης να βγω αλλά και το καινούργιο θα είναι το ίδιο. Εύχομαι να μην είναι όμως και να το χαρείς οπως θέλεις. Εμένα πιο πολύ με χάλασε η ποιότητα κατασκευής πάντως.
  15. GdamprXP

    Αναγκαστική αγορά MB.RAM.GPU

    Δε γνωρίζω το ιστορικό του εν λόγο χρήστη. Παρολαυτα το σχόλιο το έκανα σαν απλός αναγνώστης του θέματος. Σαν αναγνώστης λοιπόν το θεώρησα λίγο κουραστικό και το είπα. Δεν είχα σκοπό να θίξω τίποτα και κανένα. Εξάλλου η εμπειρία μου με υπερκαταναλωτικά άτομα (όπως νομίζω είμαι και εγω) είναι πως εάν ο άλλος θέλει να πάρει κάτι θα το πάρει
  16. GdamprXP

    Αναγκαστική αγορά MB.RAM.GPU

    Ναι οκ αλλά όχι συνέχεια
  17. GdamprXP

    Αναγκαστική αγορά MB.RAM.GPU

    Σε κάθε Post που βλέπω σχεδόν υπάρχει και το σχόλιο τύπου “τζάμπα λεφτα…δεν το χρειάζεσαι ” κτλ. Η άποψη μου πως δεν εξυπηρετούν σε τίποτα τέτοιου είδους σχόλια αντίθετα είναι ιδιαιτέρως κουραστικά. Ο καθένας ξοδεύει όπως θέλει τα χρήματα του. Φιλικά πάντα.
  18. GdamprXP

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    fear 2
  19. To MX1100 είναι κατα πολυ ανώτερο απο το Revolution. To μόνο κακο για μένα είναι οι μπαταρίες. Κατα τα άλλα η άνεση του ΜΧ1100 δεν συγκρίνετε με αυτή του revolution σε καμιά περίπτωση
  20. GdamprXP

    Ποια τραπεζα για Paypal???

    πειραιως εχω εγω
  21. GdamprXP

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    μολις τελειωσα το COD 4(γιατι ήταν τοσο μικρο?) και πάω σε metal of honor αλλα καμια σχεση με το cοd
  22. GdamprXP

    Crysis

    παρα πολυ μικρο είναι... το far cry πολυ πιο καλο είναι
  23. GdamprXP

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    εγω empire earth ξανά μετα απο 1,5 χρόνο. Αλλα τώρα μου δώσατε ιδέες για να ξαναπαίξω το GTA Vice City
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.