Jump to content

cptkoulis

Premium Members
  • Posts

    2.441
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cptkoulis

  1. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Θα διαφωνησω μαζι σου.Imo η Μ5 δεν εχει λογο υπαρξης(γρηγορο μεγαλο σενταν για μαφιοζους/μπραβους???) Αντιθετως,η σειρα 6 εχει προσανατολισμο GT (δηλαδη Gran Turismo/μεγαλου τουρισμου)το οποιο συνηθως ειναι γρηγορο και ανετο coupe,ικανο να καλυπτει μεγαλες αποστασεις πολυ γρηγορα.Θεωρω λοιπον οτι εχει και παραεχει λογο υπαρξης η M6,αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το μικρο(εισαγωγικο) 630i Κλασσικο Παραδειγμα
  2. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Καρχαριας! http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/90806010041M.jpg 30'' ζαντες http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/9080601004Mini6L.jpg Αισχος http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/9080601004Mini11L.jpg
  3. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μα δεν μιλαω για το παλιο,τι να το κανεις το παλιο αλλωστε?? Απο 55 ξεκινανε στη Γερμανια,κι οχι 1-2.Εχει πολλα με αυτη την τιμη.Δεν μπορει ολα αυτα να ειναι μουφες/τροπετα
  4. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ξεχνας το τελωνειο...κανα 70αρι θα παει συνολο
  5. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Δηλαδη αν κερδιζες 10 εκατομμυρια στο Τζοκερ,Ford θα αγοραζες???
  6. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μηπως υπερβαλεις λιγο ?? :nada:
  7. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Κατι σαν αυτο θα σου πηγαινε καλυτερα νομιζω,αλλα περι ορεξεως..................... Ριξτε μια ματια τι τιμες παιζουν στη Γερμανια
  8. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Αυτο βρηκα σημερα ψαχνοντας λιγο για την παρανομη φορολογηση που ισχυει ετσιθελικα στο Ε-Lada ------------------------------------------ Για οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων euro 4 (ετος παραγωγής 2004 και μετά) ποσοστά τέλους ταξινόμησης ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ Μέχρι 900 κ.ε. -5% Από 901-1400 κ.ε. -12% Από 1401-1600 κ.ε.- 20% Από 1601-1800 κ.ε. -30% Από 1801-2000 κ.ε. -40% Από 2001 κ.ε. και πάνω -50% Για οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων euro 3 (οδηγία 98/69) ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ Μέχρι 900 κ.ε. -14% Από 901-1400 κ.ε. -27% Από 1401-1600 κ.ε.- 45% Από 1601-1800 κ.ε. -56% Από 1801-2000 κ.ε. -83% Από 2001 κ.ε. και πάνω -142% Οσον αφορά τη μείωση της φορολητέα αξίας του οχήματος ισχύουν τα ακόλουθα: Για το 1ο έτος κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, 1,3% για κάθε μήνα. Για το 2ο έτος, 0,7% για κάθε μήνα. Για το 3ο έτος, 0,5% για κάθε μήνα. Από το 4ο έως και το 8ο έτος, 0,4 % για κάθε μήνα. Από το 9ο έως και το 11ο έτος, 0,3% για κάθε μήνα. Από το 12ο έως και το 13ο έτος, 0,2% για κάθε μήνα. Από το 14ο έτος και πάνω, 0,1% για κάθε μήνα. Επιπλέον: ''Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει από τα προηγούμενα ποσοστά, θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων, δια του 1.500, που αντιπροσωπεύει τον ενδεικτικό μηνιαίο μέσο όρο των χλμ. που διανύει ένα ΙΧ στη χώρα μας. Ο συντελεστής απομείωσης δεν θα μπορεί πάντως σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει το 81%.'' -------------------------------------------------- Για τα εξτρα/αξεσουαρ χρεωνεσαι αναλογα με τα κεφια του τελωνειακου ΥΓ Αν θεωρειτε offtopic,να σβηστει @Daidalos Smart και wankels ειναι "ευκαιριες",ετσι οπως λειτουργει το συστημα
  9. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Απο προσωπικη εμπειρια,με 2 ιταλικα 1,9 JTD που ετυχε να οδηγησω για πολλα χιλιομετρα οι συνολικες εντυπωσεις ηταν αριστες. Σιγουρα,δεν εχει τη σπιρταδα και τις επιδοσεις του βενζινοκινητηρα αλλα για οδηγηση μεσα στην πολη ειναι απιστευτα βολικο,πηγαινει σαν αυτοματο(τι κι αν εχεις 4η ξεχασμενη...θα ροπιασει) BTW ξερει κανεις με σιγουρια,τι ακριβως πληρωνουμε για εκτελωνισμο ΙΧ εντος Ε.Ε ?
  10. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    183K το tuning??
  11. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Εχω την εντυπωση οτι τα angel eyes ηταν στην κριση του οδηγου αν θα τα αναψει
  12. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Φωτα ημερας λεγονται man και αν δεν κανω λαθος ξεκινησαν απο το coupe σειρας 3. Στο BMW εχεις τη δυνατοτητα να τα απενεργοποιησεις αν θελεις.Φανταζομαι θα μπορεις και στα Audi BTW 1 Εχει αποδειχθει στατιστικως οτι οχημα με αναμμενα φωτα το προσεχεις περισσοτερo γιατι καταλαβαινεις οτι κινειται(δλδ δεν υπαρχει περιπτωση να το περασεις για σταματημενο κλπ κλπ) BTW 2 Απο προσωπικη εμπειρια...στην Ιταλια,μερα μεσημερι με νταλα ηλιο,ΟΛΟΙ στην εθνικη πηγαιναν με αναμμενα φωτα
  13. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Turbodiesel :nada:...???
  14. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ακριβως ετσι τα ξερω κι εγω.Ειχε μια συνεντευξη του προισταμενου του "M division" στους 4Τ στο τευχος που δοκιμαζαν τη νεα Μ3 και ομολογησε οτι τετοια εξελιξη στους κινητηρες,σαν αυτη που ειδαμε τα τελευταια χρονια(τα 150 αλογα εγιναν ψωμοτυρι) δεν ειναι δυνατον να επαναληφθει
  15. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μηπως ηταν πρασινο-κυπαρισσι?? Κυκλοφορει ενας τυπος με ενα τετοιο και "ανοιχτες" τις πορτες
  16. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι...BMW Z1
  17. cptkoulis

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Καλυτερα να δωσεις αυτα τα 200Ε σε καποιο αλλο υποσυστημα του PC παρα για full WC της μητρικης και να κερδισεις 5% maximum
  18. cptkoulis

    Crysis

    Μολις περασα τους 174.88 και εβαλα το Crysis να δω αποδοση To Fraps δειχνει 12-17 FPS(σε μια συγκεκριμενη μαχη που κανω ολες τις δοκιμες μου) ...ΑΛΛΑ το παιχνιδι πραγματικα πεταει 100% playable :clap: *ολα very high@1920x1200
  19. cptkoulis

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    κυκλοφορησαν 174.88 και 174.93 link
  20. cptkoulis

    Δείξτε το κουτί σας...

    @dubber Νοικοκυρεμενα πραγματα οπως παντα ΥΓ.χρειαζοσουν οντως αναβαθμιση ή την εκανες μονο και μονο για να βγαλεις φωτογραφιες ??
  21. cptkoulis

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Προσπαθω να αποφυγω το U που θα δημιουργηθει απο το cpu στο NB Αν παρεμβαλω το tank (οπως το φανταζομαι) υπολογιζω λιγο μικροτερη θερμοκρασια νερου στο ΝΒ και πιο συμμαζεμενες σωληνωσεις
  22. cptkoulis

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ποια συνδεσμολογια ειναι καλυτερη? ...cpu-->tank-->ΝΒ... ή ...cpu-->NB-->tank... ?
  23. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μα δεν ειπα οτι μου αρεσει το Cayenne,απλα το εβαλα επειδη το ειδα.Υποθετικα μιλωντας,δεν υπαρχει περιπτωση ποτε να το επαιρνα(υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες σε αυτη την κατηγορια τιμης) και να εδινα κι ενα σωρο λεφτα απο πανω για τη μετατροπη.No way BTW η φιλοσοφια "γρηγορο τζιποειδες/SUV για το Κολωνακι" ειναι για γελια imo Θες ταχυτητα?Παρε coupe,gt,roadster... Θες ανεση και χωρους?Παρε ενα SUV με καμμια 200αρια αλογα για να ειναι σβελτο Θες offroad?Παρε κατι που οντως κανει για offroad
  24. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Δεν ειπαμε να μην το πεις παραεξω???? :P:P
  25. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Πηγα 500μ απο το σπιτι,μεχρι το Π και πετυχα ενα τετοιο http://www.porschetuningmag.com/wp-content/uploads/TechArt-Magnum-de-Sede-1.jpg
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.