-
Posts
2.441 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by cptkoulis
-
Θα διαφωνησω μαζι σου.Imo η Μ5 δεν εχει λογο υπαρξης(γρηγορο μεγαλο σενταν για μαφιοζους/μπραβους???) Αντιθετως,η σειρα 6 εχει προσανατολισμο GT (δηλαδη Gran Turismo/μεγαλου τουρισμου)το οποιο συνηθως ειναι γρηγορο και ανετο coupe,ικανο να καλυπτει μεγαλες αποστασεις πολυ γρηγορα.Θεωρω λοιπον οτι εχει και παραεχει λογο υπαρξης η M6,αλλα δεν ειμαι σιγουρος για το μικρο(εισαγωγικο) 630i Κλασσικο Παραδειγμα
-
Καρχαριας! http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/90806010041M.jpg 30'' ζαντες http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/9080601004Mini6L.jpg Αισχος http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/9080601004Mini11L.jpg
-
Μα δεν μιλαω για το παλιο,τι να το κανεις το παλιο αλλωστε?? Απο 55 ξεκινανε στη Γερμανια,κι οχι 1-2.Εχει πολλα με αυτη την τιμη.Δεν μπορει ολα αυτα να ειναι μουφες/τροπετα
-
Ξεχνας το τελωνειο...κανα 70αρι θα παει συνολο
-
Δηλαδη αν κερδιζες 10 εκατομμυρια στο Τζοκερ,Ford θα αγοραζες???
-
Μηπως υπερβαλεις λιγο ?? :nada:
-
Κατι σαν αυτο θα σου πηγαινε καλυτερα νομιζω,αλλα περι ορεξεως..................... Ριξτε μια ματια τι τιμες παιζουν στη Γερμανια
-
Αυτο βρηκα σημερα ψαχνοντας λιγο για την παρανομη φορολογηση που ισχυει ετσιθελικα στο Ε-Lada ------------------------------------------ Για οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων euro 4 (ετος παραγωγής 2004 και μετά) ποσοστά τέλους ταξινόμησης ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ Μέχρι 900 κ.ε. -5% Από 901-1400 κ.ε. -12% Από 1401-1600 κ.ε.- 20% Από 1601-1800 κ.ε. -30% Από 1801-2000 κ.ε. -40% Από 2001 κ.ε. και πάνω -50% Για οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων euro 3 (οδηγία 98/69) ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ - ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ Μέχρι 900 κ.ε. -14% Από 901-1400 κ.ε. -27% Από 1401-1600 κ.ε.- 45% Από 1601-1800 κ.ε. -56% Από 1801-2000 κ.ε. -83% Από 2001 κ.ε. και πάνω -142% Οσον αφορά τη μείωση της φορολητέα αξίας του οχήματος ισχύουν τα ακόλουθα: Για το 1ο έτος κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, 1,3% για κάθε μήνα. Για το 2ο έτος, 0,7% για κάθε μήνα. Για το 3ο έτος, 0,5% για κάθε μήνα. Από το 4ο έως και το 8ο έτος, 0,4 % για κάθε μήνα. Από το 9ο έως και το 11ο έτος, 0,3% για κάθε μήνα. Από το 12ο έως και το 13ο έτος, 0,2% για κάθε μήνα. Από το 14ο έτος και πάνω, 0,1% για κάθε μήνα. Επιπλέον: ''Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει από τα προηγούμενα ποσοστά, θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων, δια του 1.500, που αντιπροσωπεύει τον ενδεικτικό μηνιαίο μέσο όρο των χλμ. που διανύει ένα ΙΧ στη χώρα μας. Ο συντελεστής απομείωσης δεν θα μπορεί πάντως σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει το 81%.'' -------------------------------------------------- Για τα εξτρα/αξεσουαρ χρεωνεσαι αναλογα με τα κεφια του τελωνειακου ΥΓ Αν θεωρειτε offtopic,να σβηστει @Daidalos Smart και wankels ειναι "ευκαιριες",ετσι οπως λειτουργει το συστημα
-
Απο προσωπικη εμπειρια,με 2 ιταλικα 1,9 JTD που ετυχε να οδηγησω για πολλα χιλιομετρα οι συνολικες εντυπωσεις ηταν αριστες. Σιγουρα,δεν εχει τη σπιρταδα και τις επιδοσεις του βενζινοκινητηρα αλλα για οδηγηση μεσα στην πολη ειναι απιστευτα βολικο,πηγαινει σαν αυτοματο(τι κι αν εχεις 4η ξεχασμενη...θα ροπιασει) BTW ξερει κανεις με σιγουρια,τι ακριβως πληρωνουμε για εκτελωνισμο ΙΧ εντος Ε.Ε ?
-
183K το tuning??
-
Εχω την εντυπωση οτι τα angel eyes ηταν στην κριση του οδηγου αν θα τα αναψει
-
Φωτα ημερας λεγονται man και αν δεν κανω λαθος ξεκινησαν απο το coupe σειρας 3. Στο BMW εχεις τη δυνατοτητα να τα απενεργοποιησεις αν θελεις.Φανταζομαι θα μπορεις και στα Audi BTW 1 Εχει αποδειχθει στατιστικως οτι οχημα με αναμμενα φωτα το προσεχεις περισσοτερo γιατι καταλαβαινεις οτι κινειται(δλδ δεν υπαρχει περιπτωση να το περασεις για σταματημενο κλπ κλπ) BTW 2 Απο προσωπικη εμπειρια...στην Ιταλια,μερα μεσημερι με νταλα ηλιο,ΟΛΟΙ στην εθνικη πηγαιναν με αναμμενα φωτα
-
Turbodiesel :nada:...???
-
Ακριβως ετσι τα ξερω κι εγω.Ειχε μια συνεντευξη του προισταμενου του "M division" στους 4Τ στο τευχος που δοκιμαζαν τη νεα Μ3 και ομολογησε οτι τετοια εξελιξη στους κινητηρες,σαν αυτη που ειδαμε τα τελευταια χρονια(τα 150 αλογα εγιναν ψωμοτυρι) δεν ειναι δυνατον να επαναληφθει
-
Μηπως ηταν πρασινο-κυπαρισσι?? Κυκλοφορει ενας τυπος με ενα τετοιο και "ανοιχτες" τις πορτες
-
Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι...BMW Z1
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
cptkoulis απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Καλυτερα να δωσεις αυτα τα 200Ε σε καποιο αλλο υποσυστημα του PC παρα για full WC της μητρικης και να κερδισεις 5% maximum- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μολις περασα τους 174.88 και εβαλα το Crysis να δω αποδοση To Fraps δειχνει 12-17 FPS(σε μια συγκεκριμενη μαχη που κανω ολες τις δοκιμες μου) ...ΑΛΛΑ το παιχνιδι πραγματικα πεταει 100% playable :clap: *ολα very high@1920x1200
-
The nVidia ForceWare Driver Thread
cptkoulis απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
κυκλοφορησαν 174.88 και 174.93 link -
@dubber Νοικοκυρεμενα πραγματα οπως παντα ΥΓ.χρειαζοσουν οντως αναβαθμιση ή την εκανες μονο και μονο για να βγαλεις φωτογραφιες ??
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
cptkoulis απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Προσπαθω να αποφυγω το U που θα δημιουργηθει απο το cpu στο NB Αν παρεμβαλω το tank (οπως το φανταζομαι) υπολογιζω λιγο μικροτερη θερμοκρασια νερου στο ΝΒ και πιο συμμαζεμενες σωληνωσεις- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.
cptkoulis απάντησε στο θέμα του mariosalice topic στην ενότητα Ψύξη
Ποια συνδεσμολογια ειναι καλυτερη? ...cpu-->tank-->ΝΒ... ή ...cpu-->NB-->tank... ?- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μα δεν ειπα οτι μου αρεσει το Cayenne,απλα το εβαλα επειδη το ειδα.Υποθετικα μιλωντας,δεν υπαρχει περιπτωση ποτε να το επαιρνα(υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες σε αυτη την κατηγορια τιμης) και να εδινα κι ενα σωρο λεφτα απο πανω για τη μετατροπη.No way BTW η φιλοσοφια "γρηγορο τζιποειδες/SUV για το Κολωνακι" ειναι για γελια imo Θες ταχυτητα?Παρε coupe,gt,roadster... Θες ανεση και χωρους?Παρε ενα SUV με καμμια 200αρια αλογα για να ειναι σβελτο Θες offroad?Παρε κατι που οντως κανει για offroad
-
Δεν ειπαμε να μην το πεις παραεξω???? :P:P
-
Πηγα 500μ απο το σπιτι,μεχρι το Π και πετυχα ενα τετοιο http://www.porschetuningmag.com/wp-content/uploads/TechArt-Magnum-de-Sede-1.jpg
