-
Posts
6.819 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
33
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Jaco
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Λόγω ημέρας θα προσπαθήσω να κρατήσω επίπεδο... για άλλη μια φορά απέδειξε η ea, πόσο γραμμένους μας έχει και πόσο ηλίθιους μας θεωρεί... μετά από 1-2 εβδομάδες ρίχνει την τιμή στο μισό...? Αυτό είναι τουλάχιστον ασέβεια απέναντι σε όλους τους άλλους... έλεος...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Θα το γυρίσουμε στα platform games, δεν υπάρχει περίπτωση... Μόνη ελπίδα, να βγει καμιά εταιρία από το πουθενά και να δώσει κανένα fps της προκοπής...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Αυτό σίγουρα... πάντως εγώ κρατιέμαι και δεν μιλάω ακόμα γιατί δεν έχω λιώσει πάνω από 2ωρο, αλλά μου φαίνεται ευνοεί "κακούς" και μη ομαδικούς παίχτες, αλλά θα το τεκμηριώσω όταν έχω καλύτερη άποψη... Σ' αυτό πους λες πάντως, οι αμερικλάνοι έχουν υπεροχή σαν εξοπλισμό και αν σηκωθούν 2 ελικόπτερα, τελειώνει και το παιχνίδι... δεν λέω ρεαλισμός, αλλά όχι μόνο από την μια πλευρά...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Για x-plane, γιατί έχω και γω μια τέτοια εντύπωση, αλλά όχι ακριβώς "unbalanced"...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
headshot...- 8.491 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Το flame thrower για τα μπάζα, ώσπου να κάνεις kill σε έχουν σκίσει... εδιτ O medic τα σπάει Το Μ16 είναι ωραίο, το Μ60 είναι θανατηφόρο, το flame thrower έτσι και έτσι...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
και μένα μου έστειλαν μόνο τα 2 από τα 4... Η μουσική τα σπάει, παίζω τώρα... Για να δούμε...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Καλώς τα δεχθήκαμε Άντε να δούμε, τι θα δούμε...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
narta, η διαφορα μας ειναι οτι δεν συγχεω τον χαβαλε με το προιον που πληρωνω... δεν ειναι χαβαλες να αποσυνδεεσαι 3 φορες σε καθε γυρο, ουτε οι αλλοι διασκεδαζουν καθε φορα που λες τα λεμε σε 3 λεπτα, που θα ξανατρεξω το παιχνιδι, θα κανω ξανα λογκιν και θα ξανα-φορτωσω την πιστα... ειναι απαραδεκτο με αυτα τα bugs, αλλα φταιω και εγω που τους πληρωνω και εχω μειωσει τα στανταρντς και τις απαιτησεις μου σαν gamer...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Άσχετα με το κόστος, μην τους θεοποιούμε κιόλας... 1. Όταν έχεις την πλατφόρμα έτοιμη, είναι πολύ εύκολο, γρήγορο και κοστίζει μόνο τον επιπλέον χρόνο που θα χρειαστεί να φτιάξουν τα νέα skins και να τριμάρουν λίγο τις παραμέτρους... Δεν θα γράψουν νέα objects και δεν θα ξαναγράψουν μέρη της μηχανής... 2. Όσο καιρό καθόντουσαν και έφτιαχναν τον vietnam, θα μπορούσαν να βελτίωναν το bc2, ώστε να το εκμεταλλευτούν αργότερα να βγάλουν το vietnam που να είναι και καλύτερο... Δε νοείται μετά από 1 χρόνο σχεδόν οι servers να έχουν τέτοια χάλια και το παιχνίδι να γίνεται εκνευριστικό και να μην μπορείς να παίξεις... απαράδεκτο lag, απαράδεκτο net code και απαράδεκτη υποστήριξη... 3. Αν έβγαζαν το vietnam, το οποίο είναι το bc2 με άλλο skin και το πούλαγαν 20+€, τότε πόσοι νομίζετε ότι θα τα έδιναν...? Θα ήταν κοροϊδία... και όταν βάζεις μια κοροϊδία, πάνω από την άλλη, τότε (θα έπρεπε να) σε παίρνουν με τις πέτρες... 4. Θα μας σπάσουν πάλι τα νεύρα με τα bugs, τα lag και και Μας κατάντησαν και μας έπεισαν να γουστάρουμε που παίζουμε παιχνίδια, κατώτερα και χειρότερα απ' ότι 3 χρόνια...? wtf...- 8.491 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Λοιπόν από τότε που βγήκε το Procon και έχουν αυτά τα plugins που γράφεις ξερά σε C# και τα κάνει compile το ίδιο, έχω βρει την υγειά μου... έχω γράψει διάφορα, αλλά αυτό που θέλω να κάνω τώρα είναι αυτό για το καμπέρωμα... σκοτώνεις συνέχεια από το ίδιο σημείο ή ακτίνα? Kill... για κάθε kill που θα κάνει ο καμπέρης από έναν αριθμό και μετά, θα τρώει kill και ο ίδιος..- 8.491 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν είναι download, απλά θα σου στείλουν το κλειδί για να το ξεκλειδώσεις... το έχεις ήδη, όπως δείχνουν τα πράγματα...- 8.491 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
bans of innocent players - PBBans - Page 2 Και για όσους έχουν φάει ban και ανήκουν στην κατηγορία αυτή, αν δεν έχουν γίνει unban τότε click here...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Αν έχεις φάει guid ban είσαι τυχερός, αν είναι hardware το ban, τότε την έβαψες, γιατί δύσκολα θα ξαναπαίξεις με τον ίδιο υπολογιστή...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Πάντως οι servers για το vietnam έχουν ανοίξει, γιατί βλέπω επιλογή στον δικό μου που μπορείς να αλλάξεις από bfbc2 σε vietnam... μωρέ λες...?- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Είναι μεγάλες σουπιές οι γραβάτες της dice... α, ρε οργή που πάει χαμένη...- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν με ενοχλεί πια η on, γιατί την έχω μόνο για downloading και γενική χρήση... όλες οι συσκευές βγαίνουν από on που είναι 8mbit και αλλάζω το route στο game-pc στην backup σύνδεση του conn-x, όταν για κάποιο λόγο θέλω χαμηλό latency... έτσι τελειώσαν όλα μου τα προβλήματα... Σε σπίτι χωρίς 2 συνδέσεις, δεν υπάρχει gaming, γιατί όλο κάποιος κατεβάζει κάτι, χαζεύει στο youtube ή όπου αλλού, τρέχει ο server και τα vpn και άντε να παίξεις έτσι... :fist:- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Τις τελευταίες μέρες με την on έχω 200~300 ping και όταν αλλάζω το gateway στo conn-x, πέφτω στα 60~80... Πάλι κάτι τρέχει με την oteglobe...? πάλι κάποιοι δεν πλήρωσαν bandwidth...? Έλεος πάντως...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Ξέρει κανείς πότε βγαίνουν οι νέοι χάρτες...?- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Αντι να φτιαχνουν χαλανε... τυχαιο, δε νομιζω...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Πολύ πειραγμένα τα screenshots... Κάτι τέτοια βλέπουμε, ελπίζουμε και όταν βγαίνουν στην κυκλοφορία, απογοήτευση...- 8.491 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πάρε ps3 .&- (το πιο φθηνό που βρεις από skroutz όχι motion και μπούρδες) Αν από την άλλη είσαι pc-holic, ψάξε για κάποιο mini-itx mobo με ION+Atom που είναι φθηνά, μικρά, καίνε λίγο και παίζουν mkv άνετα... Υπόψη με το ps3, θες και ένα pc ανοιχτό να σου κάνει το streaming, όταν θες να δεις ταινία...
- 306 απαντήσεις
-
- home cinema
- home theater
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
Jaco απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
Ρε παίδες, δεν κάνετε κανένα άλλο thread για τις ομάδες, τα clans και τα παγκόσμια πρωταθλήματα...? Κλασσικές ιστορίες πάλι... έγινε το ασήμαντο, των ασήμαντων και τώρα παρεξηγήσεις, διελευκάνσεις, να φωνάξουμε την σήμανση να πάρουν αποτυπώματα και να αρχίσουμε τις ανακρίσεις... έλεος, δηλαδή και όχι τίποτα άλλο, αλλά για όσους παρακολουθούν το θέμα είναι ενοχλητική αυτή η διακοπή...- 8.491 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν είναι πρόβλημα της version του pms, ούτε κάποιο settings του mencoder... είναι πρόβλημα που παρουσιάστηκε από ένα build του mencoder και μετά... πχ... Άπλα πρέπει να βρω το build SVN-r30659-4.1.2 του mencoder... τελικά δεν το γλυτώνω το svn, τέλος πάντων... jadas, θα το δοκιμάσω και αυτό που λες, αν και νομίζω είχα παίξει με όλα τα settings όταν το είχα στήσει, αλλά χωρίς αποτέλεσμα και είχα καταλήξει στο ότι είναι πρόβλημα του mencoder...
- 306 απαντήσεις
-
- home cinema
- home theater
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Επειδή έχει usb θύρα την οποία μπορείς να ελέγξεις από το λειτουργικό και γράφοντας κώδικα σε C... η τρούπα του ps3 είναι ότι μπορείς να του προκαλέσεις ένα buffer overflow, δημιουργώντας ένα εικονικό usb hub, στο οποίο συνδέονται και αποσυνδέονται αρκετές συσκευές... σε κάποια φάση, προσπαθώντας το ps3 να βρει μνήμη για όλες τις συσκευές, κάνει overflow και στέλνει τον instruction pointer (που δείχνει το επόμενο op-code που θα εκτελεστεί) της cpu κάπου τυχαία μέσα σε ένα block μνήμης που έχει δημιουργήσει για τα usb... επομένως κάνοντας ένα jump μέσα σε αυτό το block σε μια γνωστή διεύθυνση, παίρνουν τον έλεγχο και τρέχουν τον δικό τους κώδικα... Με το n900 και επειδή το linux που τρέχει παρέχει την ευκολία και την δυνατότητα, δημιουργούν αυτό το usb hub... Περίπου έτσι έχουν τα πράγματα, αλλά στην πραγματικότητα, είναι αρκετά πιο σύνθετα... επειδή το έψαξα λίγο, μου κάνει για inside job, γιατί με προηγούμενα fw αυτό το exploit δεν παίζει και όλες οι malloc γίνονται σωστά... αλλά για κάποιο λόγο στο 3.41 εισάγεται αυτό το bug και το βρίσκουν αμέσως (???)...
- 306 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- home cinema
- home theater
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
