Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    Assetto Corsa

    Ο δεύτερος μου φαίνεται πως παίζει με μικρότερο steering lock (από τις κινήσεις του).
  2. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Καλή ιδέα, αν κάποιος έχει καλό upload δεν θα ήταν δύσκολο.
  3. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Σε αυτό αν δεν κάνω λάθος βοηθάει το να στρίβεις + να φρενάρεις. Έτσι θα έχεις πιο σταδιακή μείωση της ταχύτητας στο minimum που χρειάζεται η στροφή. Αν φρενάρεις ευθεία μόνο για να φτάσεις το minimum αυτό μετά λογικά θα έχεις και wheel spin/oversteer στην έξοδο.
  4. Zenor

    Assetto Corsa

    Σε 120hz monitors αν μπορείς να βγάζεις και τα αντίστοιχα frames δεν υπάρχει θέμα με tearing αλλά φαντάζομαι το γνωρίζεται ήδη.
  5. Τελικά το έλυσα το πρόβλημα έτσι: 1) Uninstall Logitech Profiler 2) Go to Windows Control Panel - Devices and Printers - Game Controllers and calibrate the wheel using the instructions 3) Re-install Logitech Profiler
  6. Σήμερα παρέλαβα τον νέο encoder αλλά η DFGT ακόμη δεν κάνει σωστό calibration, τι άλλο μπορώ να κοιτάξω μπας και διορθωθεί το πρόβλημα; (Δοκίμασα και άλλο τροφοδοτικό). Την δοκίμασα σε άλλο PC με Windows 7 και κεντράρει κανονικά άρα κάτι παίζει με τους drivers/software...
  7. Zenor

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Υπάρχει επιλογή για να τα βάλεις off.
  8. Ευχαριστώ το παρήγγειλα και εγώ. Πόσο καιρό έκανε να σου έρθει;
  9. Ναι το δοκίμασα αυτό, όπως και restart το pc, uninstall τον profiler κτλ. Τίποτα αν δεν κεντράρει στον profiler (στο controller settings που δείχνει το τιμόνι) πάει λάθος και ingame. Edit: έκανα αυτό: http://forums.logitech.com/t5/Logitech-G-Controllers/G27-Racing-Wheel/m-p/402012#M3013 και τώρα την βλέπει σαν Formula Force EX (η παλιά μου τιμονιέρα) Edit2: τελικά όντως έχει ράγισμα το δισκάκι στην βάση του. Που μπορώ να βρω άλλο; είδα κάτι χάλκινα αν δεν κάνω λάθος αλλά έχουν 40€; έχει αγοράσει κανείς;
  10. Ναι, παρακάτω η φωτογραφία (οι γραμμές που φαίνονται δεν είναι ραγίσματα). Τώρα όπως το τοποθέτησα έβαλα το τιμόνι στο κέντρο (γιατί το είδα να το λέει ένας σε βίντεο) και κάνει σωστό calibration μόλις την συνδέσω, όμως στον profiler ή μέσα στο AC είναι ακόμη χειρότερα τώρα (-30 μοίρες).
  11. Ναι έχει και απ'ότι είδα επειδή την άνοιξα δεν έχει πρόβλημα το δισκάκι. Επίσης μόλις την συνδέω ενώ το FFB το έχω off (τώρα που ψάχνω για το πρόβλημα) αφού κάνει calibrate μετά δεν χαλαρώνει, εκτός αν πάω στα Properties του profiler, τότε "ξεκλειδώνει" γιατί φαντάζομαι παίρνει τις ρυθμίσεις. Αυτό το κάνει και σε άλλους ή υπάρχει κάποιο θέμα στον driver; Έχω δοκιμάσει και απεγκατάσταση/άλλη usb port κτλ.
  12. Επανήλθε το πρόβλημα στην DFGT μου, όποτε την συνδέω και πάει να κάνει calibration σταματάει όταν προσπαθεί να πάει από τέρμα αριστερά προς τα δεξιά. Μετά κάνει reset η διαδικασία και στο τέλος αντί να σταματήσει στο κέντρο σταματάει -20 μοίρες αριστερά. Είχε ξανατύχει και την άνοιξα να δω τον σένσορα αλλά δεν είχε τίποτε και διορθώθηκε μόνο του το πρόβλημα, τώρα πάλι τα ίδια. Καμιά ιδέα;
  13. Zenor

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Εγώ το κάνω έτσι: cd C:\Program Files (x86)\GTA V\start PlayGTAV.exetimeout...
  14. Zenor

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Αν ανεβάζοντας την ανάλυση από 1080 σε 1440 έχω καλύτερο GPU usage παίζει cpu limit; Με 780 και 2500k @ 4.6 έχω για κάποιον λόγο 60-70%, εκτός αν είναι θέμα του παιχνιδιού/memory leak γιατί στην αρχή πάει καλύτερα.
  15. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Μήπως να τον κάνουμε στο GTA V τον αγώνα που έχει και αυτό slipstreaming;
  16. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Μήπως μπερδευτήκατε; αύριο είναι η πρωταπριλιά
  17. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Βρήκαμε κάποιον να σε νικήσει, το kerb of death
  18. Zenor

    Assetto Corsa

    Έχω ένα θέμα με την DFGT, όταν στρίβω το force feedback χαλαρώνει αρκετά με αποτέλεσμα να μην μπορώ να "σώσω" το αυτοκίνητο μετά από λάθος για παράδειγμα. Γι αυτό υπάρχει κάποια ρύθμιση ή έτσι πρέπει να λειτουργεί;
  19. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    omg...
  20. Zenor

    Assetto Corsa

    http://www.thelab.gr/topic/118904-assetto-corsa/page-93#entry2128470
  21. Zenor

    Battlefield 4

    Τι χρονιά έχουμε είπαμε;
  22. Zenor

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    Έχει bug η 2.4 και κρατάει τα ρολόγια σε 3D εκτός αν κλείσεις το service, όχι ότι αυτό έφταιγε στην περίπτωση σου αλλά και εγώ το έβγαλα μέχρι να το φτιάξουν.
  23. Zenor

    Assetto Corsa

    Ναι τα έχω δει, τελικά έμεινα με του djkostas που μου φάνηκαν μια χαρά (πιο smooth driving απ'ότι τα δικά μου settings).
  24. Άμα τρακάρει εκτινάσεται;
  25. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.