Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    Assetto Corsa

    Sure, και την Τετάρτη με το DLC να αλλάξουν όλα τα δεδομένα
  2. Εμένα κλειδώνει στα 45.500, στο speedtest μου δίνει 42.700 και από ftp της otenet κατεβάζω με 40.000 (δηλαδή 5mb/s). Όλη αυτή η ταχύτητα που χάνεται; παίρνω από καμπίνα. Να προσθέσω πως στην αρχή και για αρκετούς μήνες μετά την σύνδεση κλείδωνε στα 49.999 και στο speedtest έβλεπα 47mbps.
  3. Εγώ πάντως αν βάλω το ingame και driver gain στα 100% δεν μπορώ να στρίψω με την DFGT. Το in-game το έχω στο 20% για να μπορώ να στρίβω εύκολα... Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά την έξοδο από μία στροφή στην πίστα αν ακολουθεί δεύτερη στροφή στην αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορώ να προσαρμόσω γρήγορα το αυτοκίνητο ώστε να γίνει ομαλά η αλλαγή κατεύθυνσης και χάνω χρόνο. Αυτό έχει να κάνει με την γωνιακή επιτάχυνση, το deadzone κτλ; μπορώ να κάνω κάτι για να το βελτιώσω;
  4. Zenor

    Unigine Valley results

    Και ένα από εμένα αν και η 780 πάει και παραπάνω:
  5. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Δεν ξέρω πως ακριβώς γιατί δεν το έχω ψάξει να δω αν ισχύει. Το ότι αν έχεις λιγότερα fps υπάρχει αυτό το delay και χάνεις χρόνο δεν θεωρείται πρόβλημα του παιχνιδιού σωστά όπως λες. Αλλά στο F1 αν θυμάμαι καλά όταν κλείδωνες στα 120fps έκανες χειρότερο καλύτερο χρόνο απ'ότι στα 60 (http://www.racedepartment.com/threads/fps-bug-confirmed-higher-fps-faster-laptimes.75426/).
  6. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Υπάρχει και μία φήμη που αναλόγως τα fps υπάρχει διαφορά στους χρόνους που ελπίζω να μην ισχύει. Τέτοιο πρόβλημα είχε και το F1 2013. Άλλος λέει π.χ πως με PP effects κάνει πιο αργό χρόνο.
  7. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Πρέπει να βάζω κάποιον άλλον να το κάνει για μένα μου φαίνεται
  8. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Για τον αριθμό που μαζεύεται στον server όντως τα 15 λεπτά αρκούν μιας και δεν υπάρχει πρόβλημα traffic κτλ. Εμένα δεν με συμφέρει βέβαια μιας και δεν μου φτάνει καν το practice + το quali για να σετάρω σωστά το αυτοκίνητο
  9. Zenor

    Kingdom Come: Deliverance

  10. Zenor

    Assetto Corsa

    https://steamdb.info/app/244210/ Update
  11. Zenor

    Project C.A.R.S.

    Όντως αλλά λίγο πιο μετά (1:27) οι σκιές από την μπλε Porche αριστερά εξαφανίζονται όταν πατάει στο kerb...φαντάζομαι θα το φτιάξουν.
  12. Zenor

    Assetto Corsa

    Ναι αυτό, εφόσον εμφανίστηκε μετά το update κάτι τέτοιο παίζει... (άσχετο βίντεο):
  13. Zenor

    Assetto Corsa

    File integrity game cach στο steam έκανε μήπως φτιάξει;
  14. Zenor

    Assetto Corsa

    Καλό φαίνεται: http://www.racedepartment.com/downloads/international-formula-master-2009.5272/
  15. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Εγώ θα τρέξω στο RD (F1 mod), have fun αύριο!
  16. Zenor

    Assetto Corsa

    http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/monte-carlo-special-stage-3-v1-02-ttm-check-1st-post.20215/
  17. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Αν δώσετε κανα setup ίσως
  18. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Με BMW τον έκανα τον χρόνο, αλλά practice έκανα με Camaro. Απ'ότι είδα είχε αρκετό understeer για την πίστα η Camaro και όταν έβαλα την BMW πήγαινε πολύ καλύτερα. Ευτυχώς μου είπε ο airfatha να αλλάξω αυτοκίνητο Στον αγώνα βγήκα εκτός. Στον δεύτερο αγώνα ναυάγησα τελείως δεν ήξερα ούτε την πίστα ούτε το αυτοκίνητο άσε που για κάποιον λόγο οι άλλοι πήγαιναν πολύ πιο γρήγορα όπως είπε ο airfatha, μάλλον λόγο του gearing;
  19. Η driving force gt. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν τρέχω το tool με ανοιχτό το Logitech Profiler κρασάρει και δεν δίνει αποτέλεσμα. Οπότε στην ουσία το παρακάτω είναι με 45 μοίρες εφόσον δεν δουλεύει το profiler...
  20. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Και ένα βίντεο για να σας ψήσω, αρχίστε την διατροφή http://youtu.be/3gdpNawAywc?t=3m46s
  21. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Ιδέα, γιατί δεν προσθέτουμε άλλη μία ημέρα στο ημερολόγιο η οποία θα έχει πάντα τα ίδια αμάξια; Δηλαδή θα ψηφίσουμε ένα Tier (π.χ GT2,F1,οτιδήποτε) και θα τρέχουμε κάθε φορά διαφορετική πίστα. Κάτι σαν league αλλά χωρίς βαθμούς κτλ (όπως και τώρα).
  22. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Το setup του Άκη είναι πολύ καλό, με διαφορετικό δεν μπορώ να κάνω καλύτερο χρόνο. Τον κατέβασα σε 1.31:183.
  23. Zenor

    Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]

    Απ'ότι βλέπω στην λίστα υπάρχουν και servers στην Ελλάδα (AC MGR) με 28 ping, και σε Ιταλία με 44. Του TheLab μου τον βγάζει Γαλλία και πάντα έχω 120ms. Αυτοί οι δύο ελληνικοί είναι locked, έχει κανείς ιδέα ποιος τους διαχειρίζεται;
  24. Zenor

    Assetto Corsa

    Τότε ίσως φταίει κάποιο συγκεκριμένο windows update στα 8.1. Αυτό εδώ το SweetFX χρησιμοποιείται; http://www.racedepartment.com/downloads/official-sweetfx-bundle-for-assetto-corsa.2748/
  25. Zenor

    Assetto Corsa

    Βρήκα τι φταίει, το SweetFX. Το θέμα είναι πως στο RivaTuner υπάρχει η επιλογή Custom Direct3D την οποία έχω ON, απ'ότι λέει στο tooltip έχει να κάνει με μεθόδους injection όπως το SweetFX αλλά δεν λειτουργεί μάλλον. Θα το ψάξω...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.