-
Posts
2.001 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Zenor
-
Sure, και την Τετάρτη με το DLC να αλλάξουν όλα τα δεδομένα
-
The VDSL Thread: Μοιραστείτε τον πόνο και την χαρά σας
Zenor απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Εμένα κλειδώνει στα 45.500, στο speedtest μου δίνει 42.700 και από ftp της otenet κατεβάζω με 40.000 (δηλαδή 5mb/s). Όλη αυτή η ταχύτητα που χάνεται; παίρνω από καμπίνα. Να προσθέσω πως στην αρχή και για αρκετούς μήνες μετά την σύνδεση κλείδωνε στα 49.999 και στο speedtest έβλεπα 47mbps. -
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
Zenor απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Εγώ πάντως αν βάλω το ingame και driver gain στα 100% δεν μπορώ να στρίψω με την DFGT. Το in-game το έχω στο 20% για να μπορώ να στρίβω εύκολα... Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι μετά την έξοδο από μία στροφή στην πίστα αν ακολουθεί δεύτερη στροφή στην αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορώ να προσαρμόσω γρήγορα το αυτοκίνητο ώστε να γίνει ομαλά η αλλαγή κατεύθυνσης και χάνω χρόνο. Αυτό έχει να κάνει με την γωνιακή επιτάχυνση, το deadzone κτλ; μπορώ να κάνω κάτι για να το βελτιώσω; -
Unigine Valley results
Zenor απάντησε στο θέμα του Trexx topic στην ενότητα Μετρήσεις & Αποτελέσματα Υπερχρονισμών
Και ένα από εμένα αν και η 780 πάει και παραπάνω: -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Δεν ξέρω πως ακριβώς γιατί δεν το έχω ψάξει να δω αν ισχύει. Το ότι αν έχεις λιγότερα fps υπάρχει αυτό το delay και χάνεις χρόνο δεν θεωρείται πρόβλημα του παιχνιδιού σωστά όπως λες. Αλλά στο F1 αν θυμάμαι καλά όταν κλείδωνες στα 120fps έκανες χειρότερο καλύτερο χρόνο απ'ότι στα 60 (http://www.racedepartment.com/threads/fps-bug-confirmed-higher-fps-faster-laptimes.75426/). -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Υπάρχει και μία φήμη που αναλόγως τα fps υπάρχει διαφορά στους χρόνους που ελπίζω να μην ισχύει. Τέτοιο πρόβλημα είχε και το F1 2013. Άλλος λέει π.χ πως με PP effects κάνει πιο αργό χρόνο. -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Πρέπει να βάζω κάποιον άλλον να το κάνει για μένα μου φαίνεται -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Για τον αριθμό που μαζεύεται στον server όντως τα 15 λεπτά αρκούν μιας και δεν υπάρχει πρόβλημα traffic κτλ. Εμένα δεν με συμφέρει βέβαια μιας και δεν μου φτάνει καν το practice + το quali για να σετάρω σωστά το αυτοκίνητο -
Action/Role-Playing Kingdom Come: Deliverance
Zenor απάντησε στο θέμα του artyom topic στην ενότητα PC Gaming
-
https://steamdb.info/app/244210/ Update
-
Όντως αλλά λίγο πιο μετά (1:27) οι σκιές από την μπλε Porche αριστερά εξαφανίζονται όταν πατάει στο kerb...φαντάζομαι θα το φτιάξουν.
- 1.011 απαντήσεις
-
- pc game
- project cars
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ναι αυτό, εφόσον εμφανίστηκε μετά το update κάτι τέτοιο παίζει... (άσχετο βίντεο):
-
File integrity game cach στο steam έκανε μήπως φτιάξει;
-
Καλό φαίνεται: http://www.racedepartment.com/downloads/international-formula-master-2009.5272/
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Εγώ θα τρέξω στο RD (F1 mod), have fun αύριο! -
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/monte-carlo-special-stage-3-v1-02-ttm-check-1st-post.20215/
-
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Αν δώσετε κανα setup ίσως -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Με BMW τον έκανα τον χρόνο, αλλά practice έκανα με Camaro. Απ'ότι είδα είχε αρκετό understeer για την πίστα η Camaro και όταν έβαλα την BMW πήγαινε πολύ καλύτερα. Ευτυχώς μου είπε ο airfatha να αλλάξω αυτοκίνητο Στον αγώνα βγήκα εκτός. Στον δεύτερο αγώνα ναυάγησα τελείως δεν ήξερα ούτε την πίστα ούτε το αυτοκίνητο άσε που για κάποιον λόγο οι άλλοι πήγαιναν πολύ πιο γρήγορα όπως είπε ο airfatha, μάλλον λόγο του gearing; -
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
Zenor απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Η driving force gt. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν τρέχω το tool με ανοιχτό το Logitech Profiler κρασάρει και δεν δίνει αποτέλεσμα. Οπότε στην ουσία το παρακάτω είναι με 45 μοίρες εφόσον δεν δουλεύει το profiler... -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Και ένα βίντεο για να σας ψήσω, αρχίστε την διατροφή http://youtu.be/3gdpNawAywc?t=3m46s -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Ιδέα, γιατί δεν προσθέτουμε άλλη μία ημέρα στο ημερολόγιο η οποία θα έχει πάντα τα ίδια αμάξια; Δηλαδή θα ψηφίσουμε ένα Tier (π.χ GT2,F1,οτιδήποτε) και θα τρέχουμε κάθε φορά διαφορετική πίστα. Κάτι σαν league αλλά χωρίς βαθμούς κτλ (όπως και τώρα). -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Το setup του Άκη είναι πολύ καλό, με διαφορετικό δεν μπορώ να κάνω καλύτερο χρόνο. Τον κατέβασα σε 1.31:183. -
Simulation Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]
Zenor απάντησε στο θέμα του akis_z80 topic στην ενότητα Assetto Corsa
Απ'ότι βλέπω στην λίστα υπάρχουν και servers στην Ελλάδα (AC MGR) με 28 ping, και σε Ιταλία με 44. Του TheLab μου τον βγάζει Γαλλία και πάντα έχω 120ms. Αυτοί οι δύο ελληνικοί είναι locked, έχει κανείς ιδέα ποιος τους διαχειρίζεται; -
Τότε ίσως φταίει κάποιο συγκεκριμένο windows update στα 8.1. Αυτό εδώ το SweetFX χρησιμοποιείται; http://www.racedepartment.com/downloads/official-sweetfx-bundle-for-assetto-corsa.2748/
-
Βρήκα τι φταίει, το SweetFX. Το θέμα είναι πως στο RivaTuner υπάρχει η επιλογή Custom Direct3D την οποία έχω ON, απ'ότι λέει στο tooltip έχει να κάνει με μεθόδους injection όπως το SweetFX αλλά δεν λειτουργεί μάλλον. Θα το ψάξω...
