Jump to content

Zenor

Premium Members
  • Posts

    2.001
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Zenor

  1. Zenor

    Assetto Corsa

    Ωραίος, το cfg λέγεται πλέον graphics.ini στον ίδιο φάκελο. Δοκίμασα και το maximum pre-rendered frames(το ίδιο πράγμα με το frame latency στο ini πρέπει νανε) μου φαίνεται πάει καλύτερα τώρα. Ίσως είναι και το delay στον ήχο που μας μπερδεύει όπως αναφέρθηκε.
  2. Zenor

    Assetto Corsa

    Και γω στις αλλαγές το παρατήρησα. Έκλεισα τώρα τα post processing effects και μου φαίνεται πως μειώθηκε, αν θες δοκίμασε και πες μας. Το intro movie μπορείτε να το κάνετε skip στα general options btw.
  3. Zenor

    Assetto Corsa

    Κάποιος στο RD μίλησε για input lag, νομίζω κάτι κατάλαβα και εγώ ενώ στην προηγούμενη έκδοση δεν είχε. Μπορεί να έχει να κάνει με το AA(ή το fxaa) για κάποιον λόγο. Πάντως και πριν είχα 4xAA αλλά τώρα φαίνονται χειρότερα τα juggies.
  4. Zenor

    Assetto Corsa

    Όχι στα διαθέσιμα γράφει π.χ 16/24. Και το κάνει σε πολλούς servers, απ'ότι φαίνεται είναι περισσότερα άτομα μέσα τα οποία δεν τα αναγράφει όταν επιλέγεις για να μπεις.
  5. Zenor

    Assetto Corsa

    Σε online γιατί μου βγάζει no available slots ενώ έχει μέσα 8 από τα 24 άτομα;
  6. Zenor

    Assetto Corsa

    Καλά τι έκαναν οι τύποι και έχει περισσότερα frames με 50% καλύτερα γραφικά από πριν; Πραγματικά η καλύτερη αγορά που έχω κάνει σε παιχνίδι.
  7. Zenor

    Assetto Corsa

    Μία βοήθεια...σε formula abarth πως κάνουμε σωστή εκκίνηση; Σε νεκρά πατάω τέρμα γκάζι και μετά όταν αλλάζω ταχύτητα αργεί να επιταχύνει και με περνάνε... 1.52.782 έκανα πριν λίγο στην Monza (νέος )
  8. Zenor

    Project C.A.R.S.

    "There's three different physics settings, this demo was on the Arcade one. Other than that its a full sim by all means."
  9. Zenor

    Battlefield 4

    Άντε και του χρόνου το patch που θα φτιάχνει το αυριανό patch
  10. Zenor

    Assetto Corsa

    Παίζει κανείς με formula corsa mod;
  11. Zenor

    Battlefield 4

    Μ'αρέσει που βελτίωσαν το netcode... μου έτυχε πόσες φορές να πετύχω των άλλον και να δω ότι τον πετυχαίνει αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Από εποχές BC2 υπάρχει το πρόβλημα αυτό.
  12. Zenor

    Battlefield 4

    Grand Bazaar πρώτη; και μετά λένε δεν θέλουν COD style.
  13. Τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις;
  14. Zenor

    Battlefield 4

    Πόσο δίκιο... [ame]www.youtube.com/watch?v=4fupQeEd_1g[/ame]
  15. Zenor

    Battlefield 4

    Κλείσε το Origin ingame γιατί έκαναν πατάτα με το update...
  16. Zenor

    Battlefield 4

    Aimbot έχει αυτός ο άνθρωπος; ffs [ame]www.youtube.com/watch?v=mXTm96qEX-A[/ame]
  17. Zenor

    Battlefield 4

    Μόνο για να φτιάχνουν τέτοια βιντεάκια αξίζει πλέον το BF4
  18. Zenor

    Battlefield 4

    Σιγά μην σταματάνε bullets με τέτοιο netcode, ούτε οι τοίχοι το κάνουν αυτό
  19. Zenor

    Battlefield 4

    PC Game Update Mar 6 - Forums - Battlelog / Battlefield 4 - 824mb Οι περισσότεροι μιλάνε για προβλήματα με τις kill cards και άλλα ωραία στα forums. Καλά δε νομίζω να εξεπλάγην κανείς.
  20. Zenor

    Battlefield 4

    Addressing “Netcode” in Battlefield 4 - News - Battlelog / Battlefield 4
  21. Zenor

    Battlefield 4

    Άκουσα πως πλέον θα μπορείς να οδηγήσεις και το αεροπλανοφόρο. Θα το ρίχνεις πάνω στο νησάκι για levolution:hehe:
  22. Zenor

    ESO

    9XJRDRGH644LWNKY9CKD 94AYJYY4HA3PAN3NDPP6
  23. Zenor

    Battlefield 4

    Αντί να φτιάχνουν το game έχουνε καταντήσει darknet wannabes
  24. Zenor

    Battlefield 4

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=zjMkWaxyMr4]Anti Air Dirt Bike - Battlefield 4 China Rising - YouTube[/ame]
  25. Zenor

    Battlefield 4

    Νομίζω διορθώθηκε, τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε πριν που το δοκίμασα στο test range.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.