-
Posts
713 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by Staxtis
-
Ακόμα καλύτερα που εισαι ιπτάμενος. Κρατάς και την "4" οθόνη απο πάνω το κλείνεις και μοιαζει ακομα περισσοτερο με cockpit ενω ταυτόχρνα δεν βάφεις τοίχους για να ακους γκρίνια,κοιμάσε καναπέ,χωρίσεις:D
-
Ναι, πάντα κάνω donate εάν κάτι μου κάνει τη δουλειά μου. Είναι ένα μικρό «ευχαριστώ» για τον χρόνο που έχει αφιερώσει κάποιος, ειδικά όταν ουσιαστικά δεν σου ζητάει καν λεφτά Δεν γουστάρω και πολύ τα ηχεία, να σου πω την αλήθεια, γιατί με τα ακουστικά νιώθω πιο “locked in”. Τα ηχεία τα έχω περισσότερο στο μυαλό μου σαν αίσθηση για πιο fun play. Και σε φίλους που έχω πάει, που έχουν dedicated ηχεία, για να το νιώσεις πραγματικά πρέπει να έχει απόλυτη ησυχία και να τα έχεις αρκετά δυνατά, ώστε να υπερκαλύπτουν οτιδήποτε άλλο γίνεται γύρω σου. Και πάλι, όμως, νιώθω κάπως σαν να οδηγάω χωρίς «ζώνη» σε κανονικό αμάξι Το πιο immersive πράγμα πάντως που δοκίμασα προσφατα και ενώ έλεγα καιρό ότι θα το κάνω, μόλις το δοκίμασα γύρισα σπίτι και ξεκίνησα αμέσως... ήταν το canopy. Θα ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙΣ, ειδικά αν σκεφτείς ότι έχω και μαύρους τοίχους και δεν θα το "χρειαζομουν"... Το οτι σου περιορίζει λίγο την αίσθηση από πάνω δουελευει πολύ καλά, αλλά συνολικά η αίσθηση είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.
-
Δεν ειναι οτι δεν το κάνω για οικονομικούς λόγους αλλα για τα εξτρα καλώδια,βαρος,ογκο που θα εχουν τα ηχεία. Το έκανα πάντως με Voicemeeter(και με το banana και με το matrix το matrix ειναι αρκετα πιο ευκολο). Παιζουν RL η αριστερη οθονη RL η δεξιά οθόνη και στέρεο η κεντρική. Χθές δοκίμασα ξανα τα ηχεια της μιας(γιατι οι αλλες 2 δεν εχουν ερθει απο το DOA) και ηταν more than enough. Παιζω συνήθως 9 με 1 το βράδυ, εχω μωρό στο σπίτι επομένως τα ηχεία δεν θα παίζουν ποτέ
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση αν το ειχες κάνει θα ειχα ετοιμη δοκιμή τωρα θα πρέπει απλά να το δοκιμάσω λίγο μονος μου και αν τα καταφέρω.! 2-3 χρονια που ασχολούμαι εχω ανοίξει τα ηχεία ΤΡΑΓΙΚΑ της G9 2 η 3 φορές και αυτό ηταν γιατι επαιζε κανενας φιλος -θέλαμε να μιλήσουμε η να δοκιμάσουμε ο καθένας το Rig του αλλου και 1 φορά που ειπα να παίξω μια κυριακή πρωί και ηταν τοσο χάλια ποιότητα και ενταση που το γύρισα σε ακουστικά. Της LG εκτός οτι ειναι αρκετά πιο δυνατά ειναι επίσης αρκετά πιο καλά σαν ποιότητα. Θα έλεγα οτι ειναι ενα 40-50% ποιοτικότερα και ενα 30-40% δυνατότερα και αφού ΤΑ ΕΧΩ ουσιαστικά, δεν θα μου κοστίσει ΤΙΠΟΤΑ στην τσέπη ,δεν θα προσθέσω εξτρα καλώδια και routing σε ολο αυτο το πράμα δεν με ενοχλεί να το κάνω και να δω ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ τα ανοιξω 10-20 φορες στα επομενα 2 χρονια. Δεν θα κάτσω να κάνω αγώνα με ηχεία εχω κάτι Open Back AKG K712 και παιζω με αυτά.
-
Έχω ακουστικά και μάλιστα αρκετά καλά. Το θέμα όμως δεν είναι ότι ψάχνω γενικά λύση για ήχο. Αυτό που προσπαθώ να δω είναι αν μπορώ να αξιοποιήσω τα ηχεία που υπάρχουν ήδη στις 3 οθόνες, ώστε κάποιες φορές που είμαι μόνος στο σπίτι και δεν θέλω να φοράω ακουστικά, να έχω έναν αξιοπρεπή ήχο χωρίς να βάλω έξτρα εξωτερικά ηχεία, επιπλέον καλώδια και περισσότερο όγκο στο setup. Ξαναλέω ότι δεν περιμένω να αντικαταστήσουν κανονικό ηχοσύστημα, αλλά ο ήχος τους είναι αρκετά καλός για αυτό που θέλω ( τουλάχιστον σαφώς καλύτερος από την G9 49” που είχα πριν) Οπότε η ερώτηση δεν είναι «τι να αγοράσω για ήχο», αλλά αν υπάρχει τρόπος να αξιοποιηθούν σωστά τα ήδη υπάρχοντα ηχεία των οθονών.
-
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα setup με 3 οθόνες για Sim Racing. Οι οθόνες θα είναι ρυθμισμένες με NVIDIA Surround για την εικόνα και η καθεμία έχει δικά της ενσωματωμένα ηχεία. Απ’ όσο γνωρίζω/υποθέτω, με το NVIDIA Surround ο ήχος λογικά θα παίζει μόνο από τη μία οθόνη. Αυτό που θα ήθελα να δω είναι αν μπορεί να γίνει κάποιο από τα παρακάτω σενάρια: 1. Να παίζουν και οι 3 οθόνες σαν πολυκάναλο σύστημα Δηλαδή: ο ήχος που προορίζεται για δεξιά να παίζει μόνο από τη δεξιά οθόνη, ο ήχος που προορίζεται για αριστερά να παίζει μόνο από την αριστερή οθόνη, και το κέντρο να παίζει stereo ή κάτι αντίστοιχο από την κεντρική οθόνη. 2. Να παίζουν μόνο η αριστερή και η δεξιά οθόνη Όχι ως απλό stereo duplicate, αλλά με διαχωρισμό: αριστερό κανάλι στην αριστερή οθόνη και δεξί κανάλι στη δεξιά οθόνη. 3. Να παίζουν και οι 3 οθόνες stereo Δηλαδή να αναπαράγουν όλες τον ίδιο stereo ήχο. 4. Κάποια άλλη καλύτερη λύση Επειδή έχω περιορισμένες γνώσεις στον ήχο, αν υπάρχει κάποια πιο σωστή ή πιο πρακτική προσέγγιση, ευχαρίστως να την ακούσω. Θα ήθελα να μου πείτε αν κάποιο από τα παραπάνω σενάρια είναι εφικτό και τι θα χρειαστεί να κάνω για να το δοκιμάσω. Από όσο έχω ψάξει, πιθανές λύσεις ίσως περιλαμβάνουν: Virtual Audio Cable / VB-Cable built-in ή external sound card Voicemeeter Potato VB-Audio Matrix ή κάποιον άλλο συνδυασμό software/hardware Οποιαδήποτε πρόταση, είτε software είτε hardware, είναι καλοδεχούμενη. Ο λόγος που προσπαθώ να το κάνω είναι κυρίως για δύο πράγματα: Να μη μείνουν τελείως ανεκμετάλλευτα τα ηχεία των οθονών. Να μην προσθέσω έξτρα ηχεία, καλώδια και όγκο στον ήδη υπάρχοντα χαμό από gear και καλωδιώσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Πωλείται κάρτα γραφικών Gigabyte RTX 4070 Ti Eagle OC Rev. 2.0, αγορασμένη από ελληνικό κατάστημα στις 10/06/2024 Προτιμάται συναλλαγή χέρι με χέρι στη Θεσσαλονίκη. Σε περίπτωση αποστολής, γίνεται μόνο κατόπιν πλήρους εξόφλησης της κάρτας + μεταφορικά Δεν με ενδιαφέρουν ανταλλαγές H κάρτα ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση Υπάρχει η αρχική συσκευασία
-
Simracing Gear! Καρέκλες, τραπέζα, τιμόνια εχωωω
Staxtis απάντησε στο θέμα του fatalara topic στην ενότητα Λοιπά Περιφερειακά
Μια που δεν ειχα βρει το Post και τωρα μου το εδειξε ο fatalara.. Οριστε το RIG οπως ηταν πριν 5-6 μηνες και σε λίγες μέρες οπως εγινε... -
Οχι γιατι το βασικό μου "προβλημα" ηταν το ύψος.Αυτο με ενοχλούσε. 27άρια και κάτι αλλα μικρότερα Portable που ειναι 16.9 πάντως το εχουν κανει. Πήγα σε 3Χ39(21:9) εχουν ύψος ΣΧΕΔΟΝ οσο τα 32άρια γιατι δεν υπάρχει αλλο OLED panel(για εμενα ηταν no go για οτιδηποτε αλλο) που να μην εχει απειρα pixel και να καταλήγω σε κατάσταση 24-30m pixels Που δεν θα αντεχε ουτε 5090. Τα 39άρια σε τριπλέτα ειναι 15m pixels οταν 2Κ τριπλέτα 32 ειναι 11.8m pixels αλλα ολα τα OLED 27-32 ειναι 4κ αρα 24M+ pixels
-
Χαιρετώ!! Έτσι κατέληξε το rig, 2 χρόνια μετά, μέχρι που αποφάσισα να πάω σε τριπλή οθόνη. Μόνο τα πετάλια άλλαξα πριν από λίγους μήνες, αλλά δεν φαίνονται στη φωτογραφία. Αναγκαστικά άλλαξα και PC, γιατί με αυτό της υπογραφής δεν πήγαινε άλλο. Πάντως ασπροπρόσωπο με έβγαλε από το 2018. Έγιναν αρκετές αλλαγές, αρκετές πατέντες, και λογικά από την άλλη εβδομάδα θα είναι ένα τελείως διαφορετικό rig. Όσοι ασχολούνται ακόμα με sim racing, μήπως να ανοίξουμε ένα topic για rigs, κουβέντα, setups κλπ.;
-
Χαιρετώ.! Θέλω να κάνω κάποιους αυτοματισμούς-macros αλλα με βασικό στοιχείο την φωτογραφία , το TEXT της φωτογραφίας! Δουλεψα με το ACTIONA κάνει τα πράγματα οπως θέλω "ολα" αλλα δεν ειναι καλό στο να αναγνωρίζει φωτογραφίες-text. Πλεονεκτήματα που θέλω να εχει: 1.Ιδανικά να μπορώ να ορίσω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σημείο στην οθόνη που θα ψάχνει για την φωτογραφία. Το actiona ψάχνει σε όλη την οθόνη και θα ηταν προτιμότερο να μπορούσα να ορίσω ενα σημείο και να ψάχνει μονο εκει. 2.Η φωτογραφία που να ψάχνει και "if found DO THIS" "If not found do that" Ουσιαστικά ειναι 2 "προτάσεις" που ειναι και παρόμοιες μεταξύ τους, αλλα ειναι και σε φόντο με opacity αρα αλλαζει διαρκώς. Ας υποθέσουμε οτι γραφέι το ενα "The Lab Commutiy FORUM" και το αλλο "The BALL Community FORUM".Και τα δυο αυτα ειναι το ενα κάτω απο το αλλο σε φόντο ξαναλέω που αλλάζει. Με το actiona το κάνω να δουλεψει σωστά ΜΟΝΟ εαν το φόντο απο το screenshot Που θα βάλω ειναι το ιδιο με αυτο την ωρα που ψάχνει την φωτογραφία.Αν αλλαχτει το φοντο τότε δεν μπορεί να το διαβάσει γιατι δεν κάνει "match" την φωτογραφία.Με λίγα λογια δεν αναγνωρίζει το text της φωτογραφίας αλλα τα pixels που έχει + οτι καμια φορά μπερδευει το πάνω με το κάτω γιατι οπως θα δείτε ειναι "ολοιδια" απλά αλλαζει ενα γράμμα. Αυτοι ειναι οι λόγοι που θα ήθελα και να μπορώ να ορίσω συγκεκριμένο(σταθερο) σημείο που θα ψάχνει για την φώτο(ωστε να μην μπερδευει το πάνω με το κάτω) και αυτος ειναι ο λόγος που θέλω να αναγνωρίζει το TEXT απο την φωτογραφία ωστε να μην μπερδευει οταν αλλαζει το background. Δοκίμσα λίγο και το Macro Recorder αλλα μετά απο 2-3ωρες δοκιμών εκεινο μου εβγαλε αλλα προβλήματα(ισως επειδη εκανα κατι λάθος ειτε γαιτι εχει αλλου τύπου "λαθη".?Του ελεγα οτι θέλω να κανει Press/Release το κουμπί "P" πχ και ενω αν το έβαζα να τρέξει το macro μέσα σε notepad εβλεπα οτι το πατούσε το "P" μέσα στην εφαρμογή που με ενδιαφέρει ΔΕΝ το πατουσε. Το μόνο που σκέφτηκα ειναι μηπως δεν το έκανε γιατι "δεν εβρισκε πεδιο" να το γράψει αλλα εγω δεν ηθελα νατο γράψει ηθελα απλά να το πατήσει:D(Το actiona με αυτο δεν μου εβγαλε ποτε λαθος) Οπως και να εχει οποιος κατάφερε να διαβάσει το σεντονάκι τον ευχαριστώ και εαν ξέρει 1-2-3 software που να πιστευει οτι μπορούν να κάνουν αυτά που ζητάω ας μου τα πει. Δεν με πειραζει εαν εχει ΕΦΑΠΑΞ χρέωση(οχι συνδρομή) και ειναι λογικά λεφτά 5-10-20-30euro(προτιμώ το δωρεαν φυσικα). Ευχαριστώ
-
Kickstarter.Θα βγάλουν εκδοση για XLR μετα.Εγω συνέχια αναγκαζομαι να ανεβοκατεβαζω τον ηχο,λιγο discord,Λιγο ingame Λιγο εδω λίγο εκει...Μικρόφωνο(Το rode που εχω ειναι Type C οχι XLR). Γνωστα τα νέα τοσο καιρο προσπαθουν να την εξαγοράσουν και πιεζαν την κατάσταση (λογικά για να κατεβασουν την αξία και να την αγορασουν για ψίχουλα).
-
Το modue πήρα.( modue - The Next-Gen Modular Control Stat MODUE.COM modue is an innovative modular device designed to revolutionise the consumer electronics world, it offers customisable technology that adapts to your specific needs, enhancing productivity and creativity. Το ειχα ερωτευτεί απο την ημέρα που το είδα(εχει 1 χρονο+) και εψαχνα σημείο,λόγω που να το χρειαζομαι για να το πάρω,Ε με το sim βρήκα:D) Πέρα και απο την θολή γραμμή(δεν την εκανα με πανακι) το αλεν που επεσε απο αποσταση 10-15-20cm?εβγαλε χρώμα και σε ενα αλλο σημειο με το σφίξιμο επίσης.Γενικά περιμενα κατι πολύ καλύτερο και ετσι εκτίμησα ακομα περισσοτερο το RSEAT.Τα Rseat αν τυχη και πιασεις στα χερια σου η βαφή μοιαζει με LineX βαφη που κάνουν στα αυτοκίνητα(εαν τυχαινει να γνωρίζεις).Ειναι ΣΑΝ αντιχαρακτική
-
Γιατι τα γ^%$%^$ ολα με τις οθόνες?Εννοεις οτι το παράκανα? Στο μικρη απο πάνω εχω λαστιχα,καυσιμα,delta γυρου(οχι progress),pits,Ποινές,Brake Bias χάρτι μικρο. Στην μια την οθόνη δεξια εχω leaserboard και να βλεπω θερμοκρασιες cpu Κλπ κλπ. στη αλλη εχω λίγο simhub-discord και τα γυρολογία απο κάθε γύρο.:D Ιδανικό σενάριο ειναι για να εχω προσβαση σε διαφορα ΟΤΑΝ χρειαζονται:D. Δεν νομίζω να ξεκινησω stream δεν μου αρεσει πολυ η φάση.(τουλάχιστον τώρα). Mixer?Αυτο που λεω τυπου GoXLR εννοεις η για τα buttonbox? Τα είδα στο οτι εγω η βάση που πήρα για πάνω(εκει που πλεον στηρίζω τις 3μικρές+flag+ledbar ειναι αυτο...https://trakracer.eu/products/aluminium-quad-dual-overhead-monitor-stand-up-to-36-display?_pos=1&_sid=0bb7bca9a&_ss=r ) ε σε αυτο μου επεσε ενα 5αρακι αλλεν απο αποσταση 15-20 cm και εβγαλε το χρώμα...Ειδα οτι αν τα "σύρω" (για να τα βαλεις στο σημειο που θελεις κλπ) αφηνουν μια θολή γραμμή...Γενικά η ποιότητα βαφής απο το συγκεκριμενο προιόν σε σχεση με την trak racer ειναι night and day. Δεν εχω ουτε κατι με την Τρακ Ρεισερ ουτε κατι με την Rseat.Εγω σαν χρήστης που κρίνω την ποιότητα ΒΑΨΙΜΑΤΟΣ(δεν μπορω να μιλησω για τα αλλα δεν εχω αποψη) λεω οτι "αστεια" σε σχεση με την Rseat. Κατι καλυτερο με την TR ειναι οτι σου δινουν βαμμένα βιδάκι μαυρα ενω η rseat δινει γαλβάνι.:D
-
Σε ευχαριστώ φίλε.ΘΑ γινει εκπληκτικό μολις τελειώσουν ολα τα υπολοιπα που ειπα μαζι με 2-3 πραγαμτα ακομα που δεν ειπα:D Ειμαι απο Θεσσαλονικη αλλα δεν εκανα DIY extrusions.Δεν καταλαβα πιο σημειο καταλαβες κατι τέτοιο αν θελεις πες μου τι θέλεις να κανεις στο περιπου γιατι εχω και εναν ανθρωπο στην Αθήνα που κάνει diy σε προφιλ. Οχι δεν ειναι TR160 ειναι A-160GT της Rseat που επειδη πήρα την βάση για 4ομονιτορ της TrakRacer(ασχετα που επαιξε πατεντα για αλλο πραγμα:D) σου λέω με βεβαιότητα οτι το βάψιμο της TrakRacer ειναι μίλια πίσω και ΦΟΒΑΣΑΙ να το ακουμπησει γιατι πεταει χρώμα.Γνωμη μου με τα οσα βλέπω στην αγορα δεν θα βρεις πουθενα καλυτερο 160άρι απο της Rseat. Στον σχεδιασμό χωρις να ξέρω τι θέλεις μπορώ να σε βοηθήσω ίσως.Εγω ενα κομματι της δουλειας μου σχεδιαζω καλουπια-μηχανές και τα κόβω στα CNC που εχω. Εαν μπορώ να βοηθήσω ,χαρά μου! Δεν μπορεις να customaris αυτο ειναι το κακό στα tubular.Σκεφτομαι πως θα είχα κανει εστω ΤΑ ΜΙΣΑ απο οσα εκανα σε σωληνωτό και δεν θα μπορούσα. Εμένα να καταλαβεις αν μιλησουμε αποκλειστικά για "looks"το αγαπημενο μου ειναι το RS6 της TrakRacer αλλα καλη τυχη με ακαμψία κλπ κλπ
-
Σε ευχαριστώ. Πολύ δημιουργικό πράγμα το sim βρήκα κάτι να βγάζω αρκετή ενέργεια. ΥΓ: Ενα ακόμα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ στον @icy20 που μου ειπε αρκετές φορές να ΜΗ παρω εκεινα τα κωλοτουμπιουλαρ rigs.Δεν θα ειχα κάνει ΤΙΠΟΤΑ απο οσα εκανα και θα ημουν μέσα στην μιζέρια.
-
Χαιρετώ. Αφήνω μερικές φωτο εδώ που αν και ακόμα δεν τελείωσα αρκετά πράγματα και στο γραφείο αλλά και στο rig.(Θεωρώ θα μου φάει κανένα μήνα ακόμα?) Ξεκίνησα πολύ πιο απλά από ότι είμαι αλλά είναι σαν αυτό που λένε τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Εκανα αρκετές αλλαγές και ψιλόπατέντες για να μπούνε τα πράγματα στην θεση που ειναι οπως πχ το shifter-χειροφρενο γιατι η βάσεις κανονικά ειναι αλλιώς. Έβαλα 3 οθόνες(2Χ14) και 1 Χ 8.8,μια σημαία και μια ηχομπαρα για να την κάνω delta.Δοκίμσα να τα κάνω με Goosneck αλλά δεν κρατούσαν επομένως πήγα σε λύση με πατέντα σε ένα 4th monitor mount της TR. Χρειάστηκε να κάνω ανταπτορα στο CNC για να μπορέσουν να μπούνε στην θέση τους σωστά όπως ηθελα. Έχω 4 bass shaker που έγιναν DIY με 2 ενισχυτές και 1 τροφοδοτικό +bass shaker, είχα κάνει και 2 διαφορετικά mounts για να δοκιμάσω τι είναι καλύτερο(η πιο απλή λύση δουλευει καλυτερα) Το rig κάθεται πάνω σε 5 ελατήρια που δυσκολεύτηκα να βρω αρκετά και να τα πάρω γιατί δεν πουλάνε λιανική(αυτά που χρειαζόμουν εγω τουλάχιστον), χρειάστηκαν και εδώ κάτι πατέντες που έγιναν στον τόρνο Έκανα DIY ακόμα ενα μικρό τύπου ραφάκι ωστε να κάθεται πάνω ένα Apple Track pad που είχα και να είναι ακριβώς στο χέρι μου(το trackpad επειδή με 3 δάχτυλα είναι σαν να πατάς windows button βολεύει ΤΡΟΜΕΡΑ για αυτή την περίπτωση. Τι δεν εγινε για να τελειώσει το setup... Περιμένω 2 buttonbox και ένα τύπου GoXLR Θελω αλλαγή καθίσματος γιατί το κάθισμα είναι ΧΑΛΙΑ.(Βέβαια αυτό που θέλω ο παραγωγός παίζει το πουλακι του και δεν ξέρω τιμή-παράδοση κλπ) Active Belts(το μοναδικό ουσιαστικά χρήσιμο από αποψη haptic-motion) Δεν έφτιαξα ακόμα ενα arduino με led bar(δεν μπορώ να βρω που έχω τα αρντουινακια μου ) Ενα ακομα ραφάκι κάτω απο το κάθισμα για να μπουνε καποια ακομα πράγματα.(ενισχυτές κλπ.) Ενα χαλάκι που το μοναδικό που βολευει ειναι απο Αγγλία και ο seller ειναι ΠΟΛΥ ΜΛΚΣ Είμαι στο 90% θα έλεγα. Περισσότερες φωτογραφίες πιο σωστές και πλέον ολοκληρωμένο σε 1-2μήνες λογικά που "θα τελειώσει". Να είστε όλοι καλα
-
Φημες λένε οτι μολις ειδε την τιμή επαθε ανακοπή.
-
Ειχα μαθει απο μια Dell μου ειχε ενα συστημα να χωριζεις την οθόνη και μετα πηρα μια Alienware αλλα Δεν το ειχε.Φρικαρα ηθελα να την "πεταξω" εψαξα απο εδω και απο εκει και το εκανα με το Fancyzone. Αλλα οχι σε fullscreen οπως εσυ ζητάς(βεβαια εγω δεν ειχα αυτη την απαίτηση επομένως και να γινεται δεν το εψαξα(αλλα ουτε θυμαμαι να το βλεπω καπου σαν επιλογη)) Χωρις να ξέρω εαν υπαρχει καποια ρυθμιση που δεν ειδα-εκανα με το fancy μπορεις να χωρισεις την οθονη σου σε ΟΣΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΘΕΛΕΙΣ, οσο μεγαλα η ΟΣΟ ΜΙΚΡΑ.....ΑΛΛΑ!! Εαν πας να κανεις κατι full screen στο γυρνάει σε ολη την οθόνη. Windoed εγω εχω πχ 1 browsers και το ERP και αλλα 2 πολύ μικρα παραθυράκια για κατι προγραμματακια εσωτερικα της δουλειάς.Εαν στο εναν browser εχω πχ youtube το κανω full screen κλεινει ΟΛΗ την οθόνη οχι το "zone" που του ορισα εγω. Ουσιαστικά οτι παραθυρο πεταξεις στο οποιο zone εχεις δημιουργήσει στο κάνει τοσο οσο ειναι το zone σου αλλα windowed. Ελπίζω να έγινα κατανοητό.Εαν θα σε βοηθούσα με καποιον τροπο να δω κατι κλπ.Κανενα πρόβλημα
-
Καλορίζικη.Πηρα την ίδια (νομιζω,δεν θυμαμαι ακριβώς κωδικό ειναι η 49OLED περσινή νομίζω) οχι για productivity ομως. Ηχεία εννοείται δρομο.Φανταζομαι τα ηχεια και εσυ τα εχει για να ακους κανενα βιντεο κλπ στα προχειρα και παιζεις ακουστικά για games η μουσικη. Κουτι δεν καταλαβαίνω γιατι δε το θέλει κανεις κάτω.Εγω το εχω πάνω σε κατι βιβλία προσ το παρν μεχρι να δω που θα το βαλω για να με βολευει χωροταξικά. κατι το οποιο ισως να σε βολευε ειναι να το εβαζες στο οριζόντιο και τέρμα πισω με ενα εξωτερικο κουμπάκι για να ανοίγεις χωρις να σκύβεις κλπ. θα θα βλεπεις το μεσα και θα πιανει λιγοτερο χωρο.
-
Αρα ολο αυτο με το eshop ξεπεράστηκε?Θεωρώ οτι οι επιλογές αλλαζουν δραματικά αφου εφυγε ενας απο τους μεγαλυτερους περιορισμούς. Οπως και αν εχει καλές αγορες
-
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ 4Κ MONITOR
Staxtis απάντησε στο θέμα του DEADLAZARUS topic στην ενότητα Οθόνες & Projectors
Εγω competitive σε 32 δεν μπόρεσα να παίξω ποτε. Φοβερά μεγάλο monitor.27 Ειναι το ταβάνι μου για competitive gaming.(CSGO-CS2) -
Χρονος δεν υπαρχει για να παρω μαγαζια ζβάρνα για ΑΜΑ βρω κάτι και ΑΝ ειναι πιο φτηνο-ωραίο, αρα θα παω στο 400αρι της Rseat και ασ μην ειναι 320 που ηταν. Ελεγα απλά μηπως καποιος απο εσας ειχε γνωση για καποιο συγκεκριμένο καθισμα-μαγαζι online. Αρα πλέον απλά περιμένω τα πράγμα. Ελπίζω να εκανα καλη αγορά στο σύνολο και να τα παιξω-αξιοποιήσω όπως τους πρέπει. Ιδωμεν
-
Αν μου αρέσει και ειναι οκ στα λεφτα οχι βεβαια
-
Οχι δεν ειναι η διαφορά αυτη Μάριε. ΤΟ mount shifter/handbrake ειχε 55 έκαστς και τωρα ειναι 59 ευρο. Το monitor mount ειχε 151 και τωρα 175 Το rig ειχε 600 ενω τωρα 720 Και το καθισμα τους απο 320-400. Αυτα τα νουμερα ειναι σιγουρα και επισημα απο 2 δαιφορετικα πριν-μετα τιμολόγια που είχα. H ερώτηση τώρα ειναι η εξης... Εχουμε καμια αλλη επιλογή για κάθισμα?400ευρο δεν ειναι λίγα,τα ιδια λεφτα εχει το SIMLAB με την διαφορά ομως οτι δεν θέλω κάθισμα λες και όντως θα μπω σε πίστα.Τα headflaps ειναι ανούσια στο sim και μονο ογκο δημιουργούν χωρις ουσιαστικό λόγο(προσωπική τοποθέτηση) Τι επιλογές εχουμε?Που να ψαξω?Καμια πρόταση? Το μοναδικο που βρηκα αλλο στα ιδια λεφτα(χωρις να ξερω για τι μεταφορικα μιλαμε_) ειναι αυτο.. MOMO Germany - MOMO SEAT SUPER CUP WWW.MOMO-GERMANY.DE MOMO SEAT SUPER CUP The MOMO SUPER CUP racing seat is Hans®-compatible and approved by the FIA. The racing seat's fiberglass shell is fully upholstered with no visible fiberglass on the... Ειμαι διατεθημένος να δωσω μαξ ενα 50αρικο ακομα δηλαδη 450 εαν υπαρχει κατι "πιο ανετο"?"καλο"? ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Tο reseat που εχει στο site οχι το προηγουμενο με το κοκκινο ασπρο λογότυπο μου αρεσει αρκετα και ειναι μαζεμένο. RSEAT GT Seat – RSEAT RSEAT.NET (Η τιμη ειναι στα 400ευρο λογικα επειδη αγοραζεις ολο το cockpit)
