Jump to content

Staxtis

Premium Members
  • Posts

    713
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Staxtis

  1. Staxtis

    Αγοορά Υδρόψυξης

    Αν μιλάμε για AIO δεν θα σου πω τι να πάρεις αλλα τι να ΜΗΝ πάρεις.. CORSAIR...3 στα 3 είμαι με την corsair.!!!Χαλάει η αντλία τους σε όλες.
  2. Αν θέλεις μπορώ να κολλήσω μαυρο plexiglass γύρο γύρο...Το κόστος δικό μου Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Υπάρχει κάποιος που ίσως ενδιαφέρεται να αγοράσει αυτό το monitor? Απο όσο είδα θα βγεί Ιούνιο-Ιούλιο ενα αλλο Monitor που θέλω επομένως θα πουλήσω αυτό που το έχω..(2μήνες?3?) Αν κάποιον τον εδιαφέρει ας με ενημερώσει ωστε να εχω και εγω το νού μου αν κάποιος θα ψηθεί ωστε να πάρω το αλλο. Σαφώς και το Monitor δεν εχει BLB-IPS GLOW λειτουργεί άριστα και εχει ελάχιστες ώρες. Αν υπάρχει ενδιαφέρον...Let me know... Φθηνότερη τιμή Skroutz 630euro η τιμή που θα το δώσω θα είναι 500.(BTW το stand του είναι στην συσκευασία του(ζελατίνα)
  4. Staxtis

    Αγορά ποντικιού.

    Εχω Logitech Pro wireless και το lightspeed είναι LIGHTSPEED. Δεν μου εχει κάνει ούτε μιa φορά το παραμικρό ακόμα και ΑΚΡΙΒΩΣ πριν τελειώσει η μπαταρία και είμαι σε game δεν κάνει το παραμικρό.Μόλις τελειώσει η μπαταριά ξαφνικά σταματάει(καλώδιο και συνεχίζεις..) Φαντάζομαι κα ιτο 305 μπορεί να είναι ετσι. Θα το χαρείς.Γενικα logitech...<3
  5. Staxtis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Αυτά παθαίνεις οταν βάζεις σε γραφείο ευέξαπτου gamer τζάμι απο τα Lidl. @DEADLAZARUS είσαι και εσυ ευέξαπτος να φανταστώ:D:D
  6. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Το θέμα δεν είναι αν εσυ-εγω προτιμάμε-μας αρέσει η έκβαση η το πόσο αναυλτικό είναι ενα επεισόδιο-σεζον αλλα το πως εχει παρουσιαστεί και τι έχει δείξει μέχρι τώρα η σειρά σαν σειρά. Το εαν μου αρέσει εμένα ενας συγγραφέας πχ και εσένα όχι είναι αδιάφορο..Το εαν εσένα σου αρέσει ενας συγγραφέα αλλα ενα βιβλίο πχ είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό απο το ύφος-γραφή που συγκεκριμένου τότε λες οτι δεν σου άρεσε. Εμένα αυτο που δεν μου αρέσει είναι αυτό ακριβώς...Το οτι με όσο αναλυτικοί έχουν γίνει στις προηγούμενες σεζον..Με το πόσο καλο-κακο γραμμένες εβλεπα τις αλλες σεζον..Αυτή η σεζόν είναι οτι την έκανε είτε κάποιος αλλος είτε κάποιος που απλά "βαρέθηκε" η ήθελε να την ξεπετάξει για τον όποιο λόγο. Τωρα θα μου πεις μπορει να μην του βγήκε ρε φίλε να μην το έκανε επίτιδες...Συμφωνώ, μπορεί! Απλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε και σίγουρα δεν είναι αυτό που περίμενα εγω.
  7. Staxtis

    Private Label Printer fast

    Ενημέρωνω οτι μου πρότινε φίλος που η δουλειά του είναι καθαρά οι ετικέτες(τυπογραφιο κλπ) οτι ο Afinia 901 ειναι "οπλο" και είναι λες και τυπώνει μεγάλη τυπογραφική μηχανή. Θα τον ακούσω και θα προχωρήσω στην αγορά του. Εαν κάποιος εχει αντίθετη άποψη τις επόμενες μέρες "οριστε" να την ακούσω για βάλω στα τραπέζι πλεονεκτήματα του όποιου αλλου "καλύτερου" εκτυπωτή έναντι του afinia. Ευχαριστώ πολύ
  8. Καλησπέρα. Ετοιμάζομαι να αγοράσω εκτυπωτή για PL στην επιχείρηση.Είναι μερικές δουλειές που είναι μικρές(παραγωγικά) και δεν συμφέρει να κάνουμε τις ετικέτες στον "ετικετά" μας αλλα μπορεί να χρειαζόμαστε κάποιες χιλιάδες κομμάτια για μερικούς πελάτες που θέλουν private label. Το βασικά που ζητάω: -Φτηνό κόστος εκτύπωσης με οσο το δυνατό καλύτερο αποτέλεσμα/ανάλυση εκτύπωσης -Ταχύτητα as fast as possible -ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙΧ..Θελω να είναι οσο πιο αξιόπιστος γίνεται -Να βρίσκω ΣΧΕΤΙΚΑ ευκολα αναλώσιμα κοστος(χοντρικά μέχρι 10Κ),μέγεθο, χρόνος παράδοσης κλπ δεν με απασχολούνε Είμαι ανάμεσα σε: Epson C7500 Printing Innovation iCube3 Afinia L901 Αυτά απο όσο βρήκα είναι περιπου στην ίδια κατηγορία αν έχετε κάποιο αλλο μηχάνημα να προτίνετε παρακαλώ..
  9. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Σωστά ρίξανε το κόστος σε όλα μέχρι και στις ωρες για να γράψουν το σενάριο να τα πάρουν χοντρά απο την τελυταία σεζον να παει η κερδοφορία ταβάνι και μετα... μη τον είδατε τον παναη
  10. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    @acct Σερ γκρεκορ 3???αχαχχαχαααχχα NK δεν το είδα..Να σου πω την αλήθεια μου φάνηκε καρδαμωμένος αλλα επειδη δεν είχα ακριβώς την εικόνα του πριν δεν μου φάνηκε παράξενο όπως το λές.Μπορεί να έχεις δίκιο αλαλ εγω δεν είδα κάτι τόσο έντονο(με ότι μνήμη έχω) που να μου κάνει εντύπωση για να σχολιάσω κάτι τέτοιο.
  11. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Ναι καταλβαίνω τι λες και με νευριάζει κιόλας..Δεν μπορώ να δεχτώ οτι καινούργιο πράγμα που θα αγοράσω θα μου πούνε ΘΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΩ οχι μαστορα θα μου το ΑΛΛΑΞΕΙΣ αν ηταν να το εφτιαχνα αγοραζα ενα μεταχειρισμενο στα μισα λεφτά τουλάχιστο. Αλλα γενικά ολη ητν κοινωνία αν δεις εχουμε χάσει την εννοια της ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ και όταν βλέπουν οι βιομηχανίες οτι τελικά θα χάσουν πολύ λιγότερους πελάτες(τζίρο-κερδοφορία) απο το να εχουν ενα κακο after sales η ενα προιόν χωρις QC-ποιότητα σε σχέση με τα φθηνά υλικά κατασκευης-καμια υποχρέωση για extra προσωπικό-support όλα φτάνουν στο =?(πόσα μένουν στην τσέπη). Δεν ξέρω μπορώ να μιλάω χωρις να σταματήσω για αυτό γιατι είναι θέμα που με νευριάζει-πονάει-προβληματίζει για την κοινωνία μας οχι στα tech αλλα γενικά σαν νοοτροπία επομένως μπορεί να είμαι και λίγο υπερβολικός σε αυτά που λέω γιατι είμαι "απελπισμένο" με το που πάμε γενικά.Το μισό απο το post μου είναι offtopic αρα το σταματάώ γιατ δεν έχει τελος μια τέτοια κουβέντα μιας και δεν εχει ΔΥΣΤΥΧΩΣ πατο
  12. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Οσα είπες +Εξυηρέτηση,μεταφορικά... και γενικά ενα μπελά στο κεφάλι!Γενικά οι εταιρίες κάποτε κυνηγούσαν το after sales πλέον τα βάζουν όλα στον αυτόματο..Ναι- Οχι...Αν κάνουν στο πέρνουν στο αλλάζουν το πετάνε χωρις να γίνονται πολλά αν οχι δεν θέλουν καν να ασχοληθούνε. Σκέψου για να συντηρήσεις ενα καλό RMA και σαν εξυπηρέτηση και σαν Τεχνικό οτι πρέπει να είναι πραγματικά τσακάλια αν δεν θέλεις να σου βγεί ακριβά και να κάνεισ πραγματικά σωστά την δουλειά σου. (off topic)Η τάση δυστυχώς και λυπάμαι που το λέώ είναι οτι όλοι και όλα είναι στο AUTO PILOT και όσα δεν...Προσπαθούν. Εχει χαθεί το παίχνιδι κύριοι γενικά ακόμα και στα πιο βασικά και πολύ μαζικά.(off topic)
  13. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Βασικά ρε φίλε είναι ενα χαρακτήρας που το ελάχιστο που της αξίζει είναι να πεθάνει με ΠΟΛΥ κακο τρόπο..ΠΧ κάψιμο ζωντανη χαίρομαι που εχουν βάλει εναν χαρακτήρα που προκαλέι τόσο μεγάλη αηδία και είναι ίσως ο χαρακτήρας με τις περισσότερες ώρες(μαζί με τίριον) στην σειρά. Αυτό λεει η προφητεία απο τα βιβλία ε? Ιδανικά η καλίσι δεν θα ήθελα να πεθάνει ποτέ..Οπως δεν χρειαζόταν ο σνόου να είναι Ταργκ. Μάρεσε πάρα πολύ η καλισι συγκεκριμένα το υφος της με το προσωπο και με το πως ξεκίνησε τι έκανε πως έφτασε αλλα και αυτη μου τα χάλασε λίγο τώρα..Αλλα οχι δεν θέλω να πεθάνει... Στο επεισόδιο S7E7 δεν μπορώ να σου πω τι έκανα μόλις έσκασε η καλίσι πάνω στον δράκο εκει που είχαν μαζευτεί και είδα την σέρσει έτοιμη να κατουρηθεί... Φίλε και εγώ το είδα αυτό και μου φάνηκε λες και πέρασα 20 χρόνια και επουλώθηκε η πληγή.
  14. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Οχι απλά δεν κάνουν QC αλλα ολοι δεν το αναγωνρίζουν καν σαν πρόβλημα λέγοντας οτι ΟΛΑ τα monitor εχουν blb αρα σου λεει δωστο οπως ειναι και βλέπουμε..Σκέψου πόσοι μπορεί να αγοράζουν Monitor και δεν ξέρουν οτι υπάρχει blb
  15. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Ε τότε τώρα που το λες και πολύ άντεξες:D
  16. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    πάλι καλά τότε γιατι θέλω να ελπίζω οτι θα σκάσουν τίποτα δράκοι για να ερθει μια ισορροπια και να BEND THE KNEE η σερσει η απλα να DIE!:D
  17. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    @minast 1.Δεν εμφανίζεται αυτό που έβαλες. 2.Μην βάζεις leaks:(( και τρώμε spoil:/ 3.Κάτι που μου είπε ενας φίλος(στα βιβλία έγινε αλλα εδω δεν το δείξανε)euron Greyjoy πριν πάει να βρει τη σέρσει έκανε βόλτες στη Βαλυρια και βρήκε ένα κέρατο που υποτίθεται ότι κοντρολάρει όλους τους δράκους αλλα δεν νομίζω να το δείχνει στη σειρά γιατί αν όντως το είχε βρει δεν θα σκότωνε τον δράκο της καλισι αλλά θα το έβγαζε και θα τον έκανε δικό του..WHO KNOWS??? Εγω ελπίζω να είναι δράκοι απο την πλευρά της καλίσι!!! LOVE YOU BAE:D
  18. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Βρε σε καταλαβαίνω εγώ λεω οτι δεν ησουν προετοιμασμένος για την λοταρία. Monitor αλλαξα με την Aorus απο το 2009 και το είχα πληρώσει 300euro δεν είχα πάρει κανένα super high end και για αυτό και εγώ δεν θα δεχόμουνα να πάρω ενα σάπιο Panel και αυτό θα το κρατήσω αλλα 10 ίσως(εκτός αν καταφέρω να πάρω το LG που εξαρχής ηταν αυτό που ήθελα περισσότερο). Εγω για να πάρω το 2οAorus μετά απο 2 αλλαγές Acer περίμενα...ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.Ενας "αναγκαστηκά¨μου έκανε refund χωρις να θέλω γιατι είχα βρεί σε καλη τιμή και ήθελα να πάρω το monitor οχι λεφτά πίσω. Εγω στο ξαναείπα...ΜΑΚΑΡΙ στο τέλος να δεις οτι το καλύτερο deal που έκανες είναι το Samsung Και να πεις μόνο...Κρίμα που δεν το πήρα εξαρχής να γλίτωνα την ταλαιπωρία
  19. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Πεμπτη...Αρα Δευτέρα... Τόσο άμεση εξυπηρέτηση δεν έχει ουτε το efood με την καμπάνια που τρέχει για τις εγκύους..:D Καλότυχος να είσαι φίλε και αλλη πατάτα να μην φας.. PS:Τώρα βέβαια που κατέληξες να σου πω οτι γενικά με το IPS δεν έκανε και πάρα πολύ υπομονή ούτε εφαγες μεγάλη "νίλα".Νόμιζα οτι ήσουν πιο έτοιμος για την κίνηση σου η νόμιζς οτι τα πράγαμτα θα σου πήγαιναν "τέλεια" γιατι αλλαξες μόνο 2 Monitor Και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μάλιστα
  20. Staxtis

    Game of Thrones - Spoilers μέχρι τρέχον επεισόδιο

    Εγω πιστευω πως ο λόγος είναι επειδή πέθανε ο δράκος και γενικά φαίνονται αδύναμοι οι "καλο" σε σχέση με την βρώμα...Συγνώμη Σέρσει. Επειδή δεν τους αρεσε η εξέλιξη εν πάση περιπτώση... Και εμένα μου άρεσε ΠΟΛΥ περισσότερο σαν επεισόδιο...! BTW κάτι που άκουσα οτι παίζει και το συζητήσαμε και με 2 φίλους μόλις τελείωσε το επεισόδιο ειναι οτι αν είδατε στο trailer του επομένου ακούστηκε δράκος και ο γκρειτζοι κοιτάει πάνω με φόβο-'εκπληξη...ΠΑΙΖΕΙ να είναι ΑΛΛΟι δράκοι και οχι της κοπέλας μου(συγνώμη της καλήση ενοουσα )..Και να είναι απο τότε που έφυγαν-χάσανε του δράκους παλια και φώναζε η καλήση "Where are my dragons" ΣΚΕΨΗ είναι οχι κάποιο spoil Που διάβασα-ξέρω.! Δεν θα μπορούσα να μην βάλω και αυτά...
  21. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Εγω έλεγα θα πάρω 24-25inch γιατι για pc Και ειδικά gaming δεν κάνει παραπάνο..Μολισ εκατσα σε 27άρι είπα...Ελα ελα σιγα το πράγμα μια χαρά ειναι:D Νομίζω οτι τα 27 είναι ΟΡΙΟ για main use+gaming απο εκει και πάνω είναι way too much.Εγω σε 29ultrawide που έχω στο γραφείο ενα dell ips και μερικές φορές πρέπει να αλλάζω θέση την καρέκλα:D. Καλά θα κάνεις...Μου χάλασεσ το όνειρο να δοκιμάσω και την LG αλλα τι να σε κάνω??ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ!!:D Καλές αγορές
  22. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    https://www.skroutz.gr/s/6957804/Asus-MG279Q.html Αυτό ίσως θα έπρεπε να είναι η δευτερη σου επιλογή αν δεν μπορεί να περιμένεις το LG και αν θέλεις να ξανα ρισκάρεις με IPS... Οσο για της Samsung βλέπω καλα reviews και νομίζω οτι είναι απο τα πιο VFM monitor με τόσο καλά specs. Οσο για upcoming monitors βλέπω το εξής σαν πιθανά να είναι αυτό που θέλεις... Samsung: 27″ 1440p HDR600 Q2 2019 Asus: 27” 4K IPS Q2 2019 ProArt PA27UCX MINI LED(the fuck is that?) Acer: 27″ 1080p 200Hz Q2 2019 LG: LG 27GL850G Η γνωστή που ξέρουμε.. (Εγω εδω ξαναλέω οτι..ΕΑΝ εχει μια τιμή πχ μέχρι 800 ΜΑΧ 850euro ουτε euro παραπάνο θα ήθελα-μάρεζε να πουλήσω το monitor μου...(τωρα θα μου πεις με κοροιδευεις ρε φίλε κοιτάς να το αλλάξεις και μου κάνεις πώληση?)Απλά το λέω γιατι μπορεί να είναι WIN WIN.(Δεν θα το ξανα αναφέρω αλλα εξαρχής ήθελα νμα δοκιμάσω το LG αλλα λόγο καθυστέρηςη δεν το δοκίμασα..Αν βγεί τώρα 1000++ θα το δω σε κανένα youtube axaxxa AOC: AOC 27G2U IPS Αν ηθελα να πάρω ΑΥΡΙΟ Monitor εγω στην θέση σου θα χτυπούσα το Samsung αφου εχει φάει πιστόλι το Aorus.Αν πάλι είχα αποθέματα υπομονής... Τι να πώ?Καλη ευκολία ότι και να κάνεις.Ελπίζω να κάνεις το καλύτερο DEAL για εσένα.!
  23. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Δεν νομίζω να πλεονεκτεί να σου πώ την αλήθεια και με τόσο μεγάλη διαφορά αμφιβάλω αν θα εχει κάτι που δικαιολογέι 160euro:/ Γενικά υπάρχουν 3 κατηγορίες συνήθως οταν αγοράζει κάτι. 1.Του βλάκα(κατεμε) που θέλει αυτο που είναι το πιο βαρυ(ακριβό) 500 το ενα 1000 το αλλο? 1000θελω. 2.Αυτου που θέλει το καλύτερο ανεξαρτήτου τιμής με ενα σχετικο budget που ορίζει αυτός 3.Αυτό που ψάχνει το VFM ΧΩΡΙΣ να σημαίνει οτι είναι φτηνό. Αν είσαι ανάμεσα στην 2-3 κατηγορία και δεν σε καιει τόσο πολύ να παρεις το "καλύτερο" monitor μέχρι 620euro αλλα λες αν βρώ και κάτι πιο οικονομικό ισως λίγο χειρότερο(οχι σε σχέση με το AOC γενικά μιλάω) δεν με χαλάει τότε go for it. Γενικά η αποψη μου περι του θέματος για εσένα επειδή σε καταλαβαίνω μετά απο όσα τράβηξες(να ξέρεις έφαγα πιο μεγάλο ζόρι-ταλεπά-χρόνο απο εσένα) πιστευω οτι θέλεις λίγο χρόνο να "συνέλθεις".Στην θέση σου θα περίμενα χωρις να κάνω καμια κίνηση γιατι πιστευω οτι δεν θα πάρεις την σωστή επιλογή για ΕΣΕΝΑ..Θα αντιδράσεις "παρορμητικά". Μην βάζεις ταβάνι τα 620 ντε και καλά...(ΕΚΤΟΣ αν και πριν να πάρεις την AORUS είχε πει δεν μπορώ-θέλω να δώσω euro παραπάνο) αλλα έτσι όπως το λες οτι δεν δίνω πάνω απο 620 εχω την εντύπωση οτι είναι... Εχω φάει τόση ταλαιπωρία εδωσα ενα σκασμό λεφτά για 27inch λες και είναι 65tv...Δεν δινω πιο πολλά ρε ΜΟΥ*** οτι μου δώσουν θα δώσω. Αυτο νιώθω οτι λες (αχαχαα) ΔΕΝ εχω να σου προτίνω κάποια με 650-700 απλά στο λέω γιατι σε βλέπω λίγο στην τσίτα. Εν κατακλείδι... Η πάρε αυτο το samsung η κάτι αλλο(θα ψάξω μια πάλι πιο σοβαρά) με 400-450euro ετσι λιγο πιο χαλαρά(γιατι ειναι και 150-200ευρο κάτω) η αλλιώς ζύγισε ΜΗΠΩΣ ξαναπάς σε IPS και να περιμένεις οτι θα είναι φάση ΤΖΟΚΕΡ η ακόμα και να περιμένεις το LG(Εχεισ δει κάπου να λένε υποθετικές-πιθανεές τιμές?Ποσο λες να το βγάλουν?)
  24. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Δεν είπα να προτιμήσεις κάποια αλλωστε μέχρι χθές η μόναδική πρόταση ήταν η LG που σου είχα πει. Θυμάμαι απλά αυτην την AOC οταν μισοέβλεπα και εγώ γενικά Monitors και σε κάποια φάση είχα φτάσει και κοντά να πάρω ενα AOC επομένως σου είπα να ρίξεις μια ματιά.. Αυτη η samsung ειδικά για 450euro φαίνεται φαίνεται παραπάνο απο καλή.
  25. Staxtis

    Μετά την Aorus τι;

    Δες αυτη....https://www.skroutz.gr/s/17235984/AOC-AG273QCX.html Με χαλάει που είναι curved εμένα αλλα ίσως είναι better σε gaming απο κοντινή απόσταση
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.