-
Posts
2.526 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by cyberdyne
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 7
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 5
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 25.485 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
To auto-correct φταίει!!!!!!!! (i hate u!)
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Καλά συμφωνώ απόλυτα ότι είναι οριακά.... είναι έτοιμη να εκραγεί! Και μια και μιλάμε για εκρήξεις, θυμήθηκα το παρακάτω (sorry ): Πως λέγεται η τζιχαντίστρια γκομέναρα? Σεξοβόμβα!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
-
Άντε βρε που μου θέλετε τις γυναίκες κοκκαλιάρες! Μια χαρά είναι ο κορίτσαρος, με το ούλα της λέμε! Και άμα τρώει και πιτόγυρα ένα like ακόμη! Η θεωρία καταρέει, οι χοντροί είναι ωραίοι!
- 25.485 απαντήσεις
-
Ferne Maccan Θέλω απόψεις. 8/10 για εμένα...
- 25.485 απαντήσεις
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μη κολλάς ρε Ιρλανδέ! Θα σου βάλω κάτι σπέσιαλ να σε φτιάξω το κέφι, γτ κάποιος στο χάλασε! NSFW!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
οκ Αυτό?
- 27.415 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
H Apple ανακοίνωσε το νέο iPhone SE με οθόνη 4"
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Εγώ το μαύρο θέλω! Μη παρεξηγηθώ κιόλας.... -
H Apple ανακοίνωσε το νέο iPhone SE με οθόνη 4"
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Προσωπικά τα μεγάλα κινητά (άνω 4 ιντσών) δεν με βολεύουν στο χέρι. Πχ το 4s με βολεύει πολύ καλύτερα από το 6αρι και το διαπίστωσα άμεσα. Αντιστοίχως ένα galaxy s6 που υπάρχει στην οικογένεια, με βολεύει λιγότερο από το s4 mini, λόγω διαστάσεων. Τα παράπονα αυτά, τα έχω ακούσει από πολύ κόσμο. Η σταδιακή μετατροπή των κινητών σε phablets, τα έχει κάνει δύσκολα στον χειρισμό και στην μεταφορά (δεν χωρά σε τσέπη). Εκεί στόχευσε η apple με το νέο SE, που ΙΜΗΟ είναι πολύ πιο ωραίο από το σχέδιο που εισήγαγε το 6αρι, ενώ τα σωθικά του έχουν πολλά στοιχεία 6s που το καθιστούν πολύ θελτικό. Το 5s ήταν το τελευταίο iphone που μου άρεσε πραγματικά και τα 4s που έχω τα κρατώ για τον ίδιο λόγο, μιας και είναι όμορφες συσκευές. Αυτό το σχέδιο ξανά έβαλε στην αγορά για σίγουρα κέρδη η apple και θα ακολουθήσουν και άλλοι, γιατί δεν χρησιμοποιούν όλοι τα τηλέφωνα τους για εξελιγμένο web browsing αλλά κυρίως για facebook-μηνύματα και για να δείχνουν οτι έχουν iphone... Ξεκαθαρίζω: Είμαι μηλαράκιας, μου αρέσει και πιθανώς να το αγοράσω (bye bye iphone6). Συμφωνώ πως υπάρχουν καλύτερα android κινητά, απλά κανένα δεν μου αρέσει... -
- 27.415 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
cyberdyne απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 9
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
cyberdyne απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εμένα δεν με φτάνει... @astrolabos να τους πουμε για πιο μεγάλο μοντέλο??? Το πρώτο αντρικό μοντέλο για μεγάλα μεγέθη!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μπ@φοπαρασκευαστής! Φάρσα γ@μάτη!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
cyberdyne απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
Οκ κατάλαβα! Αν θες σου στέλνω ότι έχω. pm me αν θες τπτ!
