Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  2. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  3. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

  4. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

  5. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  6. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    To auto-correct φταίει!!!!!!!! (i hate u!)
  7. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλά συμφωνώ απόλυτα ότι είναι οριακά.... είναι έτοιμη να εκραγεί! Και μια και μιλάμε για εκρήξεις, θυμήθηκα το παρακάτω (sorry ): Πως λέγεται η τζιχαντίστρια γκομέναρα? Σεξοβόμβα!
  8. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Άντε βρε που μου θέλετε τις γυναίκες κοκκαλιάρες! Μια χαρά είναι ο κορίτσαρος, με το ούλα της λέμε! Και άμα τρώει και πιτόγυρα ένα like ακόμη! Η θεωρία καταρέει, οι χοντροί είναι ωραίοι!
  9. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Ferne Maccan Θέλω απόψεις. 8/10 για εμένα...
  10. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  11. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Μη κολλάς ρε Ιρλανδέ! Θα σου βάλω κάτι σπέσιαλ να σε φτιάξω το κέφι, γτ κάποιος στο χάλασε! NSFW!
  12. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  13. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    οκ Αυτό?
  14. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  15. cyberdyne

    H Apple ανακοίνωσε το νέο iPhone SE με οθόνη 4"

    Εγώ το μαύρο θέλω! Μη παρεξηγηθώ κιόλας....
  16. cyberdyne

    H Apple ανακοίνωσε το νέο iPhone SE με οθόνη 4"

    Προσωπικά τα μεγάλα κινητά (άνω 4 ιντσών) δεν με βολεύουν στο χέρι. Πχ το 4s με βολεύει πολύ καλύτερα από το 6αρι και το διαπίστωσα άμεσα. Αντιστοίχως ένα galaxy s6 που υπάρχει στην οικογένεια, με βολεύει λιγότερο από το s4 mini, λόγω διαστάσεων. Τα παράπονα αυτά, τα έχω ακούσει από πολύ κόσμο. Η σταδιακή μετατροπή των κινητών σε phablets, τα έχει κάνει δύσκολα στον χειρισμό και στην μεταφορά (δεν χωρά σε τσέπη). Εκεί στόχευσε η apple με το νέο SE, που ΙΜΗΟ είναι πολύ πιο ωραίο από το σχέδιο που εισήγαγε το 6αρι, ενώ τα σωθικά του έχουν πολλά στοιχεία 6s που το καθιστούν πολύ θελτικό. Το 5s ήταν το τελευταίο iphone που μου άρεσε πραγματικά και τα 4s που έχω τα κρατώ για τον ίδιο λόγο, μιας και είναι όμορφες συσκευές. Αυτό το σχέδιο ξανά έβαλε στην αγορά για σίγουρα κέρδη η apple και θα ακολουθήσουν και άλλοι, γιατί δεν χρησιμοποιούν όλοι τα τηλέφωνα τους για εξελιγμένο web browsing αλλά κυρίως για facebook-μηνύματα και για να δείχνουν οτι έχουν iphone... Ξεκαθαρίζω: Είμαι μηλαράκιας, μου αρέσει και πιθανώς να το αγοράσω (bye bye iphone6). Συμφωνώ πως υπάρχουν καλύτερα android κινητά, απλά κανένα δεν μου αρέσει...
  17. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  18. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  19. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  20. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Εμένα δεν με φτάνει... @astrolabos να τους πουμε για πιο μεγάλο μοντέλο??? Το πρώτο αντρικό μοντέλο για μεγάλα μεγέθη!
  21. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  22. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Μπ@φοπαρασκευαστής! Φάρσα γ@μάτη!
  23. cyberdyne

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Οκ κατάλαβα! Αν θες σου στέλνω ότι έχω. pm me αν θες τπτ!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.