Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Μην παρεξηγηθώ δεν γνωρίζω καθόλου τις γνώσεις σου, αλλά πχ εγώ χωρίς ιδιαίτερη γνώση ή εμπειρία στα δίκτυα, έκανα 9 μήνες μαθήματα CCNA R&S μέσω ίντερνετ και ξεπατώθηκα. Ήθελα πραγματικά 4-5 ώρες μίνιμουμ την ημέρα καλό διάβασμα (σύν τις ωρες που δούλευα...) και έκανα όλα τα labs χωρίς να αφήσω τπτ αδιάβαστο και άλυτο. Οπότε μου είναι δύσκολο να καταλάβω πως μπορεί να μάθει κάποιος -σαν εμένα, άπειρος- σε λίγες μέρες όλη αυτή την ύλη, η οποία αποτελείται από 4 μαθητικά εξάμηνα στο εξωτερικό. Υπάρχει βέβαια τρόπος να το πάρεις διαβάζοντας διαγωνίσματα έτοιμα (υπάρχουν πολλά, έχω κι εγώ) και μετά να διαβάσεις με την ησυχία σου. Οτι μπορώ να βοηθήσω πάντως είμαι στην διάθεσή σου!
  2. cyberdyne

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Πρώτη φορά θα ασχοληθείς? Υποθέτω πως είσαι σχετικός και θες απλά φρεσκάρισμα, από αυτά που γράφεις για recertification ή για συμπλήρωμα γνώσεων. Σε αντίθετη περίπτωση μου φαντάζει δύσκολο σε λίγες μέρες να καλύψεις το όποιο ccna και να το πάρεις (υπόψιν πρίν 2,5 χρόνια είχε βάση 850/1000 που είχα πάρει το r&s) ΙΜΗΟ! Όπως και να έχει, έχω όλη την ύλη και τα labs του R&S, αλλά δυστυχώς CCNA ver 4.0 (προ ipv6), αν βοηθά παράπλευρα αυτό (pdfs, pkas λυμένα, πλήρες προσωπικό αρχείο 1-2gb).
  3. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Συμφωνώ και επαυξάνω! Μου πήρε νερά το αμάξι με την Κ@Λ@ καταιγίδα........
  4. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Περίμενα να δω αν απαντήσεις!!! Μα και βέβαια την είδα, ναιιιι πολιτισμός!!! Το Daliborka Tower, το είδες ή σου ξέφυγε? Είχε και εκεί όργανα βασανιστηρίων! Αν θέλει ο @2cpu να πάρει ιδέες, να ανεβάσω καμιά εικόνα!
  5. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    https://www.youtube.com/watch?v=n8BDg1BkC4k
  6. cyberdyne

    Στις 13 Μαΐου θα κυκλοφορίσει το νέο Doom

    Bethesda and id Software have revealed the PC system requirements for the closed beta phase of DOOM, check it out after the break. Minimum Spec (720p) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only) Intel Core i5-2400 or better / AMD FX-8320 or better 8 GB RAM NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) or better / AMD Radeon HD 7870 (2GB) or better Up to 22GB HDD space Steam account Broadband internet connection *Please note that the NVIDIA GeForce GTX 750 Ti, and mobile GPUs are not supported for the DOOM Beta. Please check back later for minimum or recommended system specs for the final game Recommended Spec (1080p) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only) Intel Core i7-3770 or better / AMD FX-8350 or better 8GB RAM NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) or better / AMD Radeon R9 290 (4GB) or better Up to 22GB HDD space Steam account Broadband internet connection Guru3D
  7. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Και μόλις τους βρείς χρησιμοποίησε αυτό:
  8. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Τις καληνύχτες μου!!!!
  9. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Άντε καληνύχτες!
  10. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τι σημασία έχει...?
  11. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Απάτη από το Πλαίσιο.... που ζούμε....
  12. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  13. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  14. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Kάτι κρύο για ξύπνημα!
  15. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  16. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  17. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    WAT? Aaaaarrrrr!!!
  18. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Προσπάθησε να το κάνει και oc σε νέο βίντεο. Καλή φάση, 1 pc- 7 players (2 girls - 1 cup )!
  19. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  20. cyberdyne

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    http://www.imdb.com/title/tt1431045/ Deadpool, πολύ γέλιο, πολύ δράση! Το συνιστώ. (τιπ: Το είδα σε imax κ χάθηκα!)
  21. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  22. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Καλορίζικος ο νέος Λάμπης! I like what you did with the place! Πολυ ωραία επιλογή χρωμάτων και το λογότυπο τα σπάει! Εξαιρετικά!
  23. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  24. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    NSFW
  25. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    ΩΩΩΩΩ τι σου είπε! Πω πω τα μισά να μου έλεγε.......
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.