-
Posts
2.526 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by cyberdyne
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Γι ποιούς μιλάς? Για εμένα? Ξέρεις τι άλλο ψήφισα στο παρελθόν? Με γνωρίζεις ή υποθέτεις? Αν υποθέτεις, σε -ευγενικά- παρακαλώ να σταματήσεις και να υποθέτεις και να με παραθέτεις. Αν παρόλα αυτά επιμένεις να με γνωρίσεις, κάντο με άλλο τρόπο και τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε διάλογο. Μην το κάνεις με λάθος τρόπο διότι θα εισπράξεις τα δέοντα. Όπως βλέπεις εγώ δεν σε βάζω στο ίδιο σακούλι με τους υπόλοιπους αντιφρονούντες της παρούσας κυβέρνησης. Εσύ γιατί το κάνεις? Μα καλά, δεν είστε έξυπνοι? Νομίζετε ότι επειδή ψηφίσαμε Τσίπρα, οτι είμαστε δογματικοί και βαμμένοι αριστρεροπασόκοι? Κάνετε μεγάλο λάθος! Αυτή είναι η διαφορά μας (δεν ξέρω για εσένα ούτε υποθέτω), είμαστε Έλληνες πολίτες και όχι συριζαίοι, χρυσαυγίτε, πασόκοι κλπ, κλπ και κοιτάμε να δούμε πως θα ξεμπλέξουμε. Μόνο οι δογματικοί και διαπλεκόμενοι τρολάρουν και συμπεριφέρονται μ αυτόν τον τρόπο. Αυτά. Αμά θέλεις να το συνεχίσουμε το συνεχίζουμε.- 3.404 απαντήσεις
-
- 3
-
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Αν θεωρείς ότι πρέπει να σβηστεί, σβήστο γιατί εγώ δεν μπορώ να το κάνω (και εαν είναι να υποστώ ποινή θα το δεχτώ αδιαμαρτύρητα)..... Δεν θα τα έχω καλά με τον εαυτό μου....- 3.404 απαντήσεις
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Βασικά δεν αναφέρομαι σε εσένα, αλλά αφού θες να ασχοληθώ θα το κάνω. Το βασικό χαρακτηριστικό του δεξιού και ακροδεξιού πολίτη, είναι η απαξιωτική συμπεριφορά σε οποιονδήποτε διαφωνεί μαζί του. Το ότι είσαι ένας τέτοιος τύπος δεν μου κάνει καμία εντύπωση μιας και το έχεις δηλώσει και δείξει πολλές φορές εδώ μέσα. Το δεύτερο στοιχείο που χαρακτηρίζει την χαμηλή ποιότητα του σαν άτομο (που με εκπλήσσει διότι αν και διαφωνούμε σε εκτιμούσα, διότι τεκμηριώνες την άποψη σου και προφανώς πλέον δεν το κάνω) είναι το εξής σημείο "Νταξ το τρολάρισμα του αιώνα που σας έκανε". Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι δεν ανήκεις σε κάποιο άλλο σύνολο, όποτε χαίρομαι αφάνταστα που τον πίνεις κι εσύ από τις δικές μου επιλογές. Στο τέλος-τέλος εγώ τον πίνω 5 χρόνια τώρα από τις δικές σου επιλογές. Το να μετανιώνω που ψήφισα Τσίπρα είναι φυσικό. Αυτό που δεν είναι φυσικό είναι να περιμένω να γίνουν εκλογές για ξαναψηφίσω τα καθίκια που μας φέραν ως εδώ, οι οποίοι κυβερνούσαν 40 χρόνια τώρα. Και επειδή είσαι κομματόσκυλο αυτό το ξέρεις αλλά το αγνοείς επίτηδες και μας τα ζαλίζεις εδώ μέσα. Και ναι ρε, δεν έχω καμία μείωση ούτε στον μισθό μου, ούτε στην δουλεία της γυναίκας μου, ούτε πουθενά! Ούτε άνεργος καφετεριατζής αργόσχολος πληκτρολογιάκιας ξερόλας υπήρξα ποτέ! Όσο για τα σκατά και τον 10ο όροφο, σου δίνω τον λόγο μου πως εάν τύχει και βρεθούμε ποτέ, σε καμία συνάντηση του Λάμπη, θα φροντίσω #### γευτεί$, πρίν ## πετά## από τον 10ο όροφο, ακρο#####έ διαμαρτυρόμενε ΗΡΩΑ του πληκτρολογίου.- 3.404 απαντήσεις
-
- 2
-
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Δυστυχώς αυτό έχει δείξει η μέχρι τώρα πορεία.... Από το "λεφτά υπάρχουν" του Γιωργάκη, στο "ουδείς αναμάρτητος" του Αντώνη και στην συνέχιση του έργου από τον Αλέξη, βλέπω μνημόνια. Τώρα εάν υπήρχε κάποιος ηγέτης με κύρος και κότσια, ίσως να είχαμε υποστεί λιγότερα. Όσο για τους πάνσοφους μετά Χριστόν προφήτες εδώ μέσα, θα τους εκλιπαρούσα να μας δίνουν οδηγίες και κατευθύνσεις για το τι να ψηφίσουμε στις επόμενες εκλογές. Μάλιστα θα τους πρότεινα να βάλουν και υποψηφιότητα, αφού είναι παντογνώστες, μπας και μας βγάλουν από τα μνημόνια....- 3.404 απαντήσεις
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Please do explain! Δοκίμασα και διαπίστωσα ότι λέω σήμερα. Πιστεύεις οτι θα έιχε συμβει κάτι διαφορετικό αν δεν δοκίμαζα? Εκτός εαν εννοείς πως έπρεπε να είχα καταλάβει χωρίς να δοκιμάσω... Εσύ το έιχες καταλάβει? Μια δοκιμή θα σε πείσει... Α ναι, για αυτά που έχω πάθει τώρα φταιώ (βασικά καμια αλλαγή από Ιαν 2015 προς το παρόν...). Όσον αφορά τον Άδωνι-Βορίδη η γνώμη μου είναι σταθερή απόλυτα. Είναι απαίσιοι και απαράδεκτοι. Οσο για τον κούλη η ΜΙΖΕΝΣ έχει κάτι να μας πει, όπως και το ένδοξο παρελθόν της οικογένειας του. Παράλληλα η πρώτη επιλογή ήταν να βάλει τον Άδωνι αντιπρόεδρο... Δεν ξέρω τι να πρωτοκλάψω... κλαίω προς το παρόν για τις επιλογές μου και όχι για των άλλων...- 3.404 απαντήσεις
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Δεν υπάρχει κυβέρνηση. Δεν υπάρχει επιλογή. Ούτε καν πρόκειται να ψηφίσω εάν γίνουν εκλογές. Καμία σημασία δεν θα έχει.... Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο γρήγορα θα αλλάξουμε σαν άτομα και θα δουλεψουμε σαν σύνολο, για να φτιάξουμε την χώρα μας.- 3.404 απαντήσεις
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 8
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 25.485 απαντήσεις
-
- 9
-
-
Λήγει το αλάτι???????
- 25.485 απαντήσεις
-
- 3
-
-
H Corsair επεκτείνει την εγγύηση στα 10 χρόνια σε επιλεγμένα τροφοδοτικά
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Μια χαρά! Μπράβο στην corsair! Άλλα 9 χρονάκια ηρεμίας! -
- 27.415 απαντήσεις
-
- 5
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νέα hi end μητρική X99A Godlike Gaming Carbon από την MSI
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Όμορφη, αλλά και πανακριβη πιστεύω ότι θα είναι... Όσο για τα μοντέλα κ τα revisions, όλες οι εταιρίες το ίδιο κάνουν. Η asus δλδ έχει λίγα μοντέλα? Μια χαρά υποστήριξη έχει η msi.- 7 comments
-
- lga 2011-v3
- motherboard
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Broken ballzz!
- 25.485 απαντήσεις
-
Σόρρυ... fixed!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
-
Περασμένα μεγαλεία, διηγόντας τα να κλαίς..... Αλλά και αυτό.... ...
- 25.485 απαντήσεις
-
Icy Dock DuoSwap MB971SP-B
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του pol77 στην ενότητα SSDs, HDDs and Controllers Reviews
Πολύ χρήσιμο, αλλά κακάσχημο ρε γμτ.... Γι αυτη την ευκολία του βάλε-βγάλε δίσκους, έχω κρατήσει το κουτί μου. -
Αγρότης, με τζίπ και σκάφος!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 11
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Corsair RM850x Hands on
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του karmen1983 στην ενότητα Power Supplies Reviews
Μπράβο, ωραία, κατανοητή και πλήρης παρουσίαση, χωρίς πολύ ειδικά σημεία! Αν εσύ είσαι εξω από τα νερά σου, εμείς τι να πούμε? Η corsair, έχει πολύ σκληρό ανταγωνισμό -ειδικά από superflower/evga- και σε ποιότητα αλλά και σε τιμές (ΗΧi σειρά ακριβή). Δείχνει να το κατάλαβε με την χειρά Χ... Όσον αφορά το corsair link, ΙΜΗΟ είναι χρήσιμο και ωραίο utility, αλλά δεν το κάνουν update με συνέπεια να μην λειτουργεί πάντα σωστά (παθών...). Παρόλα αυτά, παρέχει σημαντικές πληροφορίες ειδικά σε κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει μόνιμα με πολύμετρα και μετρητές πρίζας. Πιστεύω πως ο μόνος λόγος που δεν το ενσωμάτωσαν, είναι η αδυναμία δικαιολόγησης της υψηλής τιμής της σειράς ΗΧi και μάλιστα σε μικρότερα watt -παρόλο που είναι platinum-. -
Corsair RM850x Hands on
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του Panos Firmpas στην ενότητα Desktop - Laptop
Μπράβο, ωραία, κατανοητή και πλήρης παρουσίαση, χωρίς πολύ ειδικά σημεία! Αν εσύ είσαι εξω από τα νερά σου, εμείς τι να πούμε? Η corsair, έχει πολύ σκληρό ανταγωνισμό -ειδικά από superflower/evga- και σε ποιότητα αλλά και σε τιμές (ΗΧi σειρά ακριβή). Δείχνει να το κατάλαβε με την χειρά Χ... Όσον αφορά το corsair link, ΙΜΗΟ είναι χρήσιμο και ωραίο utility, αλλά δεν το κάνουν update με συνέπεια να μην λειτουργεί πάντα σωστά (παθών...). Παρόλα αυτά, παρέχει σημαντικές πληροφορίες ειδικά σε κάποιον που δεν θέλει να μπλέξει μόνιμα με πολύμετρα και μετρητές πρίζας. Πιστεύω πως ο μόνος λόγος που δεν το ενσωμάτωσαν, είναι η αδυναμία δικαιολόγησης της υψηλής τιμής της σειράς ΗΧi και μάλιστα σε μικρότερα watt -παρόλο που είναι platinum-. -
- 27.415 απαντήσεις
-
- 8
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πόσο, μα πόσο θα 'θελα να ήταν έτσι και το παιχνίδι.... Ελπίζω ακόμη. Επίσης ελπίζω και η μουσική να είναι αυτή και σαν αυτή σε όλο το παιχνίδι!
- 172 απαντήσεις
-
- doom
- fps horror
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Περαστικά να είναι!!!!
- 25.485 απαντήσεις
-
Wait, what?
- 27.415 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
