Jump to content

cyberdyne

Premium Members
  • Posts

    2.526
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cyberdyne

  1. cyberdyne

    Αυτοκίνηση

    @csaris oz superturismo σε μαύρο ποτέ! ιεροσυλία!!!!! Μόνο ασημί!!!
  2. cyberdyne

    Αυτοκίνηση

    IMHO όχι.... Θες και λίγο σήκωμα νομίζω... Για δες κι εδώ japan racing (σε μαύρες)
  3. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  4. cyberdyne

    Αυτοκίνηση

    Φίλος πήρε το Αστρα 1,6d και μου είπε τα ίδια πράγματα. Μεστό κ δυνατό μοτέρ, εσωτερικό με εξαιρετική ποιότητα κατασσκευής.
  5. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ακούς έκει να με πουν πως δεν έχω χιούμορ.... και κολοτούμπα και μάστερ σεφ!
  6. cyberdyne

    Supercars & Dreamcars Thread

    @jax7480 U sir deserve a medal! Αμαξάρα....!
  7. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Μην τρώτε πολυ θα γίνετε χοντροί!
  8. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    NSFW
  9. cyberdyne

    Supercars & Dreamcars Thread

  10. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    @astrolabos @tommybertsenbecause we can!
  11. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ταλέντο φυσικό!
  12. cyberdyne

    Οι αγορές μας..!!

    Αναβάθμιση στο μικρό πισί, διότι ο ssd είναι απαραίτητος και το τροφοδοτικό επίσης!
  13. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  14. cyberdyne

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Νταξ δεν χάνω εκπομπή τους! Έχουν τρελό γέλιο οι τύποι!
  15. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  16. cyberdyne

    Ανέκδοτα & Αστεία

  17. cyberdyne

    Πρόβλημα μητρικής ή psu?

    Παρόμοια περίπτωση πέρασα κι εγώ. Ξαφνικό κλείσιμο σε έντονο gpu load (gaming/util)... Long story short: Δοκίμασε ένα άλλο τροφοδοτικό αν γίνεται. Σε εμένα αυτό έφταιγε. Έτσι βλέπεις εάν παίζει πρόβλημα και η μητρική.
  18. cyberdyne

    DOOM

    Μωρέ είπαμε το doom είναι campaign, αλλά.... τεσπα... 5 ευρω? (κρίμα....)
  19. cyberdyne

    DOOM

    To γ@μ/σαν κι αυτό.... Το campaign last hope....
  20. Αυτό λέει και το site της corsair, ότι δεν χρειάζεται. Το hx750 που είχα, όταν χάλασε το έστειλα στο visionstudio και αυτοί το έστειλαν στην corsair. Αυτοί πραγματοποιήσαν την εγγύηση και το μόνο που ήθελαν ήταν η απόδειξη αγοράς (ημ/νια) και κατόπιν μου έστειλαν το hx750i.
  21. (Ούτε καν να το διαβάσω δεν έκατσα.....)
  22. Δεκτό και σεβαστό το κέντρο, με καλύπτει απόλυτα. Peace λοιπόν και ας ψηφίσουμε γυναίκες μπας κ βγάλουμε κανα γούστο!
  23. Προφανώς και δεν κλαψουρίζω. Αν κατάλαβες κάτι τέτοιο, λάθος κατάλαβες. Εαν πρέπει να μην εκφράζω την γνώμη μου, για να μην γίνομαι "εκνευριστικά αντιφατικός", τότε κι εσύ πρέπει να σταματήσεις την κριτική γιατί καταντάς εκνευριστικά γραφικός (παράδειγμα). Απ ότι καταλαβαίνω δεν έχεις κάποιον πολιτικό προσανατολισμό, μιας και τους κράζεις όλους. Το βασικό πρόβλημα που παραθέτεις είναι πως όσοι ψηφίσαν τσιπρα, δεν πρέπει να μιλάνε. Το αστείο είναι πως ενώ ψάχνεις το τι έχω γράψει στο παρελθόν, δεν έχεις καταλάβει το τι γράφω και τι θέλω. Χωρίς ειρωνεία τώρα, γράφεις γεμάτος αυτοπεποίθηση, αλλά συμπεραίνω πως δεν είσαι αρκετά αξυδερκής -εκτός εάν το πολιτικό μένος θολώνει την κρίση σου-. Όπως έγραψα παραπάνω -και αυτό έπρεπε να παραθέσεις- δεν είμαστε μέρη διαφερετικών συνόλων! Είμαστε Έλληνες πολίτες και δεν πρέπει πια να χωριζόμαστε σε δεξιούς, αριστερούς κλπ κλπ, γιατί αυτό μας έφαγε και φτάσαμε εδώ. Δεν αυτοπροσδιορίζομαι από το κόμμα που ψηφίζω ή την ομάδα που υποστηρίζω. Το κακό είναι πως ακόμη κι εδώ μέσα βγάζουμε τα μάτια μας και χαλάμε την διάθεση μας (προσωπικά τουλάχιστον)! Ξεκίνησα να γράφω από αυτό που είπε ο αστρο για την μη ύπαρξη κυβέρνησης και έγινε της πουτ@ν@$. Ό άλλος μου είπε εάν έχω φάει σκ@τά! Φαντάσου τι γίνεται έξω, στους δρόμους και στις πλατείες. Όχι δεν θα ανεχτώ να μου κουνάει το δάχτυλο ο κάθε τυχαίος Άδωνις-Βορίδης-Μητσοτάκης-Βενιζέλος, για την "κακή" επιλογή μου! Αυτό είναι εξωφρενικό! Τέλος το αστείο είναι πως συμφωνούμε απόλυτα για την δημοκρατική εκλεγμένη χούντα και γι αυτό ουσιαστικά ξεκίνησα να γράφω. Δεν υπάρχει πλέον επιλογή. Και εαν με κατηγορήσεις ότι δεν ήμουν αρκετά οξυδερκής για να το καταλάβω πρίν ψηφίσω (όπως με ωραίο τρόπο είπε ο @XMorsX), αυτό ναι το δέχομαι, ναι έκανα λάθος, αλλά ποιό ήταν τελικά το σωστό, ή Φώφη, ό Σταύρος, το κκε ή η χα ...?
  24. Απόλυτα σεβαστή η άποψη σου φιλε μου! Θα τους κρίνω απο το αποτέλεσμα, στο τελος της θητείας τους. Μέχρι τώρα ψεύτες βγήκαν κ αυτοί, αλλά έχουμε ακόμη δρόμο. Και όπως είπε ο @Wizard! κατα την άποψη σας ποιος είναι ο νέος σωστός πθ;
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.