-
Posts
2.526 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by cyberdyne
-
@csaris oz superturismo σε μαύρο ποτέ! ιεροσυλία!!!!! Μόνο ασημί!!!
-
IMHO όχι.... Θες και λίγο σήκωμα νομίζω... Για δες κι εδώ japan racing (σε μαύρες)
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Φίλος πήρε το Αστρα 1,6d και μου είπε τα ίδια πράγματα. Μεστό κ δυνατό μοτέρ, εσωτερικό με εξαιρετική ποιότητα κατασσκευής.
-
Ακούς έκει να με πουν πως δεν έχω χιούμορ.... και κολοτούμπα και μάστερ σεφ!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
@jax7480 U sir deserve a medal! Αμαξάρα....!
-
Μην τρώτε πολυ θα γίνετε χοντροί!
- 25.485 απαντήσεις
-
NSFW
- 27.415 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
-
@astrolabos @tommybertsenbecause we can!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 9
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ταλέντο φυσικό!
- 27.415 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νταξ δεν χάνω εκπομπή τους! Έχουν τρελό γέλιο οι τύποι!
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.415 απαντήσεις
-
- 9
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Παρόμοια περίπτωση πέρασα κι εγώ. Ξαφνικό κλείσιμο σε έντονο gpu load (gaming/util)... Long story short: Δοκίμασε ένα άλλο τροφοδοτικό αν γίνεται. Σε εμένα αυτό έφταιγε. Έτσι βλέπεις εάν παίζει πρόβλημα και η μητρική.
-
Μωρέ είπαμε το doom είναι campaign, αλλά.... τεσπα... 5 ευρω? (κρίμα....)
- 172 απαντήσεις
-
- doom
- fps horror
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
To γ@μ/σαν κι αυτό.... Το campaign last hope....
- 172 απαντήσεις
-
- doom
- fps horror
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
H Corsair επεκτείνει την εγγύηση στα 10 χρόνια σε επιλεγμένα τροφοδοτικά
Το μέλος cyberdyne σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Αυτό λέει και το site της corsair, ότι δεν χρειάζεται. Το hx750 που είχα, όταν χάλασε το έστειλα στο visionstudio και αυτοί το έστειλαν στην corsair. Αυτοί πραγματοποιήσαν την εγγύηση και το μόνο που ήθελαν ήταν η απόδειξη αγοράς (ημ/νια) και κατόπιν μου έστειλαν το hx750i. -
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
- 3.404 απαντήσεις
-
- 6
-
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
(Ούτε καν να το διαβάσω δεν έκατσα.....)- 3.404 απαντήσεις
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Δεκτό και σεβαστό το κέντρο, με καλύπτει απόλυτα. Peace λοιπόν και ας ψηφίσουμε γυναίκες μπας κ βγάλουμε κανα γούστο!- 3.404 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Προφανώς και δεν κλαψουρίζω. Αν κατάλαβες κάτι τέτοιο, λάθος κατάλαβες. Εαν πρέπει να μην εκφράζω την γνώμη μου, για να μην γίνομαι "εκνευριστικά αντιφατικός", τότε κι εσύ πρέπει να σταματήσεις την κριτική γιατί καταντάς εκνευριστικά γραφικός (παράδειγμα). Απ ότι καταλαβαίνω δεν έχεις κάποιον πολιτικό προσανατολισμό, μιας και τους κράζεις όλους. Το βασικό πρόβλημα που παραθέτεις είναι πως όσοι ψηφίσαν τσιπρα, δεν πρέπει να μιλάνε. Το αστείο είναι πως ενώ ψάχνεις το τι έχω γράψει στο παρελθόν, δεν έχεις καταλάβει το τι γράφω και τι θέλω. Χωρίς ειρωνεία τώρα, γράφεις γεμάτος αυτοπεποίθηση, αλλά συμπεραίνω πως δεν είσαι αρκετά αξυδερκής -εκτός εάν το πολιτικό μένος θολώνει την κρίση σου-. Όπως έγραψα παραπάνω -και αυτό έπρεπε να παραθέσεις- δεν είμαστε μέρη διαφερετικών συνόλων! Είμαστε Έλληνες πολίτες και δεν πρέπει πια να χωριζόμαστε σε δεξιούς, αριστερούς κλπ κλπ, γιατί αυτό μας έφαγε και φτάσαμε εδώ. Δεν αυτοπροσδιορίζομαι από το κόμμα που ψηφίζω ή την ομάδα που υποστηρίζω. Το κακό είναι πως ακόμη κι εδώ μέσα βγάζουμε τα μάτια μας και χαλάμε την διάθεση μας (προσωπικά τουλάχιστον)! Ξεκίνησα να γράφω από αυτό που είπε ο αστρο για την μη ύπαρξη κυβέρνησης και έγινε της πουτ@ν@$. Ό άλλος μου είπε εάν έχω φάει σκ@τά! Φαντάσου τι γίνεται έξω, στους δρόμους και στις πλατείες. Όχι δεν θα ανεχτώ να μου κουνάει το δάχτυλο ο κάθε τυχαίος Άδωνις-Βορίδης-Μητσοτάκης-Βενιζέλος, για την "κακή" επιλογή μου! Αυτό είναι εξωφρενικό! Τέλος το αστείο είναι πως συμφωνούμε απόλυτα για την δημοκρατική εκλεγμένη χούντα και γι αυτό ουσιαστικά ξεκίνησα να γράφω. Δεν υπάρχει πλέον επιλογή. Και εαν με κατηγορήσεις ότι δεν ήμουν αρκετά οξυδερκής για να το καταλάβω πρίν ψηφίσω (όπως με ωραίο τρόπο είπε ο @XMorsX), αυτό ναι το δέχομαι, ναι έκανα λάθος, αλλά ποιό ήταν τελικά το σωστό, ή Φώφη, ό Σταύρος, το κκε ή η χα ...?- 3.404 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Χρεοκοπία Ευρώπης - The Euroskepticism Thread - Ευρωσκεπτικισμός v0.1
cyberdyne απάντησε στο θέμα του sotiris topic στην ενότητα Off topic
Απόλυτα σεβαστή η άποψη σου φιλε μου! Θα τους κρίνω απο το αποτέλεσμα, στο τελος της θητείας τους. Μέχρι τώρα ψεύτες βγήκαν κ αυτοί, αλλά έχουμε ακόμη δρόμο. Και όπως είπε ο @Wizard! κατα την άποψη σας ποιος είναι ο νέος σωστός πθ;- 3.404 απαντήσεις
