-
Posts
1.607 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
3
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by ronin13
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
H Microsoft προσθέτει QR codes στις μπλε οθόνες στα Windows 10
Το μέλος ronin13 σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Καλα ολα αυτα, αλλα βεβαια καποιος κακοηθης θα μπορουσε να πει "αντι να φροντιζουν το συστημα ωστε να μην πεταει BSoD"...- 5 comments
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 4
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νέα ψύκτρα για Intel και AMD επεξεργαστές από την ID Cooling
Το μέλος ronin13 σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
" Η νέα, ψύκτρα αν και φαινομενικά ογκώδης ....."- 1 comment
-
- amd cooler
- cpu cooler
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
^Εβαλαν λιγο αναποδα τις πολεις, αλλα δεν πειραζει...
- 27.417 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Πώς το έλεγξες? Δε σε αμφισβητω, εγκυκλοπαιδικα ρωταω....- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 6
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
20 κοινωνικές διαφημίσεις με πολύ «δυνατά» μηνύματα- 5.716 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 2
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
ronin13 απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Το Deadpool ηταν η πρωτη ταινια που πηγα στην πρεμιερα της. Ειχα χρονια να ευχαριστηθω ταινια τοσο πολυ. Μικρος θεουλης ο Reynolds. Και η Morena.... -
Expectations Versus Reality: Being An Adult Nerd
- 27.417 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Leo δε θα παρεις Οσκαρ ποτε....
- 27.417 απαντήσεις
-
- 9
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Your High School Reunion Is Just Like The Cell Saga (για οσους αγαπησαμε DragonBall)
- 27.417 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
- 27.417 απαντήσεις
-
- 7
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Μιας και (ξανα)ξεκιναει ο χειμώνας...
- 27.417 απαντήσεις
-
- 7
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
http://www.collegehumor.com/post/6749774/best-detention-notes
- 27.417 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
ronin13 απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Ξερω οτι καποιοι θα το εκτιμησουν πολυ... Παλια ελληνικα comics.- 5.716 απαντήσεις
-
- 12
-
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Απο αλλο forum διαβαζω οτι εχουν αρχισει και το χρησιμοποιουν αρκετοι, και ειναι ευχαριστημενοι. Εγω, ενω εχω κατεβασει την εφαρμογη, δεν εχει χρειαστει να το ενεργοποιησω ακομα.
-
Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0
ronin13 απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Μακαροναδαααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/erxetai-sequel-toy-manga-kabamaru-meta-apo-32-xronia.3890013.html -
- 27.417 απαντήσεις
-
- 3
-
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νομιζω γι' αυτο θα πρεπει να πας στην Pro εκδοση, που εχει για επεξεργαστη τον σαφως πιο ισχυρο Z8500. Και το θεμα της μπαταριας σε απλη χρηση μπορεις να το λυσεις με ενα tweek που κυκλοφορει στο αντιστοιχο θεμα διπλανου forum. Αλλα οπως και να εχει, ο BasiliCeLew θα σε βοηθησει πιο πολυ, μια και νομιζω εχει το συγκεκριμενο tablet. Σιγουρα παντως ο Edge των W10 τρεχει καλυτερα και πιο ομαλα απο τον Chrome.
-
Λοιπον, το τζαμακι μπηκε. Με προβληματισε λιγακι το μαγαλο του μεγεθος, αλλα το παλεψα. Οσον αφορα τα χαρακτηριστικα τωρα: 1) Απο σκληροτητα φαινεται καλο, ελπιζω να μη χρειαζρει να το δοκιμασω ποτε 2) Οι anti-oil ιδιοτητες του φαινονται αξιοπρεπεις,οχι κατι τρομερο, αλλα μενει να φανει στην πορεια. 3) Anti-glare ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι. Μη σου πω το εκανε και χειροτερο...
-
Αυτο ειναι το τζαμι. Ακομα δεν το εβαλα, να ξημερωσει ο Θεος τη μερα και μετα! Επειδη το ιδιο σετακι εχουν και τα αδερφια μου (ζηλεψαν και ερχονται συνεδρια ), και ψαχνομαι για λογαριασμοκαι των τριων, εσυ ποιο ποντικι πηρες? Επισης, απο microSD εχεις κανει κατι? Γιατι αυτη που βρηκα σε ταχυτητες που αξιοποιουν τις δυνατοτητες του tablet τη λες και λιγακι τσιμπημενη...
