Ωραίο thread! Τotal logitech fanboy εδω
Μια γενική φωτό απο το τωρινό setup (g13, illuminated, mx master)
Πρίν λίγους μήνες τσίμπησα το g13 απο ebay, με εχει βολέψει πάρα πολύ για photoshop αλλά και gaming
Η πιο πρόσφατη προσθήκη είναι το mx master
Για 100€ που κάνει δεν μπορώ να πω οτι τρελάθηκα! Προερχόμενος απο mx revolution που πλέον άρχισε να τα φτύνει μετά απο 7 χρόνια στα χέρια μου, δεν βολεύομαι εντελώς τα πλαινά forward/back κουμπιά γιατί ειναι αρκετά μικρά και αρκετά πίσω. Επίσης με ενοχλεί πολύ το οτι η ροδέλα δεν κάνει horizontal scroll αφού υπάρχει η πλαινή γι αυτό, αλλά ήταν 2 πολύ βολικά shortcuts για μένα το δεξιά/αριστέρά της ροδέλας (αυτό σώζεται κάπως με τα gestures που έχει)
Η πιο τραγική ελλειψη που διορθώθηκε επιτέλους με update είναι οτι το καινούριο λογισιμικό δεν επέτρεπε συντομεύσεις ανα εφαρομογή και το κάθε κουμπί είχε μια και μόνο εντολή για όλες τις εφαρμογές