-
Posts
703 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by and64
-
Χμμ κλασική περίπτωση βλάβης, σημαίνει οτι μπαίνει το κιβώτιο σε safe mode και παίζει μονο 4η και οπισθεν. Μεγάλο πρόβλημα ολης της πλατφόρμας είναι οτι πλημμυρίζει το "συρτάρι" που εχει κατω απο το παρπρίζ και πίσω απο το μοτέρ (και μεσα εκεί ειναι η μπαταρία, ασφάλειες, ecu ολα τα ωραια!) λόγω μιας ηλίθιας τάπας που βουλώνει. Την αφαιρείς άμεσα αν είναι ακομα στη θέση της κατω απο τη μπαταρία. Το ολο θέμα ειναι οτι πέρναγαν νερά στα πόδια του συνοδηγού οταν τερμάτιζε η φάση και εκεί ειναι η tcu. Επίσης μπορεί να μπει νερό απο βουλωμένη ηλιοροφή με το ίδιο αποτέλεσμα, να σκουριάσει η tcu και αν κάνει τρελά. Οταν το πρωτοπήρα το έκανε και μενα αυτό + δεν δούλευε το tiptronic καθόλου, άλλαξα ενα λεβιέ απο το ebay με 30€ και συνήλθε κατευθείαν. Επίσης άλλαξε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον συμπλέκτη στο μηχανικό βεντιλατέρ αν δεν εχει αλλαχτεί ποτέ (πολύ πιθανό) κάποια στιγμή θα μείνει κλειδωμένος και μετά σπάει η φτερωτή γιατί δεν πέφτουν οι στροφές της, η οποία παίρνει μαζί ψυγεία, κολλάρα και ότι άλλο βρει, μεχρι και χτύπημα στο καπώ απο μέσα μπορεί να κάνει (ask me how I know )
-
Κάνεις commit στο project οπως σε ακούω Ντάξει όλο και κάτι θα ήθελε ήταν στάνταρ αυτο, με το σασμάν δεν ξέρω τι εννοείς κολλάει, δεν βγαίνει ο λεβιές απο το p ή δεν συμπλέκει ταχύτητες καθόλου; Κουλό το ακούω γενικά...αν ειναι το πρώτο ίσως είναι το lock αν οχι ίσως είναι πολλά (ο λεβιές ο ίδιος, tcu, whatever μηχανικό μεσα) Τα φρένα σε ολα τα a6 c5 αυτής της γενιάς δεν έχουν καλή αίσθηση και έχουν πολύ μεγάλη νεκρή διαδρομή στην αρχή του πεντάλ, θέλει συνήθεια. (ειδικά αν το citroen το δικο σου έχει υδραυλικά φρένα μην περιμένεις να βρείς πουθενά αυτή την αμεσότητα) Γενικά δεν είναι τόσο άσχημα, ανάλογα και τι φοράει μπροστά όμως, 2000 μεχρι κάπου μεσα 2001 όπως το δικό μου φόραγαν την 2πιστονη δαγκάνα του s4 (330 δίσκο) με τα 4 μικρά τακάκια που ειναι δυνατή μεν αλλά με μέτριους δίσκους τους στράβωνε για πλάκα. Τέλος 2001 και μετά αυτή τη δαγκάνα τη φοραγε μονο το v8 και τα άλλα φόραγαν μονοπίστονη νομίζω με ιδια διάμετρο δίσκο που δεν έχει το ίδιο δάγκωμα πάντως. Πίσω μονο το v8 φοραγε τα μεγάλα φρένα που ήταν και αεριζόμενα, τα μικρά εχουν 255 συμπαγείς αν θυμάμαι σωστά που δεν είναι και οτι καλύτερο για τόσο βάρος. Η 4κινηση είναι κατα κύριο λόγο μηχανική οπότε σίγουρα δουλεύει, ελπίζω να έχει αλλάξει βαλβολίνες στα διαφορικά σε κάποια φάση (κεντρικο/εμπρός/πίσω) Αν δεν έχει καθόλου xenon οκ, θέλει μετατροπή με kit ετσι κι αλλιώς. Λάδι εμενα εκτός απο τη φάση με τις τουρμπίνες δεν πίνει σταγόνα, αλλάζω κάθε 7.5-8000, 5-40 φουλ συνθετικό γιατί γενικά υποφέρει με τις θερμοκρασίες αυτό το μοτέρ, έχει 3 βεντιλατέρ αν είδες, μηχανικό + 2 ηλεκτρικά. Οθόνη στανταρ πρόβλημα ολων των vag της εποχής, ή βγάζεις καντραν και την αλλάζεις ή δεν ασχολείσαι μαζί της.
-
Θα μπορούσες να πεις, ειδικά με τα χλμ που εχω εγω, ειμαι 270000 τωρα αλλά η ανυπαρξία ανταλλακτικών αρχίζει και γίνεται πρόβλημα σε όλες τις μάρκες για μοντέλα >20 χρονών. Δεν εννοώ τα κλασικά φιλτρα, αισθητήρες κλπ, αλλά πιο εξειδικευμένα που πλέον είτε δεν παράγονται καθόλου απο κανεναν οπότε πας σε μεταχειρισμένο είτε βασίζεσαι αποκλειστικά σε κινεζιες
-
Εμένα μου αρέσει full παρά τα όποια προβλήματα γιατι μου αρέσει όλη αυτή η εποχή της audi συνολικά. Το αυτοματο ειναι τέλειο για creeping αλλα τρώει ζόρι, απο κάποια στιγμή και μετά ειχαν ενα εξτρα cooler πίσω απο το intercooler του συνοδηγού, εμενα δεν το έχει δυστυχώς και απλά εχει ενα ενσωματωμένο στο ψυγείο που δεν κάνει πολλά οταν βράσουν οι βαλβολίνες, σκεφτόμου μηπως το κανω retrofit. Αυτο με το hill holder το ειχα για χρόνια στο golf με το dsg, παροτι ειχα esp δεν ειχα hill holder οπότε ή με γκάζι φρένο ή με χειρόφρενο μπορουσες να ξεκινήσεις όμορφα σε κατηφόρα/ανηφορα. Μετά το 2008 ειχαν όλα hill holder Χειροκίνητα ελάχιστα είχαν πουληθεί πάντως συνολικά (ειδικά τα 2.7, τα περισσότερα είναι tdi) γιατί ήταν τερμα luxury κατηγορία τοτε (εκανε το 2000κατι 50-70κ αναλογα τα εξτρα!!) οπότε το 90% ήταν αυτόματα. Σε κατηφόρες κλπ πάντως δεν έχεις θέμα, το γυρνάς manual και κλειδώνει ο μετατροπέας πάνω απο τα 10 χλμ νομίζω. Δεν ιδανικό σε κανονικό offroad αλλα εκει μόνο με αργά και συμπλέκτη γίνεται δουλειά ή καλό hill descent που δεν έχει! Η ανάρτηση πέφτει αυτόματα απο την 4 σκάλα αν περάσεις τα 30kmh, είναι φτιαγμένη μονο για να περνάς εμπόδια/νερά αργά. Μετά τα 70kmh πέφτει και απο το 3 στο 2 που ειναι το στανταρ υψος. Και τελος αν πηγαίνεις >110 ή 120 για κάποια λεπτά κατεβαίνει στο 1 που ειναι πιο χαμηλο απο το στανταρ α6 νομίζω. Εγω το κατεβάζω με το χέρι στην εθνική και σε στροφιλίκια πάντα γιατί είναι πολύ πιο σταθερό και ευχάριστο γενικά. Τέλος ευτυχώς παρότι στις αντιπροσωπείες δεν υπάρχουν ανταλλακτικά γιατι θεωρείται κλασικό εδω και κάποια χρονια, παίζει και το audi tradition που έχει new-old stock σε αρκετά πράγματα φυσικά του πανακρίβου αλλά σου λύνει τα χέρια πολλές φορές.
-
Πολύ κοντινό spec με το δικο μου, εχω την ηλιακη ηλιοροφή και δουλεύει άψογα. Η διαφορες που βλεπω στα γρήγορα ειναι οτι εχω recaro δερματινο σαλονι (ιδιο με το s4, φοβερά καθίσματα), 3ακτινο τιμονι. και bose Το τερμα πρασινο εσωτερικο επισης ενω μου αρέσει προσωπικά ειναι πρόβλημα οταν κάτι χαλάσει/σπασει γιατι δεν βρίσκεις πράσινο καθόλου ευκολα σε σχέση με τα γκρι/μπεζ/μαύρα και ειναι ΟΛΑ πράσινα, τα παντα! Ανάρτηση οταν δουλεύει ειναι πολύ ωραία σε φιλτράρισμα, νταξει ουτε κορρες ουτε c5 είναι, αλλά για Γερμανός που ειναι του κοπανήματος γενικά καμία σχέση. Η τερμα ψηλή σκάλα δίνει σοβαρό αβαντάζ στο χιονι που ειναι και ο κύριος λόγος υπαρξης της. Το σασμαν ειναι ένα θέμα, δεν είναι τόσο αργό όσο πιστεύεις (οδηγώ παράλληλα πολλές φορές 2 διπλοσύμπλεκτα, η μονη φαση που πραγματικα το σκεφτεται ειναι σε kickdown) το βασικο πρόβλημα ειναι οι πολύ κοντές σχέσεις και οτι έχεις συνέχεια ψηλές στροφές χωρίς λόγο με αυτό το μοτέρ. Αυτό που πιστεύω είναι σίγουρα μαμά είναι οι τουρμπίνες. Ναι μεν έχει λίγα χλμ αλλά λόγω χρόνων υπολόγιζε οτι μπορεί να σε αφήσει κάποια στιγμή. Εμένα έσπασε του οδηγού στα 250000 χλμ, τις άλλαξα πάλι με μαμά (μπορούσα να παω k04 αλλα δεν μπήκα στη διαδικασία με το tiptronic, το φοβάμαι οτι θα σκορπίσει) και δουλεύει άψογα. Φυσικά δεν ήταν τσάμπα η ολη διαδικασία και εννοείται οτι βγήκε μοτέρ και προφανώς έγιναν και άλλες πόσες επισκευές με την ευκαιρία.... Γενικά αν το δεις προσεγμένο δεν ειναι άσχημη επιλογή είναι όμως 20φεύγα χρόνων πλέον και δεν είναι οτι πιο εύκολο σε συντήρηση.
-
Θα γίνουμε συνάδεφλοι;;;; ΠΡΟΣΟΧΗ στο σασμαν, ειδικά αν ειναι τσιπαρισμένο και εχει μπόλικη ροπή, εχει πολλά θεματα δυστυχώς, συνήθως με την όπισθεν (εμπλέκει απότομα ή και καθόλου) και με torque converters. Το χειροκίνητο ηταν ονειρο με τα αργά, τέρμα δυσεύρετο όμως. Επίσης αερανάρτηση major pain in the ass οταν δεν δουλεύει, σήμερα εσταξα 1κ για rebuild στις μπροστινές γιατί πλέον απο ebay κλπ παίζει πολύ φόλα και οι original πανε ~800 το κάθε άκρο... Μασάει ψαλίδια, σινεμπλοκ κλπ για πλάκα και εχει λίγο αίσθηση πλοίου λόγω της ανάρτησης, αν το μάθεις πας αέρα πάντως Ο 2.7 είναι πολύ ωραίος + ροπάτος, πίνει τον κώλο του απο βενζίνη βέβαια λογω κοντού σασμαν/βάρους/quattro, εγω παιζω lpg. Επίσης υπολόγισε οτι θα θέλουν αναβάθμιση oι projectors σε bixenon (γιατι ειναι single, μονο πορείας) με φρέσκες λάμπες γιατι δεν θα βλέπεις τον Χριστό σου (καίγεται η επίστρωση τους με τα χρόνια και πεφτει δραματικά ο φωτισμός). Το έκανα αρκετά αναίμακτα αλλά κοστισε γυρω στα 350-400€ αν θυμάμαι καλα μαζί με λάμπες
-
ε βέβαια, ή το κάνεις σωστά ή καθόλου, τι levante και suv Το σχετικά oldschool turbo με αρκετά κυβικά έχει άλλη χάρη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά + οτι λογω χειροκίνητου είναι ίσως το μονο απο αυτά που παρέθεσες που θα κρατήσει μια (σχετική) αξία Καλά και τα v8 μοτέρ εννοείται και λυσάνε ψιλά, αλλά οχι με αυτά τα σασμαν Ισχύει αλλά αν σκεφτείς πόσες φορές είχε κατεβάσει μοτέρ μάλλον ήθελε να του βάλει φωτιά οταν το έβλεπε!
-
έφαγε μεγάλη ήττα αυτός αν και είχε την καινούρια με το 3,8 v8 biturbo μοτέρ εγω ψηφίζω εδω για τα πίσω φανάρια και το γεγονός οτι με ενα ωραιο πρώτο στάδιο ξεφτυλίζεις κόσμο άνετα ακόμα και σήμερα (αν ισιώσει ποτέ βέβαια)
-
έχει τρελαθεί!!
-
O Watson εχει φτιάξει ολόκληρη μπισνα από το 0 ουσιαστικά (οχι μονο απο τα αυτοκίνητα βεβαια, καπου ειχα δει ενα βιντεο που ελεγε οτι ειχε ξεκινήσει με αγοραπωλησίες-ανακαινήσεις σπιτιών κλπ που συνεχίζει να κάνει παράλληλα) και έχει και αρκετά αυτοκίνητα στη συλλογή του πλέον σχεδόν ολα επισκευασμένα απο τον ίδιο H Revuelto αποδείχθηκε τέρμα δύσκολο project και τελικά πήρε svj μετά και έφτιαξε. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτος που είχε θεματα λόγω τρακαρισμένου, βγαίνουν διάφορα στο yt τελευταίως...
-
Είναι μια εύκολη λύση αλλά το αποτέλεσμα εξαρτάται πολύ απο την ένταση και το χρώμα του φωτός. Αν δεις εδω σε παλιο ποστ που είχα ανεβασει το γραφείο,εχω βάλει κατι σποτακια απο το ikea (νομίζω τα εχει ακομα) που δεν φωτίζουν κάτι φοβερό αλλά για δουλειά στο pc είναι μια χαρά. Βεβαια τα μισά ειναι στο πλάι και το ενα που πέφτει οριακά στην οθόνη ειναι αρκετά ψηλά, δεν ξέρω σε σένα αν θα έκανε σκιές περίεργες κάτι τέτοιο
-
Αν μπορεί να σου φτιάξει ενα πιχάκι απο το ίδιο ξύλο κατω απο το ντουλάπι στο πίσω μερος, βαζεις ανετα λεντοταινία που να "κοιτάει" τον τοίχο και να φωτίζει έμμεσα. Δεν ξέρω αν εχεις ρεύμα βέβαια εκεί αλλά μπορείς πιστεύω να ανεβάσεις με ενα κολλητό καναλάκι στην άκρη
-
Σωστά, ο ήχος είναι απο Ferrari 275 gtb,κάνει μπαμ ο v12 αν και φαίνεται οτι ειναι μονταρισμένο.... C'était un rendez-vous - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG
-
αυτό!! Είναι σαν να έχεις τη μισή εμπειρία νομίζω, γιατι δεν έχεις ρυθμίσεις. Είναι καθαρά κατά πόσο σε ενοχλεί αυτο και αν το κοστολογείς 200€ Μπορείς επίσης να πουλήσεις τα airpods νομίζω...
-
Αυτή τη βδομάδα τα δούλεψα λιγο στο γραφείο και κάποιες φορές για μουσική κλπ Δεν είχα πολλές κλήσεις (χρήση ~30' για τηλέφωνα) αλλά με αυτη τη χρήση + στο standby εκτος θήκης το ενα bud, μετά απο 8-9 ώρες ήταν ακομα στο 30-40% μπαταρία. Τώρα φορτίζω τη θήκη για πρώτη φορά απο το Σάββατο, που έφτασε στο 10% Μουσική στο δρόμο ακούς άψογα λόγω του noice cancellation, καθαρός ήχος, σωστό μπάσο, δεν φεύγουν απο το αυτί! Το adaptive mode δεν δουλεύει τέλεια, προσπαθεί να καταλάβει αν μιλάς ή οχι ώστε να ενεργοποιήσει το anc ή οχι και δεν τα καταφέρνει πάντα σωστά. Τα gestures οταν τα συνηθίσεις δουλεύουν πολύ καλά για volume και play/pause, απάντηση κλήσης κλπ Επίσης αν θες να σε κοιτάνε ανάβεις και τα ledακια για ενα εξτρα level καγκουριάς, τα ειχα πατήσει κατά λάθος κάποια στιγμή και στο σκοτάδι φαίνονται αρκετά όπως διαπίστωσα Γενικά αν θες κάτι ποιοτικό και έχεις samsung ωστε να δουλεύουν οι διάφορες λειτουργίες, στα ~200 που παίζουν είναι μια χαρά αγορά εκεί που έχουν πάει οι τιμές πλέον
-
Επιτέλους σοβαρά ακουστικά απο τη samsung! Τα τσίμπησα χθες, πολύ καλά απο άποψη ήχου/κλήσεων (οπως και θα έπρεπε άλλωστε σε αυτή την τιμή) μένει να δω τι κάνουν απο μπαταρία
-
+ χαζός γιατί ας πούμε (λέμε τώρα!) οτι στις ανοιχτές που βλέπει πατάει και απέναντι (βέβαια αυτός δεν παταει μισή λωρίδα, ανοίγεται τέρμα λες και μπαίνει με 270) εκεί που έρχεται ο άλλος ο χριστιανός απο τη Βάρκιζα όντας μέσα στο "s" προφανώς δεν μπορεί να τον δει αρκετά γρήγορα και ο άλλος μαζεύτηκε σχετικά γρήγορα ευτυχώς για αυτόν είχε αρκετό μυαλό να μη σηκώσει το πόδι του απο το πάτωμα στο 106 γιατί θα ήταν στο βυθό της θάλασσας τώρα... Οτι και να πει κανείς γενικώς χαλάει το σάλιο του
-
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
δεν προλαβαινα να γράψω το πρωι εφευγα για δουλεια, πήρα 5λιτρα avalanche, lavish, iron out, 1 lt tar remover, κατι βουρτσες + ενα πρόβατο γιατι το παλιο μου εχει αρχίσει και χαλαει -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Καλή χρονιά παιδες, η autofinesse έφτιαξε eu shop επιτέλους (στέλνει απο Γερμανία) και έχει 30% off στα πάντα για κάποιες μέρες Μόλις τσίμπησα κάποια πράγματα Autoaufbereitungsprodukte, entworfen, entwickelt und vertrauenswürdig von Detailern WWW.AUTOFINESSE.EU.COM Detaillierungsprodukte, Reinigungsmittel, Polierwachse. Autopflege, hergestellt im Vereinigten Königreich von Auto Finesse®, entworfen, entwickelt und vertrauenswürdig von Detailers seit 1999. -
Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα
and64 απάντησε στο θέμα του UltraB topic στην ενότητα Off topic
Δυστυχώς έχουν σταματήσει να στέλνουν απο την αρχή του brexit και πλέον δεν μπορούμε να πάρουμε τπτ απο τις προσφορές που κάνουν black, Χριστούγεννα κλπ, που είχε και το μεγαλύτερο νόημα! Είχα στείλει mail και η απάντηση είναι οτι υπάρχει εδώ αντιπρόσωπος και δεν σκοπεύουν να ξεκινήσουν να στέλνουν απο το site αμεσα Ελλάδα...δηλαδή ποτέ -
To θέμα ειναι οτι οι περισσότεροι έρχονται απο 80-100 αλογα ατμόσφαιρα στα 120-150 τουρμπάτα και νομίζουν οτι εχουν τουλάχιστον 300 κατω απο το πόδι τους λόγω ροπής!! Κάτι x1, 3008 ακομα και yaris hybrid, 208 κλπ Μέχρι να τους κλείσεις το σπίτι και να ηρεμήσουν Μόνο κάποια plugin hybrid έχουν σοβαρό γκάζι (τουλάχιστον με γεμάτη μπαταρία) ειδικά οσα είναι 4κίνητα
-
Παρελήφθη σήμερα και σεταρίστικε πριν λίγο. Η διαφορά απο το note 10+ που έρχομαι δεν είναι φοβερή σε γενικότερη αίσθηση, το πιο τετραγωνισμένο σχήμα σίγουρα είναι πιο άνετο στο χέρι αλλά φαίνεται και η διαφορά στο βάρος... Τις τεράστιες κάμερες δεν τις συνήθισα ακόμα στο πίσω μέρος!
-
Changed Κατάσταση to Πωλήθηκε
-
Πάσο, απλά πολύς κόσμος για κάποιο λόγο δεν τα καθαρίζει/λαδώνει ποτέ και τα φίλτρα καταλήγουν να μη δουλεύουν στο τέλος... Εμένα μου κράτησε 6-7 χρόνια το καθαριστικό και το λάδι (το σπρει για την ακρίβεια γιατί το άλλο με το σωληνάριο είναι μανούρα!)
-
Καλά κάνεις, 8100 πολύ καλό. Το k&n επίσης αρκεί να πάρεις το κιτάκι και να το καθαρίζεις (ιδανικά κάθε χρόνο)
